Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Annemarie
06-07-2020

Dit had nooit zo mogen gaan. Het is niet ineens oké als er uiteindelijk, na dwang, het normale ged aan wordt

Blijkbaar de zoveelste ontevreden klant

Zoals meer hier te lezen heb ik ook problemen met de vlooienband. Wordt maar niet bezorgd. Ondanks dat er in hun eigen voorwaarden staat dat je MINIMAAL 2 weken annuleringsrecht hebt, weigeren ze te annuleren. Ondanks dat in hun voorwaarden staat dat ze binnen 30 dagen moeten leveren, maakt de klantenservice daar 90! dagen van. Ik zit bijna aan die 30 dagen. Ik maak hier werk van bij de consumentebond of Kassa. Zouden meer mensen moeten doen. Schandalige werkwijze!

Maxime
02-07-2020

Heel blij met mijn aankoop

Duurde wel langer dan ik had verwacht

Manon

Vest was te klein

Vest was te klein voor de hond maar kon deze zonder probleem terugsturen en kreeg mijn geld redelijk snel terug

Fleur

Vlooienband

Zoals bij meerdere te lezen. Ook hier een vlooienband besteld 29 mei en niet ontvangen. Nog niet eerder meegemaakt dat ik de fout in ben gegaan met/bij een malafide organisatie!. Want dat zijn ze. Vannacht om 3:12 een standaard mail terug ontvangen. Met uiteraard een beschuldigende vinger richting externe partijen etc. En 15% korting op een volgende aankoop welke je nooit meer gaat gebruiken en waar ze sowieso al standaard mee adverteren!? En nu lees ik terugkerend bij meerdere Ali expres. het zou mij niet verbazen! Daar komt bij, dat ik het product ook helemaal niet meer vertrouw en het straks ( mits ik het nog ontvang ) zo de prullenbak in gaat! Ben inmiddels bij een dierenspeciaalzaak geweest.

Ayse
01-07-2020

Verjaardag gemist

Drie weken geleden een speeltje gekocht als verjaardagscadeau maar kreeg deze niet op tijd binnen

Sil
01-07-2020

Duurde lang

Duurde deze keer langer tot ik mijn bestelling kreeg dan de vorige keer

Jolande
30-06-2020

Het duurde veel langer dan was aangegeven

Het duurde veel langer dan was aangegeven, klantenservice reageerde wel snel maar kreeg toen net een paar dagen later de band binnen. Voortaan wel eerder versturen aub.

Niet leveren, niet terugbetalen

Al ruim een maand aan het wachten op een tekenband. Een keer een mailtje ontvangen dat levering een probleem is. Daarna radiostilte.

Ondanks het verstrijken van de 30 dagen termijn wil men het vooruit betaalde bedrag niet retourneren.

Johan Schrama

Tevreden met product

Tevreden met product maar duurde wel een tijdje

Diana

Puppy bench ren

Wacht nu al meer dan 2 maanden op de puppy bench als ik bij Ali iets zou willen had ik het daar wel besteld krijg constant dezelfde mail terug grote schande maar wel mijn 40 euro in de zakken kan je terug krijgen ( zeggen ze) als het product binnen is maar denk het nooit binnen komt kortom klote bedrijf

Astrid
09-07-2020

Het duurt ongelooflijk lang, de poepzakhouder is er al vanaf gegaan kennelijk onderweg en niet meer te vinden, en je wordt heel lang zoet gehouden met distributielijsten waar je niets aan hebt want het zegt helemaal niets, buiten dat ben je in principe gewoon je geld kwijt want je krijgt je geld pas terug als je de spullen terug stuurt want dus weken helemaal niet kan want het is en blijft bijna 2 maanden onderweg 19 mei besteld 9 juli laatste binnen

NOg steeds geen levering, waardeloos

Ik ben het inmiddels echt helemaal zat en denk erover om stappen te nemen want dit is echt belachelijk

2 bestellingen die niet komen en pas je geld terug kunnen krijgen als je de zending retourneert

met een bestelling van mijn zoon mee zijn er dus in principe 3 bestellingen die vanaf 19 mei volgens jullie bij de douane blijven liggen.

Ik geloof hier niet meer in als zelfs bestelling van ali express gewoon op tijd geleverd worden, ik heb mijn zoon gesproken en we wachten nog hooguit 1 week als er dan geen zending binnen is gekomen of er echt concreet nieuws is ga ik in overleg met mijn rechtsbijstand wat heb ik aan 15% korting volgende bestelling als er 2 niet eens komen

heel betreurenswaardig dat dit zo moet

Alexandra

Niks geleverd

30 april tekenband besteld maar nog steeds niks binnen gekregen! Wel een keer een mail

Dat t even op zich laat wachten. nou dat even is nu inmiddels wel heel lang!

Mohammed

Niks geleverd

Niets geleverd maar gewoon geld terug

Sebastiaan

Heel snel en net afgeleverd

Heel snel en net afgeleverd

Inge
27-06-2020

Bestelling nog steeds niet geleverd eind mei besteld

Heb eind mei 2 vlooienbanden besteld nog steeds niet geleverd wek betaald hey zou tussen 3 en 20 juni bezorgd worden nou vergeet het maar het is een schan3 dat ze de mensen zo behandelen zodra het binnen is wil ik mijn geld terug dus koop niet bij hondenmagazijn

27-06-2020

Boycotten deze onbetrouwbare webshop

Wacht al meer dan een maand op een tekenband maar geen levering. Mails worden met standaardmails beantwoord en geld terugkrijgen zit en niet is. Daarnaast blijkt ook alles troep van AliExpress te zijn. Ik zou zeggen boycotten deze onbetrouwbare webshop

Emma

Geld teruggekregen

In mei een hondenmand besteld. Helaas is deze niet aangekomen maar heb wel netjes mijn geld teruggekregen.

Milan

Ruim assortiment

Ruim assortiment en goede levering!

Christianne

Niet geleverd

Heb een dewel drinkfles voor de hond besteld op 26 mei, maar nog niets gekregen, gemailt hierover , en je krijgt gewoon geen antwoord,

Ik zal hier nooit meer iets bestellen

Lieneke
25-06-2020

Vlooien en tekenband

Bestelling vlooien - en tekenband meer dan 1,5.maand.geleden. Nog steeds niets ontvangen. Geen zicht op snelle levering. Komen afspraken niet na. Ik zou zeggen, niet.kopen hier. Ook geen compensatie waar je wat aan hebt. Ja, korting op een volgende bestelling. Maar die gaat er natuurlijk niet komen.