Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

10-09-2021

Leveren niet

Ze leveren niet en betalen ook niet terug. Status staat op afgeleverd maar daar klopt niks van.

Rene
17-08-2021

Slecht bedrijf

Ook ik ben slachtoffer geworden van dit bedrijf dat nepproducten verkoopt. Anderhalve week geleden een seresto kattenband gekocht. Nog niets ontvangen. Mailen en bellen helpt niet. Niet bereikbaar. Domme aankoop. Zal volgende keer beter uitkijken. Wel slecht dat dit bedrijf haar gang kan/mag gaan.

Hier nooit kopen!

Monique.
04-08-2021

Positief!

Mijns inziens slaat hondenmagazijn een positieve weg in!

Gisteren heb ik een hondenkussen geretourneerd en vandaag stond het geld al op mijn rekening!

Elena
30-07-2021

Annuleren bestelling

Telefonisch niet bereikbaar, al denk 🤔 in eerste instantie van wel omdat je in een wachtstand staat, misleidend!

Ik heb geannuleerd meteen naar bestelling, maar is niet mogelijk. Eerst product ontvangen en dan retour sturen, verzendkosten klant

€ 5,95 omslachtig en waardeloos!

GEEN SERVICE!

Gerry
26-07-2021

Hondenmand

Oplichters rommel uit China niet in verhouding prijs kwaliteit

Anneke
09-07-2021

Schande!

Dit is een bedrijf moeten ze onmiddellijk sluiten. Onbetrouwbaar, één en al bedrog!

Otto
25-06-2021

Dropshipper

Het betreft hier een ordinaire dropshipper die nadat je je bestelling geplaatst hebt (en betaald), de bestelling plaatst bij ali in China.

Gelukkig kwam ik er net op tijd achter.

18-06-2021

Dik drie weken geleden bestelt en betaald, nog niks

Binnen. Mijn advies niet bestellen hier

Fred
17-06-2021

Fake products?

Twee teken- en vlooienbanden besteld van Seresto, een Bayer product.

Ik kreeg na een week een track and trace dat de producten uit Shanghai zullen komen. Op dat moment gingen de alarmbellen af en inderdaad er wordt gewaarschuwd voor nep producten die slecht voor je hond kunnen zijn.

Hondenmagazijn.nl wil de order NIET annuleren en ik moet nu wachten dat ik de Shanghai Bayer Seresto banden ontvang om deze verplicht tegen EUR 5,95 retour te zenden. Ik heb hondenmagazijn.nl inmiddels ook gemeld bij Bayer Petcare. Ik hoop dat ze gepaste maatregelen zullen nemen.

Tire
12-06-2021

Onbetrouwbare webshop

Een aantal weken geleden vlooienbandjes zonder gif besteld bij Hondenmagazijn.nl.

Op de website stond vermeld dat er nog vier in voorraad waren en ze werden met korting aan-geboden.Bij aflevering bleek het goedkope rotzooi uit China te zijn zonder bijsluiter (voor 5 euro te verkrijgen bij Alie-Express)( Ook nemen ze de telefoon niet op en een retourformulier downloaden levert een foutmelding op.Onbetrouwbare webshop, geen zaken mee doen maar aangifte doen bij de politie.

Brenda
12-06-2021

Dewel vlooienband

Ja het moest uit China komen, ik was verbaasd en teleurgesteld. Ik dacht dat ga ik nooit krijgen. Dus elders een andere vlooienband besteld en ontvangen. Nog groter was mijn verbazing toen ik zojuist de vlooienband op de deurmat vond. Binnen 8 dagen geleverd! Of de Dewel band werkt zullen we pas over een maand of 6 gaan zien.want ze heeft nu al een ander merk om haar nekje. Maar toch fijn dat het gewoon geleverd is. 👌

Magda
05-06-2021

Zwendelaars

Na bestelling van twee seresto banden kreeg ik meteen een bericht dat de levering vertraagd was. Ik ben meteen gaan bellen, nooit contact gekregen. Daarna mailen, maar ook dat levert niets op. Op mijn verzoek om de bestelling te annuleren kreeg ik meteen te horen dat het niet mogelijk is. Wel een track ing en trace code gekregen waar niets gebeurd. Dat deze praktijken nog mogelijk zijn. Koop er nooit iets. Zwendelaars!

