Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

13-09-2012

Mijn ervaring is dat ze snel werken, duidelijk zijn in uitleggen van producten en mij altijd op de hoogte houden van de rekeningen en declaraties

Ditzo is echt een top zorgverzekering

14-08-2012

Ditzo laat rechtsbijstandverzerking uitvoeren door ARAG. Ik heb al jaren gedoe met woekpolis maar daar gaan ze me natuurlijk fijn niet bij helpen. Het is namelijk helemaal niet de bedoeling om de klanten te helpen maar alleen om ze te laten betalen voor een dienst waar ze vervolgens niets aan hebben. Dat is overigens bij vrijwel alle verzekeraars hetzelfde volgens mij maar hoe ditzo ooit als beste rechtsbijstandverzekering is beoordeeld is mij een compleet raadsel!

26-07-2012

Je auto verzekeren bij Ditzo gaat goed mits dat 1x je premie nite kan worden afgeschreven! je word er zonder pardon (wat de reden ook is en ookal ligt de nalatigheid en schuld bij beide partijen) uitgeflikkerd! met alle gevolgen van dien! boetes van RDW omdat je niet verzekerd bent terwijl jij als klant op een reactie zit te wachten van mail(tjes) en telefonische uitleg war ze op terug zouden komen.... Wat een DATZO mentaliteit! Als het erop aan komt voldoet dit bedrijf NIET aan de zorgplichten ben je een wegwerpartikel waar een polisnummer aan hangt.

24-07-2012

Ditzo lekker goedkoop MAAR: Kijk uit met ruitschade, 1 aanrijding gehad en 1 keer ruitschade (achteraf krijg je dan onderstaande mail)

Eigenrisico gaat naar eur 500 Als ik dat had geweten had ik die ruitschade zelf wel geregeld en was niet naar hun veel te dure autotaalglas (zij krijgen trouwens een creditnota van ongeveer 50%) gegaan. Ik heb nu gevraagd om alsnog zelf de ruitschade te betalen, met aftrek van de door hun gekregen korting maar daar wordt niet op ingegegaan.

Mail:

In je mail van 12 juni jl. geef je aan het niet eens te zijn met de aanzegging van een eigen risico bij een volgende schademelding.

Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen goed nieuws is voor jou. Het eigen risico is aangekondigd, omdat je binnen korte tijd meerdere schades hebt geclaimd. Dit betreft een waarschuwing en hebben je daarom de mail gestuurd. Voor ons is het nog geen aanleiding om de verzekering te beëindigen, maar hopen wel dat je minder schades gaat melden.

De volgende schades zijn ten laste van je polis gekomen. 06-sep-2011 is er een ruitvervangen en op 03-feb-2012 ben je tegen een tegenpartij op gereden.

Tenslotte willen wij je er nog op wijzen dat de polis bij Ditzo dagelijks opzegbaar is. Daarmee heb je op ieder moment de mogelijkheid om de polis zelf te beëindigen.

Helaas kunnen wij je nu geen beter nieuws brengen.

Met vriendelijke groet,

23-07-2012

Wij zijn dit jaar van Menzis naar Ditzo over gestapt tot nu toe zijn de declaraties o.a mondzorg en tandarts binnen redelijke tijd afgehandeld ook de overzichten in mijn Ditzo zijn duidelijk. Krijg ook een email-bericht als er een declaratie of een ver(rekening) is uitgevoerd.Kortom onze ervaring is positief !

09-07-2012

Bij Ditzo zijn ze klant onvriendelijk, onfatsoenlijk en vreselijk slecht in het afhandelen van klachten. Ik heb een brilpakket afgesloten wat pure oplichterij is. Ik betaal € 120,- per jaar en krijg maar € 108 vergoed en zelf kunnen ze niet eens uitleggen waarom dat is. Ze proberen er onderuit te komen met een standaard mailtje waarin voowaarden staan die bij afsluiten helemaal nergens stonden.

Het is niet aan te raden om daar een verzekering af te sluiten.

03-07-2012

Ditzo is ontzettend slecht in het afhandelen van schade. Daarnaast zijn ze gewoon ontzettend klantONvriendelijk. Goedkoop, makkelijk af te sluiten, bovenaan in bij de meeste zoekopdrachten, aan de voorkant geeft Ditzo bakken met geld uit. Maar aan de schadekant houden ze de hand op de knip. Ik zou mijn verzekering gewoon bij AllSecur sluiten...

09-06-2012

In 2011 twee maal schade gehad, Een tegenligger rijdt mijn spiegel eraf en rijd door en een schade met de caravan welke gekoppeld zat aan de auto op een camping, schade aan een elektrahuisje. Na tien maanden krijg ik een onpersoonlijke email met het bericht dat ik teveel schade heb veroorzaakt (22 jaar schadevrij), en dat bij de volgende schade ik een eigen risico krijg opgelegd van 500 euro en bij nog een schade de verzekering kan worden beeindigd. Niet erg klantvriendelijk dacht ik.

