Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Coen
01-01-2016

Teleurstellende ervaring

Ik ben overgestapt naar mijn voorgaande Zorgverzekering MENZIS.

Reden is dat het callcenter van DITZO ernstige steken laat vallen.

Afspraken m.b.t terugbelverzoek is niet gehonoreerd.

Onvakkundige adviezen. Onderdelen worden verkeert geinterpreteerd en rubrieken van het gebruikte speakbriefje zijn inrelevant. Met andere worden geen aanrader!"

Bij kontrole blijkt met diverse ziekenhuizen nog steeds geen overeenstemming te zijn vanaf november 2015

Ook kennissen en vrienden hebben om dezelfde redenen afgehaakt.

Lindy
29-12-2015

Fijne verzekering

Goedkoopste optie met vrije zorgkeuze.

Online en via app declareren, erg makkelijk en je hebt snel je geld weer op je rekening staan.

Gerald
24-12-2015

Slecht systeem

Het systeem van Ditzo werkt niet. Ze sturen mails en polissen die niet kloppen. Ik heb drie keer moeten bellen en 10 minuten moeten wachten voordat ze opnamen. Slechte ervaring dus. Heel jammer. Ik was tevreden maar dit is slecht. Toch maar overstappen.

Jac
20-12-2015

Prima zorgverzekering

Ik had een snelle diagnose nodig en schakelde hen in om zorgbemiddeling te doen en ik had zeer snel mijn diagnose!

Lenn
18-12-2015

Duurt erg lang

Eerder dit jaar 1 schade opgegeven, deze werd vergoed, de afhandeling was netjes, alhoewel er veel tijd overheen ging. Tot zover was ik tevreden. De 2e schade die momenteel nog in behandeling is duurt Erg lang. Ik ben zeer afhankelijk van m'n telefoon om medische redenen, werk, etc., maar bij Ditzo (of de ingeschakelde verzekeraar?) lijken ze daar niet om te geven; e-mails worden beantwoord met 'we nemen spoedig contact op', maar daar gaan rustig na elk mailtje een aantal dagen overheen. (Vaak niet zo erg, echter wel wanneer het je onbruikbare telefoon betreft). Wat ik wel snel ontving was een afwijzing, omdat 'val-schade' niet onder mijn dekking zou vallen, dit terwijl de telefoon beschadigd is door waterschade en dit duidelijk naar Ditzo is gecommuniceerd. Dit heeft de iPhone reparatie store bevestigd en hiervan heeft Ditzo de schade offerte van ontvangen. Waar ik slecht tegen kan is wanneer een verzekeraar oneerlijk omgaat met z'n klanten. Mijn ervaring met Ditzo begint vervelende sporen achter te laten.

Loes
15-12-2015

Zeer goede zorgverzekeraad

Ik zit nu 1 jaar bij Ditzo. Kan alleen maar zeggen dat hè fantastisch geholpen wordt. Duidelijk,beleefd en snel. Ze zoeken altijd de beste oplossing voor je.

12-12-2015

Super prijs/kwaliteisverhouding

goedkope (basis)verzekering met vrije keuze, snelle afhandeling declaraties, duidelijke garanties, snelle klantenservice. Ondanks deze pluspunten een lage premie wat dus zorgt voor een goede prijs/kwaliteits verhouding

Jac
12-12-2015

Zeer tevreden over Ditzo

Ben nu een jaar bij Ditzo en echt zeer tevreden, moest naar een zorgkliniek omdat ik snel een professionele diagnose nodig had en daar hebben zij mij uitstekend bij geholpen, niks geen lange wachtlijsten etc. , meteen adequate hulp!

Kevin

Goed, maar niet te duur

Goede zorgverzekering, waarbij je wel vrijheden hebt en die te duur is.

Stephanie

Vrije keuze

Bij Ditzo geen goedkope buget polis waarbij geen vrije artsen keuze is maar gewoon de vrijheid om zelf te kiezen en toch 1 van de goedkoopste basis verzekeringen.

Lydia
11-12-2015

Perfect verzekering zonder dure reklames

ditzo gebruikt het reklame budget voor meer onderzoek naar bepaalde ziektes.

Alexandra

Prima verzekeraar

Vragen worden snel en deskundig beantwoord, de premie is (voor ons) de laagste en je kunt overal heen qua zorg. Geen afspraken en dus alleen een tandarts aan de andere kant van het land. Ik ben erg tevreden.

Anne
17-11-2015

Nooit meer!

Ik rij al meer dan 30 jaar auto, nooit nooit schade gehad, echter ook niet eerder een auto op mijn eigen naam gehad. Ditzo gekozen ivm lage premie en eenvoudig via internet af te sluiten. Echter 3 maanden later een mail dat ik geen schadevrije jaren heb opgebouwd, en ik premie moet gaan betalen alsof ik net ga autorijden!. Mijn premie ging ineens naar iets meer dan 100 euro per maand! Maar er bleek niets aan te doen want zit vast aan een jaar contract. Kijk ik nu net op het internet bij Ditzo, vraag met dezelfde gegevens en 0 jaar schadevrij dezelfde verzekering aan en hoef dan maar iets meer dan 50 euro per maand te betalen!. Ik heb ze een mail gestuurd en benieuwd wat de reaktie is. Weet nu al dat ik hierna overstap naar een meer betrouwbare verzekering.

