Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Grace
16-10-2020

Weigeren mijn geld terug te geven.

Op 26 september hebben wij voor onze puppy een mand van €60 besteld, levertijd 7-14 dagen. Na de veertiende dag ben ik begonnen met mailen en kreeg ik een andere track & trace code. Hiermee was te zien dat de mand nog in China was en de leveringsdatum is met 2 weken opgeschoven. Mijn puppy paste niet meer in haar huidige mand ik we konden geen 2 weken langer wachten dus heb ik bij een betrouwbare website een andere besteld voor €50 euro. Ik heb mijn situatie uitgelegd en gevraagd om mijn geld terug omdat ik nu dubbel kosten heb, zodra ik deze mand na een aantal weken alsnog binnen krijg, zal ik die retourneren. Hondenmagazijn vertikt het om mijn geld terug te storten.

Via de track en trace zie ik dag na DRIE weken, mijn mand zich nog steeds in China bevindt.

Ik ben normaal heel voorzichtig met online webshops maar mijn zoontje heeft gespaard voor deze mand voor zijn puppy en dit is ronduit schandalig.

Oplossing: mijn geld ZSM terug en zodra ik de mand over 2 weken of langer binnen krijg, retourneer ik die want ik heb al een andere!

Manon
02-10-2020

Opgelicht

Inmiddels is het 2 maanden geleden dat ik een mandje heb bestel voor mijn pup. Na een maand heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice waar mijn mand bleef. Ik kreeg redelijk snel antwoord, de medewerker zou gaan uitzoeken waar mijn mandje bleef.

Via de track en trace heb ik gelezen dat er meerdere keren een poging is gedaan om het mandje af te leveren. Dit is raar, mijn vader werkt op dit moment thuis door Corona dus er is de gehele dag iemand thuis.

Ik heb zelf overal achteraan moeten mailen, wel met snel antwoord, maar toch kwam niks vanuit hondenmagazijn. Inmiddels zijn ze erachter wat het probleem was: het mandje is geprobeerd af te leveren, vervolgens naar het lokale postpunt gebracht en vanuit daar terug gegaan naar de afzender omdat ik het nooit heb opgehaald. Niet heel gek als er geen briefje in je bus zit. Mevrouw zei dat het opnieuw opsturen €8,- zou kosten. Ik heb enkele dagen geleden gemaild dat ik dit niet wil, maar mijn geld gerestitueerd wil hebben. De verzender heeft immers het mandje weer terug, maar ik mijn geld niet. Sinds ik dit heb gezegd blijft elk antwoord uit. Nog een 2e mail verstuurd, maar ook hier geen antwoord op. Dit terwijl ik op alle eerste mailtjes binnen een paar uur antwoord had. Uiterst slechte klantenservice dit, echt belachelijk. Nooit wat kopen.

Dick
14-09-2020

Levering traag, tracking onduidelijk.

Deze webwinkel toont niet zijn levertijden online. Dan lijkt het erop dat ALI het land van herkomst is. Na onze bestelling werd dat meer en meer duidelijk. Een half uur na bestelling wilden ik de order annuleren maar dat kon al niet meer. Lijkt mij onzinnig want de mand is dan echt nog niet onderweg. Geld terug kan wel en zijn we ook van plan als de mand ooit een keer geleverd gaat worden.

Je betaald dan wel zelf natuurlijk de verzendkosten dus per saldo wordt je er niet wijzer van om bij dit soort bedrijfjes snel iets te bestellen. Zelf via ALI of Wish is net zo snel en kost je 1/3 van de prijs die de webwinkels hier vragen.

Op berichten wordt niet erg snel gereageerd. Een echte afrader dus.

De track en trace is voor een deel in het chinees en dat bevestigd dus de ALI vermoedens die we al hadden. Compleet onduidelijk dus wanneer de mand geleverd gaat worden en nog minder wanneer we ons geld terug kunnen zien.

