Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Duidelijk en makkelijk

Duidelijk en makkelijk

Ab

Eerste kennismaking.

Eerste kennismaking gewoon perfect verlopen. Ga zo door.

Snel en helder

DITZO heeft een hoge en heldere reactiesnelheid.

Nog alles goed doornemen en dan hoop ik op een prettige samenwerking

Aanvraag nieuwe autoverzekering

Gemakkelijk, snel en vooral voordelige keuze!

Dini

Welkom gevoel

Goed geholpen en daar had ik zeker wat aan

Yvonne

Helder en overzichtelijk

Duidelijke website, je kunt alles goed vinden. Zorgverzekering afgesloten, was in now time gedaan.

Jeff

Duidelijk

Duidelijk en overzichtelijk! En in verhouding met andere verzekeringsmaatschappijen voordelig

Elodie

Overstappen

Duidelijke site en binnen paar minuten gedaan!

Top

Simpel af te sluiten!

Arianne

Nieuwe klant

Nog geen ervaring met Ditzo maar een duidelijke website en op een snelle manier de zorgverzekering afgesloten.

Soepele aanmeldig

Aanmelding voor de Ditzo zorgverzekering ging soepel en de aanmelding werd bevestigd per mail

Bij de aanmelding heb ik me ook aangemeld voor ASR Vitality, het is me echter niet duidelijk of deze aanmeldig is gelukt. geen bevestigingsmail gekregen

Petra
01-12-2020

Geen gedoe en lekker helder en overzichtelijk!

Geen gedoe, gewoon helder! Snel inzicht in de verschillende opties mbt de zorgverzekering, niet eindeloos doorklikken! Gewoon alles op 1 pagina en hup afsluiten.

Leuk om direct een persoonlijke welkomstboodschap te krijgen, keurig afgestemd op wat je afgesloten hebt!

Cees
01-12-2020

Ditzo heeft een prima website maar.

Ditzo zorg biedt een prima verzekering tegen een zeer concurrerende premie en een zeer ruim aanbod van zorgverleners.

Je moet wel even weten dat op Safari het niet lukt om je als klant aan te melden. Daar kwam ik achter via de chat.

Via Chrome als browser lukt het echter prima

Nicole
01-12-2020

Meerdere pogingen moeten doen voor de inschrijving geslaagd was.

Bij het invoeren van ons BSNnummer kregen we meerdere malen een foutmelding, terwijl alle gegevens juist waren. Wel 5 keer geprobeerd, zowel via laptop als telefoon. 2 dagen later hebben we nog een poging gewaagd en toen is het gelukt.

Toon

Overzichtelijk en Duidelijk

Overzichtelijk en duidelijk en begrijpelijk

Tine

Zou het niet weten

Het enige wat ik als vervelend ervaar dat alles nu via DigiD gaat en daar kan ik niet inkomen met mijn gebruikers naam en ww. Heb het liever normaal in mijn mail zoals jullie dat vroeger deden. grotjes Tine Witman

Annemieke

Snelle aanmelding

De aanmelding ging in ieder geval makkelijk en snel. Verder nog geen ervaring met Ditzo. Dat zal in 2021 blijken hoe deze zorgverzekering gaat bevallen.

Ferry
01-12-2020

Schokkend resultaat al na eerste uren ervaring met Ditzo

Beste Akkie,

Mijn ervaring met Ditzo reikt niet verder dan het afsluiten van een zorgverzekering. Hier heb ik niks relevants over te melden. Het is gelukt.

Hooguit kan ik melden dat ik niet hoop dat ik bij elke handeling mijn ervaring moet delen.

Fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Ferry Dorresteijn

Frederique

Super geregeld

Heel heldere goede website en vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Edgar

Makkelijk en niet duur

We zijn net overgestapt op de Ditzo zorgverzekering omdat het een stuk goedkoper was dan onze huidige zorgverzekering.

Via je DigiD kom je in een zeer overzichtelijk menu van de zorgverzekering dus ik voorzie geen problemen.