MyXLShop reviews
7.3
Positief35%
Neutraal0%
Negatief65%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Deze klacht is opgelost
09-02-2019
Leveringsstatus onjuist en veranderen dat ook niet
Een tas gekocht, vervolgens een e-mail van de klantenservice gehad dat de tas niet meer leverbaar is. Op de website staat nog steeds 'leverbaar'. Let dus goed op dat de leverstatus niet heel betrouwbaar is.
Deze klacht is opgelost
08-02-2019
Levertijd 10 dagen werd gezegd.
Wacht al 1,5 maand en er staat dat het nog steeds niet is verzonden. Waardeloos. Ik bestel hier nooit meer iets
Deze klacht is opgelost
07-02-2019
Niets ontvangen, geen contact
In eerste instantie goed op de hoogte gehouden met track en tracé, daarna is de order niet meer te traceren en product nooit ontvangen. Geen contact en reactie op berichten.
Deze klacht is opgelost
02-02-2019
Waardeloos bedrijf.
30-11-2018 iets besteld.
na 20 mails nog niets binnen.
al 4 keer ordernummer opgestuurd.
ze kunnen niet zien wat ik besteld heb.
zelfs mijn kleinkind van 5 kan dit nog zien als je je account opent.
1 bestelling staat op geanulleerd en de andere staat al vanaf 30-11-2018 op verzonden.?
jammer dat er zulke bedrijven bestaan en nog erger
dat er niets aan gedaan wordt.
Prima webwinkel.
Ik heb in het verleden artikelen besteld bij MyXLShop en daar had ik goede ervaringen mee. Nu heb ik weer wat dingen besteld en de helft is binnen. Ik twijfel er niet aan dat ik de rest ook een dezer dagen ontvang. Ik heb de klantenservice gebeld over iets en ik werd heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Over lange levertijden wordt duidelijk en eerlijk uitleg gegeven op de website.
Betalen Achter-af !
Je kunt voor jezelf veilig bestellen , achter-af betalen!.
Eerst het product afwachten en als je dan tevreden bent . betalen , als er niets wordt geleverd hoef je niets te betalen , Easy!.
Goederen na 4 weken goed ontvangen
Bestelde goederen goed ontvangen. Het duurde wel lang (ca. 4 weken) maar dat staat ook op de website vermeld.
Reageren op een e-mail zou al een heel stuk schelen.
Deze klacht is opgelost
Waardeloos
Na bestelling weken gewacht op levering. Kwam wel regelmatig een bericht dat pakje onderweg was, "nog zoveel duizend kilometer",."heeft het land bereikt.", "is er bijna.", " ja nu heeft u het ontvangen" NIET DUS!
Per mail al meerdere keren verzocht om reactie of informatie waar mijn zending blijft maar hier wordt gewoon niet op gereageerd. Oplichters.
Deze klacht is opgelost
22-01-2019
Waardeloos
Artikel besteld, het bedrag is wel afgeschreven maar heb niets ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging.
Inmiddels hang ik al 7 minuten in de wacht bij de klantenservice (0900nummer die garandeert dat de wachttijd 0 minuten is!). Bestel hier dus niets, echt een waardeloze service / bedrijf.
Deze klacht is opgelost
20-01-2019
Vreselijk lannnnggggee levertijden
Bij het bestellen heb je de indruk dat je het bestelde per omgaande wordt toegezonden.
Ik wacht al weken en er wordt niets gezonden!
NIET BESTELLEN!
Artikel opgestuurd wat ik niet besteld heb, ligt al in de prullenbak. Voor mij geen xl shop meer.
Deze klacht is opgelost
Zeer slechte service NIET bij bestellen !
Op 1 december een artikel besteld maar tot op heden niets ontvangen, wel verschillende e-mails gehad o.a.
"als het goed is heb je het pakket ontvangen" wat ik heel vreemd vind, hun zullen toch moeten weten waar het pakket zich bevindt?
Op mails dat ik mijn pakket niet ontvangen heb wordt niet gereageerd dus ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.
