Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Betty
18-01-2021

Bestelling vertraagd

De bestelling was op 30 december geplaatst zou tussen 6 en 12 januari worden geleverd. Dit kun je alleen zien als je je bestelling volgt dan zie je dat er vertraging is. Ik had verwacht dat ik dan een mail zou krijgen. Al met al was het de 18e binnen dus op zicht valt dat nog prima mee.

Ik vind het niet erg om te wachten maar stuur dan de mail van vertraging dat is klantvriendelijker dan verwachten dat ik elke dag kijk waar mijn bestelling is. Wel netjes te woord gestaan al met al tevreden.

Gea
18-01-2021

Geen levering

Helaas geen levering. Half november een mand besteld. Op mijn mails telkens hetzelfde antwoord. Geld krijg je volgens hun alleen terug als je je product terug stuurt, maar welk product? Voor mij nooit meer.

Margot
16-01-2021

Lange levertijd maar goede communicatie

Hondenmanden besteld bij Hondenmagazijn. Ik ben het er mee eens dat de levertijd lang is wat je vooraf niet kunt zien. Maar het zijn geen oplichters want ik heb de bestelling netjes ontvangen.

Je moet geduld hebben want de levertijd is langer dan aangegeven. Maar de communicatie is keurig!

Filip
14-01-2021

Niet kopen bij hondenmagazijn.nl

Donut besteld begin december, half jan nog steeds niet aangekomen terwijl op de site staat dat het item geleverd is. ik ga paypal raadplegen om m'n geld terug te storten. Dit is geen winkel, maar iemand die in China bestelt en rechtstreeks laat leveren. Staat helemaal niet duidelijk op de website vermeld.

08-01-2021

Niets bestellen!

Alles wijst erop dat het oplichters zijn! Houden je aan het lijntje met emails dat het product uit China moet komen, terwijl je 2 maanden later nog niets hebt ontvangen. Met verzoek geld terug te storen laten ze ineens niets meer van zich horen. Dat je zo je geld bij elkaar haalt is diep triest, ga gewoon werken voor je geld zoals zovelen normaal doen!

Bep
07-01-2021

Veel beloven.?

Wat een verschrikkelijke toko, beloven levertijden, maar die zijn zeer rekbaar, tegen de verwachtingen in toch geld teruggekregen. Niet kopen bij deze chinese toko

Manôn
02-01-2021

Geen hondenmand geleverd

Een hondenmand besteld op 13 december. Nog steeds niets ontvangen. Op de site bij levering staat dat het geleverd is. Niets is er van waar. Heel vreemd dit. Heb al mail gestuurd maar geen antwoord. Heel slecht. Ik hoop dat ik mijn held weer terug krijg of een hondenmand.

Regina
05-01-2021

Het leveren duurde echt heel lang

Nog niks geleverd

Op 23/11 hondenmand besteld. Nog altijd niet geleverd. Op website staat dat ze problemen oplossen en mensen met niet geleverde mand hebben terugbetaald. Dat klopt voor mij in ieder geval niet. Meerdere mails gestuurd. Krijg telkens antwoord dat het goed komt, maar geen geld terug. Waardeloos.

Miranda
29-12-2020

Uitblijven levering hondenmand

Een hondenmand besteld op 25 november 2020. Na een maand wachten is er nog geen mand geleverd. Ze beloven 2 weken levertijd maar dit gaat niet op. Inmiddels een mail gestuurd dat ik recht heb op teruggave van mijn geld. Hier nog geen bericht op terug gehad. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en anders: koop hier niets voor je hond!

Kris
28-12-2020

Bestelling wordt niet geleverd en op mails antwoord niemand

Hondenmand besteld begin december. Nog steeds niet geleverd en op mails antwoord niemand. Absolute afrader

Andy
23-12-2020

Bestelling wordt maar niet geleverd

Bestelling hondenmandje op 7 december gedaan.nog steeds niet geleverd!

Droevige service - Waar blijft mijn levering?

