Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

11-05-2021

UITERST MISLEIDEND

Kort nadat ik een Seresto vlooienband had besteld, kwam ik erachter dat ze mij (‘als alternatief’) een inferieure (Chinese) Dewel vlooienband zouden toesturen (deze is voor 5 Euro verkrijgbaar bij Aliexpress, en bij Hondenmagazijn voor 19.95 Euro). Een uur na aankoop heb ik ze gemaild dat ik m’n geld terug wilde, en kort daarop kreeg ik het bericht dat het geld was gerestitueerd. En dat bleek te kloppen, ik heb de aankoopsom terug. Bij echte oplichters zou je kunnen fluiten naar je geld, dus valt het wel mee met de oplichterspraktijken van Hondenmagazijn. Wel is hun website uiterst misleidend: voordat je het weet zit je weken te wachten op een nep product dat uit China moet worden opgestuurd

Jacob
26-04-2021

Vlooi en tekenband niet gekregen

2maanden geleden besteld betaald een melding gekregen dat de levering vertraagd is?

Als je op site kijkt hebben ze altijd voorraad ik denk

Dat wij opgelicht worden die web site moet van het web de eigenaars naar de gevangenis of werkkamp

Lia
23-04-2021

Besteling afgeleverd niet ontvangen

Wat een slecht bedrijf.

De status van mijn bestelling staat op afgeleverd maar heb na 4 weken wachten nog niets ontvangen.

Rotzooi komt uit China,kan ik zelf ook wel bestellen.

Slechte communicatie,steeds hetzelfde.

Wil je geld terug,maar daar reageren ze niet op!

Nooit bestellen hier!

Marielle
22-04-2021

Bezorgtijd is enorm lang en communicatie is slecht!

Ik heb op 8 april een bestelling (24880) geplaatst. Deze zou tussen 15 en 21 april bezorgd worden. Op 21 april kreeg ik een mail dat de bestelling tussen 21 april en 8 mei bezorgd zal worden. Dat is dan een maand! levertijd. Telefonisch is hondenmagazijn niet bereikbaar. Via de mail krijg ik een standaard geformuleerde mail terug. Ik wil graag de bestelling annuleren.

Kirsten
20-04-2021

Rotzooi uit China

Je denkt te bestellen via een Nederlands bedrijf, een Nederlandse website, en de spullen worden rechtstreeks vanuit Shanghai via Ali opgestuurd. Slechte kwaliteit, echt rotzooi, en om het daarna terug te sturen is een enorm gedoe. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Kortom, koop er niets!

Jolanda
07-04-2021

Mand voor hond

Begrijp dat er door Corona leverproblemen zijn maar heb langer moeten wachten op bestelling hondenmand voor pup dan aangegeven op site. Verkeerde kleur mand geleverd maar helaas geen onderhandel ruimte vanuit hondenmagazijn. Omdat mand laat geleverd is maar we de pup al in huis hebben besloten mand niet terug te sturen (wachttijd nieuwe mand of geld retour). Fouten zijn menselijk maar helaas is het nu mijn ding geworden volgens hondenmagazijn dus daarom vanuit mijn kant onze samenwerking opgezegd!

Janine
01-04-2021

Hondenband

De band zou tussen 1 en 8 maart binnenkomen, krijg nu de melding dat de band bezorgd is maar heb niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken dus maar weer mail gestuurd! absoluut geen aanrader!

Sjaak
01-04-2021

Vervolg op voorgaande klacht

Al snel na het plaatsen van de klacht op 31 maart kreeg ik een mailtje van "Ervaringen.nl" met de mededeling dat er goed nieuws was over mijn klacht. Namelijk dat "Hondenmagazijn.nl" mijn klacht in behandeling wil nemen. Maar dan moet ik wel even mijn klantnummer invullen. Alle correspondentie aangaande mijn bestelling nagekeken, maar geen klantnummer te vinden, wel een ordernummer. Ik krijg dus sterk het vermoeden dat dit een automatisch verstuurde mail van "Ervaringen.nl" is en dat "Hondenmagazijn.nl" helemaal niet heeft aangegeven dat ze mijn klacht in behandeling willen nemen. Ik heb voor de zekerheid het ordernummer maar ingevuld, je weet maar nooit. Ik ben nu sterk geneigd om ook maar een negatieve review over "ervaringen.nl" te schrijven. Eén ding is wel duidelijk, bij "Hondenmagazijn.nl" is het gewoon een chaos en heeft men de zaken niet op orde. Dus nogmaals de waarschuwing aan iedereen: Bestel hier niets want het loopt uit op een teleurstelling.

Sandra
22-03-2021

Kattenbandjes met felle geur en uitslag, weggegooid !

Kattenbandjes tegen vlooien en teken netjes ontvangen na bestelling, maar wat een teleurstelling bij het openen ervan, ze roken zo hard dat ik ze na 1uur bij mijn katten heb moeten wegdoen, ze werden gek van de felle geur en de nek begon op te zwellen! Heb daarna gezien dat dit van China komt! Dus niet aan te raden, heb de rest van de voorraad in de vuilbak gedaan en heb nieuwe bandjes bij BAYER gekocht! Deze zijn wel te vertrouwen!

08-03-2021

Gewoon dropshipping !

Bij mij het zelfde verhaal , netjes aangeven dat er nog 3 op voorraad zijn om er later achter te komen dat het gewoon dropshipping is en je dus maanden op je product moet wachten als het al aankomt

Ik ga eens kijken in duitsland of ik iemand bij z'n keeltje kan pakken da wil ooit wel eens helpen

Dani
26-02-2021

Bestelling niet ontvangen en geen geld retour

Op 27 januari 2 hondentuigjes besteld

( order 22222) 39.99 voor betaald en nog steeds niet binnen!

