Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Sonja

Oversluiten ging probleemloos

Het oversluiten ging vlekkeloos, verder heb ik nog geen ervaring met ditzo .

Ik heb alleen een opmerking, mijn voornaam staat als initialen.

Kan ik dat nog ergens wijzigen.

Met vriendelijke groet

S. H. Mast

Jaap

Goede zorg vgm.

Ervaring net overgestapt. 2020.

Nico

Snel en handig

Tot nu toe kan ik er nog niet veel over zeggen , was bij een andere zorgverzekeraar ( zilveren kruis ) en heb mij vandaag bij u aangemeld welk snel verliep zonder problemen.

u kunt mij in de toekomst vragen hoe ik ditzo dan ervaar!

Prima

Prima geregeld om een ziekte kosten verzekering af te sluiten

Anoek

Na 6 uur antwoord op vraag via Whatsapp

Eerder ben ik al klant bij Ditzo geweest. Ik was toen erg tevreden over de online service en het gemak waarmee de app en het contact met Ditzo werkte. Daarom heb ik weer besloten mij bij Ditzo te laten verzekeren. Ik had alleen een vraag, die pas na 6 uur beantwoord was. Wellicht lag het aan de drukte van het moment, hopelijk gaat dat in de toekomst beter.

Mmm
30-12-2019

Kan uit eerdere ervaring spreken. was prima!

Dus nu ook weer zo, dit!

Overzichtelijk en gemakkelijk

Het overstappen ging naar behoren en alles was duidelijk. Nu nog afwachten dat de zorgverzekering ook naar behoren en tevredenheid is

Otto

Goed en overzichtelijk

Doet wat je ervan verwacht.

Ben

Duidelijke informatie in stappen

Het invullen van de gegevens voor onze nieuwe zorgverzekering bij Ditzo verliep heel gemakkelijk, tot het moment dat ik de "bewaar" knop indrukte, toen kon ik even niet verder.

Via de daarna ontvangen email gemakkelijk opnieuw naar mijn opgeslagen gegevens en de verzekering succesvol afgesloten.

Rutger

Hou toch op

Ditzo wil dat ik mijn mening over ze vertel terwijl ik 1 dag geleden mijn zorgverzekering heb afgesloten die nog niet eens is ingegaan. Notabene via een vergelijkingssite dus hun website is er niet aan te pas gekomen.

Ik word nogal moet van al die bedrijven die je voor elke scheet die je laat om een mening vragen.

Harm

De duurzaamste

Ik heb mijn verzekeringen overgezet naar Ditzo, omdat ASR, waar Ditzo toe behoort, de duurzaamste verzekeringsmaatschappij is. Ik hoop en vertrouw erop, dat ASR deze duurzame strategie verder ontwikkeld en uitbreidt, zodat nog meer mensen de overstap zullen maken!

Niels

Soepel

Afsluiten, website, algehele indruk erg goed in verliep soepel. Misschien mis ik nog een app waar alles in zit, maar kan ik ook over het hoofd gezien hebben. Benieuwd!

Rudy

Klantvriendelijk

Nemen de tijd om vragen te beantwoorden en goed advies te geven aangaande aanvullende verzekeringen

Ray

Goede start

Net afgesloten voor het eerst tot ditzo. tot nu toe heel duidelijk allemaal voor een scherpe prijs

Remy Jean

Gezond leven belonen

Mede het Vitality programma sprak mij heel erg aan. Daarnaast de mogelijkheid tot 100% vergoeding bij niet gecontracteerde zorgverleners was hetgeen waar ik naar op zoek was. Als laatste vond ik het zeer prettig dat Ditzo niet mensen over de streep probeert te trekken met allerlei aanbiedingen, maar ze tegelijkertijd wel aanbied.

Super snel geregeld

Via zorgkiezer bij Ditzo terecht gekomen. Aanmelden en verdere verloop liep super snel en simpel.

Judy
30-12-2019

Top prijs kwaliteit verhouding en erg klantvriendelijk!

Prima ervaring tot nu toe

Caroline
30-12-2019

Vind snel een goedkope, goede verzekering

Ik denk en hoop, dat Ditzo waar kan maken, waar ze zeggen voor te staan! Dan ben ik absoluut een tevreden cliënt.

Dick

Snel en eenvoudig

Het ging zeer snel was eenvoudig en overzichtelijk en natuurlijk heel voordelig

Arjen
30-12-2019

Ging super snel en soepel

Erg tevreden over het overstappen. Snel geregeld en een prachtige prijs