Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

09-04-2020

Bestel bij Aliexpress

Bestelling begin Feb 2020. Hondenmagazijn bestelt door naar Aliexpress. Geen levering te zien. Via Visa betaling teruggevorderd en ineens, levering. Koop beter bij rechtstreeks bij ALIEXPRESS. De levertijd is gelijk of nog korter. De prijs voor hetzelfde maar 20 % van wat Hondenmagazijn aanrekent en de kwatiteit is identiek. Slechte handelaar, slechte contact, geen voorraad. NIET KOPEN

Fuzzy
30-04-2020

Hoeveel

Vlooienband uit China namaak rotzooi

Dom dom dom

14,95 weggegooid. Bij Ali 3 euro.

Geretourneerd aan hondenmagazijn. Zit al 2 maanden op m’n geld te wachten. Hier kan ik wel naar fluiten.

Ik heb ze aangemeld voor opgelicht en ga vandaag ook aangifte doen! Hoop dat het helpt.

Anita
02-05-2020

Omdat bestelling

Levering

Heb op 1 maart een bestelling geplaatst en betaald,eerst levering,tussen 6 en 15 maart,daarna verlaat tussen 16 en 31 maart ,nu 6 april nog altijd onderweg,mail gestuurd en antwoord gekregen dat ik 15% korting krijg wegens Corona ,deze 15% is wel op volgende bestelling,die mogeen ze houden,tot nooit meer Hondenmagazijn

Seri
04-04-2020

Levering nooit gehad

Het zijn oplichters en leugenaars! Nu 3 weken verder en nog steeds niets geleverd. Elke keer schuiven ze met de leveringsdatum.

Mensen koop hier niets!

Daisy
03-04-2020

2 honden manden

Zo na weken wachten vandaag eindelijk mijn 2 hondenmanden binnen gekregen. Tja en ze komen van Alie expres? Ik had ze zelf daar ook kunnen bestellen maar dan goedkoper.

Ik had 2 licht grijze besteld en wat heb ik gekregen 1 bruine en 1 beige kleur.

Mail gestuurd en heb nog geen reactie terug!

Wat wordt je toch bedonderd in dit land zeg!

Famke

Zo stom geweest.

Dat ik niet eerst naar ervaringen heb gekeken.

NIET bestellen want dit is echt een fiasco dit bedrijf.

Zo ga je niet met klanten om. Snap niet dat je voor zo'n bedrijf wil werken Gebrielle en Cha ndra.

Ze verkochten mondkapjes.

Voor heel veel geld kon je daar mondkapjes kopen om je zo te beschermen tegen de adem van je hond. Want die kon het corona virus overbrengen. Ze vermeldden erbij dat dit een advies was van het RIVM.

Nadat ik hen er enkele malen op geattendeerd had, dit dit bedrog was, zijn de mondkapjes verwijderd.

Nogmaals , dit zijn oplichters . Koop er nooit!

Jo

Niet bestellen!

Beloven van alles, maar er wordt niets geleverd. Je bent gewoon je geld kwijt. Oplichters zij het!

Jo

Niet bestellen!

Linda
01-04-2020

Bestel niets bij deze bedriegers en leugenaars !

Had ik maar eerder onderstaande reviews gelezen.

In Nederland zijn er wetten en consumentenrechten voor online aankopen,

Die treden ze willens en wetens met voeten!

Ze liegen overal over!

- Over de oorspronkelijke prijs! Claimen dat een vlooienbandje normaal ca €30. En dat ivm Corona (misbruiken ze bij voortduring) speciale actie is voor de helft van de prijs.

En dus nu ‘maar’ €14,95.

Terwijl je het bij Ali Express voor ca €5 dus 1/3 (!) kunt kopen.

- waarom dan niet daar? Bemerkte vlooien bij m’n honden en wilde dus niet wachten maar meteen vlooienbandjes.

Er stond ‘nog 8 stuks op voorraad’. Dus dacht ik neem m’n grote verlies qua 3 keer zo duur. Ivm mijn honden.

- Maar zowel ‘op voorraad’ als het aantal liegen ze glashard over!

Na mijn bestelling van twee bandjes bleef namelijk - en nog steeds - hetzelfde aantal op de site staan. louter als lokkertje en dat je idee krijgt dat je snel moet bestellen.

- en ze hebben dus helemaal niets op voorraad!

- qua leveringstermijn: op voorraad impliceert bij Bol.com etc de volgende dag in huis.

