Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

17-10-2012

Tot nu toe heb ik nog niet zo'n geweldige ervaring met Dizo, zoals jullie in reclame's doen voorkomen.

Vooral jullie reclame is erg misleidend voor wat betreft het contact zoeken buiten kantoortijden want die vlieger gaat niet op.

Daarnaast is mijn vrouw met jullie in een discussie verwikkeld betreffende vergoedingen, want jullie houden er hele rare ideeén betreffende vergoeding op na.

Zowel ik als mijn vrouw, 2 dochters en schoonfamilie die dit jaar naar jullie zijn overgestapt, zijn nog niet zeker of wij volgend jaar nog jullie diensten aanhouden.

Mede ook doordat bij het merendeel van de verzekeringen je je declaraties digitaal kan indienen en jullie lopen wat dat betreft ver achter.

16-10-2012

Sinds 1 1/2 jaar verzekerd via Ditzo, inmiddels wegens aankoop van nieuwe auto de polis omgezet, dit ging prima.

Ook de schade die wij helaas aan onze auto hebben gehad is prima geregeld, tot nu toe zeer positief

15-10-2012

Goede morgen,

Wij zijn erg tevreden over de info die wij ontvangen, wij hebben inmiddels twee andere auto's en de overschrijving liep uitstekend.

Gelukkig hebben wij nog geen ervaring met schade, dat willen we graag zo houden.

vriendelijke groet,

Lia Vlendré

14-10-2012

Ben tot nu toe, tevreden over Ditzo,snelle inschrijving en papieren,verder nog niet zo veel ervaring met Ditzo.

13-10-2012

De groene kaart werd wat laat ontvangen, maar bij navraag kon ik de groene kaart downloaden, zodat ik deze toch bij ingangsdatum (1-10-2012) bij mij had. Ik had nog om een groene kaart gevraagd voor de caravan en deze kreeg ik eerder dan de groene kaart voor de auto.

Verder valt er nog weinig van te zeggen. We moeten de toekomst afwachten hoe het bevalt.

12-10-2012

Na mijn melding dat er iemand tegen mijn auto was aangereden en mijn portier was ingedeukt en ontwricht kwam Ditzo meteen in actie.

Binnen twee weken is hij gemaakt door een heel goed schadebedrijf in Badhoevedorp en ben teruggebracht en opgehaald en de auto is weer als nieuw.

Kortom een prima service van zowel Ditzo als het schadebedrijf.

11-10-2012

ik ben zeer tevreden tot nog toe met ditzo,heb gelukkig nog geen schade maar de premie is zeer betaalbaar en ook het aan en afmelden van een nieuwe verzekering gaat prima en supersnel

10-10-2012

ik ben goed te spreken over Ditzo, helaas had ik in het begin schade, waardoor auto total loss werd verklaard. Wat ik wel jammer vind is, dat je niet gebruik kan maken van je eigen garage, Kan wel, maar dan moet je een gedeelte eigen risico betalen. Kan daar niet wat aan gedaan worden?

10-10-2012

Met het grootste gemak afsluiten, zonder gezeur, en telefonisch afgestemd met 1 van de medewerksters van Ditzo ! Toppie ! Om met radar te spreken : "Jullie hebben een warme douche verdiend "!

10-10-2012

Gunstige voorwaarden en snelle en correcte afhandeling zelfs met positieve correctie van opgegeven no-claim-waarde.

09-10-2012

mijn ervaring is raar. heb al een aantal keer gemaild waarom er niks van mijn rekening is afgeschreven terwijl ik toch verzekerd ben. en ik krijg maar geen antwoord. dus denk erover om verzekering op te heffen.

09-10-2012

Ik kan niets anders zeggen dat ik erg tevreden ben, ondanks dat ik pas bij U ben en gelijk werd geconfronteerd met schade buiten mijn schuld om is alles perfect verlopen. Mijn dank hiervoor.

09-10-2012

Een keer heb ik ruitschade gehad. Hoewel ik hier niet voor was verzekerd ben ik toch prima telefonisch geholpen. Verder is de site ook zeer gebruiksvriendeklijk. Zelfs voor een digibeet als ik!

Mijn ervaring.

Vindt t jammer dat de schadevrije jaren maar 15 zijn geteld ipv 26

Ik heb altijd met de auto van mjjn man gereden en nooit geen schade gehad.