Roger en Manon
13-08-2020

Niet kopen bij Hondenmagazijn

Hondenmagazijn.nl een grote Hondendonut besteld oftewel "Fluffie" Hondenmand a 59,95.idd, staat netjes aangegeven dat de levertijd 3 weken kan duren.

Begrijp nu waarom, ook zij bestellen bij Ali Express of Wish of whatever. na 3 weken eindelijk de mand wel mand ontvangen. Maar wat een grote rotzooi gelevert is! De mand is niet zoals op foto staat afgebeeld, plat dan platter gaat niet, totaal niks aan, onze hond ligt dan alsnog op de grond, zo dun is alles, en helaas geen tegenbericht ontvangen op onze mail wij hem terug willen sturen en ons geld terug willen.

En dan staat bovenaan op hun site, niet tevreden geld terug! Amahoela, stelletje oplichters,

Lau
11-08-2020

Onbetrouwbaar

Na veel klachten en slechte communicatie heb ik het bedrijf proberen op te zoeken en deze is onvindbaar via de KvK (wat Hondenmagazijn wel claimt).

Op hun aangegeven adres is een supermarkt gevestigd.

Geeft geen betrouwbare indruk, ook gezien de gang van zaken.

Jane
12-08-2020

Ik heb zo ontzettend lang moeten wachten op mijn product (hondenriem 8 meter) en de informatie m.b.t de levering heeft mijn het gevoel gegeven dat ik aan 't lijntje ben gehouden opdat ik het zou opgeven. Echter dankzij jullie had ik, en dat is ook gebleken, weer hoop gekregen. Hartelijk dank voor jullie ondersteuning!

Levering

Pure oplichting!

Orders aannemen en vervolgens niet leveren!

Bestel hier nooit meer!

Petra
05-08-2020

Leugens en bedrog

Al weken geleden heb ik een besteld, de donut hondenmand. Ik heb de bestelling eind mei geplaatst. Melding ontvangen dat de levering eraan kwam, maar niets ontvangen. Ik neem contact op met de klantendienst, krijg informatie op mijn vrage en zie dan nog steeds in de leveringsinfo dat mijn bestelling helaas vertraging heeft opgelopen. Tot op heden weer nog niks gezien en het is inmiddels aygustus. Ik voel me bedrogen en opgelicht en ga er nooit nog iets bestellen! Ik snap dat een levering vertraging kan oplopen, maar er is niks geleverd en heb geen geld retour gekregen. Ronduit waardeloos!

Anita
31-07-2020

Waardeloze site.

Hondemand besteld inmiddels geleverd kwaliteit valt wat tegen.

Heb er lang op moeten wachten voordat ik hem kreeg.

Maar ben er nu achter dat dit artikel uit China komt per vliegtuig.

Nou dan dat ik de mand ook via aliexpress wel kunnen bestellen maar dan een stuk goedkoper.

Dus voor mij de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Marleen
26-07-2020

Tekenband wordt niet geleverd!

Waardeloos. Begin mei tekenband besteld, eind juli nog niet geleverd. Volgens klantenservice ligt het pakket bij de douane.Geld krijg je pas terug als je het pakket retour stuurt en dat gaat natuurlijk niet als het niet geleverd wordt.

Danny
29-07-2020

Jammer dat ik pas na een klacht m'n geld terugkreeg.

Vlooienband niet ontvangen

25 mei een bestelling geplaatst voor een vlooienband en deze nog steeds niet ontvangen.

Enkele mails gedaan met als reactie een kortingscode voor een volgende bestelling die ik echt niet ga gebruiken. Laatste mail met vraag voor terugstorting bedrag een reactie dat ik eerst de artikelen moet terugsturen voor terugbetaling. Ik heb geen artikelen!

