Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Daan
11-06-2020

Klacht opgelost?

Gisteren een klacht ingediend via onderstaande review. Weer een mail hierover gekregen exact dezelfde tekst als ik al een paar keer geketgen heb. Behoorlijk standaard dus. Schrijven ze dat de klacht is opgelost?

Hoezo dan? Vinden jullie dat standaard dat mailtje de klacht heeft opgelost. Ik dacht het niet. De klacht is pas opgelost als ik een fatsoenlijk, nette mand, zou besteld is, in mijn bezit heb. Oftewel dat ik krijg waar ik voor betaald heb. Noem het nou niet dat de klacht hiermee is opgelost ????????

Ik wacht nu al 36 dagen op mijn bestelling!

Kim
09-06-2020

Bestelde materialen niet geleverd

Bestelde spullen niet geleverd, elke keer vreemde verklaringen van klantenservice. Meermaals om geld terug gevraagd. Tot heden geen reactie meer gekregen.

Annelies
11-06-2020

Het bedrag is geretourneerd.

Na 3 weken nog niks ontvangen

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

Veronique
08-06-2020

Harnas hond niet ontvangen!

Er wordt me net gevraagd een klantennummer door te geven. Ik heb me niet geregistreerd, ik heb het bestelnummer: #12463

Ik kan de track and trace niet meer raadplegen! Wat is hier aan de hand!? Ik hou niet van deze malafide praktijken, nog geen telefoonnummer te bespeuren om dit bedrijf te contacteren!

Pascale

Bestelling komt niet aan

Had 3 tekenbanden besteld zouden binnen 14 dagen aankomen. Niet dus! Nog eens 14 dagen wachten vertraging.

Nu meer dan 5 Wekennog niets ontvangen. Zij beweren dat de bestelling is aangekomen terwijl ik op hun site de bestelling kan volgen en nog altikd vertaging heeft. Na contact met klantendienst moet ik bij buren rondvragen en naar post gaan. Dus terug gemaild zou mijn geld terug krijgen maar helaas geen reactie meer . Mijn zus heeft 1 band besteld aangekregen en kwam van aliexpress.

Marjan
05-06-2020

Geld terug gekregen. Top hoor.

Blijkbaar is het een incident geweest met de hondenmanden.

Mijn geld heb ik terug gekregen. En dat vind ik een pluim waard.

Bedankt hondenmagazijn.

Lisa

Ervaring hondenmagazijn

Ik heb onlangs een hondenmand hier besteld. Er werd medegedeeld dat het vervolgens niet geleverd kan worden. Ik moest toen 2,5 weken wachten op het bedrag wat ik had betaald. Op de dag waar op het geleverd zou worden kreeg ik te horen dat het een dag later wordt. Deze keer de klanten service op gezocht, en ze boden hun excuses aan, na de 2de vertraging. Weer excuses maar ook daden.

Ze hebben de moeite gedaan om het dezelfde avond (Donderdag) te leveren en dat is gelukt. Daarna is er persoonlijk contact gezocht om te kijken of het goed geleverd was. We weten het: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, het is van uiterst belang hoe men deze uitdagingen oppakt op een goedgezinde manier.

Marjan

NOOIT BESTELLEN!

Toen ik de hondenmand besteld had. Werd mij meteen duidelijk dat dit via Ali ging. Ik had just besteld om de mand binnen 2 dagen in huis te hebben

Ik heb gelijk proberen te annuleren, naar dat ging niet. En het stond allemaal in de voorwaarden schreven ze.

Nu in juni nog niets binnen en op de mail wordt nier meer gereageerd.

Op de website wordt gezegd dat de mensen die zo'n mand besteld hebben. Allemaal hun geld ondertussrn terug hebben gehad. Mij zijn zij vergeten.

En aan de reviews te zieb gaat dat niet meer gebeuren ook.

Wat een stel OPLICHTERS.

Nooit wat bestellen daar. Ook al krijg je het wel binnen dan betaal je teveel. Aangezien je het beter zelf kan bestellen in China en al get dan niet aankomt krijg je tenminste je geld terug.

Flachers eerste klas !

