Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2
Positief69%
Neutraal10%
Negatief21%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Anoniem
22-09-2012

Gelukkig heb ik nog geen productconfrontatie gehad, dat hoop ik eerlijk gezegd ook niet te krijgen.

Arag staat prima aangeschreven in de verzekeringswereld en Ditzo heeft ook een naam hoog te houden, dus ik heb er wel vertrouwen in.

Mijn cijfer is derhavle ook alleen gebaseerd op het 'afsluitgemak', de duidelijkheid van de site en de lage kosten.

Als ik onderstaande negatieve reacties lees, zie ik alleen maar gefrustreerde mensen die verzuimd hebben eerst de voorwaarden door te lezen voordat ze de verzekering hebben afgesloten. Voor die paar tientjes ben je namelijk niet overal voor verzekerd.

En stukken die zoekraken zijn nu eenmaal in elk bedrijf een probleem, wellicht handiger om zoiets via een ander medium te sturen, er ligt ook nog een stukje verantwoordelijkheid bij de verzekerde zelf. Het faxen (over de schutting gooien) en wachten of er iets mee wordt gedaan is ook riskant, zeker als het gevoelige informatie is. Even nadenken dus.

Al met al, sta ik nog steeds positief tegenover Ditzo.

Anoniem
22-09-2012

Ben net over gestapt naar Ditzo, Prima ervaring,absoluut, werdt zeer correct behandeld door een medewerker,Marvin, Ook door de financiële administratie, want ik wilde niet per maand betalen, maar gewoon per jaar, alles is tot nu toe zeer goed verlopen en zonder enige probleem. En veel dingen konden worden aangepast, geen probleem. Lees mijn ervaring bij een andere verzekeraar .

Bij diversen andere verzekeringen was dit of dat niet" standaard " en kon het dus niet,.. maar bij DITZO, en GEEN PROBLEEM bij DITZO.

b.v.b. Als ik ergens in buitenland zelf een hotel boekt,.. En dus niet in Nederland geboekt bij een reisorganisatie, dan heb ik GEEN recht op mijn verzekeringen mocht er iets met mij of mijn kinderen gebeuren...! Maar dit is absoluut het geval, bij al die andere verzekering maatschappijen, niet te geloven als je er iets is, en dat gebeurde ook met mij, en geen uitkering of claim kon ik indienen, een claim bij de Anwb waar ik ruim 18 jaar de meeste luxe verzekering had, en mij in de kou liet staan, en waarom,.. omdat ik zelf ter plekke diversen buitenlandse hotel had genomen,en geboekt te plekke via internet, maar niet had geboekt via een Nederlandse reisorganisatie, en nog meer van die standaard onzin regels. En ik had geen RECHT op een verzekering enz.enz. Niet te geloven. Maar niets aan te doen werd mij verteld door diversen maatschappijen.

Enfin daarom ook, mij verzekert bij een soepele verzekeraar, wat ik meteen al merkte bij diversen nieuwe aanvragen, en het contact met deze nieuwe verzekeraar. Ditzo.

Hoop wel dat dit ook zo mag blijven in de toekomst. Wat mij wel is verzekert..!

Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Ben.

Bosch en duin.

Anoniem
21-09-2012

Het dienstenpakket mag wel eens wat duidelijker uitgelegd worden. Anders sluit je onnodig dubbele verzekeringen af.

Anoniem
21-09-2012

Alles snel en uitstekend geregeld. Wachten alleen nog steeds op de bijstelling vd schadevrije jaren vd auto verzekering.

Anoniem
21-09-2012

Per 1-1-2012 klant bij DITZO, de verhoudig premie/dekking was daar voor mij het meest gunstigst. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen!

Het aangevraagde kraampakket had ik al na een paar dagen in huis en de gedeclareerde nota's m.b.t. mijn bevalling in het ziekenhuis waren erg snel uitbetaald.

Anoniem
21-09-2012

ik ben tot nu toe tevreden met ditzo zorgverzekering goed pakket en natuurlijk heel belangrijk betaalbaar als je ziet dat het allemaal duurder is geworden dan krijg je voor dit geld toch een goed beschermpakket voor mijn gezin heel fijn

Anoniem
21-09-2012

Je blijft goed op de hoogte van je kosten, je kunt ten alle tijden alles bekijken.

Als er iets is veranderd krijg je een mail en kun je inloggen. Zo hoef je niet steeds zelf te kijken maar krijg je een herinnering in je mail.

Anoniem
21-09-2012

We zijn vorig jaar over gestapt naar Ditzo, mede omdat Ditzo één van de weinige was waar je verschillende onderdelen die je toch niet gebruikt uit je pakket kon halen.

Zeer duidelijke website en snelle service. Afhandeling van declaraties gaan snel en efficient, dus wij hebben zeker geen spijt dat we de overstap van CZ naar Ditzo gemaakt hebben.

Ditzo is overzichtelijker, sneller en niet te vergeten, ik denk wel één van de belangerijkste. Ditzo is aanzienlijk goedkoper omdat ze je de keus laten wat je wil verzekeren. Bijvoorbeeld het kraampakket voor mannen eruit halen en als één uit de familie een bril draagt, alleen die persoon een brillen pakket mee verzekeren.

De reklame klopt. Het lijkt simpel en dat is het ook.

Anoniem
21-09-2012

Goede ervaringen. Ook als je vragen hebt dat je gratis kunt bellen of dat ditzo jou terug belt.

