Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Jeannette
21-11-2020

Voor mij een onbekende verzekering.

Geen ervaring met deze verzekering, maar door aanbod overgestapt

Hester
21-11-2020

Niet telefonisch te bereiken/ vind geen telefoonnr op de site

Ik heb gevraagd voor een werelddekking. In het welkom filmpje word gezegd dat ik voor pechvogelhulp in Nederland heb gekozen, dat was niet mijn keuze.

Rick

Makkelijk aanmelden

Schreef mij binnen 4 minuten in.

Overzichtelijk

In een paar stappen goed geinformeerd worden en meteen zien waar je aan toe bent.

20-11-2020

De duurzaamste verzekering en toch een lage premie

Put your money where your mouth is! Ik leef steeds duurzamer, en zocht op de Eerlijke Verzekeringswijzer naar een verantwoorde ziektekostenverzekering. Tot mijn verbazing kwam ik uit bij Ditzo. De verzekering afsluiten was supergemakkelijk, en de overstap wordt geregeld. Maar dat laatste is standaard, natuurlijk.

Autoschade

Behulpzaam en deskundig team!

Chantal

Mijn ervaring

Ik ben gister wezen kijken op jullie site en was meteen verkocht . na goed overleg zijn wij overgestapt

Andre

Prima Zorgverzekering

Duidelijke site van Ditzo, makkelijk af te sluiten zorg verzekering en leuk om met de de de gezondheids app van ASR mee te gaan doen.

al met al een prima zorgverzekering voor een scherpe prijs.

Sietske

Aanvraag soepel verlopen!

Net aangemeld, dus nog geen up's en down's te vergeven!

Je ZITZO bij DITZO

De website is helder.

De website is duidelijk.

De website is recht toe recht aan.

De website straalt vertrouwen uit.

De website belooft niet meer dan de werkelijkheid is.

Al met al "JE ZITZO bij DITZO".

Carla

Zeer duidelijk het afsluiten

Zeer duidelijke website

Marinus

Ditzo zorgapp

Prachtig dat Ditzo een zorgapp ter beschikking stelt, echter alléén te downloaden met een Ipad met een applicatie van IOS 11.0 of nieuwer , dus voor een grote groep mensen niet te gebruiken!

Dit zorgt

Gekeken op een vergelijkingssite naar zorgverzekeraars. Ditzo heeft een contract met alle ziekenhuizen in mijn regio, is goedkoop en ik had de mogelijkheid te kiezen wat voor mij van belang is.

Lambrix

Over naar Ditzo

Nog geen mening ,

aanmelding via web goed en duidelijk.

Meer info komend jaar.

Dik voor elkaar

Aanmelden werkt prima en een lage premie

Carlos

Goed servies

Simpel en duidelijke

Mauricette

Goedkoop en duurzaam

Volgens veel vergelijking sites komt Ditzo als beste uit de bus. Ook de reviews zijn prima.

Samed

Super positief.

Ik wou me wagen verzekeren.

Het is gelijk gebeurd ik ben erg tevreden.

Joop

Zorgverzekering snel afgesloten

De site geeft een duidelijk overzicht van de verzekeringsmogelijkheden voor wat betreft de zorg. Goed vergelijkbaar met mijn verzekering bij de Ohra. Prijsverschil heel interessant. Bleek eenvoudig af te sluiten via de website.

Nico

Overzetten zorgverzekeraar

Goed advies en duidelijke uitleg op onze vragen.?