Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

27-06-2013

Zeer slechte ervaring met Ditzo. Bij het afsluiten van een tweede auto werd zonder te vragen de verzekering van mijn eerste auto stopgezet. I.p.v. de wijziging ongedaan te maken heeft Ditzo een nieuwe verzekering afgesloten, wat bleek dat dit één was met een hogere premie en 'vernieuwde' polisvoorwaarden, waardoor ik vergeleken mijn oorspronkelijke verzekering er op achteruit ging.

Hier kwam ik pas achter na de eerste premie afschrijving, doordat het bedrag een stuk hoger was dan wat ik van Ditzo gewend was. Hier direct achteraan gebeld, maar werd door de telefonist weggewuifd met de mededeling 'dat ze het gingen uitzoeken' en ik er bericht over zou ontvangen. Na 2 weken nog geen bericht en er weer achteraan gebeld. Opnieuw hetzelfde verhaal, dit heeft in totaal meer dan een maand geduurd. Steeds was er wel een wijziging aangebracht in mijn premie of polisvoorwaarden, maar niet de juiste wijziging. Het toppunt was dat ineens mijn schadevrije jaren teruggezet werden naar 0. Terwijl ik helemaal geen schade had gereden! Na 2 maanden eindelijk na meerdere malen telefonisch contant (waar ik zelf achteraan moest bellen) het teveel afgeschreven premie teruggestort gekregen.

Dit was voor mij het moment om de verzekering bij Ditzo te beëindigen. Maar dit was helaas niet het einde van het gedoe met Ditzo. Van mijn huidige verzekeraar kreeg ik kort geleden bericht dat mijn schadevrije jaren niet ingevoerd staan bij Roydata. Dus opnieuw Ditzo gebeld om opheldering te vragen. Enige wat gezegd werd is dat ze het gaan 'uitzoeken' en dat ik er nog van hoor. Na mijn ervaring met Ditzo heb ik hier niet veel vertrouwen meer in. Het is nu maar weer afwachten en anders over een paar dagen weer terug bellen...

16-06-2013

wij gingen op paar uurtjes weg op 7 feberarie

7 uur weg rond 10 uur weer terug

maar er waren meer mensen geweest wij weg en de inbrekers binnen

alles was mee genomen zelf mijn kluis is weg

alles open gebroken

inmiddels 15 juni zeer slechter verzekering ik zoek nu een andere verzekering bellen mailen doei

nog niets gehoord van ditzo

zelf aldoor gebeld maar zeggen inbehandling genomen naar 4,5 maanden word je het wel zat

16-06-2013

nooit een verz afsluiten bij ditzo allen maar trammelant ze bellen niet terug late je teveel betalen en als je denkt dat alles voor elkaar is sturen ze een incasso

27-05-2013

Ik kan over de prijs van de ziektekostenverzekering niet klagen hoewel ik nu elders voor dezelfde prijs ben verzekerd. Helaas verzandde ik in een administratieve chaos waar ik heel 2012 last van heb gehad en zelfs tot nu toe nog last van heb. Na heel veel telefonisch en e-mail contact, stortingen en terugstortingen zijn de financiën nog niet afgewikkeld. Erger nog ze sturen ons nu zonder enige waarschuwing DAS-incasso op het dak. Daarnaast bleek onze jongste zoon door administratieve blunders een half jaar helemaal niet verzekerd! En dit jaar kregen we rekeningen mbt een nieuwe polis die we helemaal niet hebben afgesloten. Integendeel: U snapt dat we alles hebben opgezegd. Advies: niet aan beginnen.

26-05-2013

Reisverzekering bij Ditzo. In de meivakantie op 2 verschillende dagen een schade. Ik heb in 20 jaar nog nooit schade gehad bij WA of reisverzekering. Schade ingediend bij Ditzo. Krijg je bij beide gebeurtenissen een eigenrisico van 100 euro, dus niets terug gekregen van de 180 euro schade die ik had.

23-05-2013

Even een waarschuwing aan iedereen die een zorgverzekering heeft bij Ditzo. Ik heb een aanvullende verzekering zodat mijn anticonceptie vergoed wordt maar helaas wordt daar niet goed naar gekeken want er wordt gewoon gekeken naar je basisverzekering en daar wordt het niet bij vergoed en dus moet je het betalen en komt het bij je eigenrisico. Na veel mail verkeer en uiteindelijk correctie blijkt het nu weer gewoon fout te gaan. Dus controleer het aub zelf ook want het kost ons genoeg. Ook komen ze beloftes niet na in maart zou ik geld terug krijgen en het is nu eind mei en nog niks ontvangen, ook al meerdere klachten gestuurd maar helaas niks vernomen. Ik ben zo klaar met Ditzo helaas duurt het jaar nog erg lang.

