Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Roos
05-11-2014

Slechte adviezen, weten zelf niet waar ze het over hebben en zeer klantontvriend

Ik kreeg in juli n rekening van t ziekenhuis van 2012 blijkbaar, dat ging van mijn eigen risico van toen af?! Maar goed, ik kreeg n brief en n mail dus kon er rekening mee houden. Al hoewel ik 5x doorverbonden werd omdat niemand wist waar die late rekening vandaan kwam :-( 3 wek geleden was er op vrijdag middag ineens €700,- afgeschreven van mijn rekening. Net voor het weekend. Ik schrok me dood, ik bellen. Zou ik n mail hebben gekregen, nee hoor niks! Ik zei: vorige keer hebben jullie ook netjes een brief geschreven. Hun: nee mevrouw dat kan niet, wij doen niet aan brieven..... grrrrr onee? Hij ligt hiervoor me, maar nee ik was de leugenaar! Ik had n extra eigen risico omdat ik nooit ziek was en zo, en daardoor een goedkopere maandpremie had. En ja in februari kwam ik toch in het ziekenhuis. Dus de rekening snapte ik, maar het feit dat ze mij zgn een mail hadden gestuurd, en t dus zomaar van mijn rekening halen en zeggen dat ze nooit brieven sturen.... terwijl ik er van 3 maanden eerder een had liggen..... en ze niet wisten waar de rekening van juni vandaan kwam, vind ik erg onprofessioneel! In 3 mnd tijd bam €1000,- en ik vind het nog steeds raar dat ik die €300 eigen bijdrage van 2012 nu nog moet betalen. ... terwijl ik dat jaar allang over mijn eigen bijdrage zat. Ze wisten zelf niet hoe t zat.... kreeg 3 verschillende verhalen te horen! Iemand is het nu aan het uitzoeken voor mij, want dit klopt niet. Volg jaar moet ik bevallen en ben maar voor 50% gedekt.... "er bestaat geen totale dekking mevrouw" werd er gezegd. Ik: " nee niet bij jullie nee, gelukkig wel bij een ander, dank u wel! " Oja is nu een betalingsregeling getroffen, kreeg een mail ter bevestiging, 2 weken later: een brief dat ze geen €700,- van mijn rekening konden halen (ik had het de bank laten terug storten) of ik het zsm wilde betalen. ..... pfffffff ik dacht dat jullie NIET aan brieven deden. Daaaag Ditzo!

Giel
04-11-2014

35 jaar schade vrij toch 0 jaar no claim.

Wat heb ik een spijt dat ik bij ditzo een autoverzekering heb genomen.

Ik ben in Augustus 2014 over gestap naar ditzo met 35 jaar schade vrij. De premie zou 32,72 per maand worden. Dat is ook 3 maanden van de bankrekening af geschreven en nu in een keer moet ik 64, 00 euro betalen omdat ze z.g.n. iets hebben ondekt dat ik geen schade vrije jaren. Dat hebben ze gedaan bij Roy Data. Maar daar kan je 21 jaar terug kijken.

Jor
03-11-2014

PRIMA VERZEKERING, PRIMA PRIJS

Veel verzekering voor een zeer redelijke prijs. Nu 3 jaar alweer klant. Hiervoor bij cz. Nee die is fijn. Elk jaar meer premie betalen en minder kunnen declareren. In principe volgend jaar weer Ditzo!

Leon
24-10-2014

Ditzo is 1 groot-drama.

Ze beloven van alles, maar doen heeel weinig.

En als je te veel betaald hebt, zie je je geld echt nooit meer terug.

Ze blijven beloven, tot je het opgeef.

BEGIN NOOIT AAN DITZO!

23-10-2014

Boeven en oplichters

Na maanden geprobeerd te hebben mijn autoverzekeringen en rechtsbijstandverzekering op te zeggen is mij dat eindelijk gelukt per 01-02-2014. Zelfs beeindigingspolissen en bevestigings e-mails van deze boeven ontvangen met beeindigingsdatum 01-02-2014. Maar nu anno oktober 2014 (dus 8 maanden later!) sturen ze aanmaningen wegens betalingsachterstand vanaf 01-02-2014, echte oplichters zijn het! Ga nooit met deze boeven in zee !

Jet
21-10-2014

Spijt dat ik overgestapt ben naar Ditzo

Ik zocht een goedkopere autoverzekering. Blijkt nu achteraf dat ze niet mijn schadevrije jaren meenemen, omdat die op naam van mijn moeder staan, omdat die mijn vorige verzekering betaalde. Auto staat op mijn naam.

Mina
21-10-2014

Ik zou maar niet eens aan beginnen. Personeel weet te weinig informatie, je wordt tien keer doorverbonden en alsnog zonder resultaat! Vooral toen ik afgelopen zomer met autopech langs de snelweg stond te wachten in buitenland ook nog, bleef personeel me door te verbinden van de ene na andere. Op dat moment wist ik zeker dat ik dit autoverzekering per direct na retour in Nederland opgezegd moest worden.