02-06-2012

Rampzalige ervaringen met Ditzo sinds januari. Ten eerste duurde het ruim 4 1/2 maand voordat we eindelijk eens de zorgpassen ontvingen. Dit nadat de directeur was aangeschreven en een eerdere klacht in deze rubriek. (Dat vinden ze niet zo leuk!). Een andere klacht vanaf januari was dat beide verzekerden

geen toegang kunnen krijgen tot hun eigen MijnDitzo. Wij worden niet herkend. Vragen dan een nieuw wachtwoord, maar dat werkt ook nooit. Betalen mogen wij echter wel... Volgens de directeur moet ik maar weer een nieuw ww aanvragen, maar dat werkt nooit en te nimmer. De directeur beloofde per e-mail op 16 mei dat mijn vrouw weer een activeringscode zou krijgen en wel binnen 10 werkdagen. Uiteraard zitten wij nog steeds te wachten...Er kwam niets.

Omdat ik slechthorend ben en geen telefoongesprek kan voeren kreeg ik van de directeur een e-mailadres van Ditzo. Daarvan gebruikgemaakt om mee te delen dat het onmogeliijk is MijnDitzo te openen. En een exacte lijst van de benodigde handelingen, die ik verricht om MijnDitzo te openen. Dan kunnen ze niet zeggen dat ik iets verkeerd doe. Dat deed ik 2 weken geleden, maar ze moeten nog antwoorden. Fijn, zo'n e-mailadres, vooral als Ditzo er nooit op reageert!

Ze gebruiken je echt voor idioot. Hierover weer een klacht ingediend en meegedeeld dat ik ze weer op internet ging gooien. Weer een antwoord van de directeur: binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord, maar ik mag ook bellen...... Dit terwijl deze man zelf een e-mailadres stuurde omdat ik niet kan bellen..... Na die 14 dagen zou ik dan alweer een maand zitten te wachten. Komt Ditzo natuurlijk weer met een onzin-antwoord.

Tevens werd ik GEBELD door een juffrouw, terwijl ze weten dat ik ze niet kan verstaan... Het is echt een hopeloos zooitje ** bij Ditzo.

Heden kunnen beide verzekerden met geen mogelijkheid bij hun eigen gegevens komen... En dat al sinds 1 januari!

11-05-2012

Heb een conflict met mijn werkgever, Ditzo rechtsbijstand gebeld en..... het valt onder intellectuele eigendomsrecht en daar zijn wij natuurlijk niet voor verzekerd.(volgens hun) Moet je ook maar net weten als je een rechtsbijstandverzekering bij hun afsluit.

Ik ga mijn verzekering opzeggen, want al die jaren heb ik eigenlijk voor niets betaald. Uiteindelijk valt het dan niet onder de verzekering.

07-05-2012

Ook sinds januari overgestapt naar Ditzo, maar had er al vrij vroeg spijt van. Al maanden declaraties ingediend, maar eerst hadden ze niets ontvangen en nu het duurt echt heel erg lang voordat ze iets overmaken. Lekker handig in deze tijd van het jaar. Volgend jaar gewoon weer naar Menzis. Ditzo is inderdaad goedkoper, maar ik betaal liever iets extra's voor wat service. Het is een mooi streven om de bureaucratie aan te pakken met de slogan wel zo gemakkelijk, maar dat kunnen ze niet waarmaken.

24-04-2012

Wij hebben sinds januari een zorgverzekering bij Ditzo, omdat dit goedkoper uitkwam ( ook voor onze portemonee)

Aantal keer gebruik moeten maken van declaratie formulier ( veelste klein, ik moet echt kriebelen om het duidelijk tussen de lijntjes te krijgen, en er gaan weken, zeg maar maanden overheen eer dat het bedrag terug gestort wordt)

Goedkoop is dus duurkoop!!!!

15-04-2012

Per 1 januari 2012 overgestapt naat de Ditzo Zorgverzekring, i.v.m. de lage premie zoals ook voot de tandartsverzekering. 1 maand geleden een nota ingediend, en na diverse e-mails en telefoontjes met de vraag of zij mijn declaratie hebben ontvangen. Telefonische kreeg ik het antwoord dat dit nog wel weken zou kunnen duren. Per e-mail nog geen enkele reactie ontvangen, terwijl zij zeggen binnen 10 dagen te kunnen uitkeren.Nu gaat het deze keer niet om een hoge nota, maar bij een nota van bijvoorbeeld 400,00 euro zou ik bij deze maatschappij flink in de problemen komen. Ik hoop dat dit een beginnersfout is, anders ga ikweer terug naar CZ, altijd uitbetaling na nog geen 10 dagen.

13-04-2012

Grappig dat ik hier positieve ervaringen van mensen lees over de premie. Je kan een verzekeraar pas echt beoordelen bij SCHADE. En daar betaal je die premie dus voor. En daar laat Ditzo dus de nodige (lees: alle) steken vallen. Ditzo behandeld schade langzaam, uitkeren duurt MAANDEN en daar kan je zelf keer op keer achteraan bellen. En als klap op de vuurpaal zijn de medewerkers van de schadeafdeling nog onaardig ook. Niet waar je op zit te wachten als je net schade hebt geleden.