Els
04-06-2021

Vlooienband

Ik bestel een Seresto vlooienband, en krijg een heel ander merk geleverd, terwijl er volgens de website nog altijd Seresto bandjes te krijgen zijn

Viviane
02-06-2021

Koop hier niet!

Bedriegers! Verwijzen naar leveringsvoorwaarden op hun site maar is gewoon drop shipping en ze leveren ripp offs.

Ik heb mijn bestelling ( na het lezen van de vreselijke reviews) meteen geannuleerd maar ik krijg steeds een ontwijkend antwoord.

Ernstig dat dit nog kan in Nederland. Ik krijg binnenkort hun adres van de bank. Ben benieuwd. Ik ga sowieso aangifte doen als ik mijn geld niet terug krijg.

Marijke
28-05-2021

Erin getuimd

De fluffy hondenmand die ik heb besteld is in ieder geval gearriveerd, dat is al heel wat. Maar het duurde lang. De kwaliteit is echt slecht. Komt ook niet overeen met het plaatje en het is van inferieur materiaal. Ik heb meer fluffy manden, wat ik nu van Hondenmagazijn heb ontvangen is een aanfluiting.

Ik heb me echt laten bedonderen, want ik dacht dat Hondenmagazijn een winkel was en niet een tussenbedrijf. Door schade en schande wijs geworden, maar het is jammer dat dit bestaat, het is legaal, maar riekt naar oplichting.

Henricus
25-05-2021

Pas op met bestellen, dubieuze praktijken

Toegegeven, mijn eigen schuld. Heb een vlooienband van een bekend merk besteld en ontvang na 3 weken een vervangend product uit china. voor mij dus niet geschikt voor mijn hond. Bij navraag zou het bestelde product uitverkocht zijn. Onder het mom van dat ik het kan retourneren a 5,95 euro en een berg voorwaarden waar ik geen controle over kan hebben, heb ik besloten om mijn verlies te pakken en mijn ervaring te delen. Het ontvangen vlooienbandje gaat naar het milieustation.

Zo zie je maar weer. als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo.

Mir
17-05-2021

Ik wacht al 63 dagen op mijn bestelling

Schandalig bedrijf. Ik wacht inmiddels al 9 weken op de 2 duurste artikelen van mijn bestelling. Als ik mail krijg ik steeds een standaard mailtje terug dat ik moet wachten tot ik het heb ontvangen (wanneer dan?), het dan moet retourneren waarna ik DAN PAS mijn geld terug krijg. Niemand schijnt mij te kunnen vertellen WANNEER de ontbrekende artikelen bezorgd worden. NIET bestellen bij Hondenmagazijn!

Biba
15-05-2021

Prutsers! Leveren niet maar laten je wel betalen

Vreselijk bedrijf: na 22 dagen nog steeds geen bestelling ontvangen. Als je mailt krijg je alleen als reactie dat ze niet weten wanneer het arriveert en dat je, zodra het product eindelijk geleverd wordt ( als het ooit nog komt ) , het volgens hun retourvoorwaarden mag retourneren! Belachelijke benadering en absoluut af te raden hier ook maar iets te

Jaak
15-05-2021

Flop tekenband

Als ik 0 kon geven was het 0!

Heb een "Dewel" tekenband gekocht en is echt niets waard. Heb al zoveel teken van mijn hond afgehaald. Is niet te doen. De reactie van hondenmagazijn is: dat het afhangt van hoe dikwijls je de hond wast of laat zwemmen en hoeveel haar hij heeft.

Dus hun tekenband dient enkel voor een naakt hond die nooit gewassen wordt of zwemt!

Yvonne
13-05-2021

Oplichting! Goedkope troep uit China

Echte oplichters trap niet in de naam hondenmagazijn zelf geen magazijn hun magazijn is china! lange levertijden, natuurlijk uiteindelijk veel te duur aangeschaft, als ik zelf uit china bestellen wou was ik met een tientje of minder ook klaar geweest!

2 seresto vlooien/teken banden grote maat besteld kwam na maand eindelijk binnen, 1 automatische reactie op mail met excuses, krijg ik uiteindelijk een heel ander merk binnen welke onze honden geeneens passen!

Geen reactie meer op mail als ik m’n geld terug wil en ook bij de bank kan ik na maand niet meer storneren!

Hondenmagazijn mensen wees gewaarschuwd pure misleiding en oplichting!