Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Carol
22-03-2021

Goed en vriendelijk contact

Ik heb na een lastige situatie een hele hoge auto verzekering gehad voor dat ik naar ditzo ging. Hierdoor was ik bij andere verzekeraars geweigerd. ik heb het hele verhaal uitgelegd aan een medewerker van ditzo en die heeft super aandachtig en vriendelijk naar mij geluisterd en mij hiermee geholpen. ze heeft de aanvraag doorgestuurd naar acceptatie afdeling en ik ben geaccepteerd.

Chaib

Klant vriendelijke

Ik ben zeer tevreden mee

Ad

Aanmelden verliep prima

Ben verder benieuwd als het op uitbetalen aankomt.

Voorlopig heb ik er vertrouwen in.

Thomas

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

MvD
18-03-2021

Ditzo, de verzekeraar met de kleine lettertjes!

Ik heb slechte ervaringen met Ditzo, verzekeraar die in eerste instantie marktconform lijkt uit te keren, maar in de kleine lettertjes blijkt dat er allerlei zaken worden uitgesloten. In mijn geval de orthodontie, ze zeggen dat ze 75% vergoeden tot 500 euro, maar in de praktijk wordt de specifieke beugel van mijn kinderen uitgesloten. Ik had wellicht de voorwaarden beter moeten lezen, maar je gaat vaak uit van de hoofdlijnen en vergelijkingssites en mag er toch vanuit gaan dat beugels voor kinderen gewoon allemaal worden vergoed. Ik voel me een beetje in mijn hemd gezet door deze verzekeraar, is duidelijk een verdienmodel

Joop
17-03-2021

Aanmelden ging soepel behalve de digitale ondertekening

Het aanmelden ging soepel, alleen het maken van een digitale handtekening ging wat lastig met de muis

Mooge

Gemakkelijk over te stappen

Megh
09-03-2021

Goedkope en makkelijk

Ik ging auto verzekering prijzen vergelijken op internet. Ik had al een verzekering maar toen ik DitZo verzekering zag,was een aantrekkelijk bod en ik had gelijk mijn auto verzekering over gezet. En ik ben wel tevreden over mijn keuze.

08-03-2021

Eenvoudig te regelen

Voor het vinden van een aantal nieuwe verzekeringen kwamen we bij Ditzo uit. De website is overzichtelijk en de stappen om een verzekering af te sluiten zijn eenvoudig en duidelijk. Binnen een paar minuten hadden we de informatie gevonden die we zochten en ook het afsluiten van de verzekeringen ging heel snel.

Tot nu toe goede ervaringen en ook fijn dat alles digitaal gaat.

Lotte
05-03-2021

Vragen werden goed beantwoord

Vriendelijk geholpen. Al mijn vragen zijn beantwoord.

Franco Claudio
03-03-2021

Snelle Service

Ditizo heeft naar mijn mening een goede, snelle en een afhandelbare service.

01-03-2021

Auto verzekering

Snelle afhandeling en aantrekkelijke premie

Hendrik
19-02-2021

Ditzo is zooo

Ik heb een goede ervaring met het afsluiten van 4 verzekeringen online oke fff gechat met een medewerkster perfect geholpen.

Sicco

De meest duurzame verzeraar

Ditzo valt onder ASR en is de verzekeraar die het meest duurzaam is.

Jakob
18-02-2021

Heldere begeleiding naar nieuwe verzekering

Prima begeleiding maar er wordt onvoldoende connectie gelegd met andere verzekeringen binnen ditzo. Er wordt geen relatie gelegd via de ditzo app. Maak ook helder wat de voordelen zijn van meerdere verzekeringen binnen een app

Sanne

Fijn en snel geholpen!

Zojuist 2 verzekeringen afgesloten. Liep allemaal erg snel en soepel. Top service

Amzaiab
14-02-2021

Tot nu toe goed

Ik ben Nieuw ben nieuw klant bij Ditzo

Nanne
12-02-2021

Super service

Vanmiddag m’n eerste auto gekocht, binnen 5 minuten was het geregeld en kon ik de weg op. Chapeau!

Glenn
11-02-2021

Goede prijs

Was snel afgesloten voor een goede maandpremie top