Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

M.linn
29-10-2013

Communiceren niet wanneer eigen risico van je rekening wordt afgeschreven, ook niet na herhaaldelijk verzoek. Echt zeer klantonvriendelijk. Uitbetalen van schade duurt veel langer dan dat ze beloven.

Kortom: een hip bedrijf die het helaas allemaal niet onder controle heeft. Veel jonge (onervaren) telefonistes / call center die nergens antwoord op kunnen geven.

R.Sampimon
14-10-2013

Ditzo is een online-verzekeraar, d.w.z. verzekeren en contact gaat via internet. Ditzo heeft geen algemeen telefoonnummer waar je algemene vragen kunt stellen, alleen telefoonnummers over schade en betalingen.

Zo wilde ik weten wanneer ik mijn aanvullende (tandarts)verzekering kan opzeggen. Na een aantal kies dit of dat doorkiesnummer kwam ik uiteindelijk bij de rechtsverzekeraar terecht, die wist natuurlijk van niks. Helemaal uiterst merkwaardig voor een online-verzekeraar is dat je ze niet kunt emailen! Verder heeft Ditzo de afgelopen jaren veel (polis)wijzigingen doorgevoerd in het nadeel van de klant. Zo betaal je voor een autoverzekering na een aantal schadevrije jaren inmiddels niet minder maar meer, wel 10% meer. Uniek mag ik wel zeggen, geen schade dus meer betalen!

R.Caarls
11-10-2013

ik ben dit jaar (2013) overgestapt op Ditzo verzekeringen. het scheelt aanmerkelijk in de maandpremie met mijn vorige (die uit Amersfoort). ondanks dat ik me nog extra heb verzekert voor Fysio ben ik nog steeds €25,00 goedkoper uit. ik ben reumapatiënt in een ver stadium, dus geen goedkope "klant". maar wel blij dat ik voor een redelijk bedrag mezelf kan verzekeren en nog geen problemen hebt ondervonden over de vergoedingen die er worden gedaan. volgend jaar weer Dit zo...

J v d Blom
18-09-2013

Heeft van januari ditzo al heel veel problemen mee gehad en vele nog niet opgelost

Wil iedereen waarschuwen als je er goed mee te maken krijg als in mijn geval vrouw

borst kanker kan het je vele honderden euro,s kosten aan medicijnen die niet of

gedeeltelijk vergoed worden kijken op 3cent

Advies wat je bij ditzo extra kwijt ben kan je een hele dure zorgverzekering voor nemen

die alles vergoed zo snel mogelijk opzeggen

Smekkie
15-09-2013

ook ik heb slechte ervaring met ditzo heb auto verzekering afgesloten voor mijn 2 de auto en nu kunnen ze mijn schade vrije jaren niet opvragen die worden volgens hun niet vrij gegeven omdat ik niet bij de zelfde verzekering zit als mijn eerste auto en ze zeggen 2 emails gestuurd te hebben die ik nooit heb ontvangen anders wel gelijk aan de bel getrokken en opzoek naar andere verzekering gegaan wat is dit nou weer voor idioot iets nog nooit last van gehad heb meer auto´s gehad als 2 de auto bij andere verzekeringen en die konden het wel nu hebben ze ff lekker voor 1,5 jaar verzekeringspremie opgestreken in 2 maanden tijd vieze oplichters en op de site stond nog gewoon dat ik 20 euro per maand betaalde maar wel over de 100 euro afschrijven wat kan ik hiermee doen iemand tips om mijn geld terug te krijgen

De boer
14-09-2013

Duurste verzekering bij datzo ik op internet zoeken met mijn 2 schadevrije jaren kwamnik met mijn peugeot 206 1.4 op 42 euro toch nog best aan de prijs voor een 21 jarige met een 1.4 maar wel de goedkoopste ... konden ze in de rodedata mijn schadevrije jaren niet vinden en ging ik 96 euro per maand betalen !!! Voor een simpele wa dekking zonder iets er op of erbij en als je dan opbel krijg je nog een grote smoel ook Grootste afrader

Trudy Oosterman
12-09-2013

Slechte verzekeringssite, je krijgt geen contact. alles via de mail en niet telefonisch. als je een wachtwoord opvraagt dan krijg je die niet toegestuurd na wel 10 keer vragen. dus kan geen overzichten inzien. Ik zit nu bij Ditzo maar mijn dochter en ik gaan zeker overstappen naar een andere verzekering. Wat een SLECHTE verzekeringssite, afrader