19 februari een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren omdat ik er achter ben gekomen dat het via ali express word besteld. Dit word glashard ontkent en nu een maand later nog niet binnen. Ik wil gewoon mijn 39.99 euro per direct terug gestort krijgen op mijn rekening!

Hun geven aan dat ik het nu niet kan annuleren en moet wachten totdat het binnen is . Ik moet het dan retourneren en de verzendkosten zelf betalen. Als ze het de 19de gewoon voor mij had geannuleerd dan hoef ik geen retourkosten te betalen. Nogmaals annuleer mijn bestelling en stort zsm 39.99 retour.

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt! Dit klopt van geen kanten en als het deze week niet word opgelost overweeg ik aangifte te doen want de bestelling kan ik wel vergeten en ik heb er wel voor betaald.

Uiteraard ben ik bereid mijn recensie weg te halen als ik aankomende week het volledige bedrag retour heb op mijn rekening

Jacques
23-02-2021

Tekenband niet ontvangen

Meer dan 3 weken geleden besteld en niets ontvangen! Ga dit doorgeven aan Economische Inspektie. Deze website moet geblokkeerd worden want dit zijn illegale praktijken. Hopelijk trekken de eventuele kopers hier lessen uit. KOOP hier niet want ze houden je gewoon aan het lijntje.

Brigitta
15-02-2021

Geen reactie, niks ontvangen

Tuigje besteld op 22 januarie, 3 febr. gemaild, geen gehoor, 12 febr. nogmaals gemaild weer geen gehoor.

Bestelling zou met 10 dagen komen, nou daar zijn ze ver overheen, ook zou er binnen 1 dag reactie zijn op je mail, tot op heden geen reactie.

Vind het diep triest dit, vraag me af of ik ooit mijn tuigje nog krijg! Bestel er nooit meer en raad het niemand aan

Leon
10-02-2021

Niet bestellen. Niet te bereiken. Geen service

Na 1 dag wilde ik mijn bestelling annuleren. Dit was niet mogelijk. Ik moest wachten op de levering. Vervolgens ontving in de hondenmanden na ongeveer 7 weken. Ik heb ze direct geretourneerd (op mijn kosten) en vervolgens weigeren ze deze bestelling waardoor ik ze nu weer zelf thuis heb. Ik wil dat ze de retourkosten voor het nogmaals terugzenden betalen, de manden aannemen en de aankoopsom terugbetalen. Bestelnummer 20611.

P.S. telefonisch zijn ze ook totaal niet te bereiken. Het lijkt wel alsof ze onvindbaar willen zijn.

10-02-2021

Helaas dropshipping. (Nergens aangegeven)

Ik heb een k9 hondentuig besteld en niets ontvangen. Na contact zeggen ze dat ik elk afhaalpunt in de buurt moet afgaan. Heb ik gedaan maar nergens iets bekend. Zal blij zijn als de bank dadelijk adres en naam gaat vrijgegeven. Jullie kunnen zeker een bezoekje verwachten als ik mijn geld niet terug krijg.

Roelie
06-02-2021

Vloojebanden

Wel betalen maar niks leveren

hier zit een luchtje aan

Iris
30-01-2021

Honden tuig.

We gaan nog ff door hoor .

Van de week na heeeeeel lang weer eens contact gehad.

Nou word hij leuk.

Ze konden ineens niks meer terug vinden van de bestelling, gaf zogenaamd verkeerde nummer van bestelling op.

Daar voor Zozo al moeizaam contact gehad.

Wat denken jullie, komt er dus net een pakje binnen, met een verpakking van joom of wish .

Met . Tadaaaaa. Niks er in, ja zakje lucht er in.

Stelletje kneuzen, heb zo zo ook al aangifte gedaan.

Ik raad iedereen aan om dat ook te doen

Sharon
28-01-2021

Super slechte service

Na maanden wachten nog steeds niks binnen en op mail reageren ze niet als ik zeg dat ik geld terug wil. Bizar!

Jo
27-01-2021

Omdat ik 18 mails heb moeten schrijven en geen product heb ontvangen

Vlooienband besteld nooit ontvangen

Heb op 27 dec vlooienband besteld.

Na 12 mails nog niets ontvangen.

Volgens hun systeem is de band geariveerd.

Maar heb niets ontvangen.

Heb gevoel dat ik goed opgelicht ben.

20606 in bestelnummer ordenummer

Anke
26-01-2021

Het heeft veel te lang geduurd. 2 maanden op een artikel wachten!

Artikel, hondenmand, na 2! maanden niet geleverd!

Een herhaling van eerder gelezen reviews. 28 nov 2020 een hondenmand(€39,95) besteld. Na 4 gemaild. Snel antwoord. "Door drukte vertraging". Na 5 weken nogmaals gemaild. Weer snelle reactie. Order track&trace code geeft aan "onderweg". Meneer Ayoub stelt me gerust. Hoef me geen zorgen te maken. Nu inmiddels 2! maanden later maar weer gemaild.en sindsdien géén reactie meer ontvangen. Bij Postnl geïnformeerd. Moet maar melding maken bij afzender Hondenmagazijn.nl. Schofterig dat ze nu niet meer reageren. Ook dit nu gemaild aan deze mensen. Dus.niets bestellen bij dit " bedrijf"! Ik ga nu mijn rechtsbijstandverzekering maar eens bellen.