Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

29-03-2013

heb mijn doorlopende reisverzekering bij ditzo afgesloten omdat ik ook mijn zorg verzekering bij ditzo heb en die bevalt tot nu toe zeer goed en ook de prijs in deze dure tijd speelt ook mee dus goede prijs kwaliteit verhouding

29-03-2013

Ik heb deze verzekering net een paar weken mijn ervaringen zijn goed maar de verzekering dient zich te bewijzen bij een evt. Schade. Ik ga er vanuit dat dit goed komt.

Wat ik slecht vindt is dat er voor Wintersport een extra module moet aanklikken als je dekking wilt. Volgens mij kan je dit beter standaard meeverzekeren.

29-03-2013

Op de eerste plaats de goedkoopste verzekering en toch goed dekkend en geen onduidelijk voorwaarden in zeer kleine lettertjes!.

Zeer snelle afhandeling bij het afsluiten van een verzekering waarvan ik 3 verzekeringen heb dit zijn auto verzekering, inboedel verzekering en rechtsbijstand verzekering.

Wat ik hier op bespaar is per maand € 34,= en dat is nog al wat, dit is mede te danken aan de wijze van werken van Ditzo namelijk alles via internet 24 uur per dag online dus geen onnodig personeel tevens zijn de verzekeringen op maat gemaakt voor de klant en worden er geen overbodige verzekeringen aangeboden.

29-03-2013

Vorig jaar hebben wij onze eerste Ditzo autoverzekering afgesloten. Wat een verademing! Eindelijk de voorwaarden overzichtelijk en goed leesbaar. En ook nog eens gunstig geprijsd. Logisch dus dat we voor onze tweede auto, aangeschaft in januari 2013, ook een verzekering hebben afgesloten bij Ditzo. Prima mensen! Ga zo door.

29-03-2013

Prima. Twee kleine digen: Ditzo was in de veronderstelling dat ik mijn zorgverzekering bij de vorige verzekeraar niet tijdig had opgezegd. Dit was niet het geval. Daarnaast waren er enkele misverstanden over de mogelijkheid om een excellent verzekering af te sluiten voor een van mijn kinderen. Beide zaken zijn snel en goed opgelost. Ditzo was door de vorige verzekeraar niet goed geinformeerd en loste dit snel op. Ditzo heeft de misverstanden over de excellent verzekering per mail en telefonisch toegelicht en de zaak hersteld.

28-03-2013

mijn eerste slechte ervaring, ik kreeg eind vorig jaar een eenzijdig ongeval waar ik heel veel geluk had maar mijn auto total loss was. ik heb dit gelijk gemeld (kon ook niet anders natuurlijk) en in eerste instantie perfect geholpen,

ik heb daarna contact gehad met het Ditzo callcenter welke mij het advies gaf om de auto (lees wrak) nog verzekerd te laten totdat de schade afgehandeld was - de premie zou dan met terug werkende kracht terug betaald worden.... nou...mooi niet!

Ditzo zegt nu: wij zeggen zulke dingen niet? nou check dan je callcenter maar eens na! resumé: auto kwijt, en ook nog eens teveel premie betaald voor een auto die total loss was....heb ik niet bepaald een fijn gevoel bij overgehouden

28-03-2013

Vrij kort na afsluiting van auto verzekering een behoorlijke schade opgelopen (buiten schuld) maar is prima opgelost door Ditzo, vervangend vervoer en financiële afhandeling waren perfect. Ook mijn nieuwe auto direct weer bij Ditzo verzekering ondergebracht.

28-03-2013

Kort geleden overgestapt naar Ditzo alles prima en snel geregeld, kreeg zelfs nog bericht dat ik in plaats van veertien jaar schadevrij rijden vijftien jaar had scheelt ook in de premie. Telefonisch ook heel goed geholpen had vergeten inzittende mee te verzekeren ook dit is snel opgelost.

28-03-2013

Snel geregeld tegen lage premie. Mijn schadevriije jaren werden na controle zelfs met een jaar aangepast. Eerlijke zaak dus!

28-03-2013

We vinden het leuk om deel te nemen aan dit onderzoek. Met Ditzo zit je ook op vakantie op rozen.We hebben voor Ditzo gekozen, omdat onze ervaring met hun zorgverzekering buiten gewoon goed is, je krijgt daar g e e n hoofdpijn van.

Dus ook op reis geen hoofdpijn gehad.

mvg Fam. Bakker

28-03-2013

ik heb op zich geen problemen met ditzo wat me wel tegenvalt is dat je geen hulp krijg als je bent aangereden door een bijtenlandse betuurder

en als je dan wa verzekerd bent dat terwijl ik geen schuld heb lijkt het me dan wel zo fijn dat mijn verzekering mijn helpt als zijnde tussenpersoon zodat alle papieren op de juiste plek komen vooral als je met een buitenlandse bestuurder te maken heb nu heb ik alles zelf moeten regelen en dat valt niet mee.

vooral omdat mijn auto ouder dan 10 jaar is en het voor mijn ook niet mogelijk was om hem all risk te verzekeren.

28-03-2013

Prima geholpen, bijna geen wachttijden bij helpdesk, slimme en aardige mensen daar!

28-03-2013

Voorheen had ik nooit een reisverzekering totdat Ditzo mij belde om te vertellen dat de prijs voor een reisverzekering minder dan 3 euro per maand kostte. Daardoor was ik gelijk verkocht en heb ik een reisverzekering afgesloten. Voorheen boekte ik bij mijn reizen apart een reisverzekering, daarbij waren de kosten vaak 5 euro per dag en daardoor veel duurder uit dan het hele jaar door verzekerd!

28-03-2013

Mijn ervaring met Ditzo is goed! Ze zijn scherp met de prijs en verlenen goede diensten.

Verder krijg ik van Ditzo eigenlijk nooit onzin mail of post en vallen ze je niet regelmatig lastig.

De mail die ik krijg zijn duidelijk omschreven en er staat nuttige info in.

28-03-2013

Verzekering is makkelijk af te sluiten!

Info is onvoldoende! Als 2e verzekering blijkt achteraf dat er maar 1 jaar schadevrij wordt geteld!

En dat na 35 jaar schadevrij rijden!

Wordt de premie weer 3x hoger als in de offerte!

Krijg ik het gevoel dat het weer hoofdzakelijk om de premie gaat "jammer".

Dit alles blijkt pas nadat je de verzekering hebt.

28-03-2013

Ik ben nog niet op reis geweest maar de polis is dik in orde.

28-03-2013

Duidelijke site met goede service en snelle afhandeling. Gegevens zijn overzichtelijk in te zien en afsluiten gaat makkelijk.

verzekering uitstekend

snelle en vlotte afhandeling met overschrijven van andere auto

en vlot email bericht en de prijs voor de verzekering is goed

totaal geen klachten

28-03-2013

Mijn ervaring is dat veel hulp,heb mogen ontvangen.

Ik was er niet,zo zeker van dat het mij zou lukken.

Het was vriendelijk en behulpzaam.

Ik zeg alles oke,doe met ons mee.

28-03-2013

Eerlijk gezegd heb ik (gelukkig) geen ervaringen met Ditzo, wat betreft schade o.i.d. Het enige wat ik na al die jaren heb gedaan is betaald en verder enige veranderingen indien nodig. Wel wil ik erop attent maken dat sinds de verandering bij Ditzo v.w.b. telefonisch contact, is het tegenwoordig slechter geworden, vroeger was het zeer snel, direct.