Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Hele heldere website

Om snel en goed inzicht te krijgen wat er is verzekerd en wat dat dan kost per maand is de website van Ditzo heel erg duidelijk!

Marga

Snel en makkelijk overstappen

De overstap naar de Zorgverzekering van Ditzo was snel en makkelijk gedaan. De informatie is erg duidelijk.

Eduardo

My 1st health insurance

Very easy process

Nancy

Gemak en goede prijs

Zorgverzekering gemakkelijk online af te sluiten. Scherpe premie.

Ditzo doet niet moeilijk

Heldere site, makkelijk aanmelden. Ik vraag mij nog steeds af waarom dit circus elk jaar wordt georganiseerd. Overstappen, bah, wat een flauwekul. Eén stelsel.

Marian

Aanvraag verzekekering

Het aanvragen van een een Ditzo ziektekostenverzekering was snel en makkelijk!

Kees.

Scherp

Duidelijke website. Aanvraag bleek vlot te regelen. De premie was scherp! Wel alles online regelen maar dat lijkt me, gezien de ervaring met de aanvraag, in de toekomst geen probleem.

Mirjam

Overstappen

Ik ga overstappen naar Ditzo en hoop op een goede samenwerking en ervaring.

Xavier

Snel, duidelijk en overzicht

De aanvraag verwerking via site werkt heel goed, je krijgt daarna een mooie welkomstvideo met samenvatting

Floris

Aanmelden ging makkelijk

Aanmelden ging makkelijk en snel.

Nieuwe zorgverzekering kiezen was ook overzichtelijk en snel. Ben benieuwd komend jaar hoe de ervaring met ditzo is!

Anthonie

Scherpe premie

De website is duidelijk. Aanvullende verzekeringen zijn sober, maar we hebben geen behoefte aan uitgebreide dekkingen die we toch niet nodig hebben.

Leuk om een persoonlijke welkom video te krijgen. En binnen korte tijd is de app gebruiksklaar.

Helemaal goed

Patricia

Goeie verzekering

We waren even een n jaartje naar een andere verzekering gegaan maar beviel en toch weer terug.bij ditzo

Janine

Overzichtelijk pakket

Ik ga over naar Ditzo omdat ze aandacht hebben voor een gezonde leefstijl. De ASR Vitality app helpt mij om meer en regelmatiger te bewegen en dat levert me ook nog een minder premie en leuke cadeautjes op!

Fer

Een beetje zoeken

Moest even een beetje zoeken, maar uiteindelijk alles kunnen regelen.

JOHN
14-11-2020

Vlot en Duidelijke uitleg.

Bij het afsluiten van een nieuwe zorg verzekering. Vlot en goed geholpen.

Dirk

Prima functionerende website

Aanmelden verliep vlekkeloos

Aanrader dit

Voordeel van de twijfel om hier n zorgverzekering af te sluiten in ieder geval een scherpe premie en relatief gunstige voorwaarden

Mooie en duidelijke website

Net de zorgverzekering afgesloten online. Makkelijk, duidelijk en met een goede prijs/ kwaliteit. En voordelen zoals oplopende korting bij meer schade verzekeringen die ik al had bij Ditzo en ook nog de pechvogel upgrade naar plus. Dat zijn al vast de goede voornemens voor 2021. Hans

Patricia

Snel geregeld

Overzichtelijk en duidelijk en erg blij met de overstap service

Claudia

Super makkelijk geregeld.!

Tot nu toe positief gevoel.!

Op naar een mooi en gezond jaar.!