Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Marjan
24-06-2020

Nog steeds niet geleverd.

25 mei een bestelling geplaatst, maar nog steeds niets ontvangen, ik ga er van uit dat deze ook niet meer geleverd gaat worden, gezien de leveringsdatum verlengd werd.

Daarom wil ik mij geld geretourneerd zien

Ordernummer 12541

BVD.helaas geen tevreden klant.

Han
24-06-2020

Stink band

Dewel tekenband besteld,kreeg mail dat het 14 dagen zou duren. Direct op gereageerd dat ik dan wou afbestellen. Toen volgende dag in huis, maar de band stinkt verschrikkelijk, niet naar lekkere etherische oliën. Hond en ik lopen er voor weg, teken misschien ook wel maar dat ga ik niet proberen. Troep dus!

Sem

Drinkbak besteld bij.

Drinkbak besteld bij hondenmagazijn, goed ontwerp voor mn hond. Blij mee, helemaal omdat hij zo snel binnen was.

Fabrice

Bestelling van 23 maart nog niet ontvangen

Op de vraag om terugbetaling komt er een vaag antwoord dat ze het recht hebben om bij natuurrampen de bestelling te leveren binnen de 90 dagen. Ondertussen zijn we 90 dagen verder

Leo
27-06-2020

Hondenmagazijn heeft het bedrag na twee dagen terugbetaald, dit vind ik heel netjes.

Producten van AliExpress

Ik heb 6 weken op mijn levering moeten wachten. Teken en vlooienband van Dewel. Toen ik hem kreeg, zat de AliExpress levering sticker nog onder de hondenmagazijn sticker. Zo te zien heeft hondenmagazijn het artikel voor 3,96 bij AliExpress besteld. Vandaar ook de levertijd.

Aangezien dit geen EU goedgekeurd product is kan niet gegarandeerd worden of er slechte stoffen er in deze band zit.

Anke

Vlooien en tekenband

Ik wacht al sinds 25 mei op mijn bestelling en nu staat er bij jullie op de site voor 17.00 besteld morgen in huis.

Het moet niet gekker worden.

Graag per ommegaande mijn geld retour niet dat ik daar ook nog weken op moet wachten.

Annechiena

Misleidend bedrijf

Wij bestelde hier een vlooienband die direct betaald moest worden. Inmiddels is de leveringsdata ruim voorbij en nog steeds geen vlooienband. Krijg een zoet mailtje van de klantenservice dat het aan de douane ligt. Wat een onzin, als ik bij een andere webshops van Nederlands afkomst bestel ligt het ook niet bij de douane!

Yvonne

Kwaliteit

De kwaliteit van de koelmat vind ik prima! Hartstikke Bedankt.

Miranda

Erg ontevreden

Eind mei een honden vlooienband besteld. Zou eerst binnen 2 weken komen, enkele dagen later ontving ik al bericht dat het wel 22 juni kon worden.

Vandaag is het 22 juni en ik heb nog niks ontvangen in de brievenbus, maar ook niet via de mail oid.

Eerder wel mailcontact gehad met Hondenmagazine, maar dan kreeg ik een standaard info mailtje waar ik helemaal niks mee kan.

Dit was de eerste en laatste keer dat we hier bestellen!

Ik raadt het iedereen af!

Gerda

Tevreden

Hondenmagazijn reageert snel op verzoeken en vragen over de trimmer. En ze hebben een fijne service. Ik ben tevreden.

Naomi

Troep

Verkopen troep van Ali express.

Milou
21-06-2020

Behulpzaam en goede service

Ze hebben een heel behulpzame klantenservice en de drinkbak is overeenkomstig met de beschrijving.

Juliette
21-06-2020

Goede service

Fijne afhandeling, goede service. Precies de juiste maat en snel geleverd.

Tevreden

Heel tevreden over Hondenmagazijn! Yes!

Robin

Tekenband

Wij hebben ook bijna een maand geleden een tekenband besteld. Zou binnen paar dagen geleverd worden. Product nog steeds niet ontvangen. Krijg wel reactie van de klantenservice, maar enkel met info waar je niets mee kunt. Ze sturen een printscreen met waar het pakketje zou moeten zijn (buitenland/vliegtuig etc) maar tot op heden nog niets in huis. ZEEER SLECHT!

Carolien
20-06-2020

Product niet ontvangen, zeer onwelwillende en onbehulpzame klantenservice

"We hebben natuurlijke vlooienbanden gekocht op 28 mei jl. we krijgen steeds vage antwoorden. Het product is nog steeds niet ontvangen. Het moet blijkbaar uit een of ander lage lonen land komen. Blijkbaar gaat men ervanuit dat de klant een maand wil wachten op een bestelling. We hebben ons geld terug gevraagd en dat wordt geweigerd. ‘We moeten eerst het product retourneren’ een product dat niet aankomt kunnen we niet retourneren. Het bedrijf is niet bereikbaar per telefoon. We voelen ons opgelicht.

Cedric

Mooie afwerking

De leren riem ziet er goed uit! Stevig en mooi afgewerkt. De gesp valt een beetje tegen.

19-06-2020

Geriefelijk

Niets op aan te merken! Zuivere afhandeling.

Zi
19-06-2020

AliExpress tekenband beschadigde verpakking

Op 27 mei heb ik het artikel besteld, heb een aantal dagen geleden een mail van ontevredenheid gestuurd omdat het zo lang duurde en ik mijn geld terug wou, waarop ze antwoordden dat de bestelling niet meer kon geannuleerd worden. Vandaag eindelijk in de brievenbus ontvangen. Het pakketje was van AliExpress afkomstig, de verpakking was zwaar beschadigd. Heb meerdere mails gestuurd dat ik mijn geld terug vraag. Ik zou dan de verzendkosten zogezegd moeten betalen wat mij meer kost, dan het geld van het artikel zelf. Enorm schandalig en dit bedrijf raad ik niemand aan om van te kopen.

Jessica
18-06-2020

Fijne service

Ik bestel hier vaak zorgeloos vlooienbanden. Fijne goederen plus snelle levering!