Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Tonny
08-12-2021

Late reactie. Pas na klacht gereageerd. Maar nu geld terug gekregen. Dus op zoek naar een nieuw lampje voor mijn hond.

Hondenband besteld met verlichting. Nooit ontvangen. Geen reactie op mails, en niet telefonische te bereiken. Geld gewoon weggegooid en voelt als bestolen. Dus niet kopen daar.

Rosanne
01-12-2021

Slechte service, niet telefonisch te bereiken.

Erg bijdehand onvriendelijk personeel die de email beantwoord. Extreem lange levertijden waarbij je niet kan annuleren. Kortom; NIET bestellen bij deze website.

Hanny
29-11-2021

Vlooien/tekenband besteld 15dgn.geleden al, gevraagd waar de band blijft! Volg.hen ben ik te ongeduldig! Als ik de reviews bekijk! Lijkt me heel vreemd en ga toch actie ondernemen als er deze week niets binnenkomt.

Stefanie
29-11-2021

Ze verkopen goedkope Ali-troep voor hoge prijzen. Het zijn gewoon dropshippers zonder eigen voorraad. Kun je nog beter zelf bij Ali bestellen, dan kost een mandje ipv 35.- slechts een paar euro.

Jeannette
25-11-2021

Heb 2 bestellingen gedaan 1 geretourneerd en de andere nooit ontvangen.

Zij zijn niet bereikbaar telefonisch krijg bandje ivm onze toegenomen drukte haha ja van klachten.

Het is een grote oplichting.ze belazeren je

Houweling
24-11-2021

Hier niet bestellen

Hondenriem besteld en ontving keurig bevestiging

Enkele weken later mail gezonden en ook hier weer automatische bevestiging ontvangen. wederom een mail gestuurd met het verzoek om mijn betaling terug te storten maar nu ontvang ik geen antwoord meer.

Elly
07-12-2021

Omdat alles uit China komt ( ali express of wish) en hun er een sticker van hun overheen doen.

Bied alles te koop aan van ali express, maar veel en veel duurder, zodra jij besteld besteld hij op ali express, het komt bij hem aan, doet er een sticker van hondenmagazijn reclame op plakken en stuurt het door naar jou via dhl,dhl label zit over de label van ali express. Ik had de recensies ook eerder moeten lezen. Kreeg een verkeerde maat hondenjasje van 24.95 en was zelfs kapot. Via de mail over mijn klacht reageerde hij ( ene Youra) moet het dan maar retour sturen, kost mij verzendkosten! Terwijl t hun fout is. Zou dan me geld terug gestort krijgen als ik retour verzendbewijs via mail doorgeef, heb hun email ook doorgegeven dus krijgen ze zelf ook bericht van dhl. En ik hoor er totaal niks meer van! Geld weg, geen jasje en verzendkosten kwijt. Oplichterij. En met zoveel kwade recensies snap ik niet dat dit " bedrijf" niet uit de lucht word gehaald

Ad
17-11-2021

Oplichters! 10 oktober besteld en betaald, nooit wat ontvangen, geen reactie op mails en telefonisch niet bereikbaar. Had ik deze reviews maar eerder gelezen

14-11-2021

Ze schuiven alles af op Covid. Waardeloos bedrijf.

Helma
13-11-2021

Hondenbandje besteld al weken geleden nog njks gekregen.

Niet bestellen bij deze website die er betrouwbaar uitziet.

Klopt helemaal niks van. Je betaald en krijgt niks en ook geen kontakt.

Georgette
03-11-2021

Waardeloos. verlichte hondenriem besteld en betaald in oktober nog niet ontvangen en niet te bereiken via mail en telefoon. Oplichters leuk item voor Radar of Kees van de Spek. Maar hoe dan ook geld gaan ze terug betalen.

Jessica
20-10-2021

Pakketje na 1 maand nog niet ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op mijn mail. Waardeloos bedrijf, ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Linda
19-10-2021

Wordt steeds aan het lijntje gehouden met je pakket is vertraagd. Nu 3 weken al aan het wachten. Verschrikkelijk irritant! Hopelijk komt het snel binnen. Dit is toch niet meer van deze tijd😬😬

Michelle
18-10-2021

Nog niets ontvangen. Nemen de telefoon niet op en krijg geen reactie per mail.

Berry
18-10-2021

Trage levering uit China, gewoon Aliexpress rotzooi. Annuleren gaat niet ondanks de trage levering. Advies is geen zaken mee doen!

Zoran
18-10-2021

Als je misleid wilt worden bestel dan bij hondenmagazine. Het is een filiaal van Ali Expres. Het is beter om het zelf te bestellen, het is goedkoper en je kunt ook wachten op de bezorging. Er is geen mogelijkheid om ze telefonisch te krijgen. Het antwoord is simpel, ze hebben altijd een grote drukte. Een waardeloze, frauduleuze organisatie. Die paar positieve recensies zijn door henzelf geschreven.

16-10-2021

Op e-mail wordt niet gereageerd, telefonisch "wegens drukte niet bereikbaar". Op mail zeggen ze binnen één werkdag te reageren maar dat doen ze ook niet. Ik had hun voorwaarden eerst moeten lezen maar op basis van deze voorwaarden zou ik nooit iets besteld hebben. Dit is gewoon een dropshipper die zijn spullen uit China laat komen. Uiteindelijk is het product aangekomen. Kwaliteit is ver beneden verwachting, zeker voor die prijs. Het is gewoon een goedkoop prul uit China van een paar euro. Kortom nooit meer Hondenmagazijn.

Laurence
15-10-2021

Vlooienband besteld. Zou direct geleverd worden. Wacht nu al enkele weken en vandaag een mail gekregen dat het verzonden is. Als ik het trackingnummer controleer zie ik dat het verzonden is uit CHINA!

Absoluut hiermee niet akkoord

Harald
12-10-2021

Ze verkopen gebakken lucht, leven van betalingen klanten, liefde voor geld niet voor honden of klanten,

Kim
01-10-2021

Al maanden mijn producten niet geleverd. Wordt aan het lijntje gehouden dat het komt maar het komt niet. Geen proactieve communicatie telefonisch nemen zeniet op en willen niet terugbetalen.

Nu hebben ze op hun website staan dat door leveringsproblemen slechte reviews hebben gehad maar dat ze iedereen hebben terugbetaald maar dit is niet waar!

Bestel hier niks!