Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

S. Berkhoff
16-11-2014

Telefonisch word je prima geholpen. Ik voel vertrouwen.

Wanneer ik telefonisch contact heb, krijg ik vlot en adequaat antwoord. Via de mail duurt het mij te lang voor er antwoord komt.

Raymond

Prima verzekeraar

Prima verzekeraar, goede premie. (heb alleen basis dekking de ervaring leerd dat je de tandarts fysio en bril beter zelf kunt betalen)

duidelijke website en goede overzichten van het Eigen risico. Na bericht van Eigen risico wordt het ca 4 weken later afgeschreven.

ook inloggen via digid werk goed.

Harry Streppel

Klantvriendelijke zorgverzekeraar

Zeer tevreden met deze Ditzo-zorgverzekeraar met een behulpzame en vriendelijke servicedesk.

Fijn op vele manieren contact met hun te krijgen zoals telefoon, mail, twitter en Facebook.

Ook heel fijn dat ze zeker niet te duur zijn en nog steeds een vrije keuze van hulpverleners en ziekenhuizen hebben.

G Postma

DITZO GOEDZO

heb een paar keer telefonisch contact gehad, ben toen keurig geholpen ook al hadden hun het een keer fout altijd een excuus gehad.

en wat betreft de declaratie. binnen 2 weken op mijn rekening.

daarom zeg ik DITZO GOEDZO

H van Deursen

Duidelijk

IK heb alleen maar goede ervaring met ditzo,geen enkele klacht,dus blijf ik bij ditzo verzekering.

Anita Franken Triemstra

Ditzo is prima Zo

Goede ervaring duidelijke helder en geen gedoe, ik zie in veel reviews dat mensen klagen. Het is dan alleen jammer dat ze klagen over regels, procedures en wetten waar DITZO niets aan kan veranderen. Voor die mensen een tip: lees je eens in hoe het in Nederland geregeld wordt en dan zie je dat de service van Ditzo gewoon goed is

Stance

Prima verzekering

Prima, behalve dat je voor vergoeding van bril of lenzen maar bij 1 opticien terecht kunt, en dan ook nog ongeveer de duurste

Huub
16-11-2014

Al twee jaar klant en tot dusverre tevreden

Tot dusverre geen nare of vreemde ervaringen gehad. Ja wel de brillen, moet via eye wisch opticiens en daar betaal je de hoofdprijs. Ook de verwerking van declaraties en met name ziekenhuis vind ik zeer traag. Soms zijn gemaakte kosten eerst na zes of meer maanden zichtbaar.

Frams
16-11-2014

Het af boeken gaat nu en dan telaat

beste ditzo

Jammer dat u uw zaakjes niet op orde heb ,wamt in de pollis voorwaarden staat dan kullie de eerste dinsdag van de maand mijn premie zal inhouden het komt steeds vaker voor dan jullie telaat afboeken en als ik u beld dan krijg iedereen deschuld maar ik hoor nooit dat het jullie fout is en maar draaien ik baal hier van ditzo mijn hele gezin is bij u verzekerd maar dit houd op hoor

Ditzo doet maar waar ze zin in hebben maar afspraak is afspraak want sta je in de winkel en wil je pinnen is je salso ont toe rijkend om dat ditzo maar af boeken wannwer zij het willen kan toch niet ik heb mij ook aan regels te houden daar ga ik terug.naar mijn vorige verzekering is er geen controlle op uw kantoor.

Heleen

Prima

Ik heb helemaal geen klachten over Ditzo, alles is prima verlopen het afgelopen jaar!

Guido

Goed en duidelijk

mijn ervaringen zijn goed.

en de website is overzichtelijk en goed.

Wientjes G.

Gemakkelijk

Gemakkelijk bereikbaar en kreeg goede antwoorden op mijn vragen.

Goedkoop en overzichtelijk

Gelukkig maak ik niet veel zorgkosten, de zorgkosten die ik heb worden keurig afgehandeld. Tot nu toe geen problemen ervaren terwijl ik al drie jaar bij Ditzo verzekerd ben.

Gijs

Goede prijs, modern klantencontact

Prima communicatie via email. Prettige website. Declaraties indienen gast super en worden goed voldaan.

Ger

Rommelige administratie

Ben nu 11 maanden verzekerd bij Ditzo en verbaas me al die maanden over de manier waarop blijkbaar de financiële administratie is geregeld. Het afschrijven gebeurt nooit op een vaste datum maar wisselt sterk per maand wat vervelend is. Hetzelfde geldt voor het incasseren van het eigen risico, al met al komt het weinig professioneel over. Denk erover om maar weer over te stappen.

Josien Schippers
16-11-2014

Prima verzekering tegen scherpe prijs

Nooit moeilijkheden gehad, niet met zorgverzekering en niet met andere verzekeringen die we intussen ook bij Ditzo ondergebracht hebben.

Alles is ook heel overzichtelijk.

Frams

Automatiche incasso

iedere eerste dinsdag van de maand hewft ditzo in hun voorwaarden gezet dan hun de nw maand premie afboekt de eerste dinsdag van de maand echter komt het hen niet toe en boeken zij maar af wanneer het hen uit komt waardeloos vind ik dat zo kan ik wel door gaan als je hen beld hier over dan geven zij iedereen de schuld behalve hun zelf

Fred

Ga zo door Ditzo!

Al een aantal jaren naar tevredenheid een Ditzo zorgverzekering. Eén van de goedkoopste en vrije zorg keuze waren voor mij het belangrijkst. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar waar niet? Ik geef toe, heb niet heel veel contact met Ditzo gehad, maar de keren dat ik ze nodig had ben ik prima geholpen. Zowel telefonisch als via de website.

Ferry de langen

Ditzo prima

Inmiddels ben ik drie jaar klant met prima ervaringen. Het is natuurlijk wel zo dat de tandarts verzekering er bij de vergelijking sites in financiële zin minder goed uit komt. Maar je kan natuurlijk niet in alles de beste zijn.

E. van der Knaap

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben nu voor de 2e keer een jaar klant (wissel meestal per jaar van ziektekostenverzekeraar) en dat verloopt tot nog toe prima.