Arjan van Mourik
01-11-2015

Fijne verzekeraar.

Helder en duidelijk. In 2016 kies ik weer voor Ditzo!

Roel Verduin
28-10-2015

Ditzo autoverzekering, bedriegelijk met automatische afschrijvingen.

let op! Als je een autoverzekering afsluit krijg je eerst een laag tarief en maanden later word het tarief opeen veel hoger en word automatisch voor het hele jaar het hoger tarief in een keer van je bank rekeing gehaald omdat je alleen kan verzekering als je Ditzo (oplichters) een machtiging geeft. In plaats van direct aangeven wat je tarief per maand is. Verder kan je alleen een verzekering afsluiten met automatische machtiging. Pas op! Ook frustrerend dat je dan een email krijgt van ene Bob die nooi meer antwoord op je emails. Ik voel me belazerd en waarschijnlijk vele andere slachtoffers gemaakt met hun systeem uitgedacht door snelle jongens bah.

18-10-2015

Lekker goedkoop

Ben een jaar verzekert bij Ditzo en ben er tot nu toe wel over te spreken. heb nog niets hoeven Cleamen, dus weet niet hoe ze daar in zijn, maar ben wat betreft prijs en informatie wel tevreden

06-10-2015

Twijfelachtig

Twijfelachtige afschrijvingen waarvan ze zeggen dat ze er recht op hebben. Ik ga eerdaags storneren en kijken of er dan iemand reageert.

DL82
10-09-2015

Oplichters

Door op verschillende datums af te schrijven had ik rond april onvoldoende saldo. Totaal niets vernomen zoals herinnering per brief mail telefoon of postduif. Zelf ook niet gezien tot ik een boete van het RDW kreeg van 400 euro.. Na diverse mails en telefoontjes de eer aan mezelf gehouden en de fout op me genomen en betaald. 11 augustus onvoldoende saldo, 14! augustus brief RDW.. Na de klantenservice gesproken te hebben tot een oplossing gekomen (dacht ik) openstaand bedrag zsm betalen en kopie brief RDW doorsturen. Binnen een uur was het bedrag gestort en de brief gemalid. Ik zou een verklaring krijgen en zodoende geen boete. Er was een aantekening gemaakt en het telefoongesprek heb ik opgenomen. Een week voordat die verklaring binnen moet zijn bij het RDW krijg ik een mail dat ik deze niet krijg? Op hoge poten heen en weer gemalid maar je trekt aan het kortste eind. Gelukkig is het gesprek opgenomen en krijgt dit nog een staartje.. Maar wat een rotzooi daar zeg met hun loze afspraken. Per direct weg en ook NOOIT meer!

Anne
20-08-2015

Puinhoop, administratieve ellende

Auto verzekerd bij Ditzo, ruim 2jr geleden. Ze bleven maar vertellen dat ik geen schadevrije jaren had opgebouwd, ik heb het verscheidene malen bewezen (instantie 'Roy Data') maar het werd ondanks vele beloftes en smoezen over overgang nieuw systeem, niet aangepast. Om die reden zeiden we ten einde raad de verzekering op, er bleef echter geincasseerd worden. Bij herhaaldelijke opzegging gaf men niet thuis. Betalingsopdrachten hebben we uiteindelijk gestorneerd en hun reactie hierop: we kunnen niet afmelden omdat we een betalingsachterstand hebben opgebouwd. Inmiddels vliegen de incassobrieven ons om de oren.

Een ongelofelijke puinhoop is het daar! Doe het jezelf niet aan.

06-08-2015

Toch maar weer overstappen naar een ander?!

Toen in 2014 bleek dat ik zwanger was heb ik contact gezocht met de helpdesk, met de vraag ik ben in februari 2015 uitgerekend, op hun advies basis pakket uitgebreid per 1 januari naar zorgbest met aanvullende verzekering vanwege de zwangerschap dus en dan ben je voor alles verzekerd!.

Op 1 maart 2015 werd onze zoon Joey gebeuren, na een spoedkeizersnede, 28 uur later lag onze kleine man onder het mes voor het plaatsen van een stoma vanwege de ziekte van Hirschsprung, binnen 2 weken werd hij nog een keer geopereerd aan zijn darmen. Joey heeft uiteindelijk een maand in het ziekenhuis gelegen. De artsen vonden dat er couveuse nazorg nodig was, echter Ditzo zegt je kraamperiode zit er op dus je hebt geen recht op kraamhulp en couveuse nazorg zit niet in de polis.

ben nu 5 maanden verder zit nog steeds psychisch in de knoei door de spoedkeizersnede en slechte start met de kleine. Heb dus geen roze wolk gehad, uiteindelijk zelf kraamzorg in gekocht a €45 per uur.