M.
28-08-2013

Ditzo zorgverzekering is zeer slecht! Na meerdere telefoontjes en loze beloftes als wel bellen u terug en vervolgens niet doen nog steeds geen kraampakket. Hoog zwanger zit je niet te wachten om nogmaals boze telefoontjes te plegen over een kraampakket t.w.v. twee tientjes.. maar ja je hebt het nodig en je betaald er immers voor. Uiteindelijk meer kwijt aan telefoonkosten en tijd dus zelf maar Natalis (de firma die de kraampakketten levert) gebeld. Ik stap binnenkort in ieder geval samen met mijn gezin over naar een betere zorgverzekering zoals Zorg en zekerheid waar ik voorheen verzekerd was, voor een tientje per maand extra nooit problemen gehad en een normaal werkende klantenservice als je die nodig hebt!

Dick Pronk
22-08-2013

Slechte ervaring

Website stelt:

"Alles vastleggen in voorwaarden kan niet. Dat proberen we daarom ook niet. Onze voorwaarden zijn

daardoor simpel en leesbaar. We handelen niet naar de letter maar in alle redelijkheid naar de

bedoeling van deze voorwaarden." FOUT!

Dit is absoluut niet waar, Ditzo handelt tegengesteld hieraan. Gedoe met schadevrije jaren. Al veel te veel tijd besteed en terug naar mijn oude verzekeraar. Spijt dat is daar na meer dan 30 schadevrije jaren vertrok. Maakt niet uit of dat nu op mijn naam of op naam echtenote stond. Je kunt ze overdragen. Echter niet bij DITZO(OI) terwijl de website echt anders suggereert: de auto mag immers ook op naam van de partner staan. Ik betaal graag iets meer voor service en geen ergernis. Dat is beter voor mijn gezondheid. NOOIT MEER DITZO(OI)!

16-08-2013

Waardeloos, ik heb schade en wacht al dik 3 weken op afhandeling van de schade! Ook na diverse telefoontjes met Ditzo. Gisteren (15-8) te horen gekregen dat de schade-expert 2 sept!!!!!!! pas naar de schade komt kijken. Al die tijd staat mijn auto bij het garagebedrijf en zit ik zonder auto. Hoezo Ditzo? Hierna geen Ditzo ooit voor mij, dag Ditzo! en bedankt.

Ditzo maakt reclame: Wij maken weer verzekeringen zoals ze ooit bedoeld zijn: faire afhandeling van schade. ( zeker 6 weken zonder auto)

C. de Bruin
14-08-2013

Naar aanleiding van mijn klacht .m.b.t. het gehannes met de schadevrije jaren, heb ik de geplaatste berichten eens doorgelezen en nu zie ik dat Ditzo een geraffineerd 'business model' hanteert: mensen die wat ouder zijn of een een wat oudere auto bezitten worden actief uit hun klantenbestand gewerkt door opzettelijk met schadevrije jaren te knoeien. Elke maand wordt er met die jaren gerommeld c.q. zonder enige aanleiding jaren afgetrokken en de premie verhoogd.

C. de Bruin
14-08-2013

Vervelend, ik ben al een paar maanden bezig mijn maximale schadevrije jaren te regelen. Zonder enig bericht stelt Ditzo dit (nu voor de derde keer) onterecht naar beneden bij. Stomvervelend.

10-08-2013

Heb weinig toe te voegen aan de eerdere beoordelingen. Het is gewoon een administratieve bende. Declaraties worden volgens hun niet ontvangen. Betalingen die verricht worden zijn niet verwerkt in het nota overzicht. Klantenservice is niet deskundig. Maar er is al genoeg gezegd. Zal blij zijn als de huidige contractperiode eind dit jaar voorbij is.

