Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Heidi
06-05-2020

Hondenkussen komt niet aan

Op 29/3 een hondenkussen besteld. Ondertussen 6/5 en nog steeds geen hondenkussen.

Als je hondenmagazijn een mail stuurt, krijg je als

Reactie: dat ze bij natuurrampen 90 dagen tijd

hebben om te leveren.

Beter eerst de reviews gelezen.

Denk dat ik m’n geld kwijt ben.

Nicole
06-05-2020

Niet doen! Niet bestellen!

Wacht nu al 4 wkn op mijn bestelling.

Hoop dat het nog gaat komen maar beter gwn bij een erkent bedrijf kopen, had beter eerst naar de reviews kunnen kijken.???

Marleen
05-05-2020

Teken en vlooien hebben feest op mijn hond

Heb op 21 april een vlooienband besteld,zou 28 april geleverd worden.Nog steeds niks ontvangen. Had ik maar rechtstreeks bij alie besteld was het misschien al hier.Ook ik heb geen referenties gelezen wat ik normaal wel doe.

Bo

Tekenband komt niet

Na bestelling kom je er pas achter dat AliXpress gebruikt wordt. Was beslist niet mijn keuze. Krijg direct na bestelling een bedankje voor de bestelling dat ik met ordernummer de bestelling kan volgen. Maar een ordernummer staat er niet bij. Nu weken verder nog niks. Mail gestuurd want ik wil mijn geld terug. Ik vind het waardeloos zo! Ondertussen andere tekenband moeten kopen want anders kan min hond ziek worden. Dit kan toch niet?

Astrid

Honden drinkfles

Bijna drie weken geleden een drinkfles voor de hond besteld. Zou tussen 25 april en 1 mei geleverd worden. Heb nog steeds niets ontvangen en hoor verder ook niets van hen. Nu ik alle reacties lees vrees ik het ergste. Zeker als het China prul is. Normaal zoek ik eerst recensies, nu niet gedaan helaas. € 17,95 weggegooid waarschijnlijk. Heel jammer dit!

Een reactie van Hondenmagazijn zou fijn zijn!

Natalie
04-05-2020

Ali spullen

Hondenmand besteld is na 5 weken binnen na verschillende keren te zijn vertraagd en dan krijg je een mand van ali uit China voor €40.

zo slecht mijn hond kijkt er niet eens na Hij ligt liever op de grond wat ook waarschijnlijk beterligt dan de mand.

Raad dit niemand aan!

03-05-2020

Opgelost?

Ervaring gemeld dat er niks geleverd wordt, krijg geen geld terug . Staat er boven opgelost.

Er is niks opgelost geen spullen geen geld

DIEFSTAL

Ordernr. 9316

Graag gestolen geld terug!

Yvonne
07-05-2020

Slechte kwaliteit voor prijsstelling. Ik heb wel mijn geld terug gekregen naar aanleiding van vermelding op ervaringen.nl ik heb inmiddels de mand ontvangen en direct retour gezonden. Kosten 7,25 EUR.

Wachten wachten wachten

Hondenmand besteld omdat hij snel geleverd zou worden. Netjes betaald. Maar er wordt niet geleverd, alleen maar mails over vertraging. Geld terug gevraagd maar geen reactie. Zeer slechte service. Dit moet gestopt worden. Zoveel slechte ervaringen. Ze noemen zich ook nog dierenvrienden! Echt slecht.

Ineke
03-05-2020

Klacht opgelost ?

Mand besteld. Na slechte ervaring bericht gekregen en dat ik mijn geld retour krijg. Nog steeds geen geld. maar bij mijn vorige klacht staat opgelost. Wat is er opgelost dan?

Lind
02-05-2020

Bestelling hondenkleed

Half april.bestelling geplaatst. Direct daarop kwam een mail dat de levertijd iets langer was dan normaal. Vandaag weer een mail ontvangen dat levertijd met 2-3 weken verlengd is. Order geannuleerd per mail. Daarop mail ontvangen dat bestelling onderweg is maar er kan geen datum worden gegeven wanneer de bezorging is. Nogmaals per mail order geannuleerd. Wacht Nu op antwoord en restitutie van mijn geld

Pien
02-05-2020

Wachttijd "verlengd"

Ook de fout gemaakt een pakketje bij Hondenmagazijn te bestellen. De wachttijd was 14 dagen, nu verlengd met 18 dagen. Als ik de recenties hier zo lees is het maar de vraag of het uberhaupt aankomt en of het inderdaad een pakketje van aliexpress gaat betreffen. Baal enorm en had hier nooit besteld als ik de recenties eerst had gelezen, zou dit bedrijf sterk afraden.

