Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

09-10-2012

ik vind ditzo goede vezekering altyd vriendelijk aan de telefoon ik ben vezekerd met mijn auto ook mijn zoon gewoon altyd goed bij schade gelijk word alles goed geregeld topie mvg fam dorchain

Beste Ditzo,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterstevreden ben over ditzo. ik heb met mijn vorige auto een inbraakschade meegemaakt, en de snelheid waarbij dit is opgelost door jullie is perfect.

Met vreindelijke groet,

Twig

09-10-2012

Snel een reactie op mijn vragen

perfect de verzekering afgesloten

09-10-2012

vooraf bij het afsluiten van de verzekering eerst telefonisch informatie ingewonnen. gebeld met gratis telefoonnummer (nu niet meer geloof ik) maar direct een aardige man aan de lijn gehad, die kennis van zaken had. Dus toen de verzekering via internet afgesloten. Alles is perfect gegaan. Ook de ontvangen informatie bij de polis is duidelijk en ruim voldoende. Dus geen een minpunt. Daarnaast ook een uitstekende prijs, en daar ging ik in eerste instantie voor. Maar ook de service is perfect. Ik heb gelukkig nog geen schade gehad, maar hopelijk dan ook nog goede service. Zo niet, dan raken ze me kwijt als klant.

09-10-2012

Ik had pech dat ik alleen een rechtsbijstandverzekering had voor mijn auto. Daar ik een ongeval heb gehad met de fiets door aanrijding van wielrenners met verstrekkende gevolgen voor mij en de daders niet bekend zijn heb ik mijn rechtsbijstand verandert. Ik heb nog geen gebruik hier van kunnen maken. Dit omdat het pas is afgesloten na het ongeval daardoor heb ik er nog geen gebruik van gemaakt. Ik hoop dat het niet nodig meer is voor de toekomst maar ik weet nu een ongeluk zit in een klein hoekje en een goede rechtsbijstand had mij heel veel minder zorgen opgeleverd.

09-10-2012

ja wat zal ik zeggen ,,eigenlijk heb ik niet veel te zeggen

het was 1 telefoontje en Ditzo deed alles ,van mijn oude verzekering naar Ditzo

makkelijker kan niet .

perfect geen omkijken meer naar gehad

groet

Mevr ekelschot

09-10-2012

Had een verzekering voor de auto afgesloten en de autovrijschade jaren opgegeven. Kreeg een keurige mail dat ik was aangemeld voor een bedrag van 7,80 per maand,

Later kreeg ik een mail dat ik drie euro meer premie moest betalen omdat zij mij slechts 22 jaren schade vrij gaven dus een korting van 61 %. Was van Unive overgestapt (die gaf 75% korting bij 32 jaar schadevrij) naar Ditzo omdat het zoveel in premie scheelt. Vindt het een vreemde gang van zaken. Eerst toestemmen, polis sturen, dan terug draaien. Tja zo kan iedereen zijn zaakjes goedkoop verkopen.

09-10-2012

Het was allemaal snel en eenvoudig en goed geregeld. En voordelig!

het invullen en aanvragen via het internet verliep probleemloos, de reactie was snel en enkele dagen later per post de papieren.

Heb verder gelukkig nog geen gebruik hoeven maken van deze verzekering, dus daar kan ik niets over melden!

03-10-2012

Snelle service, duidelijke overzichten over de declaraties en wat er betaalt wordt door wie.

01-10-2012

Prima tot nu toe. Scherp tarief. Wel laat een uitbetaling lang op zich wachten. Ook moet alles nog opgestuurd worden.

28-09-2012

Mijn ervaring met Ditzo is heel goed! Ik het toevellig dit jaar heel veel gebruik van gemaakt en alles is keurig geregeld. Ik weet niet meer wat te vertellen. Ik ben heel blij.

26-09-2012

Alleen ervaring met het afsluiten van deze verzekering. Lekker simpel, snel en goedkoop.

25-09-2012

slecht bereikbaar, zowel telefonisch als via email als via het web. Terugbel verzoeken via email omtrent vragen zorgverzekering worden niet beantwoord. Website inloggen is onmogelijk. Een nieuw wachtwoord aanvragen is onmogelijk. Een totale teleurstelling!! Ik ga zeker naar een andere zorgverzekeraar dit jaar.

25-09-2012

Ik heb een hele positieve ervaring met Ditzo! Het is overzichtelijk en duidelijk!!

24-09-2012

Prima, heb aantal keren declaratie opgestuurd en dit werd goed afgehandeld.

Verder nog niks mee gehad.

24-09-2012

Prima ervaring. Krijg netjes binnen twee weken declaratie gestort op mijn rekening.

24-09-2012

Goede voorwaarden, service, afhandeling en klant vriendelijkheid.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Duidelijkheid via internet met eigen wacht woord.

24-09-2012

Ervaring heb ik nog niet met U, maar ik heb een verzekering afgesloten vanwege de duidelijkheid van de site en de redelijke kosten .

Uiteraard hoop ik er geen gebruik van Ditzo te hoeven maken, maar verzekerd te zijn geeft wel een prettig gevoel .

24-09-2012

Zeer ruime vergoedingen, declaraties snel verwerkt en geen gezeur over de afhandeling van declaraties, ook is via je eigen account alles digitaal te raadplegen en te wijzigen. Voor mij ideaal dat dit 24/7 kan.

22-09-2012

Sinds januari verzekerd bij Ditzo. Verloopt tot nu toe probleemloos. Vooral MijnDitzo vind ik erg prettig. Geen papieren gedoe, altijd en overal kan ik bij mijn gegevens!