Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

28-03-2013

Zeer degelijke en correcte dienstverlening, waarbij transparantie vooropstaat.

Snel kunnen afsluiten van een verzekering zonder verdere problemen.

28-03-2013

Ik hoop dathet een prima verzekering is, ik heb hem nog maar een week geleden afgesloten en ben in ieder geval tevreden over mijn premie bedrag

28-03-2013

Hiervoor ben ik verzekerd geweest met mijn vorige auto bij Budgio. Ook een prima verzekering maar de premie voor de zojuist door mij aangeschafte auto was een stuk hoger dan de premie die ik voor mijn oude auto betaalde. Omdat ik ga voor een betaalbare No nonsens verzekering ben ik uiteindelijk bij Ditzo terecht gekomen.

28-03-2013

Tot nu toe niet zo best , eerst vertelde ze mij dat ik geen 30 schadevrije jaren had terwijl dat wel zo was , dus ik heb ze een mail gestuurd en gevraagd om een uitleg , maar dat was het , verder niks gehoort .

Ik had toch beter bij mijn oude verzekering moeten blijven .

19-03-2013

na bijna een half uur wachten eindelijk contact met een medewerker van Ditzo. ik ben daar nu bijna 3 maanden verzekerd en heb geen gegevens om bij hen te kunnen inloggen i.v.m. te verzenden declaraties. de medewerker belooft mij "binnen 10 minuten" de benodigde gegevens te mailen.

drie uur later nog steeds niets ontvangen. ik bel dus maar weer. de medewerkster die mij nu te woord staat zegt dat ik de inloggegevens zelf kan regelen door met aangeven van mijn mailadres een nieuw wachtwoord te vragen. terwijl zij aan de lijn is doe ik dat, zonder resultaat. daarmee geconfronteerd zegt zij: "nee, we hebben namelijk al de hele week een storing en die duurt ook zeker nog tot zaterdag". mijn reactie: waarom zegt uw collega dat niet? waarom zegt u dat niet meteen? hoe weet u dat die storing nog zo lang duurt? waarom maakt u geen melding daarvan op de site?

tja, die laatste suggestie zal zij "doorgeven". ik vraag haar of zij medewerkster is van een call center. antwoord: "nee, helaas niet". daarop biedt ze aan mij door te verbinden met de klantenservice. na 10 minuten wachten heb ik de haak maar opgelegd.

14-03-2013

Ditzo is heel slecht bereikbaar. Het grootste probleem is naar mijn idee dat ze geen e-mailadres hebben en op die manier niet bereikbaar zijn. Heel vervelend, want ze willen echt dat je belt. Dus bellen maar, resultaat: u bent de 13e wachtende, na enige minuten wachten kwam de oplossing: wij kunnen u ook bellen, druk daarvoor op 0. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik wacht nu al drie dagen.

22-02-2013

mijn ervaring met ditzo op dit moment is slecht doordat mijn auto ouder dan 10 jaar is kan ik hem alleen wa verzekeren geen probleem zou je zeggen

nu is bij mijn het geval dat een poolse automobilist tegen mijn auto is aangereden heb samen met de politie allle gegevens opgenomen waaruit bleek dat hij fout zat nu dacht ik als ik dat ga melden bij ditzo dan nemen zij voor mijn het papierwerk over en proberen dan in contact te komen met de verzekering van de tegen partij om zo over de schuldvraag te praten.

Maar daar heb ik me op verkeken daar ik wa verzekerd ben en niet in de mogelijkheid ben mijn auto all risk te verzekeren werd mijn vriendelijk gezegd dat ik allees zelf moet regelen bij de tegenpartij kan je vertellen dat je daat niet vrolijk van word.

wat ik wel begrepen heb is als je maar all risk verzekerd bent je prima geholpen word en zoals ik wa verzekerd mag het uit zoeken en weet dus niet waarom ik die premie betaal ja voorals ik iets veroorzaak dat weet ik maar voor de rest.

een dikke dikke dikke onvoldoen met dit geval voor ditzo en zeker een punt waar ze eens over moeten nadenken bent toch een klant of niet

21-02-2013

Eind december 2012 ben ik overgestapt naar zorgverzekeraar Ditzo. Omstreeks 10 januari ontving ik post van Ditzo met een brief en een zorgpas. Toen ik het zorgpas bekeek stond daar niet mijn naam op maar de naam, geboortedatum en burgerservicenummer van een heel ander persoon. Ik heb toen gelijk gebeld met Ditzo en het hun uitgelegd. De dame aan de lijn was zeer verbaasd en ging er een melding van maken en zorgen dat ik een nieuwe juiste pas zou ontvangen.

