Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Emerentia
19-01-2022

Het zijn oplichters. Honden jack gekocht veel tegroot. Retour sturen je moet je verzendlabel aanvragen nou die krijg je niet. Dus dan zelf met de hand schrijven en versturen. Pakket wordt niet aangenomen wordt geweigerd. Telefoon wordt niet opgenomen. Email wordt 1x beantwoord daarna hoor je nooit weer. Dus geen geld terug. En denk erom het is een shein produkt en je betaalt het driedubbele.

18-01-2022

Beste hondenMagazijn,

wat een beestenbende bij jullie

waarom reageren jullie niet op de email?

ik ben bang na het lezen van al deze reacties dat ikmeen kat in de zak gekocht heb

vr gr Rob

14-01-2022

Mijn klacht is inmiddels opgelost,door de klacht hier te posten,maar ik ken geen enkel bedrijf waar zoveel klachten over zijn.Dus niks bij bestellen.Jammer dat het allemaal zo moet gaan,maar alle problemen komen een beetje overeen met elkaar.In en in triest!

Johanna
13-01-2022

Hondennaamplaatje besteld. Helaas doen ze hier ongevraagd een geslacht op drukken en in ons geval het verkeerde geslacht. Ook is alles scheef gedrukt waardoor de helft van de naam en het nummer niet te zien is. Ze reageren op elke review binnen een uur, maar mijn acht mails die ik naar ze heb verzonden (bevestiging ontvangen dat ze zijn aangekomen) kunnen ze gek genoeg niet op reageren. Echte pure oplichters. Op elke review geef ik mijn ordernummer (waar hondenmagazijn naar vraagt) om vervolgens het probleem niet op te lossen. Dit bedrijf moet echt heeeel gauw failliet gaan. Vieze oplichters

David
12-01-2022

Dit bedrijf heeft mij misleid. Artikelen staan op voorraad en worden dezelfde dag verzonden, aldus vermeld bij het product. Omdat het een Nederlands talige en een .NL site is mag je er vanuit gaan dat er voorraad is en dat het vanuit Nederland wordt verzonden.

Er wordt niks verzonden (geen track and trace ontvangen) en er wordt niet op e-mail gereageerd, ook niet op die van Pay Pall (aankoop bescherming). Ik heb mijn geld terug geëist vanwege mijn afkoelperiode van 30 dagen. Ben zeer benieuwd of dit op een nette manier wordt afgehandeld.

Ik ben van mening dat deze site zo snel mogelijk uit de lucht moet om andere hondenliefhebbers te beschermen. Ik zal zeer binnenkort als de klacht niet naar tevredenheid is opgelost de internet hoster van de site hier toe verzoeken.

Hon
12-01-2022

Ordernummer #40366

2 regenjassen besteld.

Volgens de maattabel was hun grootste model geschikt voor een newfoundland hond (deze honden wegen tussen de 60 en 70 kg).

De maat daar onder, zou geschikt zijn voor een duurste herder . .

Beiden besteld aangezien dit de 2 rassen zijn die we hier hebben, bij aankomst (na 3 weken wachten aangezien dit bedrijf dropshipping uit china doet) blijkt de 5xl (voor een newfoundland) nog niet groot genoeg voor onze herder.

Ik laat dit weten aan hondenmagazijn (eerder hondendropshippers) en hun antwoord is simpel . Stuur het maar op eigen kosten terug .

De klant zou niet de dupe moeten zijn door jullie gebrek aan kwaliteitscontrole!

Ronduit belachelijk

Joke
08-01-2022

Wat een criminelen

Sturen maar op waar ze vanaf moeten.

Als je het terug stuurt op eigen kosten wordt het pakketje geweigerd. Geen reactie op mail of telefoon.

Lekker makkelijk geld verdienen oplichters

Sonia
04-01-2022

Normaal gesproken houd ik niet van negatieve review te schrijven, maar . mijn geduld is nu op. Honden jas op 28 November besteld (#37464), ik kwam snel achter dat de jas direct uit China werd geleverd, maar ik dacht "ok, volgende keer beter kijken en in ieder geval de prijs valt mee".Op 14 December de jas gekregen met een verkeerde maat (ik had, volgens de maat tabel, een M voor mijn Shih Tzu besteld en ik kreeg een XXXL). Meteen contact met de klantenservice genomen en foto's gestuurd. Eerlijk gezegd, in begin hebben ze heel vriendelijk en snel gereageerd. Ze hebben mij verteld dat ze hadden al de leverancier gevraagd om een nieuwe jas te sturen, dus heb ik de verkeerde op 16 december terug gestuurd (3SOPKA0705052). Daarna weer contact genomen met de klantenservice, en geprobeerd een nieuwe track en trace te krijgen. maar dat informatie heb ik nog niet gehad. Resultaat: Na meer dan een maand heb ik niet mijn jas, heb ik niet mijn geld en geen info over de levering

Kora
27-12-2021

Bestel hier niets.

2 jasjes besteld maat m, 3xl wordt geleverd.

Terugsturen op eigen kosten.

Reageren op geen enkele mail.

