Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Lydia
19-09-2022

De artikelen zijn niet op voorraad maar worden vanuit China geleverd. Lange levertijd, wel voor een Nederlandse prijs. Tip: bestel zelf op Ali, is veel goedkoper.

Hh
15-09-2022

Slecht slech en nog eens slecht, geen pakket en geen klantenservice. Besteed je geld niet aan hun uit.

Lydia
09-09-2022

De website doetvzich voor als Nederlandse site die zelf dingen aanbiedt. In realitiet sturen ze jouw bestelling gewoon door naar Shangai (via Ali Express ofzo) en komt het pzkketje rechtstreek uit China bij jou toe.als je even geduld hebt natuurlijk. de intro op de website insinueert dat het opstarten van dit bedrijfje te maken heeft met 'hun lieve hond Joa', maar eigenlijk is het gewoon een soort doorgeefluik, war zij prima op verdienen. Foei om de klanten zo te misleiden.

Waar veel websites je bestelling leveren na enkele dagen of één à twee weken duurt dit natuurlijk lang, want je kan via de track & trace zien hoe lang je goederen in China in 'transit ' zijn. Volksverlakkerij.

Melvin
25-08-2022

27-06-2022 een bestelling geplaatst.

07-07-2022 bestelling geretourneerd inclusief retourformulier.

22-07-2022 bedrijf herinnerd dat ik nog geen terugstorting ontvangen heb.

24-07-2022 bedrijf geeft aan dat ze het bedrag zsm terugstorten.

06-08-2022 bedrijf opnieuw herinnerd dat ik nog geen terugstorting ontvangen heb.

18-08-2022 bedrijf opnieuw herinnerd dat ik nog geen terugstorting ontvangen heb. Daarnaast aangegeven dat ze binnen een week moeten betalen en dat ik anders een melding doe bij ACM.

25-08-2022 geen enkele reactie meer ontvangen, daarom melding gedaan bij ACM.

Els
17-08-2022

Bestelling geplaatst. Binnen de 30 min geannuleerd op correcte wijze omdat niet duidelijk aangegeven stond dat levering tot 1 maand kon duren en dit niet wenselijk was.

Ondanks correcte en tijdige herroeping van bestelling werd dit niet aanvaard. Product alsnog enkeke weken later geleverd gekregen en zou nu 3x zoveel retourkosten moeten betalen als op website aangegeven om geld terug te krijgen. en dan nog maar de vraag of je dan geld wel terugziet want duidelijk totaal niet betrouwbaar!

Katarzyna
15-08-2022

Gewoon oplichters, ze hebben verkeerde product opgestuurd toen hebben we afgesproken dat ze gaan terugzenden kosten vergoeden maar dat gebeurt niet. Ze hadden mij alleen half van mijn betaling terug betaald

Geen contact met, geen reactie op emails,

Melvin
24-07-2022

Helaas is een lager punt geven niet mogelijk. Een 1 is namelijk veel te hoog gegrepen voor hondenmagazijn.nl! Werkelijk het slechtste bedrijf ooit meegemaakt. Koop hier niks mits je natuurlijk graag opgelicht wil worden.

Aranka
23-07-2022

Bestel hier alsjeblieft nooooooooit iets! Een 1 is nog een te hoog cijfer voor dit waardeloze bedrijf. Je denkt dat je bij een NL bedrijf iets koopt, maar als je daarna leest hoe lang de levertijd is weet je meteen dat het van alieexpress moet komen. Wij kochten veelbelovend een zwembad voor onze hond, helaas zonder het lezen van alle recensies. Deze kwam pas na dik een maand aan, en was na 2 keer gebruik al kapot. En hondenmagazijn zegt dan doodleuk niks meer voor je te kunnen doen. Doe het jezelf niet aan om hier 1 euro achter te laten

Hennie
19-07-2022

Wat een vette ellende! 2 maanden geleden een halsband besteld. Tot op heden nog niet geleverd. Slechte service (zij willen geen onderzoek bij DHL instellen) en ik ben mijn geld kwijt!

Ik raad echt af om via deze site te bestellen. Als consument kan ik hier niks tegen doen. Via hun site kan ik geen review achterlaten (heel slim).

Wilma
15-07-2022

Wat een ellende. Heb twee gepersonaliseerde hondenhalsbanden gekocht. Heb een mail ontvangen dat ze allebei verzonden waren,maar er komt helemaal niets. Als ik de trackand trace indruk krijg ik een of ander vage website van een reisbureau?

Jammer dat je mensen niet kunt vertrouwen.

Ordernummer51044 en 51172.

Ga niet met dit bedrijf in zee.

Wilma van delft.

Erika
14-07-2022

Nep nep nep!

Zeggen grote kortingen te geven: is gewoon AlieExpress.

En je mag als bedrijf niet doen alsof iets is afgeprijsd terwijl dat niet zo is:

Een winkel mag consumenten niet op het verkeerde been zetten door zomaar een doorgestreepte prijs op de website of in de folder te zetten. Volgens de wet moet een product in de periode voor de aanbieding daadwerkelijk voor die ‘van-prijs’ of doorgestreepte prijs zijn verkocht. De ACM houdt daarbij een periode van 3 maanden aan.

