Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Dezelfde dag al het geld terug gekregen. Fijn dat er zo snel gereageerd werd en alles opgelost is!
Op 23 April 2020 heb ik een hondenkoelmat gekocht voor mijn hond. Tot op heden, al midden juni, nog steeds niets ontvangen. Heb al enkele keren gemaild wanneer ik mijn levering kan verwachten, maar telkens hetzelfde antwoord. Verder ook al gevraagd voor terugbetaling met een vaag antwoord als gevolg. En tot slot krijg ik geen info meer over waar mijn bestelling is. Hopelijk krijg ik nu maar mijn geld terug.
Hondenmagazijn is goed te bereiken en ze hebben een goede service. Een menselijke benadering en transparant. Heel erg op de klant en de relatie, niet al te moeilijk! Ik beveel ze zeker aan.
Ik heb op 25 mei tekenbanden besteld. Nog steeds niets binnen. Misschien op tijd voor volgend jaar. Constant gemaild, telkens hetzelfde antwoord: vertraging, ja dat kon ik ook wel raden. Komt dus gewoon van Ali express, had ik beter daar kunnen bestellen, ook nog eens 10% van de prijs die ik nu betaal. Ik dacht bij een NL bedrijf te kopen, dus goed te doen. Nou nooit meer. Als ik ze binnenkrijg (ooit) dan zal ik ze retourneren. En dan maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg.
26 mei een teken band besteld voor de hond. Zou voor 8 juni geleverd worden. Nu nog steeds niets ontvangen.
Het contact met deze firma is waardeloos.
Maar zo te lezen hier ben ik niet de enige dus dat zegt alles over dit bedrijf. Koop /bestel hier nooit iets!
Op 29 mei tekenband via hun website besteld. Meerdere malen contact gehad wanneer de tekeband geleverd gaat worden. Steeds een vaag antwoord. Tot heden 17 juni nog steeds niet ontvangen en ineens is de levering uitgesteld naar 11 tot 28 juni. Zo dat is nog eens een vage belofte. Van ellende maar in de winkel bij Welkoop een tekenband gekocht. Mijn advies koop daar niets. Wat een bagger zeg. Oh ja kijk eens naar de review die ze zelf plaatsen. Hoogmoed komt voor de val!
Besteld op 26 mei 20, nog steeds niets ontvangen, hondentuigje Dewel no pull,, order nr 12589 eerste levering ging gebeuren tussen 1 en 7 juni, ondertussen nieuwe leveringsdata ontvangen. Levering tussen 7 en 24 juni is toch bijna 1 maand geleden.
Reden van vertraging covid 19, waar tussentijds alle alle grenzen open zijn en er waren geen beperkingen voor lering van goederen tijdens de lockdown.
Betalen moet direct gebeuren maar de levering is iets anders.
Ik bestel hier al een tijdje en normaal worden mijn bestellingen op tijd geleverd via hondenmagazijn. Enkele keer is er geen track en trace beschikbaar van de levering maar over het algemeen worden mijn pakketjes toch goed bezorgd.
Allemaal mooi en wel sociale media reclame. Bij het bestellen van twee artikelen was een, het autozitje, beneden verwachting en het tweede, donutkussen, wacht ik al een maand op en krijg zelf geen mail terug van hondenmagazijn.nl ivm leverdatum of dergelijke. Mijden.
Prima service, snel verstuurd en bovenal degelijke producten. Ik heb hier een leuke riem als cadeau voor mijn vriend kunnen kopen! Het was binnen 7 dagen in huis.
Tevreden over Hondenmagazijn. Regelmatig leuke kortingen en een breed aanbod. Ik vind Hondenmagazijn fijn!
Ik ben gestemd over hun, dus 5 sterren. Ze handelen altijd adequaat als er een probleem was met de levering. Ik bestel al een aantal maanden bij hondenmagazijn en ik heb nooit problemen gehad. Ik had onlangs nog een mand gekocht die helaas niet is aangekomen. Nadat ze geprobeerd hadden contact op te nemen met de leverancier, heeft hondenmagazijn gesteld dat de levering inderdaad niet is ontvangen. Ze hebben netjes mijn aankoopbedrag geretourneerd.
Ik ben tevreden. Ik heb meegemaakt dat het product in mijn pakketje beschadigd was. Ik heb dit vervolgens zonder problemen kunnen terug sturen én mijn aankoopbedrag geretourneerd ontvangen. De klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam. En wanneer een pakketje niet bezorgd was, hebben zij mij meteen geholpen. Zij kwamen met een gepaste oplossing. Ik heb zeker geen spijt gehad om bij hun te bestellen.
5 weken geleden besteld met de vermelding dat het binnen een paar dagen binnen zou zijn.wacht er nu nog steeds op.
Aliexpress doorsluis praktijken.had me idd iets beter moeten inlichten over dit waardeloze bedrijf.
Op 3 april een bevestiging ontvangen dat het hondenbed onderweg zou zijn. Nu 16 juni nog niets ontvangen en is de order ook niet meer te volgen met bestelnummer en e-mailadres. Bij navragen via mail komt er steeds een reactie dat de bestelling wrs bij de douane ligt en ik pas m'n geld terug kan krijgen als ik het artikel retourneer(!) Ik wacht nu meer dan 70 dagen, heel slecht dat er geen duidelijke communicatie hierover is. Grote fout gemaakt om te bestellen en te betalen!
Ik wacht al 2 weken op een vlooien/tekenband! tegen de tijd dat deze een keer komt zit de hond, mn huis en wij onder de vlooien/teken!
Geef liever iets meer uit en koop het elders!
Nooit meer bij hondemagazijn.nl!
Ik heb 7 weken op mijn levering moeten wachten. Toen ik hem kreeg, zat de AliExpress levering sticker nog onder de hondenmagazijn sticker. Zo te zien heeft hondenmagazijn het artikel, voor een fractie van de prijs die ik hen betaald heb, op AliExpress besteld. Vandaar ook de levertijd. Ik vind dit oplichterij. Nog nooit meegemaakt.