Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Martine
14-05-2020

Onbetrouwbaar

Begin april hondenmand besteld. Tot op vandaag, ruim 6 weken later, nog niks gezien. Klantenservice geeft alles en iedereen de schuld maar er gebeurt niks. Ik wil mijn geld terug maar ze beweren nu dat ze 90 dagen de tijd hebben om iets te leveren. Ik denk dat het niks wordt helaas.

Ju
14-05-2020

Ombetrouwbaar

Ze houden je aan het lijntje. Bestelling tekenband geplaatst. Zoud al 4 mei jl. zijn verzonden niet wetende dat het product uit China moet komen. 100% natuurlijk?. Mails gestuurd, kreeg logistiek informatie. Heb ik niet om gevraagd wil gewoon m’n geld terug. Dit wordt een gebed zonder eind vrees ik. Maar het gaat wel om € 29,95.

Shauni

Hondenmand

Hier net hetzelfde. Begin maart hebben wij een bestelling geplaatst. 18 maart kreeg ik een mailtje dat onze bestelling verzonden zou zijn helaas tot op vandaag 13 mei nog steeds niets ontvangen!

Op mails wordt heel vaag geantwoord.

Als ik hier de recensies lees vrees ik dat wij ons pakke of centen niet gaan ontvangen!

Frances

In afwachting.

Helaas ook ik hier een bestelling geplaatst. Was een langere levertijd al op voorhand maar deze vond ik acceptabel dus besteld. Helaas is de levertijd nu nog weer (waarschijnlijk) minimaal 2 weken langer. In de huidige tijd van online shoppen mijns inziens belachelijk, zeker als blijkt dat de artikelen vanuit aliexpres oid wordt verstuurd, wat nergens wordt vermeld.

Wil nu graag mijn bestelling annuleren en uiteraard mijn aankoopbedrag retour. Heel vervelend dat een telefoontje ook niet mogelijk is en alles maar per mail moet. Ik ben in afwachting van uberhaupt een reactie en ben dan erg benieuwd hoe het proces verder verloopt.

Ik hoop op een nette afhandeling, maar krijg een nare smaak van alle reviews. En dan te bedenken dat de webshop uit liefde voor de hond is ontstaan.

Henny

Autodeken.

Op 5 april autodeken besteld en betaald. Ook kreeg ik gelijk erachteraan dat er vertraging in de verzending zou zitten. 10 tot 14 dagen in Nederland. Na 14 dagen geen pakket. Track en trace verlenging bezorging tot 5 mei. In de tussentijd diverse malen gemaild en ik kreeg de keuze geld terug of pakketje. Heb geld teruggevraagd maar nee daar hoor je niets meer over terug.

Maar warempel vandaag eindelijk het pakket ontvangen. Zal ik weer wat bestellen hier? Nooit!

PS de deken ziet er goed uit!

Lammie

Klacht over hondenmagazijn

Autozitje voor mijn hondje besteld 18 april paar keer mail gestuurd krijg je een mail van verzending van land van herkomst en aankomst hier in hun magazijn maar binnen een paar dagen zou ik het krijgen nou is dat al weer 14 dagen geleden en nog geen autozitje van 29,95 binnen zou niemand aanraden zaken te doen met HONDENMAGAZIJN want dat is een gebed zonder einde

Liliane
13-05-2020

Geen mand, geen geld terug

Al dagen/weken word ik aan het lijntje gehouden. Ik zie bij mijn voorgaand bericht dat het is opgelost.

al vanaf 26 april zeggen ze dat het geld is overgemaakt.

NIET WAAR

Philip
12-05-2020

Mand besteld, nooit gekomen

Had eerst de reviews moeten bekijken over Hondenmagazijn. Als ik dat had gedaan, had ik er nooit iets besteld. Op 23 maart besteld, niets geleverd. Eerst zou het rond 7 april komen, toen rond 22 april. Nu is het 12 mei - bijna 2 maanden later. Niets gehoord. Ik ga er maar vanuit dat er niets meer komt.

Young
11-05-2020

Prima service en goede kwaliteit

Ik had een hondenmand besteld en er was iets misgegaan met de levering. Daarna heb ik contact gehad met de klantenservice waarna ze me gewoon een nieuw hebben opgestuurd. Deze gebruikt mijn labrador nu een week en ze is er heel blij mee!

Lisette

Tuigje

Heb een maand geleden een tuigje besteld en wat denk je nog niet geleverd. Inderdaad je krijgt een kortingskaart voor de volgende bestelling, krijg nog eens geen antwoorden op mijn mails. Dus stop die volgende bestelling maar in je hol. Alstublieft mensen bestel hier niks wat een vuile oplichters Bah Bah ???????

Niet doen!

Tekenband besteld midden april die volgens site de volgende dag zou worden geleverd. Na betaling meteen een bericht dat het vertraging zou oplopen. Gevraagd om terugbetaling, want het tekenseizoen was al begonnen. Nog steeds geen terugbetaling en geen tekenband. Track & trace is ook vaag.

Nu twijfel ik ook over hoe "natuurlijk" deze tekenband is, als die uit China blijkt te komen.

Stom dat ik niet eerder even referenties over dit bedrijf heb gecheckt.

Ilja

Niet doen!