Declareren is ook helder en zonder drempels. Declaratie formulier invullen en het geld wordt heel snel op je rekening gestort.

Anoniem
21-09-2012

Prima dienstverlening, premie beter betaalbaar dan meeste andere aanbieders van zorgverzekering. Declaraties worden snel afgehandeld. Geen minpunten aan te geven (op dit moment).

Anoniem
20-09-2012

Ik ben erg tevreden met Ditzo..vrij snelle afhandeling van declaraties ( je hoeft zelfs geen postzegel te plakken op de envelop) en de

telefonische klantenservice vind ik prettig en goed. Je zit ook ook niet lang in de wacht als je belt.

Prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook goed.

Houden zo!

Anoniem
20-09-2012

voldoende en onvoldoende

onvoldoende toen ik in november de verzekering afsloot plus de extra verzekering voor bril en lenzen heb ik DUIDELIJK doorgegeven dat mijn zoontje slechte ogen had en dat hij ieder jaar een nieuwe bril moest toen t zover was kreeg ik hem niet vergoed van Ditzo de verzekering gelde alleen voor volwassenen en niet voor kinderen maar mij werd verteld dat volwassenen vergoed kregen tot een bedrag van 240euro en kinderen 120euro ik moest wel naar PEARL gaan.maar ik kreg van PEARL te horen dat ik niets kreeg en heb toen met Ditzo gebeld en daar werd me dat bevestigt ik heb toen ook duidelijk gezegt dat ze dan iedereen bij Ditzo goed moesten inlichten dat t niet zo was.

voldoende overige declaraties en t overzicht is heel duidelijk en begrijpend.

mvg,tanja kraft-celis

Anoniem
20-09-2012

Een budget verzekering, niet slecht, maar zo goedkoop mogelijk ingericht.

Niets is elektronisch te declareren, moet met een formuliertje, zelf uitprinten, zelf invullen, eigen enveloppen.

Niet per e mail te bereiken.

Gewoon niet handig allemaal.

Anoniem
20-09-2012

In begin een beetje traag, nu loopt alles vlot.

Alleen jammer dat de declaraties niet elektronisch in te dienen is zoals bij de Ohra.

Daardoor 7 ipv 8

Anoniem
20-09-2012

moet binnenkort een radioterapie ondergaan van 5 weken 5 dagen per week, heb dit gemeld bij de zorgverzekeraar, goed te woord gestaan en al de telefoonnummers van het taxibedrijf doorgekregen.

Anoniem
20-09-2012

De premie van de zorgverzekering van Ditzo is uitstekend. Niet de goedkoopste, maar vrij goed ten opzichte van de competitie.

De communicatie tussen Ditzo en mij is prima.

De website van Ditzo is helder, en het inloggen op je persoonlijke pagina gaat me gemakkelijk af.

De premie voor de tandartsverzekering is ook heel goed.

Ik wil graag volgend jaar bij Ditzo blijven, dit is wel afhankelijk van de basispremie van 2013,

en de premie van de tandartsverzekering voor 2013.

Als deze niet te veel stijgt, zal ik zeker blijven.

Wat ik vooral positief van Ditzo vond, is dat ze de 100% vergoeding voor de tandartsverzekering hebben waargemaakt,

ondanks de vrije tarieven. Aan het begin waren er berichten dat er bepaalde tarieven gehanteerd zouden worden,

maar uiteindelijk vergoed Ditzo gewoon alles voor 100%. Erg netjes en daar ben ik zeer tevreden over.

Even afwachten wat de premie van de zorgverzekering in 2013 wordt, maar er is een zeer grote kans dat ik bij Ditzo blijf.

Anoniem
20-09-2012

Erg tevreden over Ditzo, vooral over de manier waarop het eigen risico betaald wordt. Bij mijn vorige verzekeraar werd dit bedrag 1 keer per jaar afgeschreven, Ditzo doet dit 4 keer per jaar zodat het bedrag wat afgeschreven wordt veel lager is per keer.

Anoniem
19-09-2012

Mijn er varingen met Ditzo zijn goed, met uitzondering van de volgende punten waarover wij niet tevreden zijn |:

- het niet in delen kunnen betalen van het eigen risico

- het afschrijven v an de zorgpremie op automatische wijze; dit zouden wij graag doen per accept giro.

Anoniem
18-09-2012

Mijn ervaring met Ditzo was Positief, de schade afhandeling liep soepel, mits je gbruik maakt van de bij hun aangesloten herstellers.

Inmiddels is Ditzo ook gewend aan de Datzo mentaliteit en meent dus alle beloftes te kunnen breken met hun eerste klanten. Doordat e een 3tal schades in twee maanden tijd hebben plaatsgevonden zijn zij van mening een eigen Risico toe te passen van Maar liefst 500 euro.

Ik snap dat schades niet bevorderlijk zijn voor de bonus cultuur en dat de manager van deze regio baalt van mijn schades, maar ik reed daar tegen hiervoor 17 jaar lang schadevrij. Dan ben je welkom en mag je betalen.

Reken maar eens uit, niet verzekeren was goedkoper geweest, maar dat mag niet.

Wie houd wie voor d gek

Datzo !

Anoniem
17-09-2012

Ik ben erg tevreden met Ditzo en krijg altijd snel de status van de ingediende rekeningen te zien. Hierdoor weet ik altijd wat er afgeschreven gaat worden. Erg prettig!!

Daarnaast is Ditzo niet te duur en heeft een prima dekking.