Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

J.Voortman
10-05-2014

Slechte verzekering

Ditzo verhoogde de premie van mijn autoverzekering omdat ik maar 2 schadevrije jaren zou hebben. Terwijl ik van mijn vorige verzekeraar net een brief he gekregen met de vermelding dat ik 21 schadevrije jaren had opgebouwd.

Nu Ditzo maar aanmaningen sturen waardeloze verzekeraar !

Inge
03-05-2014

Super slecht

Als er echt iets gebeurt dan laten ze je zo in de kou staan.

In de nacht van 5 april is er een gestolen auto tegen onze auto aan gebotst,terwijl deze geparkeerd stond. De politie zat al achter de gestolen auto aan, maar de dief is eruit gesprongen. Dan bel je Ditzo en word je auto opgehaald. Dan ga je op kantoordagen bellen en word je van het kastje naar de muur gestuurd en word er koeltjes gezegt "sorry maar wij kunnen u niet helpen:". Betaal je netjes elke maand je premie en ben je WA plus verzekerd. Daarom raad ik mensen af om een ditzo auto verzekering te nemen. Puntje bij paaltje sta je in de kou. Ik heb dit verhaal ook al bij Radar neergelegd voor een koude douche.

Frits
21-04-2014

Service tot onder het 0 punt gezakt

al jaren mijn auto's via ditzo verzekerd eerst konden mijn eigen gegevens al niet meer online bekeken worden. toen ik een andere auto gekocht had en deze wilde verzekeren kreeg ik de melding dat de aanvraag eerst door een acceptant bekeken moest worden en dat dat 24 uur ging duren. eerder op die dag met het callcenter van ditzo afgesproken de auto eerst op mijn naam te zetten want er waren wel eens problemen als de auto nog op naam van de garage stond en dan te bellen om de auto te verzekeren. daar sta je dan 100km van huis in een nieuwe auto die niet verzekerd kan worden bij ditzo. (25 schade vrije jaren geen betalings achterstanden enz.) gelukkig dat het garage bedrijf via zijn tussenpersoon snel een oplossing kon bieden. maar 1 ding is duidelijk nooit meer ditzo

Marianne
27-03-2014

Sederd 2014 waardeloos!

Vanuit een goede verzekering hebben ze het bij DitZo tot een dieptepunt weten te brengen.

Je kan niet meer inloggen en je eigen gegevens raadplegen of veranderen. Als je dan toch een keer een schadetje hebt miet je nu eerst een uur aan de telefoon hangen, om vervolgens een knullig PDF formuliertje per email te mogen ontvagen. Dan blijkt dat je dit niet kan invullen, dus eerst printen, dan inscannen, en vervolgens als bijlage naar een schadeclaim email adres sturen waarna je nooit meer wat hoort van DitZo! Kortom, waardeloos!

Erwin
19-03-2014

Ditzo wil alleen nog maar een zorgverzekeraar zijn, oude klanten staan in de kou

Sinds de Ditzo ook zorgverzekeringen verkoopt, is het wegpesten van de klanten begonnen.

Op geen enkele mogelijkheid kun je meer inloggen, tenzij je een zorgverzekering hebt lopen.

Ik heb diverse andere verzekeringen lopen bij hun sinds een paar jaar, maar sinds dit jaar kun je helemaal niets meer online doen, zelfs een autoschade melden kost enkele weken voordat er gereageerd wordt.

Echt bar en boos, ga snel overstappen want dat is het uiteindelijke doel van de Ditzo.

Jaren geleden was het idd Ditzo, maar nu is het gewoon weer Datzo.

H. Lemmens
18-03-2014

Buitengewoon slecht bereikbaar. Geen enkel vertrouwen meer.

Ik wil graag Ditzo vragen waarom mijn schadevrije jaren al jaren op 12 zijn blijven hangen maar contact via hun contactformulier of via telefoon komt niet tot stand. Velen keren geprobeeerd maar nog steeds geen reactie, ik vertrouw ze niet meer. Kappen dus.

No more Ditzo
13-03-2014

Simpele schadeafhandeling duurt meer dan een week om contact te krijgen.