Vriendelijke klantenservices
Op 26 nov 2018 een kerstartikel besteld. Eind dec nog niets ontvangen. Na enige mailcontact heb ik netjes mijn geld retour ontvangen. Pakje is alsnog 14 jan bezorgd. Van de klantenservices reactie ontvangen dat ik het pakket alsnog mocht houden. Zeer services gericht.
Levering is totaal mis gegaan. Daar verandert niks aan
Deze klacht is opgelost
Product kwijt geraakt
Mijn pakketje was lang onderweg. Wel kreeg ik mails van boxy. "Als het goed is heeft u uw pakketje ontvangen, maar dat weten wij niet zeker" . Dat is natuurlijk al belachelijk als je een pakketje met een track&tracecode verstuurt.
Op een reply wordt niet gereageerd, wel op een mail rechtstreeks naar de klantenservice. Na 6 weken werd eindelijk eerlijk gezegd dat mijn pakketje kwijt was. Of ze het opnieuw mochten inpakken en versturen, was de vraag. Dan zou ik weer 20-25 werkdagen moeten wachten. Ik heb dit niet geaccepteerd en mijn geld terug gevraagd. Dit heb ik ook terug gehad na enkele dagen.
Levering duurt lang en steeds verkeerde informatie
Deze klacht is opgelost
Dubieus bedrijf
10 december wat besteld tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Wat een slecht bedrijf.niemand reageert op mails.
Nooit wat bij bestellen
Deze klacht is opgelost
16-01-2019
PUUR bedrog
Wacht reeds twee maand op BETAALDE bestelling
zie bewijs
Betalingsbevestiging MYXLBE53217 | MyXLshop.be
Op vier verstuurde mail GEEN REACTIE
Dus GELD KWIJT
Deze klacht is opgelost
16-01-2019
NOOIT bij bestellen, want je bent je geld kwijt en krijgt er niets voor terug.
2 maanden geleden besteld en tot op heden nog niets mogen ontvangen, terwijl ik 1 januari 2019 een berichtje kreeg dat de bestelling in nederland was aangekomen.
Voor mij 1 grote oplichtersbende en anders niets.
Beste lezers: ;
Bestel niets bij my xl shop, want je bent je geld kwijt en krijgt er niets voor terug als alleen maar ergenis.
Deze klacht is opgelost
15-01-2019
Houder voor tom-Tom
Ruim voor de kerst besteld(11 dec)
Als je gaat kijken,krijg je steeds te lezen over 5 dagen.Dit steeds weerDit is pure op bedonderij
Deze klacht is opgelost
Op lichters, word tijd dat ze opgepakt worden.
Op 23 november een bestelling geplaatst. Levertijd 10 a 15 dagen. Op 26 december was boxy in het land.
Logisch zou zijn dat de bestelling dan na 2 a 3 dagen geleverd zou worden. Niet dus.
Tot op heden geen bestelling gekregen. Ook krijg ik geen antwoord op mijn mailtjes.
Waardeloze firma.
Deze klacht is opgelost
14-01-2019
Pure oplichting!
Pure oplichting?
Pakketje nooit ontvangen (net zo min als de track/trace link waarvoor we bijbetaalden).
Na veel moeite reactie van MyXLshop met een link van Bpost die zou moeten aantonen dat het pakje geleverd werd. Hierbij de vermelding dat we post.nl moeten contacteren omdat we het pakje niet ontvangen hebben. Twee verschillende firma's!
Wanneer we op de link klikken blijkt dat het afleveradres niet eens het onze is!
Ik zou hier zeker niets bestellen! Zeer dubieuze firma!
Goed
Deze klacht is opgelost
Nooit ontvangen!
Eind oktober iets besteld. Kreeg een mail dat mijn pakketje heel veel km moest overbruggen. Daarna een mail dat het in Nederland was aangekomen en toen een mail dat het bij mij bezorgd was! ECHT NIET! En tot op heden nog niets ontvangen! Hoe kan het dat zo'n bedrijf niet aangepakt wordt! Schandalig!
Meer MyXLShop reviews