09-05-2013

slechte ervaring met ditzo was all-risk verze kreeg een ongeluk en was mijn schuld belde verze op alles zou geregeld worden (niet dus) kreeg de volgende dag een mail dat ik niet verzekerd was omdat er 2.04 euro openstond en hadden mijn verzekering stopgezet WTF idd ben toen naar me advocaat gegaan met al mijn betalingen en het klopte ditzo storte zelfs 30 terug omdat ik teveel had betaald advocaat belde ze op en was op de dag van de ongeluk ineens wel verzet (HUH) ik snapte er geen bal van ga er een zaak van maken want zit nu met kosten van het slepen en huur van een auto dus bedankt Ditzo

07-05-2013

administratie een puinhoop had in december voor januari betaald steeds bericht van premie achterstand ondaks veel bellen bleek dat de premie bij auto verz terecht zijn gekomen moet toch overrgehouden zijn

Op mij declaratie staat 2x fisioterapie die ik nooit gehad heeft ook met bijbetaling moest ik fisio bellen bleek ver weg te zitten en zie ditzo heeft fout gemaakt geboorte datum zelfde naam alleen zonder van der nog niet opgelost

Medicijnen van de vrouw gebruikt ze al jaren nooit bij betale nu beide bijbetalen mede deling WTG tarief kortom je denkt een goedkope verzekering te hebben maar komt eind van de rit DUUR uit

02-05-2013

1/5/2013 - 5 Jaar klant bij DITZO, bij de overschrijving naar de nieuwe auto kreeg ik de melding geweigerd. Tel contact opgenomen, men kon een formulier invullen er zou dan binnen drie dagen bericht komen waarom de nieuwe auto geweigerd was. Zou niet met de nieuwe auto kunnen rijden als ik dat wel wou moest ik maar naar een andere verzekeraar gaan. Dus overgestapt naar Univé.

Vanmorgen (2-5-2013) telefoontje van Ditzo ik kon de auto wel verzekeren bij Ditzo . De weigering was een systeem kwestie en veroorzaakt door het schade verleden. Mijn schades gedurende de vijf jaar dat ik klant bij Ditzo ben geweest zijn een beide in januari 2010 1) achterbumper met achterlicht glas en 2) (14 dagen na 1e schade) diefstal schade van airbags.

Ik had bij Ditzo 23 schade vrije jaren voor de autoverzekering. Belachelijk maar je staat wel mooi voor paal. Nu duizend maal excuus, maar voor mij is het te laat. Ik ben klaar met Ditzo. Je bent er als klant alleen voor de te betalen premie maar mag geen schade krijgen. Slechter verzekeraar is niet denkbaar.

01-05-2013

Ik spreek net een meneer over mijn zorgverzekering over een eventuele vergoeding of hij dat kon uitzoeken, liet mij eigenlijk meteen wel blijken dat hij er geen zin. Hij zocht zogenaamd even iets op kwam heel snel tot de conclusie dat wat ik vroeg niet kon! toen vroeg ik hem of hij mij terug wilde bellen als hij wat meer had gevonden erover, maar dat vond hij maar onzin , ik moest de nota maar insturen en dan konden ze wel kijken wat ik misschien vergoed kreeg en hij wist mij wel te vertellen dat ik het wel voor de belasting moest bewaren? wat een luie ongeïnteresseerde...

22-04-2013

Zeer slechte ervaring met Ditzo.

Twee jaar overgestapt naar Ditzo, vanwege lagere premie.

Helaas na 23(!) schadevrije jaren 2x een schade gehad binnen korte periode. Dit gemeld en na aftrek eigen risico uitgekeerd gekregen. Afhandeling duurde wel even, maar uiteindelijk toch netjes bijgeschreven. Wat schetst mijn verbazing: ik krijg nu een hele onpersoonlijke en ook wel intimiderende mail dat mijn eigen risico wordt verhoogd naar 500 euro, omdat ik te veel schades heb geclaimd en dat ze mij daarna helemaal kunnen royeren als klant. Zo ga je toch niet met je klanten om? Er wordt toch ook naar een voorgeschiedenis van een klant gekeken?

15-04-2013

Mijn schoonmoeder is WA verzekerd bij Ditzo. Op 23 maart 2013 heeft ze bij ons schade veroorzaakt en nu 15 april 2013 pas zegen ze bij Ditzo dat er een brief onderweg is. Verwacht dus geen snelle service bij Ditzo

