Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

25-11-2020

Ik raad Ditzo aan

Zeer fijn te woord ge staan met alle geduld voor vragen . Dankjewel voor de prima service!

Rebecca

Duidelijk

Nog maar pas erop gekeken, maar het spreekt voor zich

Rolf
24-11-2020

Niemand heeft een zorgverzekering voor de lol

Het overstappen gaat vooralsnog prima.

Wel jammer dat ik gelijk wordt gemaild voor een enquete.

Bondige duidelijke taal

Vanmiddag mijn vrouw en mijzelf gemeld voor ZKV 2021.Duidelijke vraagstelling en toelichting.

Diana

Snel geregeld

Aanvragen gaat makkelijk. nu nog ervaren hoe de rest gaat volgend jaar

Gertjan

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk af te sluiten

Annelies

Prima website!

Bij het afsluiten van de nieuwe zorgverzekering bij Ditzo kon ik alle stappen eenvoudig doorlopen en mijn gegevens invullen. Vervolgens verscheen er een duidelijk overzicht van deze gegevens ter controle. Hiermee was het overstappen naar een nieuwe zorgverzekering makkelijk geregeld.

Jose

Goede site

Duidelijke site makkelijk over te stappen

Henny
24-11-2020

Weer terug op het oude nest!

Na een uitstap van 1 jaar weer snel terug naar het vertrouwde Ditzo!

Leonardus

Ben eerder klant geweest,

Ben eerder klant geweest, maar omdat ik een zorgverlener had waar u geen contract mee had, ben ik overgestapt. Nu is het weer mogelijk en ben ik blij dat ik weer terug kon. Ben steeds zeer tevreden geweest en de overzichten zijn heel overzichtelijk en duidelijk.

Nico
23-11-2020

Geen restutitie polis maar beter als een natura polis

Na lang zoeken op internet bij alle zorgverzekeraars kwam deze voor mij als beste eruit. Vaak aantrekkelijke premies maar waanzinnig hoge aanvullende verzekeringen. Hier alles evenredig wat een redelijke totaal prijs oplevert met een behoorlijk nette dekking. Nu hopen dat ze doen wat ze beloven op de website van Ditzo.

23-11-2020

Een goede en voordelige zorgverzekering

Mijn ervaring wat betreft de aanmelding is goed. De medewerkster heeft me prima geholpen met de inschrijving door alles duidelijk uit te leggen en mijn vragen goed te beantwoorden. Het was een aangename kennismaking.

Christien

Top

Weet nog niet

NINA

AANRADEN

Veel geduld professioneel

23-11-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Nette prijs voor de basisverzekering en geen extra’s, die ik niet nodig heb, in de aanvullende verzekering.

En heel belangrijk! Duurzaamheid scoort hoog!

Trudy
23-11-2020

Fijne website en complete verzekering

Ik ben sinds vorig jaar verzekerd bij Ditzo en dit bevalt mij prima.

Nu heb ik mijn dementerende moeder ook bij Ditzo verzekerd.

Anne

Hulp bij overstappen

Heb dit als zeer goed ervaren ben byzonder netjes geholpen

22-11-2020

Overstap tot nu toe duidelijk en makkelijk.

Zocht goede zorgverzekering en niet te duur kwam bij Ditzo terecht nu het jaar maar eens aankijken hoe een en ander gaat lopen?

Snelle reachtie

Ik heb nog geen ervaring met ditzo dus mijn eerste zorgverzekering bij jullie dus ik hoop dat het bevalt

Vlekkeloos verlopen

Alles liep volgens plan met goede informatie en duidelijke beschrijving.