Carina
01-05-2020

Bestelling nooit bezorgd

Ik heb 2 maanden geleden een hondenmand besteld , eerst werd er gezegd dat het tussen 7 en 14 dagen bezorgd werd.

Daarna kreeg ik te horen dat er een vertraging is en dat het uiterlijk 26 april bezorgd word, vandaag is 1 mei ik heb niks ontvangen en ze reageren niet meer op mijn mailtjes.

Afschuwelijke webwinkel mijn advies verspil je geld daar niet.

Matthijs
30-04-2020

Wachten is prijs en product waard

Al jarenlang koop ik mijn hondenspullen bij Hondenmagazijn. De goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen wegen ruimschoots af tegen de bezorging van 7 dagen. Dit staat overigens duidelijk vermeld in de webshop, dus ik begrijp de verontwaardiging hier niet zo.

Maureen
30-04-2020

Belazerd

5 april besteld. Voor 23.00 besteld volgende dag verzonden. Het is inmiddels 30 april en nog niks ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd waar een waardeloos standaard antwoord op komt. Ons geld terug geeist nou daar kunnen we naar fluiten natuurlijk. Wat een waardeloos stel zeg. Voelen ons echt belazerd.

Nel

Teek/vlooienband a 14.96

Ik heb bovenstaande teek/vlooienband gekocht. Gelijk omgedaan bij mijn mops. Ineens kreeg hij oogontsteking in beide ogen en werd erg benauwd. Dankzij de alertheid van mijn dochter die vermoede dat het door die teek/vlooienband kwam en we hebben die band verwijdert en idd zijn ogen zijn aan het herstellen en hij is niet benauwd meer! Er zat ook een vreemde doordringende geur aan die band!

Joke

Waardeloos bedrijf

Als ik wat nodig heb van alli kan ik dat zelf ook wel bestelen heb ik hondenmagazijn niet voor nogdig het zijn oplichters kost veel meer dan bij alli de reviews op de site van hondenmagazijn zijn volgens mij medewerkers want ik zie nu allen maar klagten zal er ook nooit meer iets kopen en voor iederendie wat nodig heeft voor Rijnmond of poes ga niet naar deze site je wordt BELAZERD

Edith

SPIJT

Ook ik heb een fluffy mand besteld en deze moet nog steeds geleverd worden. had ik maar deze recensies gelezen dan had ik daar NOOIT iets besteld.

Desiree

Vreselijk bedrijf. BESTEL HIER NOOIT IETS

Goedeavond Alle,

Ik schrijf dit om jullie alle te behoeden hier niets te bestellen!Mijn werk neemt het nodige in beslag om jullie genoeg advies te geven hier nooit iets te bestellen. De wachtijd is enorm lang. En dan krijg je een pakket vanuit alie express zonder bon of iets dergeijks. De kwaliteit is echt verschrikkelijk. Ik moet nog hopen mijn geld terug te krijgen.Maar doe het NIET! Ik sta helemaal in mijin recht, ze moeten zelfs de verzend kosten treug betalen.lang leven radar.nl!

Femke

Aliexpress

Ik bestelde een kattenmandje in tijden van COVID 19.

Het leek me normaal dat je wat langer moest wachten op je mandje door de drukte bij de post.

Echter heb ik na een dikke 6 weken mijn pakketje nog steeds niet ontvangen.

Na wat mailverkeer, kreeg ik een screenshot van de "track and trace". De lay-out van het screenshot was exact dezelfde als deze van Aliexpress. Wat verder in het mailverkeer kreeg in een tracenummer welke niet werkte. Na wat opzoekwerk bleek ook dit nummer een track and trace nummer te zijn van Aliexpress.

Ondertussen heb ik nog steeds geen mandje en wordt er ook niet meer geantwoord op de mails. Wanneer ik mijn geld zal terugzien? God weet het.

Dikke oplichterij als je het mij vraagt.

Kristien
28-04-2020

Voel mij in het zak gezet

Pas na de bestelling en betaling kom je te weten dat de levertijd meer dan een maand is.

Zit ik hier met een verse puppy en na 3 weken nog steeds geen bedje.

Had ik maar eerst de reviews over deze site opgezocht.