Laat het nu door de drukte wellicht 2/3 dagen zijn. Alhoewel ik heel veel dingen dus nog daags na de bestelling ontvang.

Dit bedrijf stuurt NA de bestelling een mailtje dat zij het bij een leverancier besteld hebben.

Wat dus haaks op belofte ‘op voorraad’ is!

En dat het 7 tot 15 werkdagen duurt ivm Corona!

- terwijl als je het bij Ali Express etc besteld hebt betaal je niet alleen 1/3e van de prijs.

Maar heb je het ook eerder binnen!

- Direct dan ook gereageerd.

Je hebt als consument het recht om binnen 48 uur af te zien van de koop. En nog langer als je misleidt bent qua prijs en levertermijn.!

- Maar zij menen dat de klant nul rechten en louter plichten heeft.

En het bedrijf koning, keizer, admiraal is en dat ze zich niets hoeven aan te trekken van wetgeving en consumentenrechten!

- dat het bedrijf louter rechten en geen plichten heeft!

- dus ze claimen dat ik de bestelling niet mag annuleren (!).

Dat zij het ook niet kunnen omdat het al bij een leverancier besteld is (wat dus haaks op hun bewering qua op voorraad slaat!

- Dat je het bij ontvangst mag terugsturen.

Goh wat aardig van ze dat ze de klant de grote kans bieden op besmet te raken met Corona!

- nog erger: ik heb ze gemaild dat ik ernstig ziek ben (kanker) . Dat ik dus vanwege Corona virus in sociaal isolement ben. Zelfs dan zeggen ze doodleuk ja u kunt het terugzenden. Terwijl ze weten dat ik dat dus niet kan.

Dus voor zichzelf het Corona virus als grote smoes/leugen gebruiken. En voor de klant die wel vanwege ‘t Corona virus in lastig parket zit doodleuk herhalen dat ik het ‘gewoon’ kan terugsturen.!

- En menen dan dat je ook nog voor die vezendkosten moet betalen! Terwijl dat ook haaks op wetgeving en consumentenrechten staat!

Zijn dus stelletje oplichters, bedriegers en leugenaars!

Koop hier niets!

Marja
01-04-2020

Misleidend

Koop niets op deze site!

Donut hondenmand besteld en betaald op 31 maart.

De site belooft levering op de volgende dag.

Na een half uur een mail met de boodschap dat vanwege het corona virus de levering 7-14 dagen kan duren!

Ten eerste vind ik het niet kunnen om het corona virus te misbruiken. En ten tweede zit er een te groot verschil tussen 1 dag levering en 7-14 dagen.

Op de site wordt niets vermeld over langere levertijd vanwege corona.

Mail teruggestuurd om de bestelling te annuleren maar krijg geen reactie. Onbeschoft vind ik.

Wendy
01-05-2020

Matig, ze beloven de verzendkosten te vergoeden. Maar je krijgt het niet. Na mijn mail willen ze bewijs dat ik retourkosten betaald heb.

Chinese troep

Pas na bestellen kom je erachter dat het dropshipping betreft en je gewoon chinese troep krijgt.

Binnen een half uur na bestellen geannuleerd, maar dit kon niet meer volgens het team "klanttevredenheid". Nou hier geen tevreden klant.

Betekend dat ik minstens een maand mijn geld kwijt ben en dan ook nog moet betalen voor retourkosten en deze kosten gewoon kwijt ben. Belachelijk bedrijf! Mensen bestel hier niet!

Sabine
26-03-2020

Honden donut mand

De levering was normaal, maar is echt van slechte kwaliteit, erg dat ze daarvoor € 50 durven te vragen, is chinese brol! Ik had op een andere site eveneens gelijkaardigs gekocht ( kleinere maat) en de kwaliteit is niet te vergelijken , dus niet aan te raden om bij hen een donut mand te kopen!

Fred

Verkeerde informatie

Ze hebben niets op voorraad ( komt uit China )dus lagere lever tijd . Reken maar 3 tot 5 weken!

De website is dus niet betrouwbaar!

Fiona
24-03-2020

Slechte voorlichting en totaal geen service

Op de website besteld 2x een vlooienband voor de hond. Er stond bij vandaag besteld, vandaag verzonden, niet dat het uit china moest komen.

Betaald en besteld, krijg je binnen 5 minuten een mail dat het direct uit hen leverancier in china verzonden wordt. Dus niet de volgende dag in huis.

