Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

26-06-2011

De juridische helpdesk zou 24 uur per dag bereikbaar zijn. Dit is in werkelijkheid helemaal niet zo. Een medewerker van de eerstelijn servicedesk noteert je boodschap indien je na werktijd of in het weekend belt.

Wanneer je de juridische helpdesk wel te pakken krijgt, krijg je een norse medewerker aan de lijn.

Dit heb ik dus laatst meegemaakt. De dame was niet erg hulpverlenend en erg kortaf. Ze vertelde dat ze normaliter zo'n eerste gesprek maar 10 min. aan de lijn met mij hoorde te zijn en ik moest maar blij zijn dat ze al 15 min lang met mij wilde praten!!?? Niet echt een juridische helpdesk dus!!

Casper
01-06-2011

nadat ik die irritante reclame reclame van ditzo had gezien en ik een nieuwe inboedel en opstalverzekering moest heben ging ik mijn maandprijs berekenen op de ditzo website. De prijs viel mij best wel mee, maar toen ik ook bij FBTO en nog een paar ging berekeken zag ik dat ditzo een stuk goedkoper is. toen heb ik mijn inboedel en opstal(woonhusi hete het geloof ik) bij ditzo afgesloten. krijg direct polis. snel geregeld hoor!

groeten capser

07-03-2011

heb zelf een rechtsbijstand verzekering bij ditzo, telefonisch altijd wel goed geholpen. Maar als het erop neer komt dat het zo ver is dat je daadwerkelijk een advocaat nodig hebt steken ze hun kop in het zand. Ook mailtjes krijg je niet altijd een reactie op waardoor je alsnog telefonisch erachter aan moet gaan om reactie te krijgen.

12-02-2011

Gene Ditzo voor mij. Ik heb een vraag gesteld aan Ditzo op 29 januari en een ticketnummer gekregen, deze vraag zou zsm mogelijk beantwoord worden. Tot op heden taal nog teken van Ditzo, terwijl ik alleen maar wil weten hoe het moet met een oldtimer die in de verzekering zou moeten van mij.

Dus na 2 weken nog niets...............als dat het visitekaartje van Ditzo moet zijn hoe gaan ze dan om met de verzekring an sich. Geen Ditzo voor mij dus. Ik vind een betrouwbare verzekering waar ik met vragen terecht kan en ook antwoord krijg erg belangrijk.

Inge

27-12-2010

Ik zag een poos geleden een nieuwsitem over dat premies van autoverzekeringen zo laag zijn. Daarom ben ik maar is gaan checken of dat klopt. En verrek, het klopte. Op de website van Ditzo had ik mijn premie berekend en die was 30 euro per maand geodkoper!! Meteen mijn autoverzekering daar bij Ditzo afgesloten.

Dus ik raad nu iedereen aan hun auto premie te checken bij ditzo, het scheelt mij een flinke zak duiten.

Nadelen van Ditzo: Eigenlijk geen 1, het afsluiten was online zo gepiept.

21-07-2010

Ongeveer twee maanden geleden was ik bij een vriendin op visite. Daar gooide mijn dochtertje van drie per ongeluk een raam kapot met haar speeltelefoon. In het raam zaten allemaal barsten deze moest dus vervangen worden. Kosten voor het nieuwe raam rond de 800 euro! Daarom nam ik contact op met Ditzo waar ik een aansprakelijkheid verzekering heb afgesloten. Ik werd goed geholpen door de helpdesk en Ditzo beloofde mij het hele bedrag terug te betalen. Nu zo'n maand nadat ik het contact heb opgenomen heb ik het volledige bedrag teruggestort gekregen!

Nadelen van Ditzo: Afhandeling duurde een maand, werd wel van te voren aangegeven maar alsnog kan het wel ietjes sneller.

06-07-2010

Mijn werkgever betaalde het overeengekomen salaris niet uit,na een maand of 4 Ditzo rechtsbijstand maar eens in geschakeld, na veel gebel met Ditzo besloten ze maar eens om wat te gaan doen, het heeft al met al 8 maand geduurd voordat ze eens wat op papier hadden, en toen was het te laat ,mijn (ex)werkgever ging failliet. Het heeft me € 2800 gekost door het veel te traag handelen van Ditzo.

Ditzo is net als de DSB ,met een grote bek alles beloven maar als het er op aankomt moet je niks verwachten van ze

28-01-2010

Ik ging op zoek naar een goed(kope) reisverzekering en kwam terecht op deze site waarnaar ik bij verschillende verzekeraars de premie ging berekeken. Daardoor kwam ik erachter dat Ditzo het best bij mij gezin paste qua geld en werkwijze. Dat alles via internet gaat bij Ditzo vind ik echt een uitkomst. Ik houd namelijk niet van al dat briefwerk. Maar je kunt wel gewoon bellen naar de klantenservice zag ik, ze hebben zelfs een callcenter award gewonnen ofzoiets. Maar ik heb mijn reisverzekering voor mijn gezin inmiddels bij Ditzo ondergebracht en ben tot op heden zeer te vreden, daarom schrijf ik deze review over Ditzo omdat ik het andere mensen echt aanraad. Of dan tenminste om je premie te berekenen bij meerdere verzekeraars.

Nadelen van Ditzo: Over het bedrijf eigenlijk niets op aan te merken. Alleen die irritante reclames van ditzo op tv die zo NIET grappig zijn, moete ze mee stoppen/

05-12-2009

Ik ben was verzekerd bij ING maar na problemen met afschrijven van geld ging ik op zoek naar een nieuwe verzekeringsmaatschappij voor mijn woonhuisverzekering.

Door die irritante reclames van Ditzo dacht ik eigenlijk meteen aan Ditzo om daar te gaan kijken naar een woonhuisverzekering. Ik wist niet of het uitmaakte maar ik heb een huis met garage en ik dacht dat de verzekering dan misschien anders is. Dat bleek bij Ditzo in iedergeval niet zo te zijn. De lage kosten bij Ditzo spraken mij erg aan en omdat je bij hun huisverzekering geen last hebt van een opzegtermijn heb ik de verzekering maar meteen afgesloten. Tenslotte kan je hem ook zo weer opzeggen!

Voordelen van Ditzo: Opzeggen wanneer je wilt is super! En de prijs was erg scherp.

29-07-2009

Ik zag in de consumentengids een tijd geleden een test over rechtsbijstandverzekeringen, het waren er in totaal z'n 50 die getest waren. Hieruit kwam die van Ditzo er als beste uit. En aangezien ik nog geen rechtsbijstandverzekering had en deze eigenlijk wel wou zag ik dit als het moment waarbij ik er een moest gaan afsluiten. Toen heb ik op de website van Ditzo de premie berekend hoeveel deze voor mij zou gaan kosten. En de prijs viel mij eerlijk gezegd wel mee, ik dacht dat die verzekeringen veel duurder waren.

Maar ik heb deze verzekering nu z'n 1,5 maand en tot nu toe geen problemen gehad. Het uifsluiten ging online via hun website erg makkelijk en dus ben ik tevreden.

Voordelen van Ditzo: Geen de consumentenbond had gelijk, dit is een hele goede verzekering van Ditzo, misschien wel de beste...

Nadelen van Ditzo: Dat ik premie moet betalen haha, maar daar kom je niet onderuit natuurlijk.