Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Super duidelijk en makkelijk af te sluiten
Snelle service duidelijke e-mails met polis en voorwaarden.
Ik werd snel geholpen en de klantenservice was vriendelijk.
Het afsluiten ging soepel en gemakkelijk. Wat mij echter wel opviel is dat er niet om een bevestiging van mijn e-mailadres (via een link) werd gevraagd. Qua IT security ouderwets. In principe zou je voor iedere willekeurige persoon verzekeringen kunnen afsluiten, of typefouten maken in je e-mailadres waardoor je geen berichten ontvangt.
Heel goed ben goed geholpen
Aanmelding was een fluitje van een cent.
Via de website van DITZO een peulenschil.
Ik heb me zojuist ingeschreven bij Ditzo, omdat ik er al goede ervaringen mee had. Ik vond de informatie erg overzichtelijk en eenvoudig opgezet. Zo kwam ik snel te weten wat ik wilde weten inclusief de verschillende opties. Het proces verliep moeiteloos.
Aanmelden gaat prima; dus 1e indruk is goed
Snel geregeld en duidelijk
Bij vele verzekeraars maken ze vaak veel problemen,
maar het kan gelukkig kan het verzekeren veel vlotter via Ditzo.
Lekker snel geregeld online! Aanrader
Zeer afgesloten goed gecommuniceerd
Hoe de verzekering gaat bevallen moet nog blijken.
De site is op zich overzichtelijk, maar wel een paar foutjes ontdekt. Zo staat er onderaan je aanvraagformulier dat je zelf je oude verzekering moet opzeggen omdat je helaas geen gebruik meer kan maken van de overstapservice. Dat bleek (na navraag) niet te kloppen. Kennelijk is de overstapservice nog wel actief, maar toen had ik dat zelf al geregeld. En verder stond er toen de verzekering was afgesloten dat op 10 januari de eerste keer premie afgeschreven zou worden (kennelijk is die info standaard en gebaseerd op het overstappen aan het einde van het jaar.)
Het is zie netjes en duidelijk uit.
Ruim een half jaar bezig om een door Ditzo dubbel in rekening gebracht bedrag niet te hoeven betalen. Diverse malen contact gezocht met Ditzo, zowel via mail als telefoon. Uiteindelijk heeft Ditzo de vordering van € 30,55 uit handen gegeven voor incasso. Ook het incassobureau blijft stug volhouden ondanks door mij aangeleverde documenten waarop de dubbele declaratie duidelijk staat vermeld. Hopeloos geval!
Heldere site, juiste instructies, en de goedkoopste tot nu toe. Opm: heb jaren lease auto gereden. Lease maatschappij is verkocht. Had toch graag 10 jaar schadevrije jaren gehad, Helaas. maar dat is niet de schuld van DITZO. Ben al eerder verzekerd geweest bij DITZO. Altijd goede ervaring gehad.
Verandering van naam werd niet geaccepteerd na
mededeling dat mijn partner was overleden.
Het notariele samenlevingscontract werd niet in
de overweging meegenomen. Ik moest maar nieuwe
contracten afsluiten. Buitengewoon pijnlijk en enig
meeleven kon er niet af. Slechte service.
Hallo goedmorgen,
Met Mahari,
Ik heb twee jaar ervaringen,
Met veriendelijke groet
Met Mahari,