Mve
08-10-2014

Weten zelf niet wat ze aanbieden

Ik wilde graag weten hoe ik in de rechtsbijstand verzekerd was. Ik heb daar vrijdag over gebeld. Geen uitleg, ik kreeg alleen de voorwaarden toegestuurd. Vervolgens gemaild met de vraag of verkeer er nou wel of niet bij zat, nu woensdag nog geen reactie. Dinsdag maar weer eens gebeld met dezelfde vraag, men wist het niet zeker en zou me terugbellen, nog geen belletje terug gehad.

Goed bereikbaar maar onkundig personeel.

Qua schadeclaims weet ik het nog niet.

B.Slijkhuis
06-10-2014

Een hele slechte Ditzo Rechtsbijstand nooit doen !

We hebben al jaren veel verzekeringen bij ditzo, nooit schade gehad, dus nooit geen problemen.

Maar nu komt het, schade aan huis gemaakt door derde.

Ditzo gemeld, geen probleem u bent verzekerd.

Nu komt arag in beeld.

Schade aan gemeld en ze gaan aan het werk.

Na 8 maanden maar eens gebeld, is nog niet aan gedaan.

weer gewacht weer na 5 maanden gebeld nog niet aan gedaan.

na 3 maanden andere arag "advocaat", het zelfde verhaal begint weer opnieuw.

Nu na 2 jaar is er helemaal niets gedaan, ik heb de moet opgegeven.

Brief naar Ditzo tnv directeur, geen reactie.

Nu maar de zooi opgezegd, op begeleidende brief ook geen reactie.

Ga nu al mijn verzekeringen maar na een andere maatschappij over brengen

Wat een preuts toko, nooit geen Ditzo meer, lekker goedkoop, ja zo kan ik het ook, zonder kosten 1 woord WAARDELOOS

02-10-2014

Zeer slechte service

onalngs heb ik mijn auto verkocht en 2 dagen later een andere auto gekocht. Inmiddels was ik 6 jaar verzekerd bij Ditzo zonder ook maar 1x een schade of iets dergelijks gemeld te hebben. Op het moment dat ik de nieuwe auto kocht heb ik direct doorgegeven dat deze verzekering ipv de oude auto kwam omdat deze verkocht was. Ik kreeg echter te horen dat ivm mijn schadeverloop (die dus niets is) niet direct verzekerd kon worden maar dat de acceptatie tot 72 uur kon duren. Dat werkt natuurlijjk niet als je 200 km van je woonplaats een auto wilt ophalen.

Bij de klachtenmelding krijg je daarna een paar keer de zogenaamde 13 in 1 dozijn antwoorden die ze standaard afgeven.

Ik heb begrip dat ze goed bekijken wie ze wel of niet verzekeren maar om een bestaande klant die nooit schade heeft gehad zo te behandelen vind ik waardeloos!

Ferry
25-09-2014

Komen geen enkele afspraak na !

Afspraken gemaakt met meerdere medewerkers worden in het geheel niet nagekomen Premie verhoging zonder overleg van meer dan 100% ! Schadevrije jaren van 11 naar plotseling 1 zonder schade te hebben gehad ! Premie afschrijving van een auto die is ingeruild ,wat bekend was bij ditzo ! Ga zo maar door NOOIT GEEN DITZO MEER

19-09-2014

Ditzo kansloos bedrijf te onbeschoft voor woorden

Een verhuizing doorgeven betekent met min jaren dat je eruit geknikkerd wordt en je nergens meer kan verzekeren behalve bij een Veel ste duur verzekering maatschappij ze ontnemen je gewoon het recht om.je auto te verzekeren

I. Marks
16-09-2014

Met 1 woord: Ruk!

Telefonisch contact gehad voor kraampakket en kraamzorg, je moet alles zelf regelen.

Krijg ik te horen dat ze zelf een fout hebben gemaakt. Over 2013 zouden ze mijn tandartsverzekering niet hebben berekend terwijl deze wel op mijn polis staat. Dreigen met incasso's zodat je overgaat op betaling maar dat weiger ik. Heb alles nagekeken en blijkt dat ik alles netjes betaald heb volgens de regeltjes.

Ze reageren niet op klachten. Schrijven dingen af die totaal niet kloppen.

Maken afspraken en gaan vervolgens zelf aan de haal met je geld en doen ermee wat hun willen terwijl daar duidelijk afspraken over gemaakt zijn.

En als klap op de vuurpijl is de website zooooo ontzettend onoverzichtelijk dat je totaal geen inzicht hebt over wat er betaald is, wanneer het afgeschreven gaat worden of hoe je zaken en er sowieso voorstaan.

Mensen, mijn advies? Wegwezen zo snel je kunt. Door hen kom je in financiële problemen.

Natalie
27-08-2014

Ditzo is niet zo....

Inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering afgesloten bij Ditzo.

Na 3 maanden krijg ik ineens een brief dat mijn inboedelverzekering is opgezegd vanwege wanbetaling.

Betalingsbewijzen gemaild, geen reactie, gebeld, ik word teruggebeld, geen reactie...ik stuur een App (nieuwe service!) of ik alles nog maar een keer wil mailen of bellen...

