Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

02-02-2014

EEN HEEL GROOT DRAMA, dit is in het kort gezegd mijn ervaring met DITZO, en dan druk ik me wel heel erg netjes uit.

Het betreft mijn ervaringen met de volgende verzekeringen :

- 2 autoverzekeringen

- rechtsbijstandsverzekering

- zorgverzekering

Begin hier nooit aan, want u komt van een wel heel koude kermis thuis!!!

Andre Grundmann
01-02-2014

Kan geen auto verzekering verhuizen en moet na een verhuizing de verzekering opzeggen en een nieuwe afsluiten. Er kunnen geen wijzigingen op oude polissen worden aangebracht. De slechtere voorwaarden moet je dan ook maar accepteren.

C. Bakker
20-01-2014

Ik ben naar volle tevredenheid 2 jaar klant geweest bij Ditzo. Hier werd alles rondom mijn zorgverzekering op de juiste wijze geregeld. In de tijd dat deze zorgverzekering liep, werd ik zwanger. Van kraampakket, ziekenhuisopname tot de nazorg (in mijn geval lactatiedeskundige en bekkenfysiotherapie): alles was top.

Dit jaar wilde ik een hogere dekking voor tandartskosten dan Ditzo aanbiedt in 2014. Anders was ik gebleven.

Koos
18-01-2014

Zeer slechte ervaring met Ditzo, bar en boos met andere woorden super slecht!

Op 10 januari 2014 zou ik mijn nieuwe auto krijgen. Was reeds verzekerd bij Ditzo, dus dacht via de site even overschrijven. Nee hoor, werd geweigerd systeem lag plat.

Gebeld met een medewerker, die probeerde hetzelfde wat ook niet lukte. Gegevens genoteerd en zou mij op donderdag 9 januari terug bellen over de status van de verzekering voor de nieuwe auto en het stop zetten van de tot dan huidige auto.

Op 9 januari werd er niet gebeld, ik ging er vanuit, vergeten kan gebeuren, dus nieuwe auto verzekerd, oude eruit!

Maar tot mijn verbazing werd ik op 10 januari om kwart voor elf gebeld met het verzoek, dat ik maar een andere verzekeraar moest zoeken, want het was niet gelukt, het systeem was nog steeds uit de lucht en zou omstreeks 19/20 januari weer in de lucht zijn, zo dacht men.

Dus hals over kop een nieuwe verzekeraar proberen te vinden, wat gelukt is bij Inshared.

Maar als ik s'morgens de nieuwe auto had opgehaald, dan had ik mooi onverzekerd rond gereden!!!

Super, super slecht zo'n verzekeraar als DITZO, bedenk je wel drie keer voor je overgaat om hier je verzekering (welke dan ook) onder te brengen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Site is nog steeds uit de lucht, terwijl men wel de indruk wekt via reclamespotjes dat je je kan verzekeren, wat niet zo is. Hier zou de overheid moeten ingrijpen!

Ook onbegrijpelijk dat Independer met zo'n z.g. verzekeraar samen werkt!!!!!

16-01-2014

Slecht service Ditzo opgezegd ruim van te voren bevestiging gehad ook mijn nieuwe verzekering had Ditzo opgezegd.

Word er in januari gewoon weer premie eraf gehaald heb ik dit teruggeboekt krijg ik een betalings herrinnering.

klachten en vragen duurt het erg lang voordat je antwoord krijgt.

M.S.J.
15-01-2014

Premie afschrijven gaat nog netjes, maar als ze iets moeten afschrijven voor je eigen risico duur dat een ruime 4 weken!!!!! Niet echt iets waar ik op zit te wachten...ik ben nu prettig verzekerd bij DSW, maar ondertussen moet de DITZO nog steeds (jawel 16 januari 2014) eigen risico afschrijven wat ze al 4 weken geleden hebben aangegeven!!!! Heeeel vervelend voor mijn administratie!!!!

Als hun een chaos hebben, betekend niet dat ik dat ook moet krijgen door hun stomme fouten!!!!!

DITZO.......SHITZO!!!!!!!

M.S.J.
31-12-2013

Dito? SHITZO!

Ik ben met vreugde vervuld als ik op 1 januari 2014 naar mijn nieuwe ZV mag overstappen.

