Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Liesbeth
31-12-2022

Ditzo is voor ons nieuw. Het afsluiten verliep prima. Nu zal de ervaring ons leren of Ditzo ook prettig is tav declaraties e.d.

Marianne
31-12-2022

Heel makkelijk en duidelijk om een verzekering af te sluiten

Marianne
30-12-2022

Opzoeken en berekenen reisverzekering ging prima.

Jammer dat je alleen per maand kunt betalen en niet per jaar

Joanna

Heel snel en simpel

Doris
29-12-2022

Makkelijk proces, duidelijk, nette prijs

Duc Hung

Zo snel geregeld

Jeannette
29-12-2022

Verschrikkelijk, geen contact mee te krijgen, ben al de hele dag bezig.

Wil gebruik maken van mijn recht op bedenking gedurende de wettelijke termijn van 14 dagen.

Zelf aanpassen op de website lukt niet hoewel je daar elke keer naar verwezen wordt. Telefonisch niet te pakken te krijgen via FB worden geen inhoudelijke vragen beantwoord en op de chat wordt ook niet gereageerd

Anish
28-12-2022

Via de mail liepen ze eerst wat achter maar via Whatsapp zijn mijn vragen de volgende dag in 1 keer direct allemaal opgelost en verwerkt. Alsnog top geregeld.

Dick
27-12-2022

Ervaring gaat niet verder dan het aanvragen van de verzekering.

Dit ging via de Consumentenbond en was gemakkelijk en snel af te handelen.

Hoogeveen
27-12-2022

Helder, duidelijk en gemakkelijk

Ria
23-12-2022

Heel erg prettig geholpen en de tarieven vallen ook nog mee.

Alice
22-12-2022

De goede score op de eerlijke geldwijzer! Duidelijk en overzichtelijk zelf on.line te regelen. Voordeel korting.

Thea
22-12-2022

Bij het aanmaken van een account vragen ze om mijn Bsn-nummer maar kan dat nergens invullen. Via contact met WhatsApp krijg ik te horen dat er geen nummer ingevuld hoeft te worden. Iets klopt er dus niet.

Emt
20-12-2022

Makkelijk te hanteren op de site!

19-12-2022

Nog niet veel ervaring de verzekering is net afgesloten

Ik miste een opzegservice om de oude verzekering op te laten zeggen.

Verder een duidelijke site.

Bep
19-12-2022

Toppie services , snel en adequate

Rik

Makkelijk in te vullen

En geen moeilijke vragen

19-12-2022

Slecht geholpen, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, wordt niet terug gebeld bij inlog problemen bij net afgesloten verzekeringen. Heb hulp nodig bij afsluiten van verzekeringen, nul reactie!

verdient geen schoonheidsprijs!

Nanda
18-12-2022

Overzichtelijk Website. Qua prijs en verzekeringen en de mogelijkheid om cashback terug te verdienen en punten te sparen ivm gezondheid erg aantrekkelijk ten opzichte van anderen.

15-12-2022

Overzichtelijke en consument vriendelijke website