Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Hermien Beijl
28-04-2020

Slechte klantenservice en lange levertijd

Voor mijn bedrijf had ik een aantal producten besteld. Na de bestelling zag ik dat er geen factuur werd gestuurd. Ook in de bestelstatus stond de btw niet vernoemd. Hierdoor kon ik het factuur niet inboeken.

Bij navraag was het antwoord negatief. Ik moest de spullen maar terug sturen als ik ze had ontvangen, want een factuur maken deden ze niet.

Als ik de bestelling ontvang ja,,, ik wacht al vanaf 13 april op mijn bestelling. Keer op keer vertraagd. Nee, geen reclame.

Jet
25-04-2020

Honden afzet rek

Ruim 4 weken geleden een honden afzet rek besteld. Gisteren uiteindelijk gekregen na mail verkeer. Het was een pakketje afkomstig van Ali express. 39.95 voor betaald en kost bij Ali 8.95. We konden het retour sturen, maar zo'n bedrijf vertrouw ik al niet meer . Terug sturen en vervolgens nog geen geld terug krijgen. En kunnen zij het verkopen aan een ander en weer geld verdienen. We hebben nog een mail gestuurd om het verschil van de prijs van Ali express en de 39.95 terug te betalen daarop word niet meer gereageerd. En het spul is nog waardeloos ook. Wat een vieze oplichters. Echt waardeloos??

Brigit
24-04-2020

Fluffy mand

Fluffy hondenmand besteld, 2 weken geleden. Nog altijd niks ontvangen.

Vertrouw het niet.

Nu even de reviews gelezen, krijg hierdoor geen goede indruk van ze.

Roland
24-04-2020

Waardeloos triester dan triest

Honden tekenband besteld zodra je info opvraagt komt er automatisch te staan vertraagt. Nu kreeg ik vanochtend via PostNL app dat er een pakje van AliExpress morgen gaat binnen komen . Ik heb nog nooit iets daar besteld . Hoe kan dit mogelijk zijn . Je koopt iets via hondenmagazijn.nl en dan komt het in China . Staat zelfs snelle levering . Ben benieuwd wat er in het pakket zit 4 weken later dan verwacht . Had inmiddels de seresto banden gekocht.

Tonimarlene
30-04-2020

Niet via china werken ,maar via lokale handelaars voor mondmaskers met certificaten. .perfecte terugbetaling na lang overleg

Opgelicht via mondmaskers (corona)

Voor onze vereniging wilde ik via een gesponsord bericht op FB mondmaskers bestellen. 25 stuks terwaarde van 125 euro. Na de bestelling kreeg ik een mail dat het product via china zal verhandeld worden.ik kreeg mn eerst 5 maskers in een vuil plastiek zakje met de maskers gekreukt. De 2 de bestelling van 20 stuks NOOIT ontvangen. Ze antwoorden niet op mn mails nadat ik uitdrukkelijk vroeg mn geld terug te storten.Stel je voor dat ik die maskers overhandig aan onze oudjes?

Schandalig. Ik ga verder via politie - facebook-internetfraude-testaankoop en consumentenbond . Dit kan niet.

Wees allen gewaarschuwd!0

Carla

Opgelicht

Ik kocht 6/4. 4 dewel banden in de aanbieding. Van €24,95 voor €14,95

Snelle levering ivm voorraad!

2 dgn later kreeg ik dat ze verzonden waren . Tot op heden niets meer gehoord of ontvangen .

Mijn vriendin kreeg ze wel . Via ali expres. Met een sticker van hondenmagazijn er overheen! daar zijn ze €3

Ik stuurde ze een mail dat ik mijn geld terug wil. Geen antwoord!

Mh

6/4/2o deze bestelling gedaan.

Die snel geleverd zou worden ivm voorraad.!

8/4/20 krijg ik de melding dat het verzonden is!

Het is nu 14 dgn later. En nog steeds niets ontvangen! dus ik wil graag per direct mijn geld terug gestort hebben op mijn ing rekening .