Katarzyna
08-07-2022

Ik heb honden jas aangekocht, maar er kwam verkeerde maat dus ik heb teruggestuurd met informatie ik wil grotere hebben. Ze hebben nog kleiner maat verzend. Die moet ik alweer terug zenden, ( ze hebben wel kosten betaald)

Maar ik heb informatie gekregen dat ze hebben jouste maat verzenden nu wij zitten tijdje later en ik heb niks ontvangen. Geen contact met het winkel.

06-07-2022

Opgelet.

Deze werken met goederen ze bestellen in China

Kunnen dit ook allemaal doen en veel goedkoper.

Hier bestel je wat betaald het dubbel zoveel als in China.

En je moet toch lang wachten.

Voor mij nooit nog een bestelling bij Hondenmagazijn

Bedankt voor het vertrouwen

Evalyn
02-07-2022

4 Seresto banden besteld kwestie van verzendkosten besparen/duurzaamheid.

Bleken namaak te zijn; ze weigeren geld terug te betalen.

Mijn advies: koop hier niets; wellicht zal er nog wel meer nep zijn.

14-06-2022

Orders geannuleerd voordat deze bij verzender was afgeleverd. Na heel, heel veel mails en niet beantwoorde telefoontjes nog geen geld retour en alleen maar onterechte verwijzingen naar annuleringsreglement dat in strijd is met wettelijke consumentenrecht. Al weken geleden in gebreke gesteld en deze week toch maar incasso erop zetten. Beetje overkill voor zo'n relatief klein bedrag maar hier ga ik ze uit principe niet mee weg laten komen.

(@Hondenmagazijn voor je zegt dat ik moet mailen, dat heb ik al héél vaak geprobeerd, met verschillende collega's die ieder wat anders zeggen en de voorlopende correspondentie niet lezen. Het betreft orders 48685 en 48676).

WMJ
26-05-2022

2 vlooienbanden/tekenbanden besteld en na weken nog steeds niks ontvangen. Vermoeden bestaat dat zij zelf bij Alie Express bestellen en dit naar de klant laten sturen (als dat ooit aan komt)

Ingrid.
27-05-2022

Omdat ze het tekenbandje alsnog snel geleverd hebben.Moet er alleen nog wel over nadenken of ik er nog een keer ga bestellen.De meeste van de reviews zijn niet goed over Hondenmagazijn.

Had ik maar eerst de reviews gelezen, wacht al enkele weken op een tekenbandje.Ze hebben wel verzekerd begin vorige week dat het vliegtuig uit China geland was en het binnenkort verzendklaar gemaakt werd , tot op heden, niks ontvangen .ik houd mijn hart vast als ik alle reacties hier lees.

HK
25-05-2022

Omdat hondenmagazijn niet aangeet dat de levertijden lang zijn en ze een doogeefluik van AliExpress zijn. Pure misleiding.

Order 49124

Vlooienband besteld niet wetende van alle negatieve reacties die hier in grote getale opstaan. Ik ga nu na een paar uur niet negatief reageren.

Heb wel in mn achterhoofd,niet leveren is aangifte doen.

Maar neem aan dat er binnen een week wordt geleverd.

Henriette
17-05-2022

Tot nu toe geef ik dit bedrijf een onvoldoende.

Heb een honden fietsmand bestel en betaald op 25 april 2022.

Zou volgens de tracking met 2 weken (voor 5 mei) geleverd worden maar al gauw werd dat opgeschroefd naar uiterlijk 24 mei.

Heb het mandje bewust op tijd besteld zodat we hem met onze vakantie 20 mei kunnen gebruiken.

Meerdere mailtjes gestuurd maar er werd alleen op de eerste gereageerd.

Heb nu ook een mail gestuurd dat ik de hele opdracht wil annuleren en mijn geld terug wil.

Aangezien ik het niet zie gebeuren dat het pakketje uiterlijk vrijdag wordt bezorgd.

Ook hier wordt niet op gereageerd helaas.

Klantenservice is op dit moment ook telefonisch niet bereikbaar.

Toch hoop ik dat ze dit netjes en correct gaan afhandelen.

We zullen zien

Mvg Henriette

Anika
17-05-2022

Bijna 2 maanden geleden (20 maart 2022) heb ik een halsband en een hanger met naam besteld voor de hond. Tot op heden nog niks ontvangen. Meerdere malen gemaild naar hondenmagazijn.nl, maar er wordt geen duidelijkheid gegeven. Ik heb geen idee of mijn bestelling überhaupt nog wordt geleverd en wat de status hier van is. Uiteindelijk heb ik gevraagd om mijn geld terug te geven, maar hier wordt niet op geantwoord en krijg ik als reactie dat ik geduld moet hebben. Slechte service en enorme lange levertijd. Ik heb zeker geduld, maar dit duurt gewoon écht veel te lang. en ik ben dus niet de enige.

Ik ben zeer ontevreden!