Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Alles oke

Alles keurig uitgelegd

Mathieu

Duidelijk

Ik ben zo juist "lid" geworden.!

Ziekte kosten verzekering.

En inboedelverzekering.

Een vraag over het laatste:

Een vraag in de invullingslijst kan niet goed beantwoord worden: qua keuze?

Wat voor dak heeft uw woning>

Wij wonen in een 5 etage tellend appartement.

Op de vierde verdieping.

Boven mij zit dus nog een woonlaan de 5 e.

Het dak daarboven heeft een plat dak / ook een pent -house / behoort bij de vijfde verdieping.

Het totale gebouw heeft 20 nummers samen.

Graag een e-mail hieromtrent

27-11-2020

Bij Ditzo kan je snel en eenvoudig overstappen

Was in een wip gebeurd

Leonie

Helemaal top

Ondanks wat werk (een van de slotvragen beantwoord met “ja”), toch gelukt om volledig over te stappen voor alle verzekeringen (auto, reis en zorg). Helemaal blij! Nu hopen dat de service en verzekeringen net zo goed zijn als het telefonisch contact wat ik de afgelopen week heb gehad, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Hennie

Overzichtelijk, makkelijk en bonuskorting

Fijn om alle verzekeringen onder één dak te hebben. Al een aantal jaren een tevreden klant en tot nu toe alles prima geregeld. Polissen zijn zeer overzichtelijk en in een paar klikken zie je hoe alles ervoor staat.

Had al 5 verzekering lopen bij Ditzo en nu de zesde erbij. Meer te verzekeren heb ik niet.

Tineke
27-11-2020

Gewoon een fijn verzekeringsmaatschappij!

Tot nu toe goed. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en doordat het goed en duidelijk staat wat je moet doen op de website , is het afsluiten van een verzekering zo geregeld.

Engel

Goed geregeld

Makkelijk offerte maken en afgesloten.

Geen kleine lettertjes

Voor het eerst bij Ditzo.

Best nagedacht over de overstap.

Door de toegankelijkheid en transparantie krijg je het goede gevoel.

Alleen grote letters!

Goede timing!

Ik ontving een email van Ditzo over de bonus, die ik in december zal ontvangen. Één verzekering extra en ik krijg meer geld terug. In deze periode kijk je natuurlijk naar eventueel overstappen naar een andere zorgverzekeraar, dus dit was goede timing Ditzo!

26-11-2020

Niet over een nacht ijs.

Bij de huidige zorgverzekering al enige jaren klant.

Ik ben gaan shoppen en kwam bij Ditzo uit . Alles gewikt en gewogen de laatste 2 weken met hulp van de duidelijke website.

Vandaag samen met mijn partner de knoop doorgehakt.

We hebben er een goed gevoel bij.

We hopen op een prettige samenwerking.

PRIJS / KWALITEIT

Mijn autoverzekering is al bij ditzo ondergebracht tot volle tevredenheid en nu heb ik de ziektekostenverzekering afgesloten

Goede privacy waarborg

Goed om hier iets aftesluiten

Jelle

Fijne service

Net een nieuwe zorgverzekering afgesloten bij hun. Ze waren duidelijk wat je erbij krijgt en informatief over de dingen die ik wilde weten.

Plus dat de prijs ook goed is!

Nev
26-11-2020

De Ditzo app is niet feilloos

Als je de 1e keer de eigen vrijwillige risico bijdrage wilt aanpassen kan dit niet overal.

Geef je de wijziging door via Whatsapp dan duurt het dagen voordat Ditzo de wijziging verwerkt heeft.

Maurice

ZEER SNEL BERIJKBAAR

Je wordt niet zolang aan de lijn gehouden fijne site

Sander

Betrouwbaar

Ditzo lijkt mij een erg betrouwbare zorgverzekering met goede dekking. Het afsluiten ging heel makkelijk. Je kunt alle wensen wat je wilt invullen en Ditzo doet een voorstel voor een zorgverzekering.

Mijn zus is fysiotherapeut en heeft Ditzo ook aan mij aangeraden, omdat Ditzo de Fysiotherapeuten wel goed betalen per behandeling.

Daan

Super makkelijke site

Heel duidelijk de site en met een paar klikken zo gebeurd. Via mijn collega bij jullie gekomen. Super

Han

Gemak van Ditzo

Ik heb nog nooit zo gemakkelijk een nieuwe zorgverzekering afgesloten. Mooie maandpremie kreeg ik erbij! Nu mijn best doen gezond te blijven met de ASR Vitality app en fitbit. Ik heb zin in het nieuwe gezonde en sportieve jaar

Duidelijk en overzichtelijk

Ik heb meerdere zorgverzekeringen bekeken, maar Ditzo sprong er echt uit. Alles duidelijk op een rijtje, ook betreffende de aanvullende verzekeringen!

Roelf

Zeer makkelijke aanmelding

De aanmelding heb ik als zeer prettig ervaren en zonder moeite mij ingeschreven bij Ditzo.