Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Tijdens de bestelling werd al aangegeven dat je lang moest wachten, dus dat wist ik. Daarna enige tijd later keurig een mail gekregen dat het verzonden was en dat het ook wel 25 dagen kon duren (zonder track en trace). Na 3 weken werd mijn product geleverd, dus binnen het gestelde aantal dagen: keurig en stevig verpakt en ook het product zelf voldoet goed.
Een tijdje terug heb ik een ervaring geplaatst over MyXLshop. Deze leverde niet en de klantenservice pakte de telefoon niet op. Na het delen van mijn ervaring ben ik benaderd door MyXLshop en die hebben de klacht prima afgehandeld. Ik heb mijn aankoop bedrag terug gekregen en het product gratis gekregen. Het was uiteraard niet voor een wereldschokkend bedrag, maar even zo goed netjes opgelost!
Nou na weken wachten heb ik toch mijn product! Vanaf start van mijn bestelling heb ik niet gekeken naar de levertijd dus was ik echt boos achteraf. Over en weer mailen maar achteraf Werd ik gewezen op de website en in de bevestiging. Het bedrijf is een Chinees bedrijf maar hebben een Nederlandse klanten service ik zou zeker nogmaals bestellen maar dan wat eerder ivm levertijd.
Heb hier halverwege november een aantal accesoires voor de dremel besteld, Na een aantal weken vondt de levering plaats, Helaas id de kwaliteit van de geleverde producten dermate slecht dat vanaf nieuw het niet eens te gebruiken is.
Ik heb schuurrolletjes met houder besteld voor de dremel, helaas is het hulpstuk om de rolletjes op te monteren gewoonweg te klein en schieten de rolletjes van het geleverde hulpstuk af met alle gevolgen van dien.
Ook heb ik hier twee setjes diamant-schijfjes besteld voor de dremel, maar ook hiervan is de kwaliteit dermate slecht dat het product gewoonweg onbruikbaar is voor het aangeschafte doel,
Deze dremel-accesoires waren ook niet niet echt goedkoop, 22 euro inclusief verzendkosten mag je toch kwaliteit voor verwachten.
Op mijn klacht is een reactie teruggekomen namelijk dat ik het product waarvan de netjes doorgegeven heb het geopend te hebben om zo tot de ervaring te komen dat het product onbruikbaar is, is de reactie gekomen dat ik het kan retourneren, waarbij eerst in de mail vermeld wordt dat de geopende verpakking geen probleem is en in dezelfde mail staat tot 3x toe beschreven dat een geopend product in geen geval retour genomen wordt.
Oftewel nog geen enkele duidelijkheid,
Ik kan dan iedereen dan ook aleen maar adviseren om NIET bij MyXLShop.nl te bestellen, Ik vindt het in ieder geval jammer van mijn geld geweest en als ik weer eens in china bestel doe ik dat liever via aliexpress of ebay waar je als koper bescherming geniet.
Met vriendelijke groet, een teleurgestelde klant die hier niet weer zal bestellen.
Na toch een vrij lange tijd en een paar naar mij bellen door Tim heb ik de producten geleverd gekregen. Ik was meer dan kritisch en snapte het verhaal niet. Als je bij deze firma besteld dan wacht gewoon 20/25 dagen. Uit china wil het geluk weleens dat het met 10/15 dagen binnen is maar dat hangt af van de douane en andere factoren. Tim bedankt voor je vriendelijke begeleiding en ik zou niet met je willen ruilen. Ik dacht ook van oplichting maar niets van dat is waar. Volgende bestelling doe ik weer bij jullie maar hou rekening dat als ik op 25 december iets moet geven dan bestel op eind november of eerder. Dus een nieuwe beoordeling !
Horlogemakers balletje besteld.
Zelf gekozen voor verzending met trace nummer.
Netjes geregeld, klein minpuntje vond ik de verzendtijd. Maar gezien de prijs mag ik niet zeuren omdat het netjes word vermeld voor je aankoopt.
Ik had enkele weken geleden getwijfeld om hier een bestelling te plaatsen. Het ging namelijk over de schattige kerstsokken, maar door omstandigheden had ik deze niet meer nodig. Hierdoor had ik de keuzen gemaakt om niet verder te gaan met mijn bestelling. Door verwarring en een misverstand zijn deze dan toch bij mij terecht gekomen. In het begin was ik helemaal niet op de hoogte dat deze van dit bedrijf kwam, maar later werd alles duidelijk door enkele mails die ik niet had gezien. Wanneer ik het bedrijf hierover inlichten kwamen ze met een voor een leuke en goede compensatie, ik zou een recessie schrijven over het product. Zo gezegd zo gedaan hier zit ik dan en schrijf ik mijn eerst recensie over een product ( dat door misverstanden bij mij terecht is gekomen).
