Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Yvonne
26-02-2020

Ook ik krijg bestelling niet geleverd

Ook ik heb op 17-1-20 een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen! Had ik maar eerder de reviews gelezen!

Ik heb nu opnieuw een mail gestuurd. Als er binnen 1 week nog niets is geleverd, ga ik ook geld terug proberen te krijgen. Als dit niet lukt, misschien dat we dan collectief aangifte kunnen doen bij de politie?

Yvonne Zoetigheid

Wiske
26-02-2020

1 ster is overdreven!

Een goede raad: "bestel nooit bij hondenmagazijn.nl". Ik bestelde op 17/1/2020 een hondenmand bij hen en vandaag 26/2/2020 of 40 dagen verder zit ik nog te wachten. Op hun site zeggen ze dat wanneer je voor 23.00u bestelt, de volgende dag de verzending gebeurt. Ik heb dit bij hen opgemerkt, maar blijkbaar had ik de leveringsvoorwaarden slecht gelezen. Leveringen voor belgië kunnen tot 1 maand duren. Een grote schande! als je dan je geld terugvraagt, zeggen ze dat de terugbetaling pas kan wanneer je de bestelling retourneert. Dan moet je ze wel eerst krijgen! dus nogmaals: niets bestellen bij deze bedriegers!

Sibilla
22-02-2020

Beslist geen aanrader

Op 29-1 bestelling geplaatst. Levering volgens website enkele dagen. Mail ontvangen levering is vertraagd, nu in de week van 10 februari. Niets ontvangen, mail gestuurd. Antwoord levering? verzending van artikelen in de eerste week van maart. Vanuit China, dus wanneer? Ik vind dit niet acceptabel, wil de aankoop annuleren en mijn geld terug. Krijg als antwoord dat ze bij natuurrampen binnen 90 dagen moeten leveren!

Jeannette
18-02-2020

Hondenmand

Hondenmand besteld nu weer verlengd met 10 dagen en dat is nu de 4 de keer op mail wordt bijna niet gereageerd bestel hier NOOIT meer wat

Femke
13-02-2020

Niet bestellen hier!

Zo stom. Niet gegoogled en idd naar gevoel. Hondenmand besteld op 28 januari en nog steeds niks binnen op 13 februari. Hoe kunnen deze praktijken aangepakt worden. Asociaal om mensen zo op te lichten.

Wilma
05-05-2020

Niet mijn manier van handelen. Weinig of geen communicatie. vaak achteraan gemaild. nee, niet voor herhaling vatbaar.

Wacht al lang op mijn hondenmand maar leveren ho maar.

als je je beklag doet schrijven ze: zal vast binnenkort geleverd worden.

oplichters. sluiten die site

Anita
13-02-2020

Vlooienband

Begin januari vlooienband besteld, maar niets geleverd. Ik heb al gemaild maar telkens een andere smoes, nu krijgt het Corona virus de schuld van de late levering, terwijl er op hun site staat dat het artikel op voorraad is. Ik denk dat ook ik mijn geld kwijt ben.

Magdalene
12-02-2020

Koop hier niets!

Vlooienband besteld en betaald, na drie weken nog niets ontvangen.

Mail gestuurd naar hun ‘service team’ smoesjes over leverancier. (Zet dat dan op je site.)

Ik heb weer gemaild dat ik het niet accepteer en de bestelling annuleer en mijn geld terug wil.

Zij reageerden (dat dan weer wel) dat ze het in orde gingen maken ?

Maar mooi geen geld ontvangen, ik denk “de aanhouder wint” en weer gemaild.

Toen was het excuus, lees leugen, dat “de bestelling al was doorgevoerd”. Ik MAG het terugsturen op EIGEN KOSTEN. Én het spijt ze zeer.

Het gaat niet om grote bedragen in mijn geval, maar vele kleine oplichterijen vullen toch de zakken van dit soort mensen. Ik koop nu bij Zooplus of Hondenschool online, prima service en gerenommeerde bedrijven geleid door fatsoenlijke deskundige mensen.

Patsy
11-02-2020

Bedtelling

Hondenmand besteld nog steeds niets gekregen antwoord niet op mijn mails.bedriegers en oplichters!

Anja
07-02-2020

Hondenmand

Ik heb 24 Januari een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen.

Mailtjes worden niet beantwoord Messenger staat uit.

Kortom je betaald maar krijgt niets.

Bestel hier dus NIET

Miranda
03-05-2020

De totale afwikkeling was slecht geregeld.

Bestelling

4 weken geleden een hondenmand besteld, maar nog steeds niet gekregen. Vage smoesjes dat het bij postnl. is afgeleverd maar daar is niets bekend.

Ik houd er een slecht gevoel aan over.

Danielle
05-02-2020

Dieven

Bestelling gedaan, al weken geleden, tot op heden nog niets ontvangen!

Men is niet of nauwelijks bereikbaar en komt met absurde smoesjes.

Vreselijk slecht dit!

Wilma
27-01-2020

Waardeloze hondenmand

Waardeloze hondenmand thuis gekregen komt gewoon van AliExpress

Zeggen ze als je niet tevreden bent kun je het retour sturen met de retourbon

Nou zit echt geen retourbon bij

Waardeloze zaak dit!

Anneke
23-01-2020

Vlooienband besteld

2vlooienbanden besteld en betaald op 11 november 2019 nog steeds niets ontvangen en het is nu 23 januari 2020. Een paar keer gemaild daar wordt op gereageerd maar het zijn allemaal smoesjes zoals vertraging nog even geduld en we zijn in gesprek met post.nl jaja aan mijn hoela ik ben mijn geld kwijt?

Mijn advies is niets te kopen.

Nadia
23-01-2020

Troep en slechte service! Koop hier niks!

Zeer slechte kwaliteit. Alles kom van ali expres! Hondenmagazijn verkoopt het vervolgens voor 10x de verkoopprijs van ali expres. Ook reageren ze niet op berichten die je hen stuurt!

18-01-2020

Oplichting

Je besteld producten en dit bedrijf koopt het bij AliExpress,tip bestel zelf rechtstreeks bij AliExpress scheelt je snel een paar tientjes.

Voorbeeld:Hondenmand van 17,95 kost bij AliExpress ongeveer 3€ dus reken maar uit.

Zara
04-12-2019

Wat een prut winkel

Bestelling gedaan, maar leveren ho maar!

Wacht al heel wat weken, dus wees verstandig en bestel daar niks

11-11-2019

Vlooienband en tekenband

3 okt vlooienband besteld, nog steeds niks binnen vind het wel erg lang duren . Vandaag hun een mail gestuurd dus ff afwachten . Maar als ik zo de ervaringen lees ben ik er bang voor .

Tika
03-05-2020

Omdat het van aliexpress is

Vlooienband

Vlooienband besteld bij hun. Na een maand nog niks ontvangen. Alles komt blijkbaar van ali express.

Janika
10-10-2019

Vlooienband

Bestelling gedaan.wacht nu al 2 maanden.

Volgens is het afgeleverd.maar pakketdienst geeft aan dat t nog niet geleverd is.

Had ik maar nooit.maar dat helpt niet.hoop toch nog op levering