Dito zijn een stelletje geldkloppers, en de klantenservice? Een zonder ervaring. Ik werd laatst nog zelfs door ze gebeld dat ze.het zo jammer vinden mij te verliezen, en met de vraag waarom ik bij hun vertrek...nou, ik had medelijden met de meneer aan de telefoon, want die arme man kreeg al mijn frustratie over zich heen!

Eerst dagen bellen voor mijn kraampakket, vervolgens krijg ik er drie toe gezonden!

Administratie een chaotische bende...

u kan beter een wat duurdere zorgverzekering nemen en alles volledig vergoed krijgen, want bij Ditzo is goedkoop DUURKOOP...echt af te raden.zorgverzekering

26-12-2013

Vanaf 2014 ga je 200 euro eigen risico betalen bij de ARAG (DITZO). Voor mij reden om direct over te stappen.

J vd W
13-12-2013

Ditzo maakt fout door 6 maanden niets ze verrekenen met eigen bijdrage. Vervolgens schrijven ze 6 maanden eigen risico (zonder toestemming) in één keer van je rekening af. bel ik Ditzo, tref regeling tot eind van het jaar. Nu sturen ze incasso omdat er nog een deel openstaat. Ik bel Ditzo, blijkt regeling 90 dagen. Dit was mij niet vermeld, ook niets bevestig. "Ja helaas meneer staat wel in het systeem" En waarom sturen jullie dan géén herinnering hiervan? "hebben we ook gedaan, staat ook in het systeem." En waarom heb ik die dan niet ontvangen? "wij kunnen er niets aan doen dat u géén post ontvangt" En waarom ontvang ik dan wel de incasso brief? "stil...." "helaas kan ik niets voor u doen.." Ditzo behandeld zijn klanten dus gewoon als onbetrouwbaar en hun systeem schijnt onmiskenbaar correct en uitsluitend te functioneren. Ditzo moet je dus niet zijn voor je zorgverzekering, want er wordt verwacht dat je ook nog hun administratie bijhoud.

T Kuiper
11-12-2013

Ik ben 1 jaar verzekerd geweest bij Ditzo.. voor mij een drama. Aanvragen werden laat behandeld, hierdoor duurde het lang voordat ik de juiste hulpmiddelen thuis ontving en als ze behandeld werden kreeg het eerst een afwijzing en een dag later een brief met goedkeuring, volgens ditzo een foutje. Eenmaal eenr brief gekregen van Ditzo die bestemd was voor een andere klant met bijna dezelfde achternaam, maar met een ander geslacht en een groot leeftijds verschil. Eerst werd de schuld doorgeschoven naar de kliniek, daarna bleek het toch hun fout. Een klacht ingediend, excuses gekregen. Uit het niets ontvang ik brieven van aanvragen die ik niet heb gedaan, weer een fout van Ditzo.. een dubbel bedrag van hulpmiddelen afgeschreven en er maar 1 ontvangen. Nee voor mij geen Ditzo meer. Ik denk dat ik iedere maand wel met ze gebeld heb, terug bellen vinden ze erg lastig.

Peters
11-12-2013

Geen probleem met ditzo. totdat ik een nieuwe bril wilde aanschaffen. Volgens de polis, 100,- vergoeding ongeacht de acties van de opticien.

Bij de opticien wisten ze van niets. Na een belletje met Ditzo werd gemeld dat dit niet het geval was. Daarna thuis zelf nog een keer gebeld en doorgevraagd en uiteindelijk toch duidelijk gekregen dat het inderdaad 100 euro was ongeacht de acties. Dit zou meteen met de opticien kortgesloten worden en ik zou per mail op de hoogte gebracht worden.

Beiden niet gebeurd. Een mail gestuurd en hier geen reactie op ontvangen. Na een week weer gebeld en na vijven en zessen te horen gekregen dat het niet lukte met de mail en of het goed was als ze me maandag zou bellen rond elven.

Tevergeefs op dit telefoontje gewacht. Dus dinsdag zelf weer gebeld en een andere dame gevraagd gezien de loze beloftes van de ene. Maar ook hier. Een belofte van een mail die ik nog steeds niet ontvangen heb.

Volgend jaar geen ditzo meer voor mij.

Susan
04-12-2013

Prima organisatie! Overzichtelijke informatie (niets teveel), duidelijk en voor een goede prijs.

Met de helpdesk ook goede ervaringen; geen wachttijd en vraag snel en vlot afgehandeld!

