Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ze houden je aan het lijntje. Bestelling tekenband geplaatst. Zoud al 4 mei jl. zijn verzonden niet wetende dat het product uit China moet komen. 100% natuurlijk?. Mails gestuurd, kreeg logistiek informatie. Heb ik niet om gevraagd wil gewoon m’n geld terug. Dit wordt een gebed zonder eind vrees ik. Maar het gaat wel om € 29,95.
Op 5 april autodeken besteld en betaald. Ook kreeg ik gelijk erachteraan dat er vertraging in de verzending zou zitten. 10 tot 14 dagen in Nederland. Na 14 dagen geen pakket. Track en trace verlenging bezorging tot 5 mei. In de tussentijd diverse malen gemaild en ik kreeg de keuze geld terug of pakketje. Heb geld teruggevraagd maar nee daar hoor je niets meer over terug.
Maar warempel vandaag eindelijk het pakket ontvangen. Zal ik weer wat bestellen hier? Nooit!
PS de deken ziet er goed uit!
Autozitje voor mijn hondje besteld 18 april paar keer mail gestuurd krijg je een mail van verzending van land van herkomst en aankomst hier in hun magazijn maar binnen een paar dagen zou ik het krijgen nou is dat al weer 14 dagen geleden en nog geen autozitje van 29,95 binnen zou niemand aanraden zaken te doen met HONDENMAGAZIJN want dat is een gebed zonder einde
Had eerst de reviews moeten bekijken over Hondenmagazijn. Als ik dat had gedaan, had ik er nooit iets besteld. Op 23 maart besteld, niets geleverd. Eerst zou het rond 7 april komen, toen rond 22 april. Nu is het 12 mei - bijna 2 maanden later. Niets gehoord. Ik ga er maar vanuit dat er niets meer komt.
Ik had een hondenmand besteld en er was iets misgegaan met de levering. Daarna heb ik contact gehad met de klantenservice waarna ze me gewoon een nieuw hebben opgestuurd. Deze gebruikt mijn labrador nu een week en ze is er heel blij mee!
Heb een maand geleden een tuigje besteld en wat denk je nog niet geleverd. Inderdaad je krijgt een kortingskaart voor de volgende bestelling, krijg nog eens geen antwoorden op mijn mails. Dus stop die volgende bestelling maar in je hol. Alstublieft mensen bestel hier niks wat een vuile oplichters Bah Bah ???????
Tekenband besteld midden april die volgens site de volgende dag zou worden geleverd. Na betaling meteen een bericht dat het vertraging zou oplopen. Gevraagd om terugbetaling, want het tekenseizoen was al begonnen. Nog steeds geen terugbetaling en geen tekenband. Track & trace is ook vaag.
Nu twijfel ik ook over hoe "natuurlijk" deze tekenband is, als die uit China blijkt te komen.
Stom dat ik niet eerder even referenties over dit bedrijf heb gecheckt.
Op 25 april hondentekenband besteld, zou direct verstuurd worden. Na 2 x geschreven te hebben met als antwoord dat het uit Duitsland moest komen en dat het iets langer kon duren in deze tijd. De deur niet uitgeweest, niets ontvangen. Nu, de 9e mei kreeg ik een nieuwe melding dat het nog wel 17 dagen kon duren voor hij komt. Heb nu geschreven dat ik mijn geld graag terug wil zien, daar mijn hond ondertussen teken oploopt. Ben heel benieuwd. Heb extra bij een Nederlands bedrijf besteld.
Heb stiekem gedacht dat het wel op Ali Express lijkt. Nu lees ik dus dat dat ook zo is. Had ik maar voor die tijd gekeken.
Echt sluiten die handel
Hier een mand besteld voor mijn nieuwe puppie. Ik heb ze een mail gestuurd over de levertijd en hier kreeg ik een snelle reactie op. Vandaag de mand gekregen en erg blij mee! Heerlijk zacht en de puppie geniet er zichtbaar van!
Op 10 april een bestelling geplaatst. Volgens de info op de site is de leveringstermijn 7 tot 14 dagen. Je zou je pakket moeten kunnen volgen via "track en trace" via de site maar het enige wat je kan zien is dat het onderweg is en in welk tijdvak de verwachte levering is. In mijn geval was de verwachte levertijd uiterlijk 23 april. Geen pakket ontvangen en toen ik 23 april op "track en trace" keek bleek dat de termijn gewoon verzet was met een uiterste leverdatum van 10 mei. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg vervolgens logistieke informatie met daarbij de mededeling dat ik mijn pakket ieder moment kon verwachten! 11 dagen later nog steeds geen pakket. Wederom contact waarna ik weer logistieke informatie kreeg welke niet overeen kwam met de informatie welke ik eerder ontvangen had. Ik heb tijdens beide keren contact met de klantenservice aangegeven dat ik mijn geld terug wilde waarna ik werd verwezen naar de pagina "ruilen en retourneren". Uiteindelijk het pakket op de 26 ste dag ontvangen. Ik kreeg vervolgens een bericht van de klantenservice dat ze had gezien dat het pakket aangekomen was en of ik dat kon bevestigen. Nadat ik bevestigd had dat het pakket inderdaad aangekomen was, op dag 26, kreeg ik een bericht met excuses voor de lange wachttijd en fijn dat het toch aangekomen is. Geen woord over evt terugbetaling of een andere oplossing. Ik heb nu nog maar eens een mail gestuurd met wat ik er allemaal van vind en dat ik mijn geld terug wil. Ik wacht af.
Pas na melding op ervaringen.nl antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn fluffy hondenmand kan verwachten.
Na melding op ervaringen.nl aankoopbedrag terug gestort gekregen, dus opgelost maar dus geen aanrader
Nooit gedacht dat ik dit zou doen. Op 13 april een Fluffy mand besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Al een aantal mails gestuurd en steeds een onbevredigend antwoord. Ik weet niet wie achter dit bedrijf schuil gaat, maar het ruikt niet fris . Al in het begin aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en dat wil ik nog steeds en natuurlijk geld terug. Kortom.Zeer ontevreden!
Een ongelooflijke slechte service, nooit eerder meegemaakt! 10/4/20 een bestelling geplaatst voor tekenhalsbanden.Voor 23u besteld en zou dus volgens een e-mail de dag erna verzonden worden. Bollocks! Niets van aan, de bestelling ontving ik vandaag, welgeteld 27 dagen later. Ondertussen had ik al een aantal e-mails verstuurd met een vraag om uitleg. Altijd werd er naast de kwestie geantwoord en nooit werd er vermeld dat China de vertrekbasis was van mijn bestelling. Eén keer iets besteld en zeker nooit meer, want ik vrees een beetje dat ik fake artikels heb ontvangen, wat mij kwaad maakt!
Ron Hermans