Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Wilma
25-07-2021

Makkelijk en snel

Goede ervaringen met zorgverzekering

22-07-2021

Kanker

Mijn vrouw komt te overlijden omdat ditzo weigert te betalen voor behandeling van kanker.in nederland was ze opgegeven en in belgie heeft ze een behandeling gekregen die wel aanslaat maar die ze niet vergoeden.vanwegen verandering van de ziekte naar agressievere vorm ervan.echt een schande dat ze daarover problemen maken

22-07-2021

Andere auto gekocht: premie x3 !

Heb je net een andere auto gekocht, wil je even je verzekering omzetten naar de nieuwe auto geven ze je telefonisch een nieuwe premie van 3x zo hoog!

Wil je de volgende dag de verzekering opzeggen, wordt beweert dat dat niet kan. Terwijl gisteren gezegd is dat je er binnen 14 dagen weer vanaf kan.

Oplichters, moeilijk doen als je klant bent. Als je klant wilt worden beloven ze je gouden bergen.

Leonie
21-07-2021

Gaan super netjes met klanten om

Gaan super goed met hun klanten om werken goed mee en snel super verzekering

Renate
20-07-2021

Een menselijke verzekering

Goede communicatie, je krijgt snel een antwoord (terug) op je vraag, vriendelijke mensen, meedenkend en behulpzaam.

19-07-2021

Goed prima subliem

Goed ervaren prima

Sandra Simon
19-07-2021

Auto verzekering

Beleefd goede uitleg en service en goedkoop

Jackie
09-07-2021

Top verzekering

Heel begripvol zeker een aanrader!

Milko
01-07-2021

Makkelijk en goedkoop.

Alles digitaal te regelen.

Anne
30-06-2021

Fijne verzekeraar, snelle afhandeling declaraties

Sinds twee jaar heb ik mijn zorgverzekering via Ditzo. Fijn bedrijf, declaraties worden (heel) snel afgehandeld wanneer je deze via de app indient: in sommige gevallen declareerde ik 's avonds een factuur en stond het bedrag de volgende dag al bijgeschreven op mijn rekening! Ook geeft de (aanvullende) verzekering een goede dekking. Zeer tevreden.

Betty
29-06-2021

Perfect verzekering gekozen

Ben heel goed geholpen en geadviseerd.niet duur

29-06-2021

Prima, alles in orde!

Sinds 4 jaar overgestapt naar Ditzo en nooit geen moeilijkheden gehad, alles verloopt soepel, nergens omkijken naar en vrije zorgkeus.

Miriam
23-06-2021

Tot nu toe goed

Tot nu toe goed

Corry
17-06-2021

Ik heb nog geen ervaring omdat ik nog te kort verzekerd ben.

Mijn ervaring heb ik nog niet want ik ben te kort verzekerd, dus nog even geduld svp!

Claudia
17-06-2021

Lekker snel en efficiënt

Gewoon heel duidelijk in het aanbod. Aanklikken, voldoende info en afsluiten. Nog nooit zo snel een verzekering afgesloten. 1 tipje: ik had helemaal aan het begin doorgegeven voor mij en mijn kind. Dit zie je dan pas terug bij je polisblad. Het is wellicht handig dit nog een keer terug te laten komen bij de controle van je gegevens of iets dergelijks.

Tonnie
15-06-2021

Top

Ik ben geweldig geholpen door de medewerkers aller eerst door michelle haar pc lag eruit en hilke belde mij later ,maar ik belde nog even terug en kreeg Floor aan de telefoon.Top geholpen Zeer fijne lieve medewerkers.Tonnie Schoor

Ingrid
14-06-2021

Adequaat en snel

Had vraag over overdracht schadevrije jaren van mijn man bijnafsluiten autoverzekering. Werd zeer adequaat en snel geholpen.

VH
13-06-2021

Online afsluiten

Duidelijke voorwaarden en makkelijk online af te sluiten.

Anuska
09-06-2021

Snelle service

MAkkelijk, snel en correct

Coby
08-06-2021

Supergoed geregeld!

Erg vriendelijke dame, luusterde goed, had een duidelijke uitleg, was rustig en oprecht geïnteresseerd.

De verzekering was snel voor elkaar.