Koop hier niets beste mensen, het lijkt misschien goedkoop, maar alle troep komt direct uit China en zit zwaar onder de chemicalien. We sluiten ons aan bij alle overige negatieve reviews

Erna
09-05-2020

Weg ermee

Op 25 april hondentekenband besteld, zou direct verstuurd worden. Na 2 x geschreven te hebben met als antwoord dat het uit Duitsland moest komen en dat het iets langer kon duren in deze tijd. De deur niet uitgeweest, niets ontvangen. Nu, de 9e mei kreeg ik een nieuwe melding dat het nog wel 17 dagen kon duren voor hij komt. Heb nu geschreven dat ik mijn geld graag terug wil zien, daar mijn hond ondertussen teken oploopt. Ben heel benieuwd. Heb extra bij een Nederlands bedrijf besteld.

Heb stiekem gedacht dat het wel op Ali Express lijkt. Nu lees ik dus dat dat ook zo is. Had ik maar voor die tijd gekeken.

Echt sluiten die handel

Marle

Mooie hondenmand

Hier een mand besteld voor mijn nieuwe puppie. Ik heb ze een mail gestuurd over de levertijd en hier kreeg ik een snelle reactie op. Vandaag de mand gekregen en erg blij mee! Heerlijk zacht en de puppie geniet er zichtbaar van!

Chermaine

Niet doen!

Op 10 april een bestelling geplaatst. Volgens de info op de site is de leveringstermijn 7 tot 14 dagen. Je zou je pakket moeten kunnen volgen via "track en trace" via de site maar het enige wat je kan zien is dat het onderweg is en in welk tijdvak de verwachte levering is. In mijn geval was de verwachte levertijd uiterlijk 23 april. Geen pakket ontvangen en toen ik 23 april op "track en trace" keek bleek dat de termijn gewoon verzet was met een uiterste leverdatum van 10 mei. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg vervolgens logistieke informatie met daarbij de mededeling dat ik mijn pakket ieder moment kon verwachten! 11 dagen later nog steeds geen pakket. Wederom contact waarna ik weer logistieke informatie kreeg welke niet overeen kwam met de informatie welke ik eerder ontvangen had. Ik heb tijdens beide keren contact met de klantenservice aangegeven dat ik mijn geld terug wilde waarna ik werd verwezen naar de pagina "ruilen en retourneren". Uiteindelijk het pakket op de 26 ste dag ontvangen. Ik kreeg vervolgens een bericht van de klantenservice dat ze had gezien dat het pakket aangekomen was en of ik dat kon bevestigen. Nadat ik bevestigd had dat het pakket inderdaad aangekomen was, op dag 26, kreeg ik een bericht met excuses voor de lange wachttijd en fijn dat het toch aangekomen is. Geen woord over evt terugbetaling of een andere oplossing. Ik heb nu nog maar eens een mail gestuurd met wat ik er allemaal van vind en dat ik mijn geld terug wil. Ik wacht af.

Gerda

Niet opgelost

Ik heb 2 ervaringen gedeeld 1 zou ik me geld terug krijgen tot nu toe nog niet gezien ook geen hondenmand. 2de ervaring is de zaak ook niet opgelost en bij alle 2 staat het van wel maar niet dus. Ik kan hier zo slecht tegen en de meeste hier bijna allemaal.de zelfde ervaringen. Deze honden magazijn moet ala bedrijf opdoeken zou je bij de kamer van koophandel een melding kunnen maken?

Jose
08-05-2020

Pas na melding op ervaringen.nl antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn fluffy hondenmand kan verwachten.

Geld terug

Na melding op ervaringen.nl aankoopbedrag terug gestort gekregen, dus opgelost maar dus geen aanrader

Rinske
07-05-2020

Ver weg van blijven !

Nooit gedacht dat ik dit zou doen. Op 13 april een Fluffy mand besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Al een aantal mails gestuurd en steeds een onbevredigend antwoord. Ik weet niet wie achter dit bedrijf schuil gaat, maar het ruikt niet fris . Al in het begin aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en dat wil ik nog steeds en natuurlijk geld terug. Kortom.Zeer ontevreden!

09-05-2020

Bestelling werd geleverd. Maar mijn mening over Hondenmagazijn wijzigt niet.

Lamentabel

Een ongelooflijke slechte service, nooit eerder meegemaakt! 10/4/20 een bestelling geplaatst voor tekenhalsbanden.Voor 23u besteld en zou dus volgens een e-mail de dag erna verzonden worden. Bollocks! Niets van aan, de bestelling ontving ik vandaag, welgeteld 27 dagen later. Ondertussen had ik al een aantal e-mails verstuurd met een vraag om uitleg. Altijd werd er naast de kwestie geantwoord en nooit werd er vermeld dat China de vertrekbasis was van mijn bestelling. Eén keer iets besteld en zeker nooit meer, want ik vrees een beetje dat ik fake artikels heb ontvangen, wat mij kwaad maakt!

Ron Hermans

Natalie
06-05-2020

Dewel hondenmand

Ik heb op 19 april een hondenmand besteld.

Zou geleverd worden 1 mei.

Levertermijn gewoon verlengd en van hondenmagazijn hoor ik niks.

Als ik alles hier lees zeer slecht gevoel over!