15-04-2013

Ditzo is wel de meest waardeloze verzekeraar die ik ooit heb meegemaakt. Ik had een autoverzekering afgesloten met 14 schadevrije jaren. Alles geaccepteerd en na een aantal weken krijg ik een mail dat de schadevrije jaren niet overeen komen met Roy-data (dit blijkt een systeem hiervoor te zijn) en dat die zijn teruggezet naar nul.Daarna gebeld en een medewerker gaf aan dat dit kwam aangezien ik de laatste jaren in een lease auto heb gereden, hij kon de schadevrije jaren wel op 10 zetten, dit was iets meer premie maar ik ging akkoord. Aantal weken later wederom een mail dat de schadevrije jaren niet overeenkomen met Roy-data en zijn teruggezet naar nul. Wederom gebeld en krijg een dame aan de telefoon die grappend zegt dat ze waarschijnlijk hebben zitten slapen en geeft net als de eerste medewerker aan dat de schadevrije jaren wel naar 10 kunnen worden gezet. Ik wederom akkoord gegaan, medewerker bood excuses aan. U raadt het waarschijnlijk al aantal weken later wederom mail en een aanmaning om de verhoogde premie niet had betaald. Ik gereageerd op de mail met bovenstaand verhaal en wacht op reactie. Twee dagen later een geautomatiseerde mail dat mijn verzekering is beëindigd aangezien ik te weinig had betaald, ik wederom bellen die vrouw zegt dat ik eigenlijk moet mailen aangezien de contactpersoon niet telefonisch bereikbaar is. Poosje later weer mail dat de incassoprocedure in start is gezet, ik reageren met een gefrustreerde mail en ik krijg als antwoord dat ik moet bellen met mijn klacht en niet moet mailen.

Op dit moment ben ik helemaal klaar met Ditzo en lijkt het wel of ze een wedstrijd 'consumentje frustreren' aan het organiseren zijn. Ik heb al lang een nieuwe verzekaar die wel gewoon mijn schadevrije jaren kan zien en wens Ditzo dan ook veel succes met incassoprocedure. Wel hoop ik dat dit een waarschuwing voor overige consumenten is!

13-04-2013

Waardeloos! Ik krijg niet eens een beltoon als ik wil bellen. Er bestaat geen emailcontact en de wachtwoorden die je toegestuurd krijgt via sms (?) werken ook niet... Waardeloos!! Ik ga aan het einde van dit jaar weer terug naar mijn oude verzekering. Dan maar wat meer premie... Let wel: contact is het belangrijkste!! En dat is bij deze verzekering slecht!

01-04-2013

Auto stond geparkeerd, een buurman heeft met achteruitrijden zijn aanhangwagen in mijn achterdeur van mijn auto geparkeerd. De schade die hierdoor ontstaan is, is door Ditzo prima opgelost een paar dagen later kon ik mijn auto in ons dorp naar een reparatiebedrijf brengen .

Ik heb hierbij een leen auto kunnen gebruiken en na 2 dagen kon ik mijn auto keurig hersteld en gewassen weer ophalen. Ik vind dat het door Ditzo prima is opgelost zonder dat het mij veel tijd heeft gekost.

01-04-2013

ervaring met ditzo is tot nu toe uitstekend 1 min punt dat je als je belt 20 minuten moet wachten voordat je iemand kan spreken dat is jammer

30-03-2013

Snelle service, makkelijke online afhandeling,scherpe prijs en alle risico's gedekt. Binnen 5 minuten alles geregeld; twee werkdagen later alle papieren thuis. Prima!!

29-03-2013

Het was makkelijk overstappen en jullie voorwaarden en tarieven zijn zeer transparant. Ook geen eigen risico bij de autoverzekering vind ik prettig.

29-03-2013

Ik heb een zorgverzekering afgesloten via independer.nl Op één of andere manier heb ik toen (geheel onvrijwillig) ook een reisverzekering afgesloten. Ik kan er helaas niet vanaf, maar gebruik hem ook niet. Kan dus niet veel zeggen over mijn ervaringen met dit product. Over de onduidelijkheid van independer kan ik wel oordelen, die is ronduit waardeloos.

29-03-2013

Ervaring tot nu toe slecht.ik had in 2012 o.a de zorgverzerkering bij Ditzo ben in Dec eruit gedaan door Ditzo zonder dat ik ergens van afwist

ik heb niet zelf opgezegd, zoals zij beweerden zou dat volgens Ditzo door de FBTO zijn gedaan die heb ik gebeld zij wisten nergens van.

Fout na contact ligt bij Ditzo.

Betaling van zorgverzekering verschillende keren fout gegaan. na opnieuw contact met Ditzo bleek dit ook aan hun te liggen zij waren overgegaan naar een ander systeem.

Het is nu bijna april heb na ook hierover verschillende malen contact, nog steeds geen zorgpas ontvangen.

Ik ben niet gelijk weggegaan met alle verzekeringen die ik daar heb lopen maar overweeg het nu wel te doen!

Klantvriendelijk zijn ze niet bij Ditzo een fout kan wel eens gebeuren maar dit is te veel je moet altijd belkosten maken hangt lang in de wacht terwijl het niet mijn fouten zijn.

Ik betaal alles netjes op tijd daar ligt het ook niet aan Ditzo ik baal tot nu toe van jullie handelen. ik als klant hoef niet te lijden onder jullie systeem!!!!!!

Met vriendelijke groet. Wim Latour Apeldoorn