Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

08-06-2020

Gewoon goed

Super duidelijk en makkelijk af te sluiten

Juanita
08-06-2020

Service

Snelle service duidelijke e-mails met polis en voorwaarden.

Watchik
04-06-2020

Snelle reactie en goede klantenservice

Ik werd snel geholpen en de klantenservice was vriendelijk.

Robin
04-06-2020

Verzekering afsluiten ging gemakkelijk

Het afsluiten ging soepel en gemakkelijk. Wat mij echter wel opviel is dat er niet om een bevestiging van mijn e-mailadres (via een link) werd gevraagd. Qua IT security ouderwets. In principe zou je voor iedere willekeurige persoon verzekeringen kunnen afsluiten, of typefouten maken in je e-mailadres waardoor je geen berichten ontvangt.

Riwendwl
03-06-2020

Heb spijt van alles

Niet te bereiken via telefoon whats app .facebook .niks

Elisabeth Magdalena
28-05-2020

Ik vindt hem goed

Heel goed ben goed geholpen

Frits
28-05-2020

Makkelijk

Aanmelding was een fluitje van een cent.

24-05-2020

Autoverzekering afsluiten

Via de website van DITZO een peulenschil.

Jos Koster
22-05-2020

Gebruiksvriendelijk

Ik heb me zojuist ingeschreven bij Ditzo, omdat ik er al goede ervaringen mee had. Ik vond de informatie erg overzichtelijk en eenvoudig opgezet. Zo kwam ik snel te weten wat ik wilde weten inclusief de verschillende opties. Het proces verliep moeiteloos.

21-05-2020

Perfect

Snel geregeld en duidelijk

Egbert
20-05-2020

Na een vergelijk kwam Ditzo hier goed uit, en gaf de doorslag.

Bij vele verzekeraars maken ze vaak veel problemen,

maar het kan gelukkig kan het verzekeren veel vlotter via Ditzo.

Jimmy

Zeer afgesloten goed gecommuniceerd

Elsbeth
13-05-2020

Tot zover oke

Hoe de verzekering gaat bevallen moet nog blijken.

De site is op zich overzichtelijk, maar wel een paar foutjes ontdekt. Zo staat er onderaan je aanvraagformulier dat je zelf je oude verzekering moet opzeggen omdat je helaas geen gebruik meer kan maken van de overstapservice. Dat bleek (na navraag) niet te kloppen. Kennelijk is de overstapservice nog wel actief, maar toen had ik dat zelf al geregeld. En verder stond er toen de verzekering was afgesloten dat op 10 januari de eerste keer premie afgeschreven zou worden (kennelijk is die info standaard en gebaseerd op het overstappen aan het einde van het jaar.)

Carla
12-05-2020

Duidelijk

Het is zie netjes en duidelijk uit.

Lise
12-05-2020

Vreselijke communicatie inzake nota's eigen risico

Ruim een half jaar bezig om een door Ditzo dubbel in rekening gebracht bedrag niet te hoeven betalen. Diverse malen contact gezocht met Ditzo, zowel via mail als telefoon. Uiteindelijk heeft Ditzo de vordering van € 30,55 uit handen gegeven voor incasso. Ook het incassobureau blijft stug volhouden ondanks door mij aangeleverde documenten waarop de dubbele declaratie duidelijk staat vermeld. Hopeloos geval!

07-05-2020

DIT is ZO gedaan.

Heldere site, juiste instructies, en de goedkoopste tot nu toe. Opm: heb jaren lease auto gereden. Lease maatschappij is verkocht. Had toch graag 10 jaar schadevrije jaren gehad, Helaas. maar dat is niet de schuld van DITZO. Ben al eerder verzekerd geweest bij DITZO. Altijd goede ervaring gehad.

Ben
05-05-2020

Verandering van naam werd niet geaccepteerd na

mededeling dat mijn partner was overleden.

Het notariele samenlevingscontract werd niet in

de overweging meegenomen. Ik moest maar nieuwe

contracten afsluiten. Buitengewoon pijnlijk en enig

meeleven kon er niet af. Slechte service.

Mahari
03-05-2020

Acht

Hallo goedmorgen,

Met Mahari,

Ik heb twee jaar ervaringen,

Met veriendelijke groet

Met Mahari,