Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Nico
28-05-2020

Niets ontvangen, geld terug gekregen. Zoals het hoort

Tekenband besteld

Al een volledige maand aan het wachten op mijn betaalde bestelling. Ik wil mijn geld terug en heb heel veel zin om deze oplichterij op Facebook te delen!

Linda
26-05-2020

5 x zo duur als aliexpress, maar daar komt wel alles vandaan

En vervolgens komt een deel ook niet binnen of moet je maanden wachten. Om te janken

22-05-2020

Rechtstreeks van AliExpress

Lekker ergens anders kopen, zit allemaal op het randje van met een goed geweten ondernemen

Diana
22-05-2020

China is afzender

Waarom heb ik hier besteld, dom, dom. Is gewoon China troep. Geld teruggekregen en nu weer retour. Naar een postbus in Schiedam. Kan ik het ook persoonlijk brengen, want ik ben in de buurt.

Will
20-05-2020

Alles is goed verlopen

Zoals al vermeld heeft het iets langer geduurt. De bestelling kwam in twee zendingen. De eerste was er binnen 7 dagen en de tweede na 2 weken.

Moria
20-05-2020

Alles op tijd geleverd

Binnen twee weken geleverd. Wat mij ook zeer stemt van de trimmer is dat het veilig is en ook eenvoudig schoon te maken is. Kan ik na het trimmen gelijk wandelen!

Jolene
09-06-2020

De klacht is opgelost, ze hadden het verkeerde adres op de retourformulieren. Ik moet nu opnieuw dit pakket terugsturen. Ik zou dit bedrijf niet aanraden, teveel gedoe en de kwaliteit v an het product was gewoon slecht

Zeer slecht

Een hondenmand van 50 euro besteld en 5 weken gewacht. Meerdere keren gemaild, het werd gewijd aan de coronacrisis. Uiteindelijk binnen gekomen, maar zeer slechte kwaliteit. Lijkt totaal niet op het plaatje op de website. Het was echt goedkope troep.

Heb het retour gezonden, maar krijg vandaag het pakket terug gestuurd, omdat het geweigerd is.

Ik wil graag mijn geld terug, ben het echt beu.

Margje
19-05-2020

Drinkfontein

Heel fijne drinkbak. Het water stroomt continue maar maakt geen geluid, erg blij mee.

Marion
19-05-2020

Buggy geleverd binnen een week

Tijdens mijn zoektocht naar een buggy voor mijn hond, kwam ik op deze site terecht. Ik zag er één in het assortiment wat ik bij ons vond passen. Na besteld te hebben op de site kwam mijn pakket binnen één week binnen. De buggy is zoals verwacht (e.g licht, makkelijk inklapbaar). Ik merk wel dat het handiger is als ik het na het opklappen opberg in de kofferbak en niet op de achterbank. Ik ben benieuwd hoe lang dit product mee gaat, maar voorlopig is het goed.

Mien
16-06-2020

Omdat zij mijn probleem na 1000x mailen, aandringen en dreigen met juridische stappen pas opgelost hebben. De mand heb ik nooit meer gezien welke volgens hun verklaringen steeds onderweg was. Daarnaast kopen zij troep van ali expres voor een veel duurdere prijs door.

Vreselijk bedrijf

Bestel hier niet!

Ik wacht al 3 maanden op een hondenmand, heb inmiddels 100en keren met hen gemaild hierover en telkens een smoes. Ik eis inmiddels al even mijn geld terug a la €60,- maar ben bang dat ik dit nooit meer zal zien.

Ik wou dat ik hier nooit besteld had!

Noémie
18-05-2020

Oplichting!

Al ruim 2 maanden aan het wachten op een hondenmand. Altijd een ander smoesje. Ik wil mijn geld terug vertellen ze mij doodleuk dat dat niet kan. Schandalig never again!

17-05-2020

Fijne hondenmand

Tijd geleden een hondenmand besteld bij hondenmagazijn. Harry gaat er vaak op liggen en ligt lekker met zijn hoofd over de rand. Ik en hond zijn tevreden. Lees hier een aantal negatieve ervaringen maar mijn ervaring was goed.

Ellis

Fluffy zooi

Ik dus ook erin getrapt. Een Dewel fluffy donutmand besteld. De naam Dewel googlen en dacht.tis ok.

Nu.t ding is echt geen medium en geen model in. Stinkt als de hel en zo de was in.

Zie dat terugsturen geen nut heeft; fake adres in Schiedan?