Begin februari nog geen nieuwe pas ontvangen en toen wederom met Ditzo gebeld. De medewerker vertelde mij dat bij de laatste "batch" pasjes die werden verstuurd een fout was gemaakt door hun verzendservice en ik zou mijn nieuwe pas spoedig ontvangen.

Vandaag is het 21 februari en ik heb nog steeds geen zorgpas ontvangen. Wederom een dame aan de lijn die mij weer hetzelfde verhaal vertelde "Ja, de passen worden niet door ons verstuurd maar door een extern bedrijf dus daar kunnen wij niet veel aan doen". Wat ik er voor de rest mee te maken dat zij het versturen van de passen uitbesteden aan een extern bedrijf? Ik doe toch zaken met Ditzo en niet met hun externe bedrijf dat mij geen pas opstuurt.

Ik geef Ditzo nog twee weken de tijd de zaken te regelen anders ga ik een klacht indienen bij een hogere instantie en tevens aankaarten dat ik persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, burgerservice nummers, etc) heb ontvangen.

Kortom, het 1 grote bende bij Ditzo. Het is overigens niet de eerste keer. Zie hier een forum van vorig jaar waar andere mensen precies hetzelfde probleem hadden. Ook verkeerde passen ontvangen van andere personen: http://forum.fok.nl/topic/1853237

13-02-2013

Wij hebben een maand geleden alle verzekeringen over gezet naar Ditzo dit zou per 1-3-2013 ingaan. Wij zijn nu nog bij een andere verzekering nu zat ik met het probleem dat ik bij die andere verzekering niet eerder weg kon dan 1-11-2013 ik had dus het problleem dat ik bij 2 verzekeringen was!

1 telefoontje naar Ditzo en het was zo geregeld totaal geen probleem de premie ga ik pas betalen per 1-11-2013 als ik bij de andere verzekering weg ben dit vind ik een SUPER service van Ditzo!!

06-02-2013

Afsluiten bij Ditzo is appeltje-eitje. Onlangs al onze verzekeringen snel en soepel ondergebracht. Maar afhandelen van claims duurt lang. Schade ingediend omdat mijn dochter ruit kapot heeft gegooid bij overburen. Denk maar niet dat dit dan snel gerepareerd kan worden. De "eigen" reparatie service duurt minimaal 3 tot 4 weken. Waarom?! Zelf ruit laten repareren dus en nota ingestuurd. Gebeld door klantenservice die eerst wel subtiel nog even meldde dat we nog wel erg kort verzekerd zijn bij Ditzo. Ja...dus... Lijkt me niet relevant en zeker niet aan dame van schadeafhandeling om dit zo te melden, ging me nog verontschuldigen ook! Ik betaal keurig premie en we hebben het over een schade van € 148,--. Schade wordt vooralsnog niet in behandeling genomen omdat volgens Ditzo nota niet klopt, een tikfout in huisnummer. Bah Ditzo! Goedkoop is duurkoop helaas.

13-01-2013

Bij afsluiten van de polis heb ik aangegeven over 30 schadevrije jaren te beschikken.

Krijg ik plots een mailtje dat het er volgens Ditzo 0 zijn.

Ga ik vervolgens zelf de gegevens opvragen bij de database van Roy-data en mijn vorige verzekeraar, blijken het er 25 te zijn. Dus ik per post en per mail aantal van 25 bevestigen aan Ditzo.

Krijg ik net een mailtje dat ze toch mijn schadevrije jaren op 0 zetten.

Wel met vriendelijke groet van de directeur Robert van der Schaaf.

Deze minkukel moet zich schamen. Wat een slechte organisatie. Slechter kan niet.

12-01-2013

Ik had alle verzekeringen bij Ditzo en heb allereerst de autoverzekering opgezegd omdat de bruto premie met 47% omhoog ging (niet door schade)

Daarna maakten ze grove fouten met de kortingen op alle andere schadeverzekeringen en konden dit ondanks belofte op belofte niet rechtzetten, deze heb ik ook opgezegd.

De zorgverzekeringen zijn inmiddels ook beëindigd omdat we elders beter uitkwamen met de aanvullende verzekering. Nu doen ze nog moeilijk over een declaratie.

Wat me, naast de fouten, loze beloftes en weigering een declaratie te vergoeden, ook nog mateloos irriteert is het tutoyeren, op de website en in brieven wordt tot in het overdrevene ge-jij'd en ge-jouwd.

