Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Jet

Heldere site, heldere antwoorden

Weinig contact nodig gehad, maar die ene keer dat er wat fout ging was het snel opgelost.

George Chuzischvili

Goed maar niet makkelijk

voorbeeld: waarom kan ik op Mijn Ditzo alleen met DigiD inloggen? Waarom niet met gewone inloggegevens en wachtwoord?

Het is ook onduidelijk hoe ik buitenlandse zorg kan declareren! Ik heb een keer gedaan en niets van Ditzo gehoord, geen ja en geen nee

G. Ligthart

Betaalbaar en vrije keuze

Betaalbaar, vriendelijk en nog echte vrije keuze (volgend jaar ook nog?).

Cox

Goede verzekeraar

Goede verzekeraar, goede prijs en heel vriendelijk aan telefoon.

16-11-2014

Snel, duidelijk en scherp in prijs

Alleen maar positieve ervaring en een zeer snelle en simpele afhandeling

Niet belangrijk
16-11-2014

Het opsturen van de rek. moet makkelijker kunnen

tandarts wordt jammer genoeg niet volledig vergoed,terwijl ik tot 500 ben verzekerd,maar voor de rest gaat het wel

Marrie
16-11-2014

Goede verzekering voor een lage prijs.

Weinig klachten, maar als er iets was werd ik keurig te woord gestaan.

Janny

Geen klagen

Ik heb geen klagen ,alleen als er vroeg in het nieuwe premie jaar de eigen bijdragen overschreden word ,wil ik de mogelijkheid hebben om die steeds hogere eigen bijdragen in meerderen termijnnen te betalen

J treffers
16-11-2014

Weing problemen zoals het eigenlijk hoort!

Fijne verzekering voor 'n mooie prijs. Scheelde ons heel veel in het maandbedrag met de vorige verzekeraar. Hopelijk geldt dat ook voor 2015...:-)

G vd Pluijm
16-11-2014

Slechte service en niet of nauwelijks mee te communiceren

Veel discussie over niet vergoedde zorgkosten.. Erg lastig te bereiken, slechte service...ga terug naar zilveren kruis oer 1-1-2015

JDriedonks
16-11-2014

Kwalitatief zeer goed met bestaande premie.

Vind het jammer dat je geen 35,00 per maand kan laten afschrijven voor eigen risico. Kan bij diverse verzekeringen wel.

Jaap Meijer

Top

Tja, gelukkig hoef ik in de regel niet zoveel gebruik te maken van mijn ziektekosten. Maar onlangs zat ik even met een vraag. Je belt met de klantenservice en je wordt enorm snel te woord gestaan.

In ieder geval ben ik wel voornemens om ook voor het volgende jaar Ditzo gewoon te houden als mijn verzekeraar. Premies zijn afgelopen jaren altijd scherp geweest en al met al zijn de onderlinge verschillen niet eens zo groot tussen de diverse verzekeraars. Waarom moet je dan, wat goed is, verruilen voor iets wat je eerst weer opnieuw moet ervaren.

J budzelaar

Goed...maar is iets afgezakt

Dit jaar valt het mij op dat ik langer moet wachten voordat mijn tandarts declaratie wordt uitbetaald....was vorig jaar veel beter geregeld.

Jamie
16-11-2014

Geweldige zorgverzekering en service van Ditzo

Heb er nog nooit problemen mee gehad. Alles is duidelijk. de website is helder. Ze reageren snel. als ik declareer staat het geld al snel op mijn rekening. Het is allemaal makkelijk. Ik ben super dankbaar met de service van Ditzo. Dankjewel. Ga zo door.

Ja
16-11-2014

Belachelijk dat je alleen met DigiD je gegevens kunt inzien.

Belachelijk dat je alleen met DigiD je gegevens kunt inzien.

Henk van Veen

Hoe duurder hoe beter

Sinds een half jaar heb ik suikerziekte (waarschijnlijk al eerder), en omdat ik 's winters naar Spanje ga overwinteren heb ik gevraagd of ik een Accu-Check controle-apparaat kan krijgen zodat ik dat zelf kan controleren en niet elke paar weken naar de dokterspost hoef te gaan van €40 per keer !.

Maar nee hoor, u hoeft niet te spuiten dus we betalen met plezier ! honderden euro's om € 40 uit te sparen, dat kostte het apparaat namelijk plus nog wat strips .

Ik ben blij dat ik het apparaat zelf maar heb gekocht, ik ben nml. afgevallen dus ik zou veel te veel medicijnen hebben gebruikt, (met eventuele gevolgen)

Ga vooral zo door, luister vooral niet naar goede raad of vragen, regels zijn regels toch ? en zo hoort dat,

Henk van Veen, vanuit het zonnige (en door eigen initiatief) gezonde Spanje. Nog een vraagje, zou ik misschien stripjes en pennetjes van u kunnen krijgen, vanaf nu of denkt u misschien "zijn we mooi vanaf" Mijn netto inkomen is € 1210 / mnd en in de zomer ga ik wel weer voor controle naar de huisarts.

Dit zijn nu mijn ervaringen waar jullie benieuwd naar zeggen te zijn

Henk van Veen

Relatienr. 460477544 UZOVI: 3336 wat dat ook moge betekenen

José

Tot nu toe alles goed

is alléén moeilijk te zin hoeveel geld er nog beschikbaar is voor de tandarts.

J.de Graaf
16-11-2014

Ditzo, een betaalbare verzekering , overzichtelijk, duidelijk en snelle afhandel

eventuele vragen worden snel beantwoordt en heb in het algemeen goede ervaringen.

Ik zou wel graag al begin november wille weten wat de veranderingen van de zorgverzekering is voor komend jaar

Inno Peters

Zeer tevreden

Nooit problemen, kan zelf kiezen en snelle restitutie. Als de premie hetzelfde blijft of daalt, blijf ik zeker !

Juud

Prima zorgverzekeraar

Prima zorgverzekeraar. Nooit problemen. Snelle reactie en afhandeling van zaken.