Karine
22-12-2020

Hondenmanden

Ik heb op 1 december 2 hondenmanden besteld, ondertussen 22 december en nog geen hondenmanden gezien. Wel om de 2 dagen een melding dat de bestelling geregistreerd is maar komt blijkbaar uit China? Dit wordt nergens medegedeeld op de site dus voor mij zijn het grote bedriegers . Ik zou graag mijn geld terugkrijgen maar ze reageren zelfs niet op een mail waarin ik de vraag stel wanneer mijn bestelling zal toekomen en indien ik deze niet ontvang voor 23 december ze mij het bedrag mogen terugstorten. Dit ruikt echt naar oplichterij. Ik ben van plan om dit te melden bij de politie

Mj.
17-12-2020

Geld terug gekregen

Heb mijn centjes teruggestort gekregen. Vanwaar deze plotse verandering? Geen idee maar ben wel heel tevreden nu. Eindelijk. ?

27-11-2020

Product is van slechte kwaliteit, contact met Hondenmagazijn verloopt erg stroef, pas na de door mij geplaatste reactie hier uiteindelijk het geld ontvangen

Betalen de verzendkosten niet terug

De twee hondenmanden waren van dusdanige slechte kwaliteit dat ik daar erg van schrok, ik heb ze retour gestuurd aan Hondenmagazijn maar tot nu toe nog steeds niet de door mij gemaakte verzendkosten retour ontvangen

Paula
24-11-2020

Slechte zaak

Wat een waardeloze onderneming is dit bedrijf,

kunt net zo goed rechtstreeks bij Ali bestellen met een beetje geluk heb je het dan eerder in huis en zeker goedkoper. Ik wacht al wekenlang op mijn hondemand, ik, ben hier helemaal klaar mee.

16-11-2020

Levering vanuit China

Bij de aanschaf van een mand voor mijn hond voor in de auto, was ik mij niet bewust dat Hondenmagazijn.nl haar producten vanuit China laat leveren. Dit was bij mij niet bekend. Hierdoor zit ik nu al twee weken te wachten op mijn bestelde product. De verwachte levertijd, die mij na de bestelling werdt gemaild, was 2 - 14 dagen. Op dit moment is mijn bestelling nog in China (dag 13), dus dat gaat de levertijd nooit halen. Ik ben zeer ontevreden over het onduidelijk aangeven dat producten vanuit het buitenland komen en dat er dus een zeer lange levertijd aan zit gebonden. Als ik dit van tevoren zou hebben geweten, dan had ik op een andere website mijn bestelling geplaatst.

Maria
04-11-2020

Hondenstresskussen

De aanbieding stond tussen bloemstukken op Pinterest heb dat kussen besteld en betaald op 4oktober

03-11-2020

Niet werkende vlooienband DEWEL

Ik heb een Dewel vlooienband voor mijn hond gekocht. Naast dat ze zeer prettig ruiken helpen ze echt niet tegen teken. Mijn hond had hem al een paar dagen om en had nog steeds last van teken. Dus geen goede band. Daarnaast zijn dezelfde banden op een Chinese website te koop voor rond de 4 euro. Ik koop daar niet omdat het veelal nep artikelen zijn. Ik denk dat hondenmagazijn ze daar wel koopt en ze vervolgens voor duur door verkoop.

Gerrie
30-10-2020

Bestelling niet ontvangen

Op 5 oktober een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen. Heb vanmorgen een mail gestuurd dat ik aangifte ga doen en hier werd ineens op gereageerd.

Ben heel benieuwd of de bestelling aankomt.

Marleen
23-10-2020

Vlooienband kat

Ik bestelde een vlooienband voor onze kat, vervolgens werd er een vlooienband voor een hond opgestuurd.

het duurde een paar dagen voor ik het retourlabel via de mail kreeg, mij was verteld dat ze gelijk een nieuw bandje ging toesturen, nadat ik het retour had gestuurd bleek dat ze toen pas een nieuwe band gingen opsturen wat weer een aantal dagen duurde.

toen eindelijk het bandje binnen was, bleek deze verpakking al open te zijn. gelijk een mail gestuurd maar al 3 dagen geen reactie .

ik heb gevraagd om een retourlabel en geld terug te storten,

Ik ga hier zeker niets meer bestellen!