Dus goedkoop: ja, redelijk maar niet verzekeren is goedkoper en werkt net zo goed.

10-04-2012

Het afsluiten van de verzekering gaat heel gemakkelijk. Schadeafhandeling verloopt bijzonder stroef en lang. Een aanrijdingsschade (niet onze schuld) heeft meer dan een half jaar geduurd. Er gaat veel fout in de communicatie. Wanneer je verschillende keren belt, krijg je verschillende personen aan de telefoon en moet je iedere keer het hele verhaal doen. Erg slecht.

Nu is al enkele maanden sprake van het incasseren van premies van verzekeringen die NIET van ons zijn. Over gebeld en gemaild, maar het wordt niet opgelost, dus maar steeds storneren. We kijken nu om naar een andere verzekeraar.

23-03-2012

DITZO is de slechtste verzekeraar ooit!! Op dinsdag 20 maart heb ik Ditzo juridische helpdesk gebeld. Aangegeven dat ik gisteren te horen heb gekregen dat mijn bedrijf gaat reorganiseren. Alle papieren per mail toegestuurd savonds. Volgende dag geen reactie, nog een keer gebeld. Helpdesk heeft niks ontvangen. Klant moet dit zelf checken of Ditzo dit heeft ontvangen, geeft de helpdeksmedewerkster aan! Nog een keer alles opgestuurd en vervolgens een standaard mail als reactie met antwoorden die ik zelf al wist en mijn vragen zij niet beantwoord. Ditzo zegt: als u nog vragen heeft dan kan ik uw dossier doorsturen naar iemand van ARAG. Zij hebben echt ervaring met rechtsbijstand....Wat??!! Probeert Ditzo klanten eerst met goedkope helpdeskmedewerksters en standaard antwoordvragen ons te helpen, ALVORENS ons door te sturen naar een ECHTE rechtsbijstandexpert? Ditzo probeert op deze manier de verzekeringcentjes van de verzekerde in eigen zak te steken!

Mijn zaak is doorgestuurd naar ARAG. Ik bel ARAG op en ARAG geeft aan dat Ditzo de bijlagen niet heeft meegestuurd! Ik ga opnieuw op woensdag 22 maart de papieren doorsturen. ARAG Leusden bel ik donderdag weer op. Zij geven aan: Nee, uw dossier wordt in ARAG Amsterdam behandelt. Ik ben al 4 dagen bezig met mijn reorganisatie en blijkbaar heeft niemand door dat hier enigzins haast bij is. Maandag moet ik bericht teruggeven aan mijn werkgever over de ontslagvergoeding en vandaag is het vrijdag en ik ben door NIEMAND van Ditzo of Arag geholpen! Ze begrijpen totaal niet dat je in een vervelende situatie zit en de helpdeksmedewerksters zijn brutaal en bijdehand.

Na deze hele zaak zeg ik mijn verzekering bij Ditzo PER DIRECT op.

11-03-2012

Ditzo belooft 100% vergoeding voor tandarts tot het maximum verzekerd bedrag, in mijn geval €750, premie €24,50 per maand, nu komt Ditzo ineens met marktconforme tarieven, rekeningen boven deze tarieven moet je bijbetalen. Dit stond in december bij het afsluiten van de aanvullende tandartsverzekering niet op hun website. Dit is voor mij de eerste en tevens de laatste keer Ditzo, zo is dat (Datzo).

31-10-2011

Ik ben naar Ditzo overgegaan met mijn auto verzekering ik was nog niet twee maanden verzekerd

toen ik op de snelweg over iets heen ben gereden, mijn band en velg kapot ik heb dit de zelfde avond

per mail gemeld werd de volgende ochtend gebeld en het voorval vertelt ik kon de auto direct laten

maken bij een door hun aan gemeld schade huis, toevallig ook nog mijn auto daeler verder nergens

meer na hoeven kijken uitstekend geregeld door Ditzo.

04-09-2011

Overgestapt nadat mijn all-risk premie bij centraalbeheer werd verhoogd.

Ik betaal nu € 255 in plaats van €550 per jaar , dus de moeite waard zou ik zeggen.

10-08-2011

Ik was geloof ik een van de eerste klanten bij Ditzo en tot nu toe heb ik 2 keer schade gehad aan mijn auto. Mijn ervaring met Ditzo is dat zij dit uitterst snel en effecient hebben opgelost. Ik ben dan ook zeer tevreden. Omdat mijn auto werd gerepareerd kreeg ik een vervangende auto! Door mijn ervaring met de afhandeling en de premie die in mijn geval veel goedkoper was bij Ditzo dan bij bijvoorbeeld Achmea zal ik iedereen aanraden hier je auto te verzekeren!