Niet goed geld weg, oplichters

Petra
23-12-2021

Zelfs 1 ster is nog te veel voor deze oplichter.

Hondenmand besteld die ze zelf bestellen op Ali expres of een verwante site.

€40 euro uitgegeven voor iets wat op Ali expres voor 18,95 te koop staat.

En de klant mag 5 weken wachten tot het uiteindelijk een keer binnen komt.

Mensen ga zelf bestellen op Ali expres want dat doen ze hier ook en dat scheelt je een hoop centjes.

Flutbedrijf zo kan ik ook geld verdienen.

Jacq
19-12-2021

Je plaatst een bestelling, maar na ruim 6 weken nog niks binnen. Als je dan gaat mailen met de vraag waar het blijft, krijg je een e-mail dat je de leveringsvoorwaarden moet lezen en na ontvangst kan retourneren. Wat heb je daaraan als je het niet eens ontvangt. Het is gewoon een afpoeier techniek voor ze. Je durft hier gewoon opgelicht waardeloos bedrijf!

Jessica
19-12-2021

Slechte service! Eerst 4 weken wachten op een halsband uit china voor een pup. In die 4 weken nooit wat gehoord, toen die binnen kwam natuurlijk al een andere halsband besteld bij een ander bedrijf en deze had ik dus binnen 1 dag in huis. Pakket retour gestuurd en na een tijdje kreeg ik het pakket weer retour. kosten retour waren voor mijn rekening. Hierna weer gemaild en kon het pakket weer retourneren. verteld dat ik niet nogmaals die kosten ga betalen. Dus sindsdien niks meer gehoord!

15-12-2021

Op alle vragen een computer antwoord. Met het kastje naar de muur verhaal.

Levertijd 7 tot 15 dagen ik denk geen dagen maar weken.

Track en trace werkt niet krijg je ook geen antwoord op. Dit mag zich in mijn ogen geen bedrijf noemen met een klanten service. Want een duidelijk antwoord krijg je niet

Geke
15-12-2021

5 weken geleden een lichtgevende halsband besteld , tot nu toe niets gekregen , proberen te bellen, nemen niet op wegens toenemende drukte , email geschreven wordt niet op geantwoord, teack en trace werkt niet . Nogmaals bellen bandje ervoor u wordt zo spoedig mogelijk gehoplen nou echt niet , muziekje en dan hebben ze het ineens te druk? Ammehoela waardeloos bedrijf. Hoop dat mijn bestelling nog komt ( wel betaald) ik bestel hier nooit meer iets!

Tinus
10-12-2021

Bizarre ervaring.

Een ander product dan besteld wordt maanden te laat geleverd.

Goedkoopst mogelijke chinese rotzooi.

Net teruggestuurd (op mijn eigen kosten!), geld verwacht eigenlijk al niet meer retour.

Cee
08-12-2021

Oplichters. Je krijgt je bestelling niet opgestuurd en er wordt niet gereageerd op mails. Geld weg, ervaring rijker.

Ardy
15-12-2021

Het niet reageren op mails. Pas na de slechte review kwamen zij in "actie". En niet op een goede manier. Heb dat ook in mijn reactie naar hen gezegd. Daarna kwamen ze met een oplossing. Ik heb m'n lesje geleerd en zal hier niets meer bestellen

Bestelling bleef veel langer weg dan beloofd. Ze zouden 15% van het aankoopbedrag terugstorten. Dit hebben zij NIET gedaan. Het uiteindelijk geleverde artikel was niet zoals voorgesteld op de website. Een telefoonnummer en de naam van de hond ontbraken. De maat was niet goed. Vervolgens meerdere malen een e-mail gestuurd. Geen reactie. Gebeld, niet bereikbaar. Te druk om te antwoorden “zegt” het bandje, “ u kunt ook een e-mail sturen” stellen ze voor. Ja, dat kan, alleen je krijgt nooit antwoord.

Ik kan alleen maar zeggen; NIETS bestellen bij dit “ bedrijf”

Cynthia
06-12-2021

Ik wacht nu al meer dan 2 maanden op 2 hondenpenningen. Er is geen sprake van magazijn, ze bestelling moet uit China komen. Aan iedereen dan ook de tip om hier niet meer te bestellen!

Sjaan
04-12-2021

Ik had een hondenjasje in maat S besteld en kreeg een XXL geleverd. Contact opgenomen omdat ik geen retourkosten wilde betalen voor iets wat zij verkeerd geleverd hadden. Na het terugsturen zou ik de € 7,25 teruggestort krijgen volgens ene Ayoub. Helaas heb ik dat bedrag na 2 weken nog steeds niet terug.

Die belofte stelde dus niks voor. Niet mee in zee gaan.

H. Lemmens
03-12-2021

Ze pretenderen een "magazijn" te zijn daarmee de indruk wekkend dat ze alles op voorraad hebben. NIET DUS. Het zijn dropshippers en in dit geval oplichters. Veel te duur, veel te lang wachten en totaal geen service. Je kan beter rechtstreeks via Aliexpress bestellen, veel goedkoper en het duurt even lang.

Nooit zaken doen met deze malafide handelaren.