Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Raul
02-05-2020

Ik ben zeer tevreden over de diensten van Ditzo

In 5 minuten ik heb een nieuwe autoverzekering.

Ik ben zo blij dat ik voor Ditzo heb gekozen.

Top!

Al
01-05-2020

Autopolis

Opzegservice werkte niet (kwam geen opgave van betreffende verzekeraars.) Na overleg zou er een

opzegbrief worden gezonden per mail. (aan ons als voorbeeld.) Is tot op heden nog niet ontvangen.

Verder goede ervaring.

Arie
29-04-2020

Uitstekende verzekering maatschappij

Snel en goed geregeld

Fawzia
29-04-2020

Snel geregeld

Duidelijk en snel kunnen afsluiten, snelle service!

Alex
27-04-2020

Simpel goed goedkoop

Fijne webside, duidelijk, lage premie

Geco
26-04-2020

Overstappen is snel geregeld.

Na prijsvergelijking kwam Ditzo er voor mij als goedkoopste uit.

Rik

Privacy slecht op orde

Doordat de website veel diensten van derden gebruikt werkt de website niet lekker. Daarnaast worden jouw (persoons)gegevens met deze derden partijen automatisch gedeeld. Waar je totaal geen zicht op hebt wat precies. Dit is bij heel veel bedrijven een groot probleem, ze moeten enkel en alleen hun eigen server gebruiken.

Daarnaast wanneer je op een link klikte tijdens het aanmelden, werd deze geopend in dezelfde pagina. Ook al gebruikte je control. Hierna kon je alle gegevens weer opnieuw invullen.

En nu het inloggen dat werkt niet. Je ziet enkel 'Eventjes geduld alsjeblieft.' in beeld en daar blijft het bij. Ook hierbij zijn dus diensten van derden nodig (mogelijk zelfs de api van Google, als bedrijf zou je toch echt beter moeten weten).

En ook je ervaring delen gaat via een derde partij (inclusief tracker). De e-mails bevatten tracking links (mogelijk ook nog andere technieken hiervoor).

Daarnaast service aanbieden via Whatsapp, dan weet je heel zeker dat een bedrijf jouw privacy niet serieus neemt.

Qua privacy heeft Ditzo nog heel wat te verbeteren.

En het standaard antwoord van dit soort bedrijven is dat alles prima in orde is. Onmogelijk, ook Ditzo heeft echt geen weet van wat deze bedrijven allemaal met deze data doet.

Djoyce

Goed overgestapt

Gisteren afgesloten vandaag al netjes in gegaan en op gezegd en geregeld door ditzo helemaal blij mee stuk minder betalen maandelijks en dat voor het zelfde pakket als bij fbto waar ik dik 13 euro maandelijks meer betaalde

Ik ben happy!

Fred

Zeer snel

Kan Ditzo iedereen aanraden

Snel, gemakkelijk, goedkoop en zeer vriendelijk

Roos
18-04-2020

Prettige ervaring!

Ik ben net achttien, en zocht naar een zorgverzekering die bij me past. Na vergelijken via o.a. de eerlijke geldwijzer en www.studenten-zorgverzekeringen.nl, heb ik besloten een Ditzo Selectief zorgverzekering af te sluiten omdat dit zowel een goedkopere als duurzame keuze was. Ik hecht veel waarde aan gebruiksvriendelijkheid van de product service, en was dan ook erg tevreden met het stapsgewijs kiezen van de persoonlijke verzekering en de persoonlijke videoboodschap. Als ik een verbeteringspunt aan zou mogen wijzen zou dit de verdere opmaak van de website zijn, op pagina's waar de verzekeringen worden toegelicht. Ook zou het interessant kunnen zijn bij de verschillende stappen in het keuzeproces nog meer uitleg te geven en eventuele overdenkingen (bijv. Wat betekent een hoger eigen risico?). Bij het maken van deze keuze heb ik gekeken naar de langere termijn, en ik hoop dat jullie service even goed blijft als deze nu is. Bedankt!

Jantine
18-04-2020

Verschrikkelijk

K heb zojuist mijn verzekering gisteren afgesloten en mijn schadevrije jaren doorgegeven. 17 jaar al zeggen hun dat ik er maar 2 heb. Ze kunnen me rug op en dan stap ik weer over naar mijn oude autoverzekering! Ben hier zo niet van gedient. Waardeloos is dit.

