Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Joost mathijssen
18-11-2014

Voor een zachte prijs een prima product

Prijsvechter met goede dekking

Joyce

Zorgenloze verzekering

prima verzekering.. alleen soms erg laat met declaraties

J. Nijkerk

Prima afhandeling, heldere overzichten

De afhandeling is prima,. Ook de overzichten en de website zijn helder. Nette nota's die geen ruimte voor vragen openlaten. Wel eens anders meegemaakt.

Wat erg goed beviel was de vrije zorgkeuze, dat kan wel eens van belang zijn.

Ook het brilabonnement is een goede zaak, je bent dan wel aan een contractleverancier gebonden, maar ieder glas is altijd doorzichtig. ;-)

Feven Araya

Tevrede

Declaren gaat goed en als het niet soepel ging dan belde ik de afdeling en werd het alsnog recht getrokken. Voor de rest heb ik bewust gekozen voor DitZo en dit gaat 2 jaren prima.

Jan Pelt

Zeer stroperige organisatie

Ben al bijna een week bezig om een machtigingsformulier te krijgen zodat de behandelend arts dit in kan vullen

Rob van der Tweel
18-11-2014

Uiterst moeizaam om eigen vervoerskosten gedeclareerd te krijgen

Omdat ik dacht dat het goed is om kosten laag te houden heb ik heel veel vervoer zelf verzorgd ipv met een taxi, hoewel ik daar wel recht op had. Nog steeds bezig om dit vergoed te krijgen. ;-((

Johan van Sommeren

Duidelijke site, goed overzicht

Je kan makkelijk een overzicht vinden van je declaraties en verzekeringen op de site. Verder werd ik meteen te woord gestaan toen ik belde. Goede ervaringen alom dus.

Ina

Tip

Als je een mail stuur met de mededeling dat er iets gewijzigd is GEEF DAN OOK AAN WAT

Chiel Aalbers
18-11-2014

Helder, (tot nu toe) betaalbaar, snelle betalingen

Prima Zorgverzekeraar, redelijk betaalbaar, snelle betaling, zeer correcte en duidelijke tel. uitleg,

Minpunten: er wordt slecht tot niet gereageerd op vragen per e-mail, tevens jammer dat er niet een 12 mnd. betalingsregeling is voor het eigen risicobedrag,

zeker gezien het feit dat standaard mijn eigen risico al met één á twee mnd. vervlogen is, dus zou ik dit graag vooraf over 12 mnd. geregeld hebben.

Voor de rest zeer tevreden,

Mvgr. Chiel Aalbers

Dutch Lion Frans
18-11-2014

De vergoeding is ronduit slecht - zelfs kreeg ik één keer slechts terugbetaald wat ik voor alternatieve behandeling terug zou krijgen, omdat de huisarts de nota op briefpapier had geschreven waarop stond dat zij ook acupuncturist is. Ik had echter een gewoon consult gehad - niks alternatiefs. Maar de criminelen (want dit soort dieftal is crimineel) van DITZO bleven erbij dat ik slechts vergoeding voor alternatieve behandeling kreeg. Van enige redelijkheid was geen enkele sprake. Verder wacht ik nog op vergoeding voor mijn natuurlijk schildkliermedicijn, thyreoïde. DITZO blijft zeggen dat mijn internist niet de gewenste informatie heeft gestuurd... en liegt dus. Het gaat om honderden euro's. Vanaf meer dan een jaar geleden! Neen, DITZO zorgverzekering is een RAMP, onredelijk, en ontzettend TRAAG! Ik ben BUITENGEWOON ONTEVREDEN!

Htb

Prima verzekering!

het eerste jaar als klant b ij Ditzo is tot nu toe prima verlopen. Premie wordt op tijd geïncasseerd. Correspondentie pe rmail en als iets niet duidelijk is kun je bellen en dan krijg je nadere info. Voor alsnog geen reden om in 2015 te wisselen.

Jeroen van Tol, Almere

Zorg zonder problemen

Wij vinden Ditzo een prima een betaalbare verzekering. Helaas gaan we Ditzo naar alle waarschijnlijkheid verlaten omdat onze zoon volgend jaar een beugel nodig heeft en Ditzo dit maar voor een klein gedeelte vergoedt in de hoogste aanvullende verzekering.

Anders waren we gewoon gebleven want wij hebben echt geen één op of aanmerking gevonden.!

Doen wat ze beloven

Mijn polis is erg duidelijk. Ik krijg tot een zeker bedrag terug voor tandheelkundige kosten.....en dat gebeurt ook zonder problemen. Online regelen zonder gezeur!

Dank je wel Ditzo :D

Hopje
18-11-2014

Te late afschrijving per maand

Ditzo is een prima zorgverzekering en ik heb nooit onverwachte kosten anders dan de normale eigen risico kosten.

Het enige wat ik erg vervelend vind is dat het elke maand verschilt op welke datum er wordt afgeschreven en het is altijd in het begin van de volgende maand.

In ieder geval na de 5e van de maand. Ik vind dit zo irritant dat ik twijfel om over te stappen want ik wil alles voor de 31e afgeschreven hebben

J van Maanen
18-11-2014

Teleurgesteld in Ditzo, je vergoed brillenkosten als je aanvullend bent verzeker

Had dit jaar voor het eerst en aanvullende verzekering voor brillenglazen afgesloten .Tijdens een dagje Zandvoort raakte ik mijn bril kwijt.Nieuwe aangeschaft bij Pearl (waar ik al jaren een tevreden klant ben )en rekening gedeclareerd bij Ditzo Niets vergoed gekregen omdat Ditzo met een andere brillenzaak samen werkt. Overweeg nu een andere zorgverzekeraar.

Irene

Erg gebruiksvriendelijk!

Informatie is toegankelijk, declaraties zijn makkelijk ingediend en afgehandeld.

Joyce Ruitenbeek

Erg tevreden

Nu volgens mij al 3 jaar klant.

Ben erg tevreden. Nooit problemen gehad.

Henk Bosschaart

Ruim voldoende!

Makkelijk, snel en betaalbaar. De aanvullende tandartsverzekering heeft wel tot ergernis gezorgd: eigen tandarts wilde een operatieve extractie liever niet zelf doen - verwees door naar het kaakchirurg - allerhande "ziekenhuis" kosten moesten nu ineens zelf betaald worden, omdat die onder de basisverzekering, en NIET onder die (dure!) aanvullende tandartsverzekering vielen! Mijn tandarts was hiervan niet op de hoogte, anders had hij de behandeling zelf gedaan! ERG FLAUW!

Lobna
17-11-2014

Jammer dat inenting kind voor buitenland niet in mijn pakket zit

Wel een vrije zorgkeus, echter worden bepaalde dingen zoals inentingen niet vergoed. Ik bedoel hiermee Vakantie BMR. Oke, voor volwassenen begrijp ik het, maar doe svp niet moeilijk bij kinderen. Deze moeten ongeacht het pakket van de ouders alles vergoed mogen krijgen. Onze eigen bijdrage gaat voor 2015 alweer omhoog. @ Alle zorgverzekeraars in NL...doe is wat voor de mensen ipv eigen kassen vullen.Met Ditzo tot nu toe geen slechte ervaring. Tja, ga bijna nooit naar de dokter:)

Hans Hemmes
17-11-2014

Prima zorgverzekering met een goede prijs/kwaliteits verhouding

tandartsrekening zeer snel betaald en goed geregeld. duidelijk overzicht.