14-12-2012

Ditzo heeft Datzo streken, wijziging van voorwaarden en bij de tweede schade (ruitbreuk) onmiddelijk een bericht dat het eigen risico wordt verhoogd naar 500 Euro. Ik haal nu mijn verzekeringen weg bij Ditzo!

05-12-2012

Mijn ervaring is bijzonder slecht met Ditzo inboedel verzekering. De schade welke ik heb geleden is een inbraak in mijn woning. Na melding ben ik nu 1 maand en een week verder en heb tot nu toe nog steeds geen duidelijkheid. Het enigste wat je krijgt te horen is dat ze de zaak in behandeling hebben.... Ik heb eindeloos zelf moeten bellen na herhaaldelijk een toezegging heb gekregen dat Ditzo zelf terug zou bellen voor een afgesproken tijd. Elke keer werd ik niet terug gebeld maar kreeg steeds te horen, sorry onze teamleider zit in bespreking. Ik heb een volledig dossier opgebouwd en deze begint erg lang te worden. Vooral omdat Ditzo nu de zaak heeft overgedragen aan ASR Verzekeringen N.V. Zij zijn namelijk als de schade wat hoger uitvalt degene die moet en mag beslissen. Ditzo handeld dus "kleine" schade's zelf af maar als het buiten een bepaald bedrag valt geven zij de zaak over. Bij mij is dus het geval. Maar waarom geven zij de zaak dan niet direct over aan ASR Verzekeringen N.V.en niet pas na bijna een volle maand!!!! Dit noem ik gewoon aan het lijntje gehouden worden en het voorval dat je niet hoort van hun noem ik van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Het ergste is nog dat er schade is geleden, en je vervolgens het gevoel krijgt dat Ditzo dus ASR Verzekeringen zelf deze schade niet wil accepteren. Ik dacht toch echt dat een schade bij Ditzo snel afgehandeld zou worden, maar niet is anders waar!

Dus trek zelf hier conclusie uit......

16-11-2012

De klantenservice is echt superslecht! Ze weten helemaal niks of ze geven de verkeerde informatie. Het lijkt wel of elke medewerker daar zelf maar een antwoord uit zijn duim zuigt.

01-11-2012

Ik ben heel blij overgestapt te zijn naar Ditzo Zorgverzekering. Contact via telefoon gaat snel,geen lange wachttijden voor je je vragen kunt voorleggen, en worden duidelijk en vriendelijk beantwoord. Gebruik gemaakt van mijn bril contrakt ,alles prima geregeld via Pearle opticiens, geen omkijken meer naar gehad. Net een keurige brief ontvangen met duidelijke uitleg, nadat ik een declaratie had gestuurd van een behandeling die blijkt van een Niet-gecontracteerd zelfstandig behandelcentrum te zijn. Toch heeft Ditzo besloten deze nota volledig te vergoeden.Ben ik heel erg blij mee.Mijn ervaringen met vorige grote zorgverzekeraars waren stukken minder goed, dan de korte ervaring met Ditzo. Toppie.

01-11-2012

Ditzo maakt de mooie beloftes in hun reclame niet waar! No nonsense bedrijf? Ik heb nog nooit zoveel gedoe gehad met een zorgverzekeraar als met Ditzo! In meerdere en verschillende situatie's zijn wij zeer teleurgesteld in Ditzo. Zij betalen niet of te laat, doen valse toezeggingen aan de telefoon, geven geen duidelijke uitleg en zelfs foutieve informatie etc etc.

31-10-2012

Na 10 maanden nog steeds geen toegang tot mijn account. Wachtwoord opgevragen lukte niet en was zeer verwarrend. Die wordt nl niet naar je email gestuurd maar naar je telefoon. Dus moet je bellen, contact via internet kan niet terwijl ze zelf wel alles naar je mailen. Ook een klacht moet je schriftelijk sturen maar zij gaan je klacht per email beantwoorden. Ik vind dat niet kunnen in deze tijd als je internetverzekering aanbiedt. Ik vind het ook niet veilig dat je per telefoon een wijziging van je telefoonnr door kan geven waar ze dan je wachtwoord naar toe gaan sms-en.

24-10-2012

Had aan mijn auto schade veroorzaakt. Slechts 1 telefoontje naar Ditzo en alles is zonder problemen geregeld

21-10-2012

Ben naar Ditzo overgegaan vanwege de regeling 1e schade = geen stap terug. Bij mijn nieuwe auto gelden ineens andere voorwaarden, dus ook bij 1e schade 1 stap terug. Balen!!