Ik had ze beter gelijk bij ali expres kunnen kopen dan was ik ook nog eens €46 goedkoper uit geweest voor de zelfde banden! want jullie halen ze daar ook vandaan zo blijkt!

Dus per direct mijn €59,80 terug gestort! op mijn ing rekening

Zo niet maak ik er werk van!

Carla

Verstuurd vanaf mijn iphone

Isabelle

Niet doen!

Je betaald 50% meer dan rechtstreeks bij aliexpress te bestellen. Hondenmagazijn zegt wel unieke en duurzame producten te verkopen. 2 minuten na de bestelling en betaling kreeg ik al een mailtje dat er vertraging was. Product nooit ontvangen wel mijn geld terug gekregen via klachtencompas.nl

Patricia

Aanfluiting

Van de week 2 rollijnen besteld zouden echt super zijn. Vandaag besteld morgen in huis, maar direct na bestelling kreeg ik mail dat het nog wel 7 tot 14 dgn kon duren. Vreemd. Zeker nadat ik goede reviews had gelezen op hun website. Helaas pas daarna het bedrijf op Google gezocht en gevonden.Wat een reviews. En ze zouden via Ali de boel laten leveren. Dus ik de rollijnen opgezocht en ja hoor precies dezelfde voor een fractie van hun bedrag.

Direct daarop contact via de mail gemaakt dat ik de bestelling ging annuleren omdat ik van dit soort praktijken niet gediend ben. Direct mn geld terug geeist. Daarna via via de eigenaar gevonden en die op zn werk gebeld aangezien die zn eigen tel niet opneemt laat staan terug belt.

Ook aangegeven dat als ik de indruk van oplichting heb dat we dan direct aangifte zouden gaan doen. Heb een mail terug gehad dat ze de terug betaling gingen regelen. Vandaag mn geld terug gekregen.

Bestel hier nooit iets alles is te duur en komt gewoon via Ali Express

Ab
03-05-2020

Het rs

Riekt naar fraude.

Meldt dit bij de fraude helpdesk.

20-04-2020

Koop hier nooit, komt gewoon uit China

Deze mensen sturen direct uit China, geen mogelijkheid tot annuleren als het pakket nog niet eens verzonden is.

Lokken je met voor 23:00 besteld direct verzonden en dan duurt het 7 tot 14 dagen door Corona! Schandalig! Is gewoon rommel van ali of wish of andere troep.

Metty
30-04-2020

Omdat ze troep uit china leveren

Oplichting

Hondenmand besteld,type donut.

39.95 voor betaald.

na wachten en wachten,geen reactie op mail, kreeg ik flut dekentje via ali express, geen donut vorm in te herkennen.

echt schandalig dat ze nog online zijn.

ik laat het er echt niet bij zitten!

Michel
20-04-2020

Koop hier niets!

Normaal check ik altijd klant ervaringen en deze keer had ik dit niet gedaan. Maar ik koop hier niets meer!

Hondenmand besteld van 34,95 word vandaag geleverd tot mijn verbazing. Maar door Ali express! Daar zijn de donut manden heel goedkoop dus ze verdienen hier dik aan. Je word dus voor de gek gehouden door deze zogenaamde hondenliefhebbers!

Nooit meer.

Ih
19-04-2020

Jammer dat je geen -10 punten kunt geven

Gruwelijk bedrijf. Een maand geleden besteld, een verzendlink gekregen met opschuivende leverdatum. En helaas nu pas reviews gezocht. Mailen naar dit bedrijf geeft reactie van de hier eerder genoemde chandra die mails niet leest en maar wat terugtypt (je kunt de bestelling retourneren geeft ze als antwoord waar hij is. Lekker retourneren als je niets ontvangt?!) Het is maar de vraag wat en of ik uiteindelijk iets ontvang. Ondanks betaalmogelijkheid iDeal is het dus gewoon mogelijk opgelicht te worden door deze site. Baal enorm. Wat te doen?