Op deze mail direct een antwoord gestuurd dat ik wil annuleren, krijg je een antwoord terug dat de order in behandeling is.

Ik weer een mail gestuud, graag annuleren, zou volgende dag bezorgd worden, over enkele weken als het uit china is wonen wij niet meer op dit adres wonen.

Komt er een mail met excuses, order is al in verwerking u krijgt 15% korting.

1. hoe ga je korting verrekenen als je al betaald hebt

2. men leest de mail niet, heb al 3x gezegd dat ik wil annuleren

Weer mail gestuurd, annuleren ik kan hem niet meer ontvangen.

Komt er vandaag onderstaand email binnen:

Hey Nijmeijer,

Excuses voor de late reactie. Het spijt ons verschrikkelijk maar door het Coronavirus is er een vertraging in uw levering. Onze leverancier, die in China gevestigd zit, heeft zijn werknemers tijdelijk vrijgegeven. Dit heeft te maken met een maatregel die de plaatselijke overheid heeft ingevoerd. Alle orders zullen worden verzonden in de eerste week van februari dus hou rekening met een langere levertermijn dan u van ons gewend bent. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Om dit met u te compenseren hebben wij besloten om een extra korting van 15% aan te bieden.

Code: CHINA

U kunt erop vertrouwen dat wij ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wettelijk zijn wij bij natuurrampen verplicht om binnen 90 dagen te leveren maar u kunt erop rekenen dat u uw order binnen 18 dagen in huis heeft.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke hondengroeten,

Chandra

Team Klanttevredenheid

Team klanttevredenheid heeft weer de mail niet gelezen en begint erg onbeschoft aan de mail met Hey.

Wederom hoe korting verrekenen als je al betaald hebt? Waarom geen annulering? Hoe ga ik mijn bestelling ontvangen op een adres waar ik over een week niet meer woon.

Kortom : slecht bedrijf, men kan niet lezen, team klanttevredenheid maakt klant alleen maar bozer, de slechtst bestede 30 euro van mijn leven.

Al was het de laatste winkel op aarde, ik ga er nooit meer iets bestellen.

Angelique

Geen aanrader

Jammer dat ik deze site niet eerder gezocht hebt voordat ik bestelde. Ook een hondenmand besteld in januari. Maximaal 14 dagen levertijd zeggen ze dan. Uiteindelijk ruim 2 weken terug ontvangen. In een plastic zak gewoon uit China (Ali/Wish?!?!) Dan had ik hem net zo goed daar voor veel goedkoper kunnen bestellen.Had ook al eerder aangegeven mijn bestelling te willen annuleren maar kreeg ook dezelfde reactie dat dat pas kan als je het product terug gestuurd hebt. Nu meerdere mailtjes verder heb ik éindelijk vanmorgen mijn geld terug ontvangen. Dat is een voordeel van track en trace, dan heb je bewijs dat het 2 weken terug bij hun is aangekomen, ook al zeggen ze steeds het nog niet ontvangen te hebben.

Hildau
17-03-2020

Het duurde even maar uiteindelijk toch gekregen wat ik had besteld

Better let as net!

Jolanda
05-03-2020

Niets ontvangen

Wij hebben ook in januari 2 hondenmanden besteld, tot nu toe NIETS ontvangen. Na mail verkeer met Hondenmagazijn.nl mijn geld terug gevraagd. Antwoord was, dat kan pas NA ontvangst, en dan terug sturen.

Het ergste vind ik dat ze nog steeds adverteren op Facebook, en reacties zijn niet te lezen:-((((

Mensen trap er niet in!

Jeannet
07-05-2020

Matig

Ik voel me opgelicht

In januari twee hondenmanden gekocht. Nog steeds niets ontvangen. Krijg steeds dezelfde mail over vetraging door Corona virus. Heb gevraagd om retournering van geld maar daar wordt niet op ingegaan.

Hoe kunnen we als slachtoffers een vuist maken?

Eric Esther
30-04-2020

Bestelling heeft erg lang geduurt, maar uiteindelijk toch gekregen.

Hondenmand

Wij ook 31 december hondenmand besteld, nog niets ontvangen. Bericht gehad dat het is vertraagd vanwege corona virus. Maar denk dat wij hem ook nooit zullen ontvangen. Wat een oplichters zijn het. Zou tussen 14 februari en 1 maart komen, ga er vanuit dat we op zondag niets ontvangen. Oplichters!