Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bestelde spullen niet geleverd, elke keer vreemde verklaringen van klantenservice. Meermaals om geld terug gevraagd. Tot heden geen reactie meer gekregen.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
Er wordt me net gevraagd een klantennummer door te geven. Ik heb me niet geregistreerd, ik heb het bestelnummer: #12463
Ik kan de track and trace niet meer raadplegen! Wat is hier aan de hand!? Ik hou niet van deze malafide praktijken, nog geen telefoonnummer te bespeuren om dit bedrijf te contacteren!
Had 3 tekenbanden besteld zouden binnen 14 dagen aankomen. Niet dus! Nog eens 14 dagen wachten vertraging.
Nu meer dan 5 Wekennog niets ontvangen. Zij beweren dat de bestelling is aangekomen terwijl ik op hun site de bestelling kan volgen en nog altikd vertaging heeft. Na contact met klantendienst moet ik bij buren rondvragen en naar post gaan. Dus terug gemaild zou mijn geld terug krijgen maar helaas geen reactie meer . Mijn zus heeft 1 band besteld aangekregen en kwam van aliexpress.
Blijkbaar is het een incident geweest met de hondenmanden.
Mijn geld heb ik terug gekregen. En dat vind ik een pluim waard.
Bedankt hondenmagazijn.
Ik heb onlangs een hondenmand hier besteld. Er werd medegedeeld dat het vervolgens niet geleverd kan worden. Ik moest toen 2,5 weken wachten op het bedrag wat ik had betaald. Op de dag waar op het geleverd zou worden kreeg ik te horen dat het een dag later wordt. Deze keer de klanten service op gezocht, en ze boden hun excuses aan, na de 2de vertraging. Weer excuses maar ook daden.
Ze hebben de moeite gedaan om het dezelfde avond (Donderdag) te leveren en dat is gelukt. Daarna is er persoonlijk contact gezocht om te kijken of het goed geleverd was. We weten het: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, het is van uiterst belang hoe men deze uitdagingen oppakt op een goedgezinde manier.
Ik heb eindelijk mijn geld terug Jammer dat het zo ver moest komen maar ben blij dat dit nu opgelost is.
Ik had een bestelling geplaatst die blijkbaar volgens de website op voorraad zou zijn en geleverd binnen de 3/4 werkdagen, kort na de bestelling een bericht ontvangenvdat het levering wat langer zou duren. 2 maanden laten heb ik het hondenmand nog steeds niet binnen!
Er blijkt een live chat op hun website te zijn die helemaal niet bestaat. Dus elke paar weken stuur ik een email en ik iedere keer hoor ik dat de bestelling binnen een paar dagen geleverd zal worden.
Als ze reageren via email, is het gewoon een copy/paste antwoord, waarschijnlik omdat ze zoveel klachten hebben en geen zin hebben om steeds persoonlijk te reageren.
Ik wil mijn geld terug gewoon, maar ik moet van Hondenmagazijn.nl op het bestelling wachten en dan het bestelling retourneren.Ik lees hier en via ander reviews dat retourenen ook niet soepel verloopt via Hondenmagazijn.nl en de vraag is of mijn bestelling ooit binnekomt.
Klantendienst is heel slecht!
Vermijd dit bedrijf ten alle kosten!
Geen leuke ervaring, wel vriendelijk dat ze begrip tonen voor de situatie en mijn gehele bestelling hebben gerefund. Wel naar dat het zo op dit manier had moeten gaan. Ik hoop dat de volgende klant wel een positief ervaring krijgt met dit webshop.
Zeer negatieve ervaring
Ik heb een hondenmand en een serestoband besteld bij dit winkel, de serestoband heb ik ontvangen na ongeveer een maand en de hondenmand heb ik nooit binnengekregen.
Klantenservice meerdere malen gecontacteerd, tweemaal genegeerd, de 3e keer na een boze brief eindelijk reactie.
Besloot het afwachten om te kijken of ik mijn hondenmand nog binnen zo krijgen maar 2 maanden later nog niet :( de serestoband heb ik geretourneerd, niet veel hoop om dit product onder garantie vergoed te krijgen geeft niet. Maar ik wil wel mijn geld terug voor de hondenmand die ik nooit heb gekregen en nu lees ik mijn track&trace geschiedenis en oh my fucking god.
25 mei - verstuurd
26 mei - binnen 1 dag bij postnl-punt(zo doe je dat)
29 mei - ontvanger verhuisd.verstuurd naar nieuw adres
29 mei - geweigerd bij bezorging
30 mei - aflevering uitgesteld ivm gesloten
1 juni - bezorgtijd morgen.
Is er hoop? idk man
Ik weet niet of ik te maken heb met een simpel weg dierenwinkel of een dropshipping bedrijf of een criminele organisatie.
Zeer ontevreden. Dieven. Goedkoop producten verkopen vanuit china. Langzaam. Weinig tot geen klantenservice.
Als je op google zoekt naar ervaringen met hondenmagazijn.nl, nou neem het van mij aan en hou het lekker hier bij en ga bij een andere online winkel shoppen:)! schecker.nl of medpets of petsplace.nl raad ik allemaal aan!
Ik wou gewoon iets kopen voor mijn hond, om dit onzin vroeg ik niet!
Voor het eerst iets besteld bij hondenmagazijn. Ze hadden precies waar ik naar opzoek was en het werd ook keurig op tijd bezorgd.
Vrijdag besteld, vrijdag erop geleverd, goede dienst. Duidelijke website, ik ben al een jaar klant.
Eerste bestelling geplaatst, nooit meer!
We hadden een bestelling doorgevoerd die blijkbaar volgens de website op voorraad zou zijn en geleverd binnen de 3/4 werkdagen, kort na de bestelling een bericht dat het bestelde product uit voorraad is? en de producten rechtstreeks van de leverancier vanuit China zouden komen (levertijd 2/3 weken)
Onmiddellijk gevraagd om het order te annuleren, doch was dit niet mogelijk gezien de bestelling alreeds was doorgevoerd!
Na x aantal weken het order uiteindelijk ontvangen, bleek dat de producten totaal niet overeenkwamen met de oorspronkelijke bestelde producten. (bedenkelijke kwaliteit) Uiteindelijk na 3 maanden en ongeveer 50 mails! erin geslaagd de producten terug te sturen en mijn aankoopbedrag terug te vorderen, alsook mijn gemaakte verzendkosten. Ook de klantendienst is een grap, antwoord na verzonden mail pas na zo'n 3/4 dagen, vragen worden ontweken en niet beantwoord! Vermijd dit bedrijf tegen alle kosten/ HORROR