Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Serg

Zeer duidelijk en prima

Jennifer
28-11-2022

Goedkope(re) premies, makkelijk om verzekeringen af te sluiten. Snelle reactie via de klantenservice (Whatsapp).

Tineke

Goede informatie met telefonisch

28-11-2022

Waardeloze communicatie en een typische verzekeraar: alles afwijzen via voorgekookte tekstblokken en zonder echt naar de zaak te kijken. Ik denk dat dit vast beleid is en waarschijnlijk staat dit zo ook in de werkinstructie. De behandelaar wordt in ieder geval niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Het laatste bericht was

"Het is een vervelende zaak, maar helaas is niet alles verzekerd zoals u in de Ditzo polis kunt lezen."

Nooit meer ASR voor mij. Opzeggen gaat gelukkig eenvoudig via de website.

Jb brul
27-11-2022

Goede verzekeraar helder en duidelijk je kunt alles snel terug vinden op de site

Lin
26-11-2022

Gemakkelijk, duidelijk en snel.

Bulent

Ik ben blij met Ditzo .

Mohamed

Zeer snel geregeld

Joost
25-11-2022

Vlot vergelijking kunnen maken met mijn huidige verzekeringen. Ook het samenstellen van de nieuwe polis verliep gemakkelijk. De toelichting is duidelijk. Alleen de aanhef in de berichten kan beter. Ik wil als zakelijke klant niet met hoi worden aangesproken. We zijn geen bekenden van elkaar….

Pierre
25-11-2022

Alles clear & sound . gemak dient de mens!

Jullie site is duidelijk en overzichtelijk en v.w.b. de aanvraag van

een nieuwe autoverzekering was ik eigenlijk zo klaar, alleen jammer dat er géén optie is om de premie per jaar te betalen.

Henny
24-11-2022

Polis snel afgesloten. Duidelijk. De wachttijd aan de telefoon is niet lang en vriendelijke + duidelijk uitleg.

MN
24-11-2022

Als je een auto verzekering neemt bij DitZo wordt er niet duidelijk vermeld dat ze hiervoor geen overstapservice MEER aanbieden. In plaats van hun websitepagina up te daten, wordt er in kleine letters geplaatst dat ze het sinds kort voor deze verzekering niet meer aanbieden. In de emails die krijgt bij het afsluiten van de verzekering wordt er ook niks over vermeld. Hierdoor heb ik 2 maal moeten betalen voor een autoverzekering.

Giny
24-11-2022

Keurig netjes geholpen, eerst via de chat en daarna telefonisch.

Het wachten op een beschikbare medewerker aan de telefoon had korter gemogen maar toen ik eindelijk iemand te spreken kreeg werd ik keurig netjes en vlot geholpen door de dame aan de telefoon.

Rijk
24-11-2022

Ik heb vandaag voor mijn 2 auto's bij jullie een verzekering afgesloten. Tot 2 keer toe gaf de website na de aanvraag een foutmelding, dus ik moest 2 keer de aanvraag opnieuw doen.

Geen ramp, wel erg lastig en tijdrovend. :-)

Fauzi

Makkelijk duidelijk en snel

Makkelijk verzekering afsluiten

Leo
23-11-2022

Betrouwbaar ziet er goed uit en is bekend,kwaliteit en scherp geprijsd

Leo
23-11-2022

1. De eerste keer is mijn aanvraag om een of andere reden niet doorgekomen, maar de tweede keer verliep alles probleemloos.

2. De website is klantvriendelijk.

3. De wachttijd aan de telefoon is veel te lang, waarbij om de zoveel seconden dezelfde zinloze tekst wordt herhaald. Het zou voldoende om alleen de plek in de wachtrij te vermelden wanneer die verandert.

Lidia
23-11-2022

Prettige en duidelijke website.

Vriendelijke en betrokken klantenservice.

Goede verzekeringen voor een uitstekende prijs.

Nicoline
22-11-2022

Snel te regelen, maar iets aanpassen is nog even afwachten. wacht op reactie. Zou in app moeten kunnen, maar gaat niet