Mijn ordernummer; 12530

Debby
19-07-2020

Gewoon Ali expres producten

Al weken aan het wachten op een drinkfles voor de hond. Krijg als reactie dat dit door de Corona komt. Had graag geweten dat het product uit China moet komen en nu ergens bij de douane ligt. Ik had dan de keus gehad. Zelf bij Ali bestellen en goedkoper uit of in Nederland, dan had ik het allang binnen. Wat een nep bedrijf. Winst maken op Ali producten en de klant laten wachten. Had de waterfles allang nodig gehad. Nu maar zelf eentje gekocht in de winkel voor dezelfde prijs. Ben benieuwd of hij ooit nog binnen komt en in welke staat.

Wilma
17-07-2020

Zeer slechte service

Sinds 31 mei wacht ik op de bestelde band, heel wat mailtjes verder en nog niets ontvangen terwijl er op de site staat vandaag besteld, morgen in huis. wederom een mail gedaan dat ik mijn geld terug gestort wil hebben!

Heidi
22-07-2020

Slechte klantenservice, geven verkeerde info

Nog steeds aan het wachten

Al weken geleden een drinkfles besteld. Melding ontvangen dat de levering eraan kwam, niets ontvangen. Ik neem contact op met de klantendienst, krijg een hoop foute info maar zie dan ineens in de leveringsinfo dat mijn bestelling helaas vertraging heeft opgelopen en dat ik deze lag verwachten tussen 5 en 22 juli. Tot heden weer nog niks gezien. Voel me bedrogen en opgelicht, zal er nooit nog iets bestellen!

WW
16-07-2020

We wachten nog steeds.

Op 1 juni jl. een bestelling gedaan, maar nog steeds niets ontvangen. In de algemene voorwaarden staat dat ‘koper de bestelling binnen 30 dagen ontvangt en als dat niet zo is, dan dienen eventuele (aan)betalingen binnen dertig dagen teruggestort te worden’.

Discussie hierover met hondenmagazijn, maar men blijft erbij dat het pakket ‘onderweg’ is. Ik zal hier nooit meer iets bestellen!

Jasmin
12-07-2020

Dit zijn dropshippers

Drie maanden geleden, in april, een autodeken voor de hond besteld. Deze is nog steeds niet geleverd. Wel staat er al een tijd in mijn PostNL-app een bestelling van AliExpress met als bezorgdatum "onbekend". Aangezien ik daar nooit iets bestel en verder niet op iets wacht, kan het niet anders dan dit zijn. Dus niets uniek en duurzaam, gewoon AliExpresstroep doorverkopen met een flinke winst.

Annick
11-07-2020

Flufimand

Het is een schanden ik wacht nog altijd op mijn flufi mand dit is al van november

Ik wil mijn geld terug

Groeten annick

Gerda
10-07-2020

Veel te lange levertijd etc.

Komt achteraf bij Ali vandaan. Kwaliteit niets. Ali prijs € 5,80. Ik heb hier bij hondenmagazijn € 25 voor betaald en had dan ook nog eens 50% korting. Eigenlijk dus € 50. Het product geretourneerd, kosten voor mij € 7,25. Nooit meer. Hoop snel mijn € 25 + € 7,25 verzendkosten terug te krijgen.

GLB

Bbbbbb
10-07-2020

Bedrijf opheven is mijn advies

Liegt op website over track and trace code

Levert product niet

Maanden verstrijken zonder geld terug of product geleverd krijgen

Geeft geld niet terug

Nooit iets kopen bij Hondenmagazijn

Zou eigenlijk nooit een bedrijf mogen runnen, als je het niet kan.

Marion
09-07-2020

Schandalige lange levertijd

Ik heb een tekenband op 29 mei besteld. Ordernummer 12914 Nog steeds niet gekregen. Schandalig! Hondenmagazijn heeft een adres in Canada. Besteld waarschijnlijk zelf via Alie Express. Als ik dat had geweten! Ik ga hier zeker werk van maken.

Amazigh
09-07-2020

Bestelling nooit aangekomen

Heb een bestelling gedaan tot de dag van vandaag niks ontvangen. Inmiddels bijna 3 maanden geleden