Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Wouter Reijers
09-07-2020

Duurde langer

Voor de tweede keer besteld, duurde nu alleen langer dan de vorige keer helaas.

Anne N.
09-07-2020

Mand te klein

Mand te klein (of hond te dik?), kon de mand zonder probleem retourneren.

Kim H.

Blij met mijn tuigje

Blij met mijn tuigje

Anouk van cuijk

Matig

Blij met de klantenservice maar niet blij met de levering

Pieter Davise

Levering

Levering duurde te lang maar kreeg mijn geld terug van de klantenservice

Yousif S

Blij met mijn vlooienband

Blij met mijn vlooienband, stinkt wel een beetje naar citroen.

Ishan v B

Mand

Duurde lang voordat ik mijn mand kreeg maar ik ben er wel blij mee

Sandra

Wel betalen ,niet bezorgen

Heb ook een vlooien/tekenband besteld.wel betaald maar nog never nooit bezorgt natuurlijk. Krijg geen reacties op de mail of bericht via Insta. FB account is er niet meer. Vrees dat ik naar mijn centen.en vlooienband kan fluiten.

Sander T

Klantenservice

Had een probleem maar kon met de klantenservice tot een oplossing komen.

Esmee van Essen

Duurde lang

Levering duurde lang maar blij met de aankoop.

Isak

Hondenmand

Hondenmand is super fijn!

Tobias

Dewel drink

Een maand geleden een drinkbare hondenfles besteld, echter nog steeds niet ontvangen. Zou volgens het bedrijf al 3 weken bij de douane liggen.

Jaap

Magazijn is altijd leeg

Ze leveren gewoon niet. En maar wachten Steeds smoesjes en geen geld terugstoren

Tom ten Barge

Leverdatum werd steeds opgeschoven

Leverdatum werd steeds opgeschoven, klantenservice bood een dubieuze korting aan van 15% voor mijn volgende bestelling maar was het hier niet mee eens, krijg toen mijn geld terug.

Ferres Hofman

Vlooienband

Vlooienband kwam binnen 1 week binnen en lijkt goed te werken.

Carin

Duurt te lang

Erg raar dat op website niet staat dat je zo lang moet wachten op je product!

Word steeds verlengd de levertijd zo stom dat ik hier een hondenmand heb besteld .anderhalve maand wachten tot nu toe als het niet weer verlengd word.

En een wazig mailtje!

Had het toch echt liever ergens anders gekocht.

Ben uit aan zoeken wat ik hier mee kan ben niet de enige zie ik .

OY

Bestelde vlooienbanden

Heb drie vlooienbanden besteld, en dezelfde ervaring als iemand anders hier. Je krijgt alleen maar nietszeggende mailtjes terug, terwijl de boel echt genept wordt!

Nooit meer bestellen, zeer onbetrouwbaar!

Olga

Waardeloze hut!

Ik ben er ook ingestonken, en heb vlooienbanden besteld, nu blijkt dat dit gewoon een nep website is, die de bestellingen bij Aliexpress of zoiets bestelt, en dat gewoon door laat sturen naar de besteller. Daar kwamen ze voor de corona crisis wel mee weg, omdat het vrij snel ging. Nu wordt alles uit Azie streng gecontroleerd en zijn ze dus de gegevens kwijt, ze kunnen geen track en trace meer aanbieden, en de klant is hoogstwaarschijnlijk zijn geld kwijt. Aangezien het rommel uit Azie is, ben je dat toch wel, want behoorlijke spullen zullen ze niet leveren.

Haal die website uit de lucht en geef die lui een boete!

Léonie

Duurt te lang ?

Ik heb vreselijk veel spijt dat ik hier een honden drinkfles voor mijn hond besteld heb. Ik begrijp uit andere reacties dat inderdaad uit China komt en via Ali express Of i wish . Nu ligt mijn bestelling volgens de klantenservice van hondenmagazijn.nl bij de douane te wachten op inklaring en wanneer het dan bezorgd wordt geen idee. Mocht de bestelling ooit nog aankomen dan gaat het onmiddellijk retour ?

N. Dekker
02-07-2020

Vlooienband was een succes maar

Ik ben erg blij met mijn vlooienband maar de leverdatum werd steeds opgeschoven waardoor het wel erg lang duurde, ben met de klantenservice tot een oplossing gekomen