Sinds 4 jaar al mijn verzekeringen ondergebracht bij Ditzo. 3 jaar geleden een ruitschade gehad en keurig geholpen.Nu heb ik een heel klein schadegevalletje wat ik wil verhalen op mijn aansprakelijkheidsverzekering. Ik bel het telefoonnummer wat op de website van Ditzo staat (24 uur per dag bereikbaar in geval van schade). Maar de telefoniste zei dat ze niets kon doen. Ik moest maar een mail sturen met al mijn gegevens en de schademelding. Dan zou er direct contact worden opgenomen. Mail gestuurd met even een fotootje van de schade erbij. Duidelijker kan niet. Vervolgens krijg ik na een aantal dagen een mail of ik een WORD document wil invullen (met exact dezelfde gegevens die in de mail stonden). Er zou dan direct contact worden opgenomen met de tegenpartij. Maar die gegevens hebben ze helemaal niet bij mij opgevraagd dus het is mij een raadsel hoe ze dat gaan doen. In ieder geval er zou binnen 3 werkdagen contact met mij worden opgenomen. U raadt het al. Geen reactie gehad. Ik vanavond weer dat zelfde nummer gebeld wat op de website staat in geval van schademeldingen 24 uur bereikbaar. Zegt de telefoniste. Ik kan hier niets mee. Dit wordt door een externe partij afgehandeld. U moet morgen overdag terugbellen. Op mijn vraag of zij niet even een melding kan doen krijg ik als antwoord dat ik toch echt zelf moet bellen. Op mijn vraag of dit altijd bij Ditzo zo gaat en wat er gebeurd als ik een schademelding doe omdat mijn huis is afgefikt. Of dat dan ook zo gaat. Nee, dat was anders want dan bel je een alarmnummer? Op de site staat bij woonhuisverzekering gewoon hetzelfde nummer. Ik was altijd tevreden over Ditzo maar ik kies na dit voorval toch maar eieren voor mijn geld. Ik ga niet de op de volgende schadeafhandeling wachten of de klantenservice inmiddels verbeterd is. Dan maar een iets duurdere verzekering zoals bijv. Interpolis. Die zijn tenminste helder (glashelder).

Marco Biman
06-03-2014

Autoverzekering op 3 jan. 2014 schriftelijk opgezegd per brief. Ander contact ONMOGELIJK, geen e-mail, geen telefoon, geen contactformulier !

Echter ze reageren nergens op , maar blijven wel premie afschrijven.

Advies van mijn bank daarom maar opgevolgd: Storneren en daarna hun rekening waarmee ze incasso uitvoeren gewoon laten blokkeren en ja hoor dat werkt prima. Ditzo is niets anders dan een boeven organisatie, onderdeel van een andere boevenclub: ASR verzekeringen.

Wendy
05-03-2014

Nooit meer

Sinds twee jaar verzekerd bij ditzo........nooit meer!

Wij hebben veel pech gehad met oa stormschade en vandalisme, niets maar dan ook helemaal niets krijgen we vergoed. Op alles een eigen risico en als je een bedrijf zelf weet om iets te maken, verdubbeld het eigen risico!

Dus.......geef iets meer uit, maar neem geen verzekering bij ditzo!!!

27-02-2014

Mijn ervaring wat betreft de brillen en lenzen is ronduit te gek voor woorden.

Je krijgt 100 euro vergoed van ditzo maarrrrrrrrrrrrrr alleen bij eyewish groenenveld.

Welnu ik naar eyewish voor lenzen,blijken de maandlenzen voor een jaar van een bepaald merk 260 euro te zijn daar gaat 100 euro vergoeding vanaf dus blijft 160 euro staan.

Blijken exact dezelfde lenzen standaard bij andere bedrijven te varieren tussen de 105 en 120 voor een jaar.

Dus je word gewoon met open ogen getilt door die schoften van ditzo en eyewish.

26-02-2014

Februari 2014 een nieuwe autoverzekering bij Ditzo afgesloten. gaat allemaal online, er is geen sprake van communicatie.. de wachttijden aan de telefoon zijn zo lang dat ik na 8 minuten maar ophang. Stel je een vraag via het contactformulier, dan beloven ze binnen 10 dagen (!!!!!) een antwoord te geven.. Op mijn eerste vraag 14 dagen later nog geen antwoord gehad. Op het antwoord van mijn tweede vraag, waarom ik maar een no claim korting over 13 schadevrije jaren in plaats van 21 jaar krijg zit ik nu al 9 dagen te wachten.

Mijn advies.. niet doen..

Anne-Karin
26-02-2014

Januari 2014 mijn nieuwe verzekeringspolis ontvangen..ik ga van 15 schadevrije jaren ineens naar 13 schadevrije jaren zonder ook maar één enkele schade gemeld te hebben.

Ik probeer nu al dagen met ze in contact te komen. Nergens een mailadres te vinden. Op contacformulieren reageren ze niet. Via hun facebookpagina een mailadres ontdekt marketing@ditzo.nl. Eens kijken of dit wat doet. Mijn volgende actie: mijn autoverzekering opzeggen bij Ditzo!

18-02-2014

Op 5 januari 2014 heb ik via het contactformulier aan Ditzo verzocht mijn rechtsbijstandsverzekering te beëindigen. Hier kwam geen reactie op. Dus op 19 januari 2014 heb ik nogmaals, dit keer per email verzocht (ditzo@ditzo.nl) mijn rechtsbijstandsverzekering te beëindigen. Ook hier heb ik tot op heden geen reactie ontvangen. Later geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken en ook daar geen contact. Na ruim 5 minuten in de wacht heb ik het opgegeven. Op 30 januari wederom via internet mijn klacht neergelegd en verzocht mijn verzekering te beëindigen. Ook dit zonder resultaat. In de tussentijd loopt de premie betaling maandelijks wel door. Ik vind dit niet kunnen en ongelofelijk.