Luca

Ordinaire dropshipper

Hondenmagazijn.nl betreft een ordinaire dropshipper die in jouw naam je aangekochte goederen bestelt bij online platformen zoals AliExpress.

Hierop maken ze belachelijke veel winst zonder voor hun enig risico.

Bespaar je geld en bestel zelf rechtstreeks van AliExpress. Levertijd is toch hetzelfde.

Voorbeeld: tekenband dewel van 15€ kost in werkelijkheid amper 3€.

Isabelle
16-05-2020

Lange levertijd, wel geld terug gekregen.

Begin april een hondenmand besteld. De levering duurde zo lang dat ik mijn bestelling heb geannuleerd. Binnen een paar dagen stond mijn geld weer op mijn rekening.

Sas

Top!

Super tevreden over de tekenbanden. Het werkt zeer goed en houdt een hoop ongewilde gasten weg van m'n honden. Let wel, geen enkel middel werkt 100% dus deze band ook niet. Toch ben ik geen teek of vlo meer tegen gekomen toen ze de band droegen.

Claudia
15-05-2020

Rotzooi uit China

Mooie Dewel fluffy hondenmand xxl besteld voor onze Labrador. Had toen ze pup was ooit een kleiner mandje van hetzelfde type besteld bij Wish, maar onze dame was hier inmiddels uitgegroeid.

Gaan Googlen naar een site die hetzelfde type mand zou leveren binnen 1 of 2 werkdagen, betaalde liever wat meer, bij een NL website. Had ik gedacht.

Nadat ik bij Hondenmagazijn het juiste type vond met de garantie "voor 23.00u besteld, volgende dag verzonden" en via Ideal €50,- aftikte (stom!) kreeg ik een bevestiging van betaling met nogmaals de bevestiging dat het de volgende dag verzonden zou worden (inderdaad, maar uit China, dat stond er niet bij).

De volgende dag kreeg ik, hoe verrassend, een mail dat de levertijden helaas veel langer waren door de huidige situatie. Kreeg eerst een tijdsbalkje te zien met een datum 2 weken verderop en uiteraard was het product er toen nog niet en werd t balkje wederom met 2 weken verlengd.

Inmiddels een geirriteerde mail gestuurd naar "Chandra van de klantenservice", dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld teruggestort wilde krijgen. Kreeg een standaardmail terug waarin stond dat de levervoorwaarden duidelijk op de site stonden.

Vandaag eindelijk mijn pakket ontvangen, afzender China. De mand lijkt werkelijk in geen enkel opzicht op wat ik heb besteld. Een grote harige lap stof die zo slordig aan elkaar is gestikt dat de binnenvoering eruit komt. En dan voor €50.00. Zelfs ze hond kijkt het ding niet aan en ligt liever op de vloer.

Mijn klacht ingediend bij "Chandra van de klantenservice" en krijg standaardmail terug dat ik het product kan terugsturen en binnen 5 dagen mijn aankoopbedrag krijg teruggestort.

Na het lezen van alle andere recensies heb ik daar geen enkel vertrouwen in.

Lang verhaal kort: bestel je rotzooi liever direct bij Ali voor flink wat minder geld. Hondenmagazijn profileert zich als een echte webwinkel, oplichters? Misleiding in ieder geval! Koop daar ajb niks!

Renate
15-05-2020

Tekenband

Ook ik heb 2 tekenbanden besteld,en nog steeds niet aangekomen,wel mailtje gehad met excuses etc,toen ben ik de revieuws gaan bekijken en baalde gelijk al dat ik hier wat besteld had,ik wil zsm mijn geld op mijn rekening,ik wacht nog even af,anders neem ik andere stappen!Is gewoon misleidend dit ,je verwacht volgende dag in huis en nu moet het uit china komen?dat stond er niet bij!

14-05-2020

Alles goed gekomen!

Twee hondendekens besteld. Een was niet geleverd na twee maanden wachten (Corona). Diverse keren gemaild. Men was in de veronderstelling dat product al geleverd was. Keurig aankoopbedrag gerestitueerd. Problemen liggen ook in China momenteel waarvanuit poducten vaak direct verstuurd worden. Is geen onwil van Hondenmagazijn maar ook overmacht.

Linda
14-05-2020

Retourneren

Oplichters! 2 weken te laat uiteindelijk toch een mand ontvangen, deze was helaas te klein. Ik heb de mand geretourneerd maar deze is weer bij ons thuis bezorgd. Het adres schijnt niet te kloppen dus de mand is geweigerd! Kan wel fluiten naar mijn geld dus! Oplichters zijn het! Nooit iets bestellen!