Nee dank je wel, ik ben blij dat ik er vanaf ben, als dit al zo waardeloos is geregeld hoe gaat het dan als je schade zou hebben? ik wil het niet weten!

15-08-2014

Schadevrije jaren van auto naar auto bij DITZO hoezo?

bij DITZO de ene auto gewijzigd naar een andere. na een aantal maanden kwam ik erachter dat de schadevrije jaren niet klopten. Ja die vorige (dus ook DITZO!) verzekeraar heeft ze nu pas doorgegeven en het wordt aangepast. Nu ben ik een half jaar verder en nog steeds aan het stechelen over de te betalen premie. Je stelt een vraag en krijgt of geen enkele reactie! of een antwoord dat niet op de vraag slaat. Kom daar maar eens uit. Ga een klacht bij de FIFID indienen en heb gelukkig alle mails bewaard

Aike
11-08-2014

Slecht en brutale klantenservice

Ditzo was begin 2014 op ander systeem overgestapt... Premie van jan. niet geincasseerd.... toen begon de elende..

Nu levgen ze keer op keer de schuld bij mij en krijg ik bovendien onbeschofte mails van de klantenservice.

Ik ga snel een andere verzekeraar zoeken !

Maarten
15-07-2014

ben al meer als tien maanden bezig om mijn goede geboorte datum te laten veranderen,maar er word steeds beloofd dat te doen,er is ergens een fout ingeslopen maar ze kunnen! of willen dit niet veranderen? dat komt er op neer dat ik een hoop problemen kan krijgen als er wat gebeurd. ben elke dag aan het bellen maar dat help niet .

Thea.s
30-06-2014

kan mijn emails niet openen, ze zouden iets sturen dat het wel kon nooit gehad, heb bloed geprikt maar krijg geen rekening, ik gebeld naar ditzo zeggen ze kan wel jaar of 2 jaar duren , dat kan toch niet, ik moet bellen om te weten wat er vergoed wordt, zou nu al willen overstappen, ditzo zeer slecht.

D. Meems
13-06-2014

Ditzo is slechtzo

Ben al jaren met de auto verzekerd bij Ditzo nooit wat gehad maar je komt er pas achter wat een schoften het zijn als er betaald moet worden, door hun welteverstaan. 3 weken geleden schade door een onbekende dader aan mijn allrisk verzekerde auto. Geen probleem laat maar repareren bij een schadegarant reparateur werd me gezegd dus prima. Krijg ik gisteravond een mailtje dat ik met terugwerkende kracht niet meer verzekerd ben vanaf Maart! omdat ik een betalingsachterstand zou hebben. Ik kan echter aantonen dat dit onzin is. Ik heb betaald en hoor gewoon verzekerd te zijn maar ipv daarvan heb ik 3 maanden onverzekerd rondgereden. Toen ik daarover belde werd er nogal laconiek gedaan over dit "foutje" en ik moest niet zo moeilijk doen. Er werd mij verteld at ik gewoon verzekerd was.

Aan het eind van de dag toch nog ff gebeld of ik nu ook echt nog verzekerd was voordat ik met de auto naar mn werk ging. Nee meneer u bent niet verzekerd bij Ditzo! Uur later kreeg ik een mail dat ik vandaag zelf mn verzekering had stopgezet LEUGENS! Ik ben ondertussen verzekerd bij een andere maatschappij.

Ditzo is echter nog niet van me af ik wil mn premie terug voor de maanden die ik wel betaald heb en niet verzekerd was. Heb het ondertussen aangemeld bij de rijdende rechter en hoop echt dat ze de zaak op tv laten zien zodat iedereen weet dat je niet bij Ditzo moet zijn voor een goeie verzekering!

Wilfred
06-06-2014

Zeer slecht, goedkoop duurkoop, niet doen !

Mijn autoverzekering bij Delta Lloyd opgezegd en bij Ditzo afgesloten. De opzegtermijn kwam niet overeen met de ingangsdatum Ditzo, dus op hun verzoek afgemeld en opnieuw aangevraagd via de site. Geen enkele respons Ditzo. Heb toen gebeld : zou worden hersteld maar kreeg geen schriftelijke bevestiging. Een paar weken later daar nog overheen gemaild: drie weken later nog geen bericht. Was ik nog wel verzekerd ? Vandaag Ditzo gebeld : men kon niets meer terugvinden, ook het telefoongesprek niet meer, hoewel ik datum en bijzonderheden aangaf. Ik bleek inderdaad sinds 25 april niet meer verzekerd en kon gelet de tussenliggende periode ook niet meer bij Ditzo verzekerd worden. Heb nu met gezwinde spoed elders een verzekering afgesloten. Conclusie : Ditzo heeft het administratief slecht op orde, personeel is niet kundig en opleidingsniveau laat te wensen over. Wat er gebeurt bij schade en aanverwant laat zich raden. Service zullen ze dan ook niet geven. Lees ik alle reacties over Ditzo dan is het duidelijk : zoek aub een andere maatschappij dat voorkomt een hoop sores.