Blijf weg bij deZe oplichters bestelling gedaan van bijna 100 euro. Nu meer dan een maand geleden . Nooit geen reactie

Belinda
05-06-2020

Ik heb eindelijk mijn geld terug Jammer dat het zo ver moest komen maar ben blij dat dit nu opgelost is.

Bestelling hondenmand nooit ontvangen

Ik had een bestelling geplaatst die blijkbaar volgens de website op voorraad zou zijn en geleverd binnen de 3/4 werkdagen, kort na de bestelling een bericht ontvangenvdat het levering wat langer zou duren. 2 maanden laten heb ik het hondenmand nog steeds niet binnen!

Er blijkt een live chat op hun website te zijn die helemaal niet bestaat. Dus elke paar weken stuur ik een email en ik iedere keer hoor ik dat de bestelling binnen een paar dagen geleverd zal worden.

Als ze reageren via email, is het gewoon een copy/paste antwoord, waarschijnlik omdat ze zoveel klachten hebben en geen zin hebben om steeds persoonlijk te reageren.

Ik wil mijn geld terug gewoon, maar ik moet van Hondenmagazijn.nl op het bestelling wachten en dan het bestelling retourneren.Ik lees hier en via ander reviews dat retourenen ook niet soepel verloopt via Hondenmagazijn.nl en de vraag is of mijn bestelling ooit binnekomt.

Klantendienst is heel slecht!

Vermijd dit bedrijf ten alle kosten!

Joelle
02-06-2020

Schandalig

Op 24-04-2020 een bestelling gedaan bij hondenmagazijn. Ik kreeg zelfs dezelfde dag nog een mail dat de bestelling was verstuurd. En na al meerdere malen contact gehad met hun waarbij ze zeggen dat je bestelling er aan komt. Wacht ik nu 02-06-2020 nog steeds op mijn bestelling en heb ik geen idee wanneer ik deze bestelling mogelijk zou kunnen ontvangen. Ik vind dit schandalig en dit is pure oplichterij! Nergens een telefoonnummer te bekennen alleen een mail adres. Dit duurt ook dagen voordat ze reageren. Ik heb het gevoel dat ik ben oplicht door dit bedrijf.

Armand
02-06-2020

Geen leuke ervaring, wel vriendelijk dat ze begrip tonen voor de situatie en mijn gehele bestelling hebben gerefund. Wel naar dat het zo op dit manier had moeten gaan. Ik hoop dat de volgende klant wel een positief ervaring krijgt met dit webshop.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt

Zeer negatieve ervaring

Ik heb een hondenmand en een serestoband besteld bij dit winkel, de serestoband heb ik ontvangen na ongeveer een maand en de hondenmand heb ik nooit binnengekregen.

Klantenservice meerdere malen gecontacteerd, tweemaal genegeerd, de 3e keer na een boze brief eindelijk reactie.

Besloot het afwachten om te kijken of ik mijn hondenmand nog binnen zo krijgen maar 2 maanden later nog niet :( de serestoband heb ik geretourneerd, niet veel hoop om dit product onder garantie vergoed te krijgen geeft niet. Maar ik wil wel mijn geld terug voor de hondenmand die ik nooit heb gekregen en nu lees ik mijn track&trace geschiedenis en oh my fucking god.

25 mei - verstuurd

26 mei - binnen 1 dag bij postnl-punt(zo doe je dat)

29 mei - ontvanger verhuisd.verstuurd naar nieuw adres

29 mei - geweigerd bij bezorging

30 mei - aflevering uitgesteld ivm gesloten

1 juni - bezorgtijd morgen.

Is er hoop? idk man

Ik weet niet of ik te maken heb met een simpel weg dierenwinkel of een dropshipping bedrijf of een criminele organisatie.

Zeer ontevreden. Dieven. Goedkoop producten verkopen vanuit china. Langzaam. Weinig tot geen klantenservice.

Als je op google zoekt naar ervaringen met hondenmagazijn.nl, nou neem het van mij aan en hou het lekker hier bij en ga bij een andere online winkel shoppen:)! schecker.nl of medpets of petsplace.nl raad ik allemaal aan!

Ik wou gewoon iets kopen voor mijn hond, om dit onzin vroeg ik niet!