+ Als eerste wil ik zeker een positief punt geven aan het bedrijf zelf, dat ze met deze oplossing kwamen voor mij. Deze sokken waren niet gepland en dus ook niet betaalt, ik voelde mezelf als heel ongemakkelijk omdat ik ervan uit zou gaan dat dit een heel lang en ingewikkeld proces zou worden om deze sokken te moeten terug sturen,. maar dit was helemaal niet het geval. Ze kwamen voor mij met een gepaste oplossing en dit op een korte tijd. Na 1 dag kreeg ik hier meteen antwoord en een mogelijke oplossing voor. Dat vond ik persoonlijk erg goed, en aangenaam.
+ de sokken (ik heb die met het rendier op) ze zijn klein en ludiek. Het rendier is als 3D op de sok geplaatst waardoor met losse voetjes. Dit vind ik persoonlijk een erg leuke plus aan e kousen omdat ze anders zijn dan de traditionele sokken die ik thuis al had liggen. De kleuren combinatie was warm en aangenaam.
+ Het formaat dat ze op de site weergeven is accuraat met de ware grote die je ervoor krijgt, en zou perfect zijn als decoratie in huis met de feestdagen of als cadootje bij een kerst kado of een kleine pakjes in te verstoppen.
+ Ik merkte ook op bij product beschrijving, dat er een duidelijke en uitgebreide beschrijving stond bij het product. Waar ook informatie stond over de hoeveelheid sokken je zou krijgen per bestelling (1 sok per bestelling). Dit vond ik enorm goed, omdat dit niet voor verwarring kon zorgen als je de sokken zou bestellen, je was zeker over de hoeveelheid dat je zou ontvangen. Want ik spreek uit ervaring dat bij sommige online winkels hier rond vaak discuses bestaan waardoor je te veel of te weinig besteld,. Dat vond ik persoonlijk goed. Je wist precies hoeveel je zou krijgen voor het geld dat je eraan gaf.
- Als ik me nog goed herinner kon je wanneer je deze in de winkelmand legde een opmerking geven. Dit vond ik persoonlijk een pluspunt aan de werking van dit bedrijf, heb hier dan ook gebruik van gemaakt om duidelijk te stellen als dat mogelijk was om 3 verschillende sokken te krijgen ( rendier, kerstman en sneeuwman). Wanneer dit pak onverwacht door een misverstand aankwam, waren het 3 dezelfde sokken. Dit kan is mogelijks geen accuraat minpuntje omdat ze door vergissing zijn opgestuurd, maar vond het het wel belangrijk om te vermelden. Alsnog kan het gebruikt worden als feedback. ;)
- De sokken die ik heb ontvangen, merkte ik op dat één van deze sokken niet heel mooi was afgewerkt waar nog enkele koortjes los zaten, dat er nog wel wat lijm draden hingen aan de sok. Maar bij de 2 andere sokken was dit niet het geval.
+- Wanneer ik de sokken bekeek en vastpakte en vergelijk met de afbeelding op de site zelf, merkte ik op dat ik de stof waarin het was gemaakt helemaal anders had ingeschat. Maar dit ligt deels aan mijn interpretatie en weinige kennis over materialen. Het materiaal oogt anders op de site dan in de werkelijkheid, maar niet dat het stoort.
Alles bij elkaar vind ik de sokken zeker waar voor hun geld, ze zijn perfect voor decoratie en voor kinderen als cadootjes verpakking. Ze komen in 3 schattige layouts die anders zijn dan de traditionele kerstsokken maar zeker en vast niet minder daardoor.
Ik haal ze zeker boven bij de volgende kerstperiode (sorry moesten er spelling fouten zijn in deze recensie, schrijven is niet een van mijn sterkste vlakken :)
Leuk product met een goede kwaliteit. Iets langer wachten maar wel een goed resultaat.
Zonder moelijkheden de bestelling binnen vijftien dagen in huis.
Bezorging duurde misschien iets langer, maar de communicatie hierover was duidelijk. Alles prima te volgen met de track & trace.
Onlangs een product besteld bij MyXLShop. Levertijd van het product bedraagt 15 werkdagen i.v.m. shipping vanuit China (staat ook netjes aangegeven op hun website).
Na het product na 15 dagen niet ontvangen te hebben gekregen kreeg ik te horen dat het product vermist was (een probleem als deze is niet raar, want het product komt van ver. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en ik denk dat het bedrijf, i.c. MyXLShop, hier weinig grip op kan hebben. Best logisch als je erover nadenkt).
De persoon met wie ik mailcontact had heeft mij perfect geholpen. Deze persoon bood eerst een excuses aan en vervolgens kreeg ik het aanbod om 20% van het aankoopbedrag teruggestort te krijgen + het opnieuw bestellen van het product (uiteraard zonder extra kosten voor mij). Omdat ik het product inmiddels al ergens anders had aangeschaft was dit aanbod voor mij niet nodig, ondanks dat het aanbod wel netjes was. Ik kreeg binnen een paar dagen het betaalde bedrag teruggestort.
Mijn ervaring met MyXLShop is ondanks de niet-levering dus toch top! Nette service!