Ben blij dat ik vorig jaar ben overgestapt met de zorgverzekering, nu ook met de rest van de verzekeringen.

Berry
30-11-2013

Ik heb geen klacht over Ditzo maar wel een vraag.

Waarom kan ik mijn Ford Focus Flexifuel bij Ditzo niet verzekeren?

Ik krijg de melding dat het een bijzondere brandstof is, dit vind ik vreemd zo, bijzonder is het toch niet

groet,

Berry

Chantal
30-11-2013

Hoewel ik al zo'n 10 jaar maagzuurremmers gebruik en ik daarmee mijn medicatie vanuit de basisverzekering vergoed hoor te krijgen, trekt Ditzo de kosten simpelweg van het eigen risico af en wordt er dus onterecht geld van mijn rekening afgeschreven. Een simpele check op medicijnkosten.nl toont aan dat Ditzo fout zit, maar aan klachten wordt geen gehoor gegeven. Zeer teleurstellend.

27-11-2013

Iemand heeft vorige maand schade aan mijn stilstaande auto veroorzaakt. Ik heb 3 telefoontjes (3 weken) nodig gehad voordat ze het schadeformulier eens gingen bekijken. Nog 2 telefoontjes later heb ik nogsteeds geen afspraak met een taxeur om de schade te bepalen, zodat de reparatie kan gaan starten. Sterker nog, ze waren eerst nog van mening dat ik de schade zelf veroorzaakt zou hebben.

Greet rigfhard bonkestoter
22-11-2013

Ditzo is wel een goede zorgverzekeraar ,maar ze hebben hun zaakjes niet op orde.

Heb meer dan een half jaar op een declaratie moeten wachten .

Een rekening sturen van de eigen bijdrage ,het volledige bedrag .

Wie kan dit nog in een keer betalen .

En dan betaal je elke maand trouw en komt er toch een incasso opgeslagen met haast 50 euro..en dit omdat het een paar weken te laat was ,geen half jaar hoor. Heb meer dan een half jaar op een declaratie moeten wachten

Ze moeten hun beleid eens op orde zien te krijgen .Het gaat allemaal heel moeilijk.

.Ik vind dat goed betalende mensen gestraft worden .

Foei, foei.

19-11-2013

betaald na een storing niets uit, ondanks toezeggingen. Al twee weken aan het bellen en het enige wat ze kunnen melden is dat het geld onderweg is...Zeker per flessenpost! Slechte service want als ze weten dat er problemen zijn horen zij de klant te informeren en niet iedereen laten bellen. En dat bellen levert ook nog niks op. Gelukkig begint het overstapseizoen weer ;-)

13-11-2013

Premie betalen, geen probleem, uitkeren dus niet !

Mijn kaakchirurg had een aanvraag ingediend a.g. implantaten in een tandeloze bovenkaak,

en deze werd gewoon niet geaccepteerd.

Ik haal al mijn polissen dus weg bij ditzo !

04-11-2013

Mijn vrouw krijgt sinds langere tijd fysiotherapie. Zij is verzekerd voor negen behandelingen bij Ditzo. Door een fout ingevoerde code van de destijds behandelende fysiotherapeut zijn er problemen ontstaan met betrekking van het registreren van het aantal keren dat zij behandeling kreeg.

Mijn vrouw heeft toen gebeld met Ditzo en de telefoniste aldaar kon in het systeem niet zien waar het over ging sterker nog, ze beweerde dat mijn vrouw nog helemaal geen fysiotherapie had gekregen! Over en weer werd er nog op en neer gediscussieerd en uiteindelijk werd deze telefoniste boos met de woorden: van een andere collega hoort u hetzelfde.

Uiteindelijk kreeg mijn vrouw toch een andere medewerker aan de lijn en wat denk je? Het bleek dat de eerste telefoniste het verkeerde dossier voor haar had en wel die van mij!!! Pffff, doei Ditzo, nog veel sterkte toegewenst met die vakkenvullers achter die bureau's, eind van het jaar zijn wij daar weg!

Oh ja, wat betreft het declareren van je eigen risico is daar ook een puinhoop! Ze hebben daar hun zaakjes totaal niet onder controle.

Victor
31-10-2013

Top afwikkeling van een storm schade, Maandag schade gehad i.v.m. storm. Maandag middag gemeld.

Dinsdag middag werd ik gebeld voor de details, en woensdag middag had ik het geld op mijn rekening. Top Ditzo ga zo door