Dominique
30-05-2020

Onacceptabele levertermijn

Ik bestelde een anti-tekenproduct voor mijn hond en betaalde de aankoop. Na bevestiging van de betaling kreeg ik een mail waarin stond dat de levertermijn tot 30 dagen bedraagt! En dat voor een afstandje Nederland-België. Ik heb binnen het uur na betaling een mail gestuurd dat ik daarom van de aankoop wilde afzien omdat deze termijn nergens vermeld stond in het aankoop-/afrekenscherm tijdens de transactie. Elk weldenkend en ter goeder trouw handelende klant gaat niet uit van zulke lange levertermijn naar een buurland. Onmogelijk blijkbaar om de levering te annuleren, eerst een maand wachten en dan mag ik het product nog eens retourneren waarna er een terugbetaling volgt. Qua duurzaamheid voor het milieu kan dat ook tellen al die onnodige CO2-uitstoot voor het leveren en retourneren van een product waarvan ik tijdig heb aangegeven dat ik het niet wil.

Onkundig bedrijf en naar mijn inziens oplichterij! Benieuwd of ik het product überhaupt zal ontvangen.

Tinus
30-05-2020

Totaal geen reactie

Ik heb een Dewel natuurlijk vlooienband besteld. Echter ben ik iets te snel van stapel gelopen omdat ik de verloren band van mijn hond heb terug gevonden. Al een aantal mails gestuurd om het te kunnen annuleren. Maar geen enkel gehoor. Wat nou een klantenservice die 24/7 bereikbaar is. Heb ik hier nu te maken met oplichting? Hopelijk komen jullie me te gemoed en annuleren jullie mijn bestelling en storten jullie mijn reeds betaalde 14,95 terug.

Ivan

Geen levering

Op 28 april autozitje voor onze nieuwe puppy besteld.

Op 30 april bericht ontvangen: zending is onderweg, nies ontvangen.

Bij navraag: nog even wachten, uw pakje ligt bij douane.

Nieuwe levertermijn ontvangen: tussen 11 en 28 mei.

Vandaag 29 mei: niets ontvangen en op mijn emails met vraag wanneer pakje zal geleverd worden, geen antwoord.

Ze hebben wel ons geld en de bestelling aanvaard en bevestigd maar leveren, geen idee!

Ofwel wordt pakje eerstdaags geleverd ofwel dienen ze het betaalde bedrag direct terug te storten.

Onze andere online-bestellingen van andere landen steeds correct geleverd behalve bij Hondenmagazijn.

Ik wacht op hun duidelijk antwoord.

Ivan - België

Sanne

Precies wat ik zocht

Voor het eerst iets besteld bij hondenmagazijn. Ze hadden precies waar ik naar opzoek was en het werd ook keurig op tijd bezorgd.

Sophie

Goede dienst

Vrijdag besteld, vrijdag erop geleverd, goede dienst. Duidelijke website, ik ben al een jaar klant.

Saartje
28-05-2020

Vlooienband

Levertijd vandaag besteld morgen in huis. Nou dat heeft dus 4 weken geduurd. Het product is ook elders te koop en word wel op tijd geleverd. Een keer maar nooit meer.

Joachim
28-05-2020

Horror

Eerste bestelling geplaatst, nooit meer!

We hadden een bestelling doorgevoerd die blijkbaar volgens de website op voorraad zou zijn en geleverd binnen de 3/4 werkdagen, kort na de bestelling een bericht dat het bestelde product uit voorraad is? en de producten rechtstreeks van de leverancier vanuit China zouden komen (levertijd 2/3 weken)

Onmiddellijk gevraagd om het order te annuleren, doch was dit niet mogelijk gezien de bestelling alreeds was doorgevoerd!

Na x aantal weken het order uiteindelijk ontvangen, bleek dat de producten totaal niet overeenkwamen met de oorspronkelijke bestelde producten. (bedenkelijke kwaliteit) Uiteindelijk na 3 maanden en ongeveer 50 mails! erin geslaagd de producten terug te sturen en mijn aankoopbedrag terug te vorderen, alsook mijn gemaakte verzendkosten. Ook de klantendienst is een grap, antwoord na verzonden mail pas na zo'n 3/4 dagen, vragen worden ontweken en niet beantwoord! Vermijd dit bedrijf tegen alle kosten/ HORROR

Thessa
27-05-2020