Ik klop t heel snel af.

Jullie zijn verder goed en goedkoop

Voor een tweede autootje was 9.63 perfect.maar dat gaat verandrren

Vanwege mijn schadevrije jaren en dat vind ik erg jammer.

Gr yvonne

09-10-2012

Zonder enige vorm van communicatie gaat men niet overleg met mijn schadevrije jaren end aardoor wordt de premie verhoogd. Ondanks diverse protesten van mijn kant wordt de wijziging doorgevoerd. Hierdoor ben ik zeer ontevreden met deze verzekering en ga ik op zoek naar een andere auto verzekering!

09-10-2012

Het gaat via de ARAG die al jaren een slechte naam heeft op het gebied van rechtsbijstand verzekeren, maar het is in het algemeen zo dat een rechtsbijstand verzekering bij een schade zeer teleurstelend is , je verwacht er het zelfde van als van een echte goede advocaat maar dat is nooit zo , omdat altijd een student

in de rechten je zaak gaat behandelen, of nog erger wat kennis betreft. sommige verzekeraars schakelen wel uiteindelijk wel een echte advocaat voor je in ,

maar dat zijn grote uitzonderingen, eigenlijk moet je bij schade zelf een advocaat inschakelen die de rechtsbijstand verzekeraar er op gaat wijze wat je rechten zijn!

09-10-2012

Bij een lichte schade door mij veroorzaakt, bij een Duitser ben ik uitstekend geholpen, zonder enig commentaar. Alles is naar behoren afgewikkeld in een hele korte tijd. Mijn complimenten.

09-10-2012

Wat ik tot nu toe met Ditzo heb meegemaakt bevalt me uitstekend,adequaat handelen,vriendelijke mensen per telefoon net zoals met de e-mail,ik had dit jaren eerder moeten weten dan was ik natuurlijk veel eerder over gestapt,ik had jullie reclame wel eens op de t.v. gezien maar daar wordt je gewoonweg overspoelt met reclame

over het een of het ander.Het enige wat ik erg vervelende is en dat is buiten jullie schuld is dat die Roy Data zo vervelend doet.Gisteren heb ik weer mijn oude verzekeringsmaatschappij gebeld wat er nu aan de hand is want bij de een heb ik 30 vrije jaren opgebouwd en bij de ander 35 en nu had ik ze gisteren weer aan de telefoon en nu zeggen ze weer dat ik 34 jaar zonder schade rijd.Ze hebben me beloofd dat ze er haast achter zouden zetten,zodat we eindelijk weten waar we aan toe zijn,ik zal za eind van de middag nog eens bellen om te horen hoeveel schadevrije jaren ik in de 41 jaar dat ik auto rijd heb opgebouw.Maar daar kunnen jullie niets aan doen,verder ben ik echt dik tevreden ook over de service die jullie verlenen,hartelijk dank daarvoor met een vriendelijke groet van Astrid Schouten

09-10-2012

-Op de datum ingang verzekering had ik de papieren niet binnen.

-Bij navraag helpdesk erg onverschillige benadering.

-wachtwoord voor mijn Ditzo is niet ontvangen.

-krijg de papieren binnen met daarbij de schadepas, die meteen doormidden scheurt.

- een dag erna krijg ik een mail dat het telefoonnummer is gewijzigd!

Kortom, geeft geen goed gevoel. Hoe is het als ik schade heb

Overweeg al weer op te stappen.

09-10-2012

Jammer is dat ik meer dan 30 jaar (38 jaar) schadevrij heb gereden en de Ohra, bij wie ik verzekerd was 21 jaren aan u heeft doorgegeven. Bij wie ik daarvoor was verzekerd weet ik niet meer en valt ook niet te achterhalen. Dat was bij ohra ook niet belangrijk, want ik zat bij hen al lang op de maximale korting. Echter, uw organisatie hanteert 30 jaar en dat kost mij dus geld. Zeker omdat die schadevrije jaren ook aan andere verzekeringen die ik afsloot, zijn gekoppeld. Voor de rest vond ik de snelheid perfect en is alles keurig per email binnengekomen.

Mogelijk kunt u nog eens kijken naar dit manko en zo ja, dan verneem ik graag.