Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Joeri

Eenvoudig te regelen

Overstap naar Ditzo was snel geregeld, hopelijk is de verzekering zelf net zo goed!

Jacko

Prettig contact

Tijdens het afsluiten van de zorgverzekeringen had ik nog wat vragen. Deze werden keurig en snel beantwoord. Zeer prettig contact en de website ziet er erg prettig uit, de zaken zijn ordelijk en duidelijk weergegeven.

Jac

Te vroeg

Net overgestapt en nog te vroeg om een beoordeling te doen.

Wilie

Ervaring

Helaas voor u, ik heb nog geen ervaring ondervonden van en met DITZO het cijfer 5 zegt niets maar anders kan ik niet verder!

vrgr wh van ottele

Anne
02-01-2020

Cijfer kan ik nog niet geven

Een cijfer kan ik nog niet geven. Op zondag 29 dec kreeg ik, nadat ik de site van Ditzo had geopend meteen een dame op de chat. Zij vertelde me dat tevens maandagavond, 30 dec., de chat bereikbaar zou zijn. Helaas was dat niet het geval. Tevens heb ik maandagavond contact gezocht via de app. Geen reactie. Via de site geprobeerd vragen te stellen. Zonder succes. Op dinsdag 31 dec hele ochtend doorlopend proberen te bellen, contact te krijgen via app . Helaas. Wel een keer een oprisping van iemand die me wat persoonsgegevens vroeg. Maar daar bleef het bij. Via de overstapservice werd ik niet veel wijzer. Daar vond men Just aantrekkelijker voor me. Uiteindelijk online een verzekering aangevraagd. Ik verbaasde me er al over dat ik geen enkel bericht ontving dat het formulier bij Ditzo was ontvangen. De 31ste nog wel om 1800 uur een korte reactie van Ditzo ( ene Thirza) via de App. Daar niet meer mee aan de slag gegaan omdat ik niet thuis was. Op donderdag wederom via de app contact gezocht. Er bleek geen formulier van mij ontvangen te zijn. Voorstel om telefonisch e.e.a. te regelen. Voor 2e maal een online formulier ingevuld en verzonden. na paar seconden bevestiging op site van Ditzo dat mijn aanmelding goed was gegaan. Daarna bleek dus dat het nu wel goed was gegaan. Een dame die ik eerder aan de telefoon had vandaag ( donderdag) beloofde mij te proberen om mijn oude verzekering geannuleerd te krijgen. Hoop dat het lukt. Ben uren in contact geweest met Ditzo, maar mijn inschrijving is pas donderdag gelukt. Ben toch ben dat het dinsdag te maken had met een technische fout/ drukte op de digitale highway van Ditzo. Indien oude contract wordt geannuleerd en nw in kan gaan , kan ik pas een score van tevredenheid te geven. Nu blijft het nog even onduidelijk. Maar ik heb goed hoop.

Samantha

Slechte overstap

Ik wou overstappen van zorgverzekering en Dat hebben ze niet goed uitgevoerd waardoor dus nu bij mijn oude zorgverzekering moet blijven! Door slechte communicatie van hun kant.

Mma

Revieuws

Helaas staan er op internaat enorm veel negatieve ervaringen over Ditzo.

Daarom ben ik wat onzeker geworden met jullie als zorgverzekeraar en besloten om de verzekering te beëindigen .

Liesbeth

Inzichtelijk en reëel

Ik heb nog geen ervaring en ben afgegaan op de uitkomst van een vergelijking

Esther
02-01-2020

De meest duurzame verzekering van Nederland!

Verzekeraars beleggen jouw geld, Ditzo doet dit op een duurzame manier. Een makkelijke manier om een steentje bij te dragen aan en betere wereld.

Regina

Duidelijke website

Makkelijk bruikbare site. Snelle keuze mogelijkheden.

Leo

Overstappen

Overgestapt naar Ditzo via website, duidelijk en makkelijk te regelen.

Bryan
01-01-2020

Snel en handig

Het is duidelijk en geen nonsens

Parisa
01-01-2020

Snel makkelijk overzichtelijk goedkoop en ook nog eens duurzaam

Ben tot nu toe tevreden met mijn keus

Robin

Makkelijk en goedkoop

De lenzen/bril aanbieding is erg aantrekkelijk aangezien elke basisverzekering ongeveer even duur is. Daarbij is Ditzo uitgeroepen tot de meest duurzame verzekering, en daardoor kwam ik in de eerste plaats op de website.

Succes verder

Kim

Eerlijke zorgverzekeraar!

Echter een beetje jammer dat ik de gratis tandenborstel mis loop ??‍♀️??‍♀️

Said

Duidelijk en snel

Makkelijk en en overzichtitelijk site

Mouna
31-12-2019

Werd snel geholpen duidelijk uitgelegd niks op aan te merken ??

Super geweldig top ??

Fijne gebruikerservaring

Het was supermakkelijk om de juiste verzekering te selecteren en het afronden was zo nog makkelijker.

Marijke

Helder aanbod, begrijpelijke polisvoorwaarden

Wat me tijdens het uitzoeken van onze nieuwe zorgverzekering opvalt bij Ditzo zijn de totaal begrijpelijke polisvoorwaarden: dit heb ik nog nergens eerder meegemaakt, prettig!

Suus

Duidelijk

De titel zegt genoeg, blij dat ik hier dit jaar verzekerd ben. De eerste keer dat ik a.s.r vitality ga gebruiken, hier zal ik actiever worden want wie wil dat nou niet, zorgpremie terugverdienen :)