17-04-2020

Nieuwe auto verzekering en oude dus omzetten

Per 20 maart nieuwe auto gekocht. Via whatsapp

contact gezocht met Ditzo. Binnen 2 uur antwoord!? Het is nu 17 april , wel van het hetzelfde jaar , en wat denk je nog geen antwoord. Toen via de site na veel zoeken mijn verandering doorgegeven t.w. Meldcode en kenteken. Dus je denk per direct verzekerd. Op 16 april krijg ik mail dat mijn oude verkering dus oude kenteken wordt voortgezet met factuur etc. Dus ik heb bijna een maand onverzekerd rondgereden. Gebeld met Ditzo en na veel in de wacht kreeg ik te horen dat coulance halve verzekering alsnog werd omgezet. Zonder excuus zonder empathie.

Aa
10-04-2020

Snel geregeld. Top!

Duidelijke site. En snel geregeld.

Angelo
08-04-2020

Aanvraag snel bevestigd gevolgd door doodse stilte

Voor mijn werk heb ik lange tijd in Engeland gezeten en nu weer terug in Nederland heb ik natuurlijk een Nederlandse zorgverzekering nodig (bij wet verplicht). Via de zorgvergelijker voor Ditzo gekozen, de informatie voorziening was redelijk goed en de aanvraag verliep soepel gevolgd door een snelle bevestiging met een datum waarop mijn zorgverzekering zou ingaan. Bij het nakijken wat ik nu precies heb aangevraagd bleek dat ik bevestigd heb gekregen een basis zorg polis, dus géén aanvullende en tandarts dekking. Ik dus via de Ditzo website op de Ditzo chat gekomen waarbij ik dit heb aangekaart. Uren later kreeg ik een reactie met de opmerking dat er binnen 3 dagen contact met mij opgenomen zou worden voor meer informatie betreffende mijn zorgaanvraag. Op voorhand heb ik vast wat extra informatie gegeven en vervolgens nu 8 dagen later géén piep van Ditzo, niet op de Whatsapp, e-mail en/of telefoon! Elke dag een bericht op de Whatsapp verstuurd vragend naar een teken van leven van Ditzo, zonder enig effect. Vandaag 8 dagen na de aanvraag en bevestiging van Ditzo, contact opgenomen met de zorgvergelijker welke mijn aanvraag hebben ingekeken en mijn vraag naar aanvullende en tandarts dekking hebben geregistreerd welke zij zullen doorgeven aan hun contact bij Ditzo. Nu is het weer even afwachten. Ja, ik heb begrip voor enige vertraging gezien de actuele Corona crisis, maar iets van je laten horen (net als de bevestiging) is wel zo professioneel en fatsoenlijk lijkt mij. Je aanvraag bij verschillende verzekeraars in te dienen en te zien wie het eerst reageert is ook niet iets dat je fatsoenlijk gezien doet . maar als dit de toon zet voor de grote verzekeraars dan kan ik mij zo voorstellen dat ik wel zal kiezen om mijn aanvraag bij verschillende verzekeraars neer te leggen en te kijken wie het eerst reageert. In elk geval geen goede start voor mij bij Ditzo!

Walter
07-04-2020

Correct en snel antwoord.

Correct en snel antwoord gekregen via Whatsapp en het is gemakkelijk om via de website informatie te verkrijgen en een verzekering af te sluiten.

Armando
08-04-2020

Als professioneel

Nieuwe klant

Als nieuwe klant van Ditzo is de mijn weg naar een nieuwe ervaring dus heb ik momenteel niks om mee te kunnen geven , we komen een andere keer daarop dank u wel.

Linda

01-04-2020

No-claim/schadevrije jaren

31 jaren schadevrij; in 2017 helaas 1 schade

terugval bij Budgio 0% op basis van hun no-

claim-regeling nog steeds 75% no-claim.

Bij aanschaf van nieuwe Volvo per 8-1-2020

werd de polis van Budgio verplicht vervangen

door een ASR-polis met een andere no-claim-

regeling hetgeen per 05-04-2020 resulteerde

in trede 19 overeenkomend met 70% no-claim.

Wat is nu exact mijn aantal schadevrije jaren?

Ilham
30-03-2020

Uitstekend

Ik ben zeer snel geholpen en super snel verzekerd.