Chantal
08-08-2013

het is dat ik geen lager cijfer kan geven, anders zou ik het doen. Wat een verschrikkelijke maatschappij is dit zeg. Een adreswijziging duurt zo'n 3 telefoontjes om eens goed in het systeem in te voeren en de service slaat ook helemaal nergens op. Afgelopen jaar had ik het brilabonnement in samenwerking met Pearle en daar was ik uiterst tevreden over. Blijkbaar is mij ooit een mail gestuurd met de nieuwe regelingen van 2013, die ik helaas nooit ontvangen heb. Toen ik in in maart voor dit jaar een nieuwe bril wilde uitzoeken bij Pearle, hoorde ik dat dat met mijn verzekering niet meer kon. Het pakket is overgezet naar Eyewish en brengt eigenlijk alleen maar nadelen. Eyewish is een van de duurdere opticiens, en helaas heb ik daar niet het geld voor om er een bril aan te schaffen. het voordeel aan afgelopen jaar was dat ik bij aanschaf van de bril niets hoefde te betalen. zou ik een redelijke bril willen, dan zou ik bij Eyewish al snel minimaal 150 euro bij moeten betalen. Omdat ik dit totaal niet van plan was en ook helemaal niet kan missen heb ik contact opgenomen om hierover mijn beklag te doen. Ik heb dit contact eind maart voor de eerste keer tot stand gebracht, en toen werd mij ook verteld dat het brilabonnement verwijderd zou worden en dat ik de al betaalde kosten hiervoor terug zou krijgen.

Maar helaas is dat een lachertje. Nog steeds ben ik ermee bezig om mijn geld terug te krijgen, terwijl we dus onderhand al een half jaar verder zijn. Het meest storende is nog wel dat ze nog steeds het bedrag inclusief brilabonnement iedere maand blijven afschrijven, dus ik krijg ondertussen alleen nog maar meer van ze terug.

Ik heb al diverse keren gebeld en iedere keer kreeg ik te horen dat ik het nog maar even moest afwachten want dat zij me dat niet precies konden melden. Werd mij ook verteld dat ze proberen om alle zaken binnen 6 tot 8 weken op te lossen. Aangezien ik er op dat moment ook al 4 maanden mee bezig was, vond ik het nogal lef dat hij dat tegen me zei. Op dit moment zijn we dus een half jaar verder en sta ik alweer 10 minuten in de wacht om eindelijk eens een antwoord van deze verdomde schijtmaatschappij te krijgen. Jammer dat we alleen aan het einde van het jaar mogen wisselen, anders was ik hier allang weggeweest

06-08-2013

Heel slechte verzekering ook al is get. Iets goedkoper wat de premie betreft maar na alle telefoontjes die wij al hebben moeten doen om ons geld te krijgen wat we maanden hebben voor moeten schieten is het alleen maar duurder geworden. Iedereen die aan de telefoon komt zegt we gaan het in orde maken maar helaas voegen ze geen daden bij deze woorden .

Lemson
18-07-2013

Slechte communicatie. Van de zorgverlener moet ik vernemen dat Ditzo om onbegrijpelijke redenen weigert de rekeningen voor orthodontie van mijn zoon te vergoeden, terwijl dit wel in het verzekerde pakket zit. Ditzo neemt geen moeite om de afwijzing toe te lichten.

Ga NIET bij Ditzo.

Geert
17-07-2013

Mijn vader is vandaag exact 7 maanden geleden begraven. Papieren ingevuld en toegestuurd. Gebeld. Nog steeds wordt keurig maandelijks de premie ingehouden en "genieten" wij opnieuw van het verlies.

Toppie Ditzo, jullie zijn echt betrokken.

Kim
09-07-2013

Zeer slecht met declaraties uitbetalen, ze hebben een grote achterstand.

Achter al mijn declaraties heb ik aan moeten bellen, er gaat niets vanzelf.

Ik als alleenstaande moeder met een inkomen onder de bijstandsnorm (ook langslepende kwestie, druk mee bezig) kan ik me dit niet veroorloven!!

Slecht slecht slecht, niet doen!

Abdelkader
09-07-2013

Ik heb 10 euro per maand extra betaald voor de brilverzekering. 10 euro vertaald in verzekeringswaarde is meer dan genoeg maar zij gaven instructies aan Pearle dat deze klanten niet meer dan 120 euro inclusief montuur moeten besteden. Ik heb een andere glas gekozen maar ik moest 60 euro extra betalen.

27-06-2013

Ik heb nu voor de derde keer een acceptgiro gekregen voor een zaak die al geregeld zou moeten zijn. Hierbij reageer ik op de klacht die u ons stuurde.De kosten die voor mevrouw in rekening zijn gebracht, zijn laboratorium kosten (uitgevoerd door het Sint Elisabeth Ziekenhuis.)

Bij navraag in het ziekenhuis, is gebleken dat er persoongegevens zijn verwisseld en

hierdoor is deze betaling door het ziekenhuis gecrediteerd.

Niet dus! Dit is weer niet goed afgehandeld!

Ik sluit nooit meer een verzekering bij Ditzo af

Waarschuwing : zo gaan ze met klanten om.