Corina
18-04-2020

Belachelijke levertijd, mand komt gewoon van Ali Express

Mand besteld, vandaag besteld, zou morgen verzonden worden. Kreeg keurig volgende dag een berichtje dat de mand verzonden was, met een link waar ik het traject zou kunnen volgen. Niks track and trace van PostNl, maar een groen balkje op de site van het Hondenmagazijn zelf, met daaronder de melding dat de verwachte bezorgtijd nog enkele weken zou kunnen duren. Toen deze tijd ook voorbij was, gemaild. Ze lieten weten rechtstreeks vanuit de fabriek te leveren, om de prijs voor de klant zo laag mogelijk te houden. Ze stuurden me opnieuw dezelfde aflever-link. Daar gekeken, was de datum weer opgeschoven. Toen de mand eindelijk kwam, bleek het een slap aftreksel te zijn van wat beloofd was. Niks antislip onder de mand, niks stevige randen waar de hond op kon steunen. Deze mand is niet rechtstreeks uit de fabriek verstuurd, maar komt van AliExpress!

Wat een oplichting!

Nick
15-04-2020

Koop hier nooit iets! Je bent je geld kwijt.

Koop hier nooit iets! Ik versta ook niet waarom de overheid deze site niet van het internet haalt?

Enzo
14-04-2020

Niets ontvangen, geen reactie

Hondenriem van €40 besteld.

Net zoals de rest niets ontvangen krijg wel mailtjes dat onderweg is en bestelling vertraging heeft. Kan er niets aan gedaan worden ome dit soort bedrijven de wereld uit te helpen?

Lisette
01-05-2020

Ja .zonder jullie tussenkomst had ik nog steeds op de mand moeten wachten en dan retourneren dan pas mijn gld terug die mail hadden zij eerst gestuurd en de mand is nu nog steeds onderweg .maar is nu opgelost hoor gld is netjes terug .en tja of de mand ooit nog komt stuur ik hem retour naar hondenmagazijn

.weken onderweg china troep ?

Super super slecht.

Geen reactie .

Niet te bereiken .

Geen terugkoppeling op je mail heel ander antwoord terug krijgen .

Geen chat .?.

Geen talent.

Geen Facebook meer?.

Mand al 2 wkn onderweg .toch uit China troep?

Niemand weet het .

Ik laat het er niet bij zitten .

11-04-2020

Ook ik ben er in getuind.

Ook ik heb niets ontvangen van deze oplichters.

Op de site staat dat er voldoende op voorraad is, en als je dan iets besteld plotsklaps 14 dagen levertijd op (een simpel tekenbandje).

En als reden geven ze dat het door het coronavirus komt.

Mensen trap er niet in.

09-04-2020

Niets ontvangen

Hondenmand besteld, direct mail dat t wel 2 weken kan duren. Direct geprobeerd te annuleren maar reageert men niet op.

Bestelling niet te traceren, ordernummer onbekend.

Alleen reactie met standaard mail, geen inhoud over je vraag.

Ruim 2 weken verder en nog steeds niets ontvangen!

Oplichters!

Lysanne
30-04-2020

Uiteindelijk geld terug gekregen en het pakketje dat uit China kwam retour gestuurd. Nog steeds mijn retour kosten niet terug ontvangen ondanks dat dit wel belooft was.

Misleidende website slechte levering

Deze site beweert de volgende dag te leveren maar doet dit niet! Gooien momenteel alles op de corona crisis. Ik heb ze direct na de mail dat de bestelling vanwege corona een kleine vertraging had van 7 tot 14 dagen! Een mail gestuurd dat ik wilde annuleren. Dit kon echter al niet meer. Het is al besteld en kan het terugsturen zodra ik het ontvang en dan krijg je je geld terug.nou dat vertrouwen heb ik zeker niet meer in dit bedrijf! Geen aanrader dus