Ditzo Voor mij 'ditNIETzo'

Bel ons gerust staat er dan nog doodleuk onder hun automatische antwoord.

Volgens mij zit er niemand bij de telefoon want het lukt nooit om telefonisch contact te krijgen met ze.

Cor
13-02-2014

In oktober schade gemeld na 1week weer bellen zullen een schade expert sturen 2 mannen geweest kunnen geen lek vinden, water komt door plafond naar beneden moeten eerst een detectie bedrijf komen pas na 1 week . Toen een loodgieter regelen die eigenlijk geen tijd voor ons had reperatie uitgevoerd en toen 2 maanden wachten voor de vervolg schade( nieuw plafond in de keuken) moet er weer een expert komen uit eindelijk nu 13 februari nog steeds geen geld uit gekeerd moeten nog eerst de zaak van de expert beoordelen , dus Dito groot drama!

Regina
13-02-2014

En heel groot drama ditzo.Niet profesieneel vooral in de zorrg.Je wordt nooit geinfirmeert wat is wel en wat nuet vergoed.Het is internet zorgverzekeraar wat raar antwoord van medewerkers.Daarom krijg je geen info per brief.

13-02-2014

Ditzo wil blijkbaar van haar klanten af! Het doorgeven van een adreswijziging wordt alleen geaccepteerd als ik instem met nieuwe polisvoorwaarden, die voor mij uitsluitend nadelig zijn.

Volgens de klanten"service" van Ditzo is het alternatief mij elders te verzekeren, omdat ik niet verzekerd ben als ik mijn polis op mijn oude adres houd.

Zo snel mogelijk weg bij Ditzo dus. Als er moeilijk wordt gedaan om het wijzigen van je adres vraag ik mij af hoe klantvriendelijk ze met schademeldingen omgaan.

Gerard M.
12-02-2014

Was goed, nu bar slecht

Ik ben/was een tevreden Ditzo klant. Juist het feit dat je online alles zelf kon regelen en zaken kon checken was een groot voordeel en de reden om daar alle verzekeringen onder te brengen.

Zo heb ik daar een auto-, inboedel-, aansprakelijkheids-, opstal- en zorgverzekering lopen.

Per begin 2014 was de FUN ineens over. Niks meer te regelen online, telefonisch onbereikbaar. Na wat email gewisseld te hebben, krijg je te horen zeg alles maar op en sluit het maar opnieuw op onze nieuwe site.

Leuk aanbod maar:

WAP gaat van € 2,60 per maand naar € 3,62 met mindere dekking;

Auto gaat van € 53,20 per maand naar € 41,96 maar zonder all-risk;

Opstal gaat van € 29,46 per maand naar € 23,59 maar met mindere dekking;

Inboedel van € 7,68 per maand naar € 35,25 voor dezelfde dekking.

Dus geen betere voorwaarden en wel hogere premies.

Ditzo wil gewoon van hun klanten af en heel snel.

Versl660
11-02-2014

Vanaf 2014 ronduit slecht.

Premies niet geincasserd of geincasseerd door een nieuw voor mij totaal vreemde tegenrekening cq tenaamstelling die blijkbaar gelinkt is aan Ditzo. Ben ik nooit van op de hoogte gebracht.

2 autoverzekeringen per 1 en 3 januari stopgezet waarvan slechts 1 opzegging is bevestigd.

Van de andere opzegging niets gehoord en zijn de schadevrije jaren nog steeds niet doorgegeven aan Roy data waardoor mijn nieuwe verzekeraar mij nu op 0 schadevrije jaren gaat stellen!!

2 x plm 25 min aan de telefoon gehangen en geen contact gekregen.

"slechts" plm 8 x gemaild waarvan nog niets gehoord.

Vanaf 2010 t/m 2013 is alles naar mijn wens daarna een groot drama!!!

Waarschijnlijk ook personeel naar huis gestuurd zoals zoveel andere verzekeraars

Dan lopen je klanten ook vanzelf weg!!

Bram
10-02-2014

ik kom er achter dat ze sinds 4 maanden een premieverhoging hebben doorgevoerd van mijn auto, zonder enig bericht.

De premie gaat van 32 naar 55 euro per maand

Dan krijg bij navraag te horen dat de auto een jaar ouder is geworden, en dat er daarom een verhoging van van de premie is doorgevoerd. Het betreft hier een WA verzekering, dus volgens mij is de waarde van de auto totaal niet relevant.

Wil
03-02-2014

Erg raar wat er momenteel bij Ditzo gebeurt.

Premies worden niet afgeschreven, of naar de verkeerde rekening. Rechtsbijstandsverzekeringen worden afgebouwd, Mijn Ditzo is afgeschaft.

Grote problemen bij dit bedrijf?