Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Margit
07-08-2020

Goedkope woonhuisverzekering

Bij mijn oude verzekering steeg de premie de laatste jaren sterk. Daarom op de vergelijkingstest van de Consumentenbond gekeken of dat ook anders kan. Voor mij blijkt Ditzo dan een goedkope optie. Door bij Ditzo te kiezen voor een eigen risico van 500 euro, krijg ik bovendien nog een leuke premieverlaging. Dat betaalt zich zelf terug, want ik heb toch zelden schade,

Steffan
05-08-2020

Makkelijk

Het aanmelden voor Ditzo ging redelijk makkelijk totdat ik bij de vraag kwam waarom ik wou overstappen. Mijn antwoord stond er niet bij, maar samen met de helpdeskmedewerker goed opgelost.

Marianne
03-08-2020

?????

Snel geholpen aan de telefoon, duidelijk en snel.

Marja
31-07-2020

Heel overzichtelijke website

Het is een hele duidelijke site en fijn om zo snel een verzekering te kunnen

afsluiten.

23-07-2020

Over het algemeen vlot en helder alleen vandaag niet.

Ik sloot net een reis en annuleringsverzekering af nadat ik de hele dag heb zitten wachten op een antwoord op mijn vraag via WhatsApp: "moet ik als de verzekering eenmaal is afgesloten, elke reis melden?

Het tweede is de formulering van de laatste vraag over mijn betrouwbaarheid. Ik heb de vraag heen en weer en nog eens gelezen, maar het lukte me niet te begrijpen wat er bedoeld werd. En de zin eronder jaagde ook nog eens angst aan het verkeerde antwoord te geven. Op goed geluk heb ik nee geantwoord en zowaar de polis gekregen.

Tim
21-07-2020

Easy does it!

Het was super makkelijk om mijn gewenste verzekeringen af te sluiten! Hopelijk heb ik ze verder niet te vaak nodig :)

Ri
20-07-2020

Top!

Altijd met me zorgverzekering bij Ditzo gezeten. Nu tijdelijk even niet mee. Dus fijn dat ik me auto nu bij Ditzo kan verzekeren.

Anne
18-07-2020

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Jaap
18-07-2020

Was eenvoudig om in te vullen

Gekozen vanwege asr

Goed verzekerd

Altijd goed en vriendelijke mensen die je naar tevredenheid helpen

Geert

Geen idee

Zeer goed geholpen door een lieve dame

Eerste ervaring bij afsluiten

Positief. Administratie is goed op orde.

Aanmelding correct verwerkt en goede informatie

Arie
17-07-2020

Goed en snel geregeld met ditzo

Snel geregeld en snel alles binnen

Ralph

Prima geregeld

Goed overzichtelijk. Niet duur en prima dekking. Alles online te regelen.

Jacqueline
16-07-2020

Gerustgesteld per telefoon

Er was verwarring ontstaan over de vierde vraag die je moet invullen als je een verzekering aanvraagt. Namelijk of je ooit schade hebt geleden of veroorzaakt. Ik was in de war geraakt en volgende dag belde ik met medewerker Yakuz die mij geruststelde en aanraadde om het per mail even uit te leggen. Vervolgens was mijn verzekering binnen de kortste keren geregeld.

met groet, J.M.N. Maris

15-07-2020

Supersnel geregeld

Supersnel geregeld deze verzekering

Alexandra

Makkelijk

Mijn eerste autoverzekering heb ik makkelijk en snel kunnen afsluiten. Mijn keuze viel op Ditzo, vanwege het eigen risico en daardoor de goedkope premie. De laatste vragen niet duidelijk te begrijpen.

Marcella
14-07-2020

Slechte service omtrent corona crisis

Zeer ontevreden met de gang van zaken wbt mijn reisverzekering. Door de corona crisis is het sinds maart onmogelijk verder te reizen, toch betaal ik elke maand mijn premie door tot oktober dit jaar. Na verzoek deze stop te zetten was dit niet mogelijk, ondanks dat dit toch duidelijk buiten mijn eigen verantwoordelijkheid valt? Slechte service, nooit meer!

Arjanna

Snel en goed

Wanneer ik vragen heb worden ze erg snel beantwoord en ook wordt